marelemosier Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 Salut, bine v-am gasit!!! Sunt un posesor relativ nou de v-strom 650 si as vreu sa stiu daca se mai da careva dintre voi acum, dupa ce am rasturnat termometrul ca sa zic ca-i vreme frumoasa. mentionez ca eu ma dau cat e uscat, de nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretorian Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 Parbrizul este facut de mine. Materialul din care este facut, adica plexiglas XT resistent UV m-a costat pt 1 buc cca. 45 rom. si nu mai ajuti un confrate ? vreau si eu unul si platesc, multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 30, 2007 Share Postat Noiembrie 30, 2007 Cum esti din Bucuresti ar trebui sa treci pe la mine (Militari) pt a vedea cu ochii tai parbrizele. Daca esti multumit, putem colabora. Tu cumperi plexiglasul, eu il curbez si eventual il decupez/finisez. Functie de gradul de finisare pretul unui parbriz poate fi intre 75ron si 150 ron, fara material,care nu depaseste 45ron de buc.Pt V-Strom am facut deocamdata 2 modele (variatiuni pe aceeasi tema) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pretorian Postat Decembrie 1, 2007 Share Postat Decembrie 1, 2007 s-a notat, sunt destul de ocupat luna asta cu serviciul, dar poate reusesc sa gasesc o bresa sa ne intalnim si sa vorbim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 2, 2007 Share Postat Decembrie 2, 2007 Am mai avansat cu suportul de bagaje. L-am facut din teava rectangulara 20x10 cu carne de 2mm, inspirandu-ma la prinderi dupa SW motec, care mi s-a parut cel mai bine fixat pe V-Strom (4 puncte de fixare pe fiecare parte). Saptamana viitoare lucrez la prinderile cutiilor pe suport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Decembrie 7, 2007 Autor Share Postat Decembrie 7, 2007 si eu ca multi altii am strans piulita de sus din gatul de la cadru si pot spune ca zgomotul sa diminuat mult dar nu a disparut poate daca aveam o cheie potrivita reuseam sa strang mai mult. manual de reparatii are cineva? am gasit http://www.tpgtex.com/calsci/DL650K4_svc_man.pdf Merci de link. Nu aveam manualul de service complet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Talpa_mare Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 (editat) V-stromisti din toate tarile uniti-va! Oameni buni..trebuie sa facem un site al nostru unde sa fim numai noi..ce spuneti? aveti articole ce pune pe un site?? ar trebui sa ne unim..tre sa facem. ceva...sa ne fie viata mai usoara.. piese de schimb mai ieftine..o baza de date cu piese de schimb..calendar intalniri..locuri de cazare..eub am din toate ce spuneti? as lua un domeniu.. una din contributiile mele.. Editat Decembrie 8, 2007 de Talpa_mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 (editat) Ar putea fi o idee buna, dar am impresia ca santem destul de putini deocamdata pt a functiona pe un site special. Cu cateva V-Stroame nu se face primavara. Editat Decembrie 8, 2007 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Decembrie 8, 2007 Share Postat Decembrie 8, 2007 ideia nu e rea dar si eu cred ca suntem prea putini ,22 de pagini in 2 ani e cam putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANELUTA Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 Ar putea fi o idee buna, dar am impresia ca santem destul de putini deocamdata pt a functiona pe un site special. Cu cateva V-Stroame nu se face primavara. Corect, noi de-abia scriem in asta, daramite intr-unul special! Ar fi bine , dar mai tre. sa asteptam sa ne inmultim! Eu mai ies cu motorul " pe langa casa omului" daca e uscat pe jos> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 (editat) Cam asa au iesit cutiile de bagaje. Am terminat sistemul de prindere pe suporturi. Fiecare cutie se agata in ghidaje si se fixeaza cu 2 suruburi M8. Deocamdata mi se par destul de solide, singura dilema nu am reusit sa apropii destul cutiile de motor