atw Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 voi ce parere aveti???? eu am ramas masca!!! ciao Carenele alea din prima poza sunt facute de JMV Concept (www.jmvconcept.fr). Arata bine, dar sunt scumpe rau - nevopsite costa 390E, vopsite 508E. https://www.bike-design.com/detail.php?p=31...&shp_year=0 http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=290651 Mie totusi imi place mai mult cum arata V-Stromul cu crashbar si scut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 ca de aia e V_STROM!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 (editat) Sursa dupa care m-am inspirat la cruizcontrol. Atentie la indicatiile de utilizare!!!! Kaoko_Throttle_Control_for_Suz_Vstrom_DL1000_DL650_with_factory_handguards__Adventure_MotoStuff_LLC.htm Editat Ianuarie 24, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 (editat) stie cineva ceva de tunning-ul asta? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/D-BOOST-PER...sQ5fAccessories Cica mareste puterea si cuplul cu 15% si poti sa-i pui intrrupator sa functioneze numai cand vrei. La 45 de dolari eu comand unul, vad ca are rating bun 99%. voi ce parere aveti???? eu am ramas masca!!! ciao mie parca mai mult imi place asta fiind ca nu modifica prea mult aspectul, da-i cam scump la 200$: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Suzuki-SV-D...sQ5fAccessories Editat Ianuarie 24, 2009 de Johann Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 stie cineva ceva de tunning-ul asta? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/D-BOOST-PER...sQ5fAccessories Cica mareste puterea si cuplul cu 15% si poti sa-i pui intrrupator sa functioneze numai cand vrei. La 45 de dolari eu comand unul, vad ca are rating bun 99%. Parerea mea e ca sunt bani aruncati, iar singurul parametru care o sa creasca spectaculos o sa fie consumul. Si poti sa fii sigur ca o sa scada fiabilitatea motorului, chiar daca ei zic ca nu. Alta metoda de "crestere" a puterii e sa-i scoti limitarea pe care o are in treptele 1, 2, 3 si 6. Se gasesc niste device-uri numite G-Pack sau TRE (Timing Retard Eliminator - asta pt ca restrictionarea puterii e facuta prin limitarea avansului la aprindere la valori mai mici decat cele optime) care pacalesc computerul motorului ca se afla permanent in viteza 4 sau 5, unde nu e aplicata limitarea. Daca ai putina indemanare si un pistol de lipit se poate face asta cu o simpla rezistenta. Eu personal nu simt nevoia sa fac nici un fel de modificari din astea, mi se pare ca motorul are putere arhisuficienta (pt un v-twin de 650) si merge mult prea frumos. N-as vrea sa-i stric reglajul. Din cate am vazut parerea generala pe forumuri e ca doar DL1000 ar avea nevoie de ceva fine-tuning, DL650 e reglat aproape perfect si nu poti decat sa-l strici cu jucarii din astea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 http://www.elesi.it/motori/FUEL%20BOOST_C.html http://www.elesi.it/motori/EASY%20BOOST.html http://www.elesi.it/motori/G-PACK-PLUS.html ia vezi din ce e aici ce iti place?? poate pot sa te ajut eu si daca vrei cu o rezistenta poti sa obtii cam ceea ce obtii cu un g-pack!! http://www.v-strommers.it/forum/index.php?topic=10078.0 http://vstrom.info/faq/index.php?action=ar...ight=restrictor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Ianuarie 24, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 24, 2009 (editat) Pai si motoarele pe injectie au carburator si clapete de aer, numai ca dozajul benzinei nu se mai face mecanic prin aspiratie ci electromagnetic prin presiune creata de pompa de benzina. Uita-te in carte ca arata cum sa reglezi clapetele. Sorry. Am uitat ca in primavara cind am schimbat bujiile la B&S cel de la service s-a uitat si la reglajul carburatorului. Dar totusi am trait cu impresia ca are injectoare identice cu cele de masina. Editat Ianuarie 24, 2009 de AS25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 Scuze de off! Dau KTM adventure la schimb cu SV 650 sau V-strom 650! /index.php?showtopic=295565 bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Johann Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 si daca vrei cu o rezistenta poti sa obtii cam ceea ce obtii cu un g-pack!! http://www.v-strommers.it/forum/index.php?topic=10078.0 http://vstrom.info/faq/index.php?action=ar...ight=restrictor Ma da multe mai stii despre V-strom, zii tot, nu ne mai lasa sa bajbaim pe tot felul de site-uri, oricum merci de ajutor si poate ne-om intalni undeva sa ne cunoastem si sa dam o bere. Apropo, cand e anul asta intalnirea stromistilor in Italia ca in Romania inca nu avem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 e pe 12-13-14 iunie la Marotta di Mondolfo (PU) – Marche – cateva pagini in urma am pus si linkul.!! si daca va intereseaza ceva intrebati,ca sunt de3stul de informat! sunt mecanic de altfel. si ce nu intru pe site si intreeb si eu pe altii. http://www.v-strommers.it/forum/index.php?topic=33090.0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 http://www.v-strommers.it/forum/index.php?topic=33090.0 Si è verificato un errore! La discussione o la sezione che si sta cercando non esiste più o non si possiedono i permessi per visualizzarla. desi eram logat la noi