Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Hai sa va arat ce am mai facut la Vstrom. Am terminat crasbar-ul din teava de 27mm in diametru cu carne de 2 mm. Idoirea tevii am facut-o relativ, usor dar m-am chinuit un pic la suduri. Pt exemplificare cateva poze. Urmeaza bineinteles scutul. LA MULTI ANI PE MOTOARE !!! :rolleyes: post-8769-1198408374_thumb.jpg post-8769-1198408395_thumb.jpg post-8769-1198408413_thumb.jpg post-8769-1198408435_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa va arat ce am mai facut la Vstrom. Am terminat crasbar-ul din teava de 27mm in diametru cu carne de 2 mm. Idoirea tevii am facut-o relativ, usor dar m-am chinuit un pic la suduri. Pt exemplificare cateva poze. Urmeaza bineinteles scutul. LA MULTI ANI PE MOTOARE !!! :crack: post-8769-1198408374_thumb.jpg post-8769-1198408395_thumb.jpg post-8769-1198408413_thumb.jpg post-8769-1198408435_thumb.jpg

Am vazut la alti confrati ca in timp, datorita vibratiilor, sudurile cedeaza in locurile unde se prinde pe suportul motor. Ca rezolvare, baietii au pus saibe cu cauciuc sau pur si simplu o bucatica de cauciuc de camera ca sa absoarba vibratiile. In rest, buna lucrarea! Ai mai face unul si daca da, la ce pret? Craciun imbelsugat! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se crapa datorita vibratiilor, ci datorita unei greseli de proiectare,si anume teava trece prin tablitele de prindere si este sudata de aceasta pe ambele fete. La prima vedere este o asamblare mai solida, dar pt ca sant 2 cordoane de sudura suprapuse si aproape de marginile pisei de tabla zona devine friabila (casanta) si evident la soc sau vibratii se rupe. Eu nu am gaurit tablitele. Am facut un cordon de sudura dublu, dar pe o singura parte. Am facut o proba de sudura si cu barosul a fost imposibil sa o rup. A cedat in final teava. Nu am timp sa lucrez si pt altii chiar contra cost (mai am multe de facut la a mea), dar pot sa te ajut cu disozitivul de indoit teava si sfaturi, daca te hotarasti sa lucrezi singur. :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se crapa datorita vibratiilor, ci datorita unei greseli de proiectare,si anume teava trece prin tablitele de prindere si este sudata de aceasta pe ambele fete. La prima vedere este o asamblare mai solida, dar pt ca sant 2 cordoane de sudura suprapuse si aproape de marginile pisei de tabla zona devine friabila (casanta) si evident la soc sau vibratii se rupe. Eu nu am gaurit tablitele. Am facut un cordon de sudura dublu, dar pe o singura parte. Am facut o proba de sudura si cu barosul a fost imposibil sa o rup. A cedat in final teava. Nu am timp sa lucrez si pt altii chiar contra cost (mai am multe de facut la a mea), dar pot sa te ajut cu disozitivul de indoit teava si sfaturi, daca te hotarasti sa lucrezi singur. :crack:

Multumesc, esti amabil, dar eu nu am un atelier la dispozitie si apoi cre' ca sunt si cam puturos! :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa va arat cum a iesit scutul, din tabla de aluminiu de 2mm. Nu sant prea convins de design.Uneori i-mi place forma, alteori a-si arunca-o la gunoi. Nu sant hotarat nici la culoare, negru mat sau gri inchis in nuanta motorului. Dati-va si voi cu parerea. :crack:

post-8769-1199385568_thumb.jpg post-8769-1199385594_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:crack: Am si eu o intrebare la voi. Am citit pe site la B&S Motors un topic prin care nu e "recomandata" persoanelor sub 1.85. Eu am 1.72.....stau pe ea? Incep sa-mi doresc din ce in ce mai mult sa-mi iau un DL 650 si ma intrebam daca nu este prea inalta ptr. mine. Sa va tina motoarele. :crack:
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In nici nu caz nu este prea inalta, cel putin cea de 650. DL1000 este cu 2cm mai inalta. Te vei descurca sigur pe ea, sau in cel mai rau caz cu o investitie minima poti schimba doua leviere la suspensia spate si o poti cobora cat vrei. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Stie careva ce indicativ au bujiile iridiu NKG pt DL650. :bigstar:

 

Salut Bogdan. Uita-te aici spre sfarsitul paginii.

