Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

15W50 e mai OK decat cel recomandat de carte : 10W40 ?

 

nu.

:D

dar pt cat o sa mearga el in iarna asta e oki. apoi o sa il schimbe in primavara cu unul cu acelasi indicativ dar sintetic (care e mai ok decat cel din manual - 10w40 vara).

 

stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar pt cat o sa mearga el in iarna asta e oki.

 

Corect .

 

Ma uitam pe forumuri americanesti si un iubitor de VStrom declara ca din momentul cumpararii motocicletei in stare standard au trecut maxim 15 minute pana cand a inceput sa-i comande pe net toate accesoriile posibile... :) . La final mai cheltuise un sfert din valoarea ei, pe accesorii .

 

La primavara va primi si brunetica asta niste up-grade-uri . ( deja am inceput sa intreb de hand-guards... si altele )

Editat de RobertAmbrozie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cunosc diferenta semisintetic 5100 fata de fullsintetic 7100, ma intrebam doar de ce prefera / preferi 15W50 in loc de 10W40 recomandat de producator, cel putin pentru climatul nostru.

O seara buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand pornesti mobra iarna sub 0 grade cu 15W50 suna ca pixu 10-15 sec pana isi ia ulei, cu 10W40 nu se intampla asta nici la -10 grade chiar si 10w50 este la limita sub zero.

vara e alta poveste 15w50 este brici

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand pornesti mobra iarna sub 0 grade cu 15W50 suna ca pixu 10-15 sec pana isi ia ulei, cu 10W40 nu se intampla asta nici la -10 grade chiar si 10w50 este la limita sub zero.

vara e alta poveste 15w50 este brici

vara acel 50 ajuta foarte bine la ungere la caldura mare si ajuta si la racire in acelasi timp (si la transalp si la dl - cu w60 porneste foarte, foarte rar termocupla la mersul in oras - la un momentdat m-am intrebat daca imi mai functioneaza ventilatorul de nu mai porneste).

in plus - cand mergi in oras sau in ture inalte pe caldurile alea nenorocite cu w40 - se aude un pic altfel/cutia - ca si cum ai avea un fel de apa in loc de ulei (este mult spus dar poate se intelege ce vreau sa zic :D).

eu vara folosesc 10w60 sintetic si toamna/iarna - 10w40 sintetic.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai grija cu 10w60 ca se schimba mai des. cu cat este diferenta intre prima si a doua cifra mai mare cu atat uleiul este mai aditivat si se duce mai repede

da, din auzite cu cat e mai mare diferenta intre cele 2 cu atat e mai putin stabil. dar in acelasi timp cu motul la 5-6k(max) cand dai jos uleiul din motor (mers in regim touring) e cam ca la inceputuri - doar culoarea mai inchisa.

nu am observat o diferenta de uzura cu acelasi numar de km, acelasi regim de ture - intre 10w60 si 15w50.

teoretic as folosi 10w50 vara dar motul are doar 10w60.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca nu mai exista uleiuri foarte proaste si uleiuri foarte bune , ca pe vremuri . Cred ca toti producatorii mari fac cam acelasi lucru , restul e marketing si subiectivismul fiecaruia . Gresesc ?



Ba chiar cred ca le produc in aceleasi fabrici( rafinarii ) , ma refer la componentele primare ( bazele de uleiuri ) . Apoi le conditioneaza ( eventual aditiveaza si ambaleaza ) fiecare la el acasa .

Editat de RobertAmbrozie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca nu mai exista uleiuri foarte proaste si uleiuri foarte bune , ca pe vremuri . Cred ca toti producatorii mari fac cam acelasi lucru , restul e marketing si subiectivismul fiecaruia . Gresesc ?

 

Ba chiar cred ca le produc in aceleasi fabrici( rafinarii ) , ma refer la componentele primare ( bazele de uleiuri ) . Apoi le conditioneaza ( eventual aditiveaza si ambaleaza ) fiecare la el acasa .

exista doar mai potrivite sau nu pentru motorul/cutia de v-strom, daca ai gasit uleiul cu care mobra schimba treptele usor pe parcursul intervalului de schimb 5-6000km ramai cu el.