si mi-a rezultat o latime pe state de 1100mm. Mi se pare enorm. Editat Decembrie 9, 2007 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator alexman Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 Hello, Eu am dat comanda saptamana trecuta de side cases SH43 de la Shad (tot Shad de 46 de l am ca topcase). Cu tot cu suporti, 220 EUR. Mi se pare decent, arata mai misto decat SH 42 care sunt doar negre, astea pot fi comandate pe culori. Referitor la plimbarile pe vremea asta, chiar aseara am fost la o tura de Bucuresti pentru ca trebuia sa ajung de-acasa din Floreasca pe undeva prin Vitan si era crima prin centru. Voi aveti probleme la pornire iarna? Eu fara sa se ridice temperatura pana la a 2a liniuta de la bord, nu plec. Mi s-a intamplat sa-mi stea motorul si de-atunci pana nu e cald, nu plec. Tot aseara i-am pus niste solutie de curatat injectoarele ca imi pare totusi ca are o problema la relanti pe vremea asta. Si inca o intrebare: pe vremea asta cand porniti, cat timp sta turata si la ce turatie? La a mea sta vreo 5 secunde pe la 1400 si pe urma coboara la 1000. Nu-i a buna, hah? Cam asa au iesit cutiile de bagaje. Am terminat sistemul de prindere pe suporturi. Fiecare cutie se agata in ghidaje si se fixeaza cu 2 suruburi M8. Deocamdata mi se par destul de solide, singura dilema nu am reusit sa apropii destul cutiile de motor si mi-a rezultat o latime pe state de 1100mm. Mi se pare enorm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 10, 2007 Share Postat Decembrie 10, 2007 (editat) Alexman cand primesti cutiile si suportul pune si tu pe site poze. Sant curios mai ales la prinderile de motor. Legat de pornirea iarna umbla putin la relanti si adu-l la valoarea recomandata.(parca 1400 rot/min evident la cald).Variatia de turatie dupa ce ai pornit motorul este normala si este dictata de computerul de bord. La vara mai mult ca sigur reglajul va trebui facut din nou, dar in sens invers. Nu cred sa ai alta problema. Editat Decembrie 10, 2007 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Decembrie 10, 2007 Autor Share Postat Decembrie 10, 2007 Cam asa au iesit cutiile de bagaje. Am terminat sistemul de prindere pe suporturi. Fiecare cutie se agata in ghidaje si se fixeaza cu 2 suruburi M8. Deocamdata mi se par destul de solide, singura dilema nu am reusit sa apropii destul cutiile de motor si mi-a rezultat o latime pe state de 1100mm. Mi se pare enorm. Cam asa arata si a mea cu cutii luate de pe Louis Kappa. E cam incomod la drum lung incepe sa-ti joace fata dupa 140. Daca gasesc o poza o atasez. Bafta --- Mesaj completat în 10 Dec 2007 21:29 -------------Si legat de site si eu sint de parere ca e cam devreme, nu sintem destui, dar oricum domeniul ar trebui cumparat din timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitzone Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 Salutare Sunt proaspatul (si fericitul) posesor al unui dl-650, de sambata cand l-am ridicat de la B&S. Se pare ca cel putin deocamdata am scapat de problema cu zanganitul furcii la gropi, dar am o alta mica problema: de cateva ori, motocicleta a refuzat pur si simplu sa inte in treapta I, singurul mod de rezolvare a problemei fiind impingerea ei pe pe o distanta scurta (20-30 de cm). S-a mai lovit cineva de problema asta? Poate fi din cauza ca motorul este nou, si implicit nerodat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 Din cate am aflat eu care nu zdrangane de la inceput nu zdrangane nici o data, asa ca ai avut noroc. Sa-l stapanesti sanatos. Legat de faptul ca nu intra in viteza 1 usor , regleaza ambreiazul intinzand un pic cablul. Nu cred sa fie alta problema. Ti-as ura si asfalt uscat, dar acum nu avem nici o sansa. Deci grija mare!