bogdan_harea Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 Deocamdata nu, dar cu un DL1000 nou si inca 2-3000 euro se poate. Poza asta trebuie pastrata. Poate intra in istorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 Treci la GS? nu. la dl650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
berbec Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Va salut. Motorul e tras pe dreapta la iernat. Este indicat sa dau cu un spray silicon peste cauciucuri sa le protejez de vant , ger , gheata etc. Husa nu acopera si rotile si ma gandeam sa le acopar intr-o folie ceva , rotile , sau sa le las asa si sa le dau cu un spary sau ceva sa le protejez cat de cat. ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 (editat) Orice protectie suplimentara este buna. Vstromul nu prea are insa piese cromate sau cadmiate care sa rugineasca. Important este sa respire catdecat. Condensul sub husa este mai periculos. Rezervorul plin pt ca rugineste pe interior, iar benzina cu conservant, s-o poti folosi fara probleme in primavera.Cauciucurile inbatranesc de la soare, nu patesc nimic peste iarna, doar unflate usor in exces. Editat Decembrie 12, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
berbec Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Am înțeles. Da la husa am făcut niște gauri mici în zona ghidonului și la sa sa poa'sa iasă condensul. Mulțumesc pe sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Am înțeles. Da la husa am făcut niște gauri mici în zona ghidonului și la sa sa poa'sa iasă condensul. Mulțumesc pe sfat Io am gasit prin louis ceva sac care se zice ca absoarbe umiditatea, l-am agatat de ghidon sub husa, dupa Craciun oi vedea daca e ceva de capu' lui. In garajul unde tin motoru' e mai umed decat afara, mai ales iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 (editat) Intreba cineva acum cateva pagini - Handguard-uri noi, OEM DL1000 - 160 lei perechea. Termen livrare doua saptamani. Iar cele de DL650 2004-2013 costa 275 lei. Editat Decembrie 12, 2013 de mexykanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Rosca Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Salut , ai PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Am înțeles. Da la husa am făcut niște gauri mici în zona ghidonului și la sa sa poa'sa iasă condensul. Mulțumesc pe sfat de ce nu cauti un garaj posibil si incalzit.sunt destui care au locuri si aici pe forum.e altceva la adapost.as inebuni sa o stiu afara. Io am gasit prin louis ceva sac care se zice ca absoarbe umiditatea, l-am agatat de ghidon sub husa, dupa Craciun oi vedea daca e ceva de capu' lui. In garajul unde tin motoru' e mai umed decat afara, mai ales iarna sub nicio forma acolo.am vazut un garaj din asta si era motorul k la spalatorie.ud, ud.daca sta asa 5 luni cam cum e? Rau .stiu k am vazut motor in acele conditii.mai bine afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Eu am un garaj neincalzit.Ok, sunt cateva grade peste temperatura de afara si e "uscat bec". O fi OK ce parere aveti ? Mi-am comandat o pereche din astea : http://www.ebay.co.uk/itm/DURITE-Super-Bright-Compact-LED-Spot-Lamp-Driving-Light-12-24-volt-0-420-51-/121105372908 Opinii ? O fi facand ceva treaba ? Mai are careva montate ? Bracheta de prindere specifica V Strom si switch-ul le-am luat de la SW Motech / Louis. Aveau si la SW Motech leduri dar erau 285 eur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 am montat eu cuiva. pareau ok. dar nu stiu sa it spun cat tin sau daca a avut alte probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Mi-am comandat o pereche din astea : http://www.ebay.co.uk/itm/DURITE-Super-Bright-Compact-LED-Spot-Lamp-Driving-Light-12-24-volt-0-420-51-/121105372908 