De subiectivism nush ce sa zic dar la mine vara cu 300v 10w40 nu mai intra in viteze decat cu rugaminti si asta dupa nici 3000km la fel cu putoline syntec 4 plus uleiuri racing forte misto la inceput dar care se degradeaza repede si au interval de schimb scazut. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ti neaparat de motul ...

:)

DA, tin neaparat de motul.

printre cele netestate a ramas Bardahl - dar la un moment dat m-am plictisit de atata testat si am decis sa raman la cel care ma unge cel mai bine (chiar si la suflet).

 

stima,

paul

 

De subiectivism nush ce sa zic dar la mine vara cu 300v 10w40 nu mai intra in viteze decat cu rugaminti si asta dupa nici 3000km la fel cu putoline syntec 4 plus uleiuri racing forte misto la inceput dar care se degradeaza repede si au interval de schimb scazut. ;)

300v a fost primul ulei pus in transalp acum ceva ani. l-am schimbat dupa 2000k (l-am clasificat ca un ulei racing - te tine cat o cursa :) )

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DA, tin neaparat de motul.

:cheers: Macar ai scapat de batai de cap :)

eu as pune doar mobil1 15w50 dar trebuie mai subtire iarna si cum 10w40-ul lor sintetic nu se importa in tara m-am reorientat catre un ulei universal care-mi place foarte mult Valvoline 10w50 sintetic si mai este si ieftin si il mai au si pe stoc mereu ca nu-l cumpara nici dracu deci avem un castigator :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e chiar jumatate de pret, oricum ...stie ceva nenea Harea :)

 

E mai rentabil sa le iei separat de la DL 1000. Am verificat in prgram si diferenta de pret este undeva pe la 24 euro.

 

Dar aici comparam doua plastice versus un accesoriu complet, cu kit de prindere...etc

 

 

 

Si nu, nu e jumatate de pret nenea Harea :)

 

Nu amagi omul aiurea :)

Ai dreptate. Nu sunt chiar la jumate. Am vorbit cu Dan Demetrescu la Motor team si costa pt DL 1000 215 roni/perechea, iar pt DL650 322 roni. Mai multe detalii pe Motorteam.ro Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vorbeam cu cineva care vinde piese auto si uleiuri, tipul care a fost la ceva cursuri de prezentare de la diferite firme producatoare de uleiuri unde i-au spus ca diferenta intre un ulei semi si unul ful consta in particulele acestuia,la cel semi particulele sunt, unele mai mari unele mai mici facand-ul si mai instabil la temperaturi diferite iar la cel ful toate sunt la fel, fapt care il face pe acesta din urma sa circule mult mai bine si mai usor prin filtru care nu este solicitat .

astfel zicea el chiar si dupa un nr mai mare de km uleiul tau trecand usor prin filtru nu va forta pompa de ulei.

 

acuma nu stiu ce sa zic

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Salut la posesorii de V Strom...

 

dupa ce m-am coit o perioada, incercand sa vad pe ce mobra vreau sa trec pt adv-touring, am ajuns la decizia finala, ca V strom scrie pe mine..


Am avut un SV 650N (2004), deci ador motorizarea. O sa merg preponderent cu pasager. Stiu,poate 650 o sa fie putin anemica, dar consumul e mai ok la 650 decat la 1000 (mai ales in oras).

 

Deci , vrea careva sa dea la schimb un DL 650 pe o Aprilia RSV Mille 2002 + Diferenta din partea mea?:)

 

Ce n-am inteles totusi, este de ce e asa ridicat pretul la DL 650 pe piata SH....Si nu mi sariti in cap cu texte ca e prea bun,de aia e scump :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai dreptate. Nu sunt chiar la jumate. Am vorbit cu Dan Demetrescu la Motor team si costa pt DL 1000 215 roni/perechea, iar pt DL650 322 roni. Mai multe detalii pe Motorteam.ro

 

Bogdane, dinc e stiu eu diferenata de pret vine din faptul ca cele de 650 vin cu toate piesele de prindere pe cand cele de 1000 vin doar plasticele intrucat sunt considerate piesa de schimb :)

deci pentru cei care le strica pe cele vechi ...pot cumpara de 1000 dar pentru cei care doresc sa si le monteze pentru prima data, au nevoie de cele de 650 pentru ca au tot ce trebuie ca sa le montezi pe motoreta :). Corecteaza-ma daca gresesc

 

Salut la posesorii de V Strom...