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Decembrie 12, 2007 Share Postat Decembrie 12, 2007 Ce e TPS - ul? Am un V-strom 1000 care la toba aftermarket da rateuri in chiulasa pe la 3800 ture. Inainte dadea pe la 2500. Altfel peste 4000 trage de te sperii. Am vazut in o revista franceza ca moto asta cam are problema cu "a-coups" daca TPS-ul e stricat. Ce e ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 Cauta in www.vstrom.info, QUICK LINKS, FAQ, Motor, Service:Using a Throttle Body/IAPS Vacuum balancer. Poate ai noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marelemosier Postat Decembrie 13, 2007 Share Postat Decembrie 13, 2007 Salutare Sunt proaspatul (si fericitul) posesor al unui dl-650, de sambata cand l-am ridicat de la B&S. Se pare ca cel putin deocamdata am scapat de problema cu zanganitul furcii la gropi, dar am o alta mica problema: de cateva ori, motocicleta a refuzat pur si simplu sa inte in treapta I, singurul mod de rezolvare a problemei fiind impingerea ei pe pe o distanta scurta (20-30 de cm). S-a mai lovit cineva de problema asta? Poate fi din cauza ca motorul este nou, si implicit nerodat? Salut. Daca ceea ce spui tu se intampla cu motorul oprit, nu este nici o problema, asa face si a mea. Daca motorul este pornit si tot "face gat" mergi cu ea la service pe centura, sau macar suna. Eu nu cred ca e normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Decembrie 14, 2007 Autor Share Postat Decembrie 14, 2007 Cind e noua se poate intimpla treaba asta. Cum a mai spus cineva inainte incerca sa intinzi cablul de ambreiaj. Daca nu rezolvi tu du-te cu ea in Garantie la B&S. Bafta si s-o calaresti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANELUTA Postat Decembrie 14, 2007 Share Postat Decembrie 14, 2007 Bun venit in lumea caprelor de strada, sa te bucuri de ea fara dureri de cap sau de oase! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator alexman Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 Cutiile si suportii vin de craciun, asa ca un dar de la Paula. O sa le fac poze si o sa le fac si in timp ce le montez. Sper sa gasesc o portita sa scap de desfacutul suportului de topcase, desi am inteles ca e cam nasol altfel decat recomanda ei, adica sa desfac inclusiv suportul standard. Pentru edificare, atasez poza de la producator, desi sunt sigur ca nu o sa fie totul ca la carte la montaj . Alexman cand primesti cutiile si suportul pune si tu pe site poze. Sant curios mai ales la prinderile de motor. Legat de pornirea iarna umbla putin la relanti si adu-l la valoarea recomandata.(parca 1400 rot/min evident la cald).Variatia de turatie dupa ce ai pornit motorul este normala si este dictata de computerul de bord. La vara mai mult ca sigur reglajul va trebui facut din nou, dar in sens invers. Nu cred sa ai alta problema. S0VS64SF.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan harea Postat Decembrie 16, 2007 Share Postat Decembrie 16, 2007 Eu am terminat cutiile si suportul de bagaje (mai putin vopsirea electrostatica, cu pudra). Acum lucrez la protectiile motorului si la scut si o sa le dau la vopsit pe toate o data. Pt cei care sufera de" zdranganit" pe fata mi-am comandat arcuri mai tari la www.sonicsprings.com ,si anume DL650-0,95 kg/mm. Au costat 80$ si expeditia din SUA inca 25$. In mod normal pt Europa le trimit in 10 zile, dar mi-am raspuns ca datorita furtunilor din Oklahoma va dura 5 saptamani. Cand am sa le montez o sa va transmit rezultatul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mitzone Postat Decembrie 17, 2007 Share Postat Decembrie 17, 2007 Se pare ca s-a rezolvat de la sine, fara interventia la cablul de ambreiaj. Multumesc pt urari si sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Decembrie 20, 2007 Share Postat Decembrie 20, 2007 Cauta in www.vstrom.info, QUICK LINKS, FAQ, Motor, Service:Using a Throttle Body/IAPS Vacuum balancer. Poate ai noroc. Multzam frumos. Am cautat si cred ca sunt pe calea cea buna Tre sa renunt la sonda de O2. Pe unde o fi asta? O fi aia din toba inainte de finale..?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.