Opinii ? O fi facand ceva treaba ? Mai are careva montate ? Arata fix ca si a mele dar vad ca sunt cu spot de faza lunga. Sper ca e 51 lire perechea, eu le-am luat cu 25$/bucata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Din pacate pentru mine e x 2. Asta e..... le-am comandat, acum om vedea cum functioneaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 Salutare! De Duminica sper sa fiu fericitul posesor al unui V-strom k10. Intrucat am auzit numai lucruri de lauda despre oamenii care mi-l aduc si am avut o colaborare de nota 10, in proportie de 99% sunt sigur ca motoreta e ok. Dar tinand cont de faptul ca in urma cu ceva timp mi-am luat o teapa venind din Iasi pana-n Bucuresti sa cumpar un xl700v Transalp “in stare f buna, necazut, ca nou, 2.500 km … bla bla bla” care s-a dovedit a fi o catastrofa, as prefer sa-l vada cineva live inainte. Sa-l auda pornind la rece. Daca va exista vreun mic dubiu, eu tot voi veni Duminica sa ma conving cu proprii ochi, dar sa nu mai car platforma/mecanic dupa mine, caci sunt niste costuri in plus care chiar nu mi le permit acum. In concluzie, daca se plictiseste sambata cineva si crede ca s-ar pricepe sa asculte un v-strom sa dea un pm sau sa posteze aici. Drept rasplata, mentionez ca la urmatoarea intalnire Vstromania voi da o bere/2/3. Eventual rasplata o pot oferi Duminica cand ajung in Bucuresti. Mersi! Toate cele bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Decembrie 12, 2013 Share Postat Decembrie 12, 2013 E posibil ca astea ce le-ai comandat sa vina cu fire si mufe mai de calitate, cele din china au venit doar cu un cablu scurt. In rest cred ca sunt cam la fel. Oricum si la pretul asta sunt ok fata de original. Colierele de la sw motech arata bine, cred ca o sa imi comand si eu un set ca le-am montat "provizoriu" cu ceva coliere de teava de gaz si asa au ramas o jumatate de an. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Multumesc de informatii. Sper sa fie de calitate , Durite se fabrica in UK. Te tin la curent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoMax Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 DA, tin neaparat de motul. printre cele netestate a ramas Bardahl - dar la un moment dat m-am plictisit de atata testat si am decis sa raman la cel care ma unge cel mai bine (chiar si la suflet). stima, paul 300v a fost primul ulei pus in transalp acum ceva ani. l-am schimbat dupa 2000k (l-am clasificat ca un ulei racing - te tine cat o cursa ) numai bine, paul Da, Motul e o alegere buna, dar nu 300V pentru Transalp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Salutare! De Duminica sper sa fiu fericitul posesor al unui V-strom k10. Intrucat am auzit numai lucruri de lauda despre oamenii care mi-l aduc si am avut o colaborare de nota 10, in proportie de 99% sunt sigur ca motoreta e ok. Dar tinand cont de faptul ca in urma cu ceva timp mi-am luat o teapa venind din Iasi pana-n Bucuresti sa cumpar un xl700v Transalp “in stare f buna, necazut, ca nou, 2.500 km … bla bla bla” care s-a dovedit a fi o catastrofa, as prefer sa-l vada cineva live inainte. Sa-l auda pornind la rece. Daca va exista vreun mic dubiu, eu tot voi veni Duminica sa ma conving cu proprii ochi, dar sa nu mai car platforma/mecanic dupa mine, caci sunt niste costuri in plus care chiar nu mi le permit acum. In concluzie, daca se plictiseste sambata cineva si crede ca s-ar pricepe sa asculte un v-strom sa dea un pm sau sa posteze aici. Drept rasplata, mentionez ca la urmatoarea intalnire Vstromania voi da o bere/2/3. Eventual rasplata o pot oferi Duminica cand ajung in Bucuresti. Mersi! Toate cele bune! daca e in Bucuresti te pot ajuta eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