 

2004+ Suzuki DL650

Spark Plug ..... Part No. ..... Plug Gap

Standard ..... .....CR8EK . .... .026

Iridium . . . . v .. CR8EIX .......026

Editat de comieu2005
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut un tankbag care sa se aseze bine pe rezervorul de DL650 si care sa aiba capacul tranparent pt harta,mabil etc. A gasit ciceva ceva pe aceasta tema? :bigstar:

 

Abia acum am vazut problema ta ...... Nu stiu daca ai gasit pana acum, dar pot sa iti spun ca am gasit la TCM un tankbag asa cum spui tu si pe care l-am "potrivit" numai bine pe rezervor.

Am incercat destul de multe modele de diferite dimensiuni, dar asta parca a venit cel mai bine.

Eu l-am luat anul trecut, nu mai tin minte exact pretul, dar era oricum la un pret decent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut un tankbag care sa se aseze bine pe rezervorul de DL650 si care sa aiba capacul tranparent pt harta,mabil etc. A gasit ciceva ceva pe aceasta tema? :bigstar:

 

Abia acum am vazut problema ta ...... Nu stiu daca ai gasit pana acum, dar pot sa iti spun ca am gasit la TCM un tankbag asa cum spui tu si pe care l-am "potrivit" numai bine pe rezervor.

Am incercat destul de multe modele de diferite dimensiuni, dar asta parca a venit cel mai bine.

Eu l-am luat anul trecut, nu mai tin minte exact pretul, dar era oricum la un pret decent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi, dupa lupte seculare care au durat mai bine de o luna si jumate, am montat pe motor toate piesele la care am lucrat in iarna asta. Barile de protectie la motor, scutul, cutiile de bagaje pe spate si mai ales noile arcuri pt furca fata, pe care le-am comandat in SUA.Toate au iesit OK, dar cel mai incantat sant de suspensia fata care nu mai zdrangane la trecerea peste damburi pe sosea. Am facut probe pe strada mea peste niste gropi cunoscute si a disparut complet senzatia ca se demoleaza motorul cand dadeam intr-o gaura nu foarte mare.Asa ca cei cu probleme similare la Vstrom-ul de 650 schimbati arcurile originale cu altele mai tari (eu am pus DL 0,95kg/mm de la Sonicsprings) si un ulei mai vascos ( in cazul meu Putoline W15). Uite si niste poze. :bigstar:

post-8769-1201811107_thumb.jpg post-8769-1201811138_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe instructiunile de montaj care insotesc arcurile scrie ca pt utilizare hardenduro se recomanda W10, iar pt enduroturing W15. Din www.vstrom.info se recomanda un spatiu de aer deasupra uleiului cu amortizorul comprimat si fara arc si distantier montat, 145mm. Rezultate garantate. :bigstar:

 

--- Mesaj completat în 02 Feb 2008 14:59 -------------
Astazi daca vremea a fost asa frumoasa am luat iar groapa din fata casei la calarit, incercand diverse reglaje la suspensia fata. La greutatea mea (88kg inbracat) am gasit o pozitie a suruburilor ce comprima arcurile care este OK (insurubate 3 liniute, 2 raman afara). Distantierele livrate odata cu arcurile le-am taiat la 125mm, astfel incat lungimea pachetului arc-saiba-distantier-saiba sa fie identica cu cea originala (550mm), iar nivelul uleiului cum am mai spus 145mm. Cu reglajele astfel facute se mai aude o usoara busitura doar daca suruburile de reglaj sant desfacute la maxim (suspensie fata foarte moale), pt toate celelalte pozitiile de reglaj nu se mai aude nimic. Concluzia : pt greutatea mea ar fi trebuit distantierele taiate la 128-130 mm pt a comprima de la inceput un pic arcurile si atunci in orice pozitie de reglaj ar fi disparut zgomotul.Instructiunile de montaj nu au o exprimare foarte precisa, ci lasa loc de interpretare functie de grutatea calaretului si stilul propriu de mers. Deocamdata sant foarte multumit si consider problema rezolvata. Cei care au mai mult timp de joaca si eventual au o greutate diferita de a mea(+/- 10kg) pot incerca mai multe cote ale distantierelor (teava de polipropilena) pana ajung la un rezultat satisfacator si dupa aceea sa tae teava livrata cu arcurile. Oricum ca observatie , ATENTIE la capul superior al amortizoarelor fata, sant facute din mamaliga, un aluminiu foarte moale cu un filet cu pas mic ,care la cea mai mica neatentie se deformeaza si se strica. Primul lucru care vreau sa-l fac la anu este sa fac subansamblul respectiv dintr-un material mai tare, ca pe asta il deformezi si cu surubelnita. Ca sa pot totusi umbla la reglaje mi-am facut o scula simpla speciala, vezi poza. Maine facem un drum la Ruse si voi vedea comportamentul la drum (viraje, frana brusca, etc.). :bigstar:

post-8769-1201957118_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...