 

dupa ce m-am coit o perioada, incercand sa vad pe ce mobra vreau sa trec pt adv-touring, am ajuns la decizia finala, ca V strom scrie pe mine..

 

Am avut un SV 650N (2004), deci ador motorizarea. O sa merg preponderent cu pasager. Stiu,poate 650 o sa fie putin anemica, dar consumul e mai ok la 650 decat la 1000 (mai ales in oras).

 

Deci , vrea careva sa dea la schimb un DL 650 pe o Aprilia RSV Mille 2002 + Diferenta din partea mea?

 

Ce n-am inteles totusi, este de ce e asa ridicat pretul la DL 650 pe piata SH....Si nu mi sariti in cap cu texte ca e prea bun,de aia e scump

acuma' sincer....poti sa compari DL650 cu alte motorete de genul si capacitatea asta ? de asta e mai scumpa.

nu prea poti sa compari transalpul si bmw f650 cu DL650...ca ar fi o jignire pt DL :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la posesorii de V Strom...

 

dupa ce m-am coit o perioada, incercand sa vad pe ce mobra vreau sa trec pt adv-touring, am ajuns la decizia finala, ca V strom scrie pe mine..

 

Am avut un SV 650N (2004), deci ador motorizarea. O sa merg preponderent cu pasager. Stiu,poate 650 o sa fie putin anemica, dar consumul e mai ok la 650 decat la 1000 (mai ales in oras).

 

Deci , vrea careva sa dea la schimb un DL 650 pe o Aprilia RSV Mille 2002 + Diferenta din partea mea? :)

 

Ce n-am inteles totusi, este de ce e asa ridicat pretul la DL 650 pe piata SH....Si nu mi sariti in cap cu texte ca e prea bun,de aia e scump :)

Gluma gluma da mergi cu unu inainte ca mai stiu persoane care dupa mobre de 1000, vitezane sau nakeduri au trecut pe strom de 650 si au fost dejamagiti. Intoarcerea e mai dificila :D

Da in cazul asta ai noroc ca exista si stroama de 1000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

florin.radu: apreciez ideea, si ai dreptate.

Dar am avut 2 V2 uri de o mie,dupa care unul de 650, apoi acu iar 1000. Si m-as intoarce oricand la 650.

Cochetam cu ideea de mono 650,dar nu se prea preteaza pt nevoile mele.

 

Motorizarea de pe V strom e ideala pt ce vreau eu sa fac. E ca o manusa.

E drept, n-o sa mai fac depasiri pe strada cu DL 650 cu tot cu pasager,asa cum fac cu RSV ul,dar asta nu ma mai intereseaza. Vreau o mobra de calatorit, de plimbat, in care sa nu torn benzina ca disperatul....


DL fits the bill perfectly. Oricum, exact cum ai spus, o sa urc pe una inainte,si poate daca gasesc, sa ma dau pe una o tura mica, pt ca nu vreau sa iau ceva pe ghicite,sau doar pe citite...

 

Singurul dezavantaj la DL il vad ca-i un pic cam greu si cam inalt...dar ...mobra perfecta nu s-a inventat inca...





acuma' sincer....poti sa compari DL650 cu alte motorete de genul si capacitatea asta ? de asta e mai scumpa.

nu prea poti sa compari transalpul si bmw f650 cu DL650...ca ar fi o jignire pt DL :P


Corect, dar avand in vedere ca preturile au scazut la toate categoriile, ma cam mira pretul DL ului...


oricum,de aia si ma orientez asupra lui,pt ca face de toate, face ce vreau eu cam. Nu exceleaza nici la offroad, nici la asfalt,dar e un mix destul de aproape de ceea ce-mi doresc.

 

Ar mai fi F800 GS de la BMW dar ala e dublu la pret...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...