berbec Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 @brake.......nu prea imi mai permit sa dau banu 100ron pe luna , asa pe 4 - 5 luni imi strang banii astia si imi iau si eu un scut la motor sau alte accesorii , sau buget pentru o tura As vrea sa o tin intr-un garaj normal dar ce sa-I faci , asta e. Sta foarte bine in fata blocului. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 (editat) @petrilacocuz...Sau poate vrei sa vezi un miar din 2008 cu de toate la 30 si ceva de mii km.Unic proprietar.Sunt din Ardeal. Editat Decembrie 13, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 (editat) @petrilacocuz...Sau poate vrei sa vezi un miar din 2008 cu de toate la 30 si ceva de mii km.Unic proprietar.Sunt din Ardeal. Mersi dar nu ma "coafeaza". E suficient 650-ul. Motoreta respectiva e adusa special pentru mine si in proportie de 99% se va incheia tranzactia. N-as vrea sa bat maine un drum pana la Bucuresti sa o vad eu (sunt convins ca e ok) si apoi sa dorm o noapte acolo asteptand mecanicul (tot posesor de v-strom) cu remorca, cand pot veni direct duminica cu el daca "bozoro" zice ca-i ok. Singura nelamurire a mea e ca tipul cand a cumparat-o, mi-a zis ca se aude un zgomot in momentul in care nu e cuplat ambreiajul, iar cand il cuplezi dispare. Chipurile ar fi ceva comun la v-strom, asa zice el... Asta ar fi singura nelamurire. Acel zgomot sa nu fie vreo bataie sau ceva... sau sa nu fie nimic si sa i se fi parut lui... etc. daca e in Bucuresti te pot ajuta eu. Iti trimit in urmatoarele minute PM. Mersi fain! ps: sa-mi zici ce bere preferi Editat Decembrie 13, 2013 de petrilacocuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 (editat) Nu te coafeaza miarul????E interesant de stiut ce vei spune,incarcat full plus pasager,la un drum prin Alpi,de exemplu....Da un zvon prin Iasi...Poate sunt amatori de cacao,cuplu si tuning profi.Referitor la zgomot,vezi sa nu fie bulita oala ambreiajului,arcurile sau locasul lor.Succes si multi km. Editat Decembrie 13, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Nu te coafeaza miarul????E interesant de stiut ce vei spune,incarcat full plus pasager,la un drum prin Alpi,de exemplu....Da un zvon prin Iasi...Poate sunt amatori de cacao,cuplu si tuning profi.Referitor la zgomot,vezi sa nu fie bulita oala ambreiajului,arcurile sau locasul lor.Succes si multi km. Mersi de sfat. Pana la urma vin si eu maine, iar ajutorul lui bozoro sigur deslusim problema, daca e una. In plus Duminica, va veni din Iasi mecanicul meu cu platforma, tot posesor de v-strom, in care am toata baza, deci isi va da si el cu parerea... In ceea ce priveste miarul/incarcatul full si pasagerul la drum lung, nu-mi fac probleme cu cel de 650, intrucat pasagera are numai 40 kg... am loc de bagaje "la discretie"... iar pentru mine 130 ca viteza de croaziera e suficienta. N-am simtit nici o lipsa de putere la un f650 din '96, nu vad de ce as simti la V-stromul de 650. Noroc bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Cu multi ani in urma asa am zis si eu despre o Transalp.Dupa aia imi venea sa o aprind cand vedeam ce face cilindreea mare....Un turer bun incepe cam de la 1000.Iar unul chiar beton de la minim 1200.650-urile asa si asa(v-urile).Monocilindricele sunt poveste de doi bani....la ture adevarate,desigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Decembrie 13, 2013 Share Postat Decembrie 13, 2013 Stai linistit cu asa zisa lipsa de putere. O sa te bucuri de flexibilitatea marita a 650- ului fata de miar. Bineinteles ca nu contest caii in plus ai miarului si ajutorul lor la anumite depasiri insa 650-ul iti ofera suficiente satisfactii. Sa-l stapanesti sanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.