nici o intalnire? nici in bucuresti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 nu poti sa il vezi? considera ca sunt deja vreo 400 de echipaje inscrise......... http://www.v-strommers.it/forum/index.php?board=104.0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator alexman Postat Ianuarie 24, 2009 Share Postat Ianuarie 24, 2009 Seats-urile de la Bagster nu sunt tot cu gel? Imi amintesc ca atunci cand mi-am luat tank protectorul de la Bagster Hungary am vazut si un gel seat de DL 650. Semana foarte mult cu ce am gasit aici - http://www.bagster.com/en/showroom-selleri...annee=2004-2008 Btw, vad ca Bagster si-a modificat situl de la ultima mea vizita. nu poti sa il vezi?considera ca sunt deja vreo 400 de echipaje inscrise......... http://www.v-strommers.it/forum/index.php?board=104.0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 ploooua....si nu se poate iesiiiii.......si eu sunt in concediu......si au zis ca saptamana astao sa plouaaaaaa 'neata tutulor !!!! scuze offt da ma apuca toti nervii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Ianuarie 25, 2009 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2009 Niste poze frumoase. http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=64304 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 Va salut cu respect! intrebare: se recomanda strom-ul pt incepatori?adica am vreo 6 ani de scutereala in ultimul an fiind posesor de malaguti madison de 150cmc(160kg)....am vreo 1,84 si 100kg...si ma gandeam la modelul de v strom 2004-2005 o alta intrebare...ce are legatura cu suspensia...ca am inteles ca ar fi ceva probleme...deci problema care apare la suspensie tine doar de zgomot?? si o ultima intrebare adresata in special pt strom75 sau pentru cei care au cumparat moto din italia...tot citesc ca cele mai intretinute motociclete le gasesti in germania...asa sa fie? M-am uitat putin pe oferte de moto pe mobile.de si moto.it si cred ca strom-ul ar fi mai ieftin in italia! Ca o concluzie...cred ca dupa 6 ani de mers pe scutere...de 49 de 50 si acum de 150cmc ar fi ok sa trec pe moto...dar nu prea stiu ce sa aleg, dintre: - Varadero 125xl - Kle 500 -Bmw 650gs - Transalp 650 - V Strom 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 Va salut cu respect!intrebare: se recomanda strom-ul pt incepatori?adica am vreo 6 ani de scutereala in ultimul an fiind posesor de malaguti madison de 150cmc(160kg)....am vreo 1,84 si 100kg...si ma gandeam la modelul de v strom 2004-2005 o alta intrebare...ce are legatura cu suspensia...ca am inteles ca ar fi ceva probleme...deci problema care apare la suspensie tine doar de zgomot?? si o ultima intrebare adresata in special pt strom75 sau pentru cei care au cumparat moto din italia...tot citesc ca cele mai intretinute motociclete le gasesti in germania...asa sa fie? M-am uitat putin pe oferte de moto pe mobile.de si moto.it si cred ca strom-ul ar fi mai ieftin in italia! Ca o concluzie...cred ca dupa 6 ani de mers pe scutere...de 49 de 50 si acum de 150cmc ar fi ok sa trec pe moto...dar nu prea stiu ce sa aleg, dintre: - Varadero 125xl - Kle 500 -Bmw 650gs - Transalp 650 - V Strom 650 Cred ca e foarte ok un V-Strom dupa 6 ani de scutere, mai ales ca ai si dimensiunile necesare. Iar Malaguti Madison e destul de mare, greu si inalt, asa ca trecerea la V-Strom n-o sa fie prea grea. Dintre alea enumerate de tine 650GS, Transalp si V-Strom ar fi alegeri potrivite, dar, evident, V-Stromul e pe primul loc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 salut vld_bc! ideea cu intretinerea motocicletelor e aproximativa, dupa parerea mea nemtii stiu sa isi vanda mai bine marfa. adica inainte de vanzare o pregatesc mult mai bine da aici e cu du-te vino(afara e vopsit gardul inauntru e leopardu') in timp ce aici asa cum arata asa o cumperi(de la privat vorbesc)pt ca de la dealeri de obicei o iei ca noua!! eu pe a mea am luat-o cu 4500euri cu 5500 de km k6!! ala care o avea a vandut-o ca nu ajungea jos: e inalt 1,62 considera ca si eu sunt la prima moto(a mea ca de mers am mai merscu ale altora ) pana acum am fost constrans sa merg doar cu scuiptere (in oras e clar ca sunt ceva mai comode) si crede-ma cred ca nu e o motocicleta mai usor de condus. fara sa ma enumar toate calitatile de care sunt sigur ca deja ai auzit parerea mea e ca e una fundamentala mai ales la incepatori: iarta foarte multe greseli de pilotaj si nu te pune niciodata in criza sau in situatii limita!! daca iei in considerare raportul calitate pret e clar ca v-strom-ul nu are rival.....varadero e pt copii,bmv costa cat costa si nu e ceea ce pare, http://www.motociclismo.it/edisport/moto/m...-sostenute#foto transalt doar daca nu e ultimul model care nu are nici o legatura u cel vechi cine s schimbato a spus ca a luat teapa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 Salut, eu sunt incepator si nu am probleme de nici un fel de nici o culoare,la mine din cauza inaltimii 1,71m aveam oaresce nevoi la virajele stranse si cu viteza mica,am si acum o teama ca pica jos (nu ajung cu toata talpa jos,dar o rezolv si pe asta la primavara)in rest motoru e super ok,toarce bine,sta bine pe sosea chiar si-n curbe si la viteze mai mari,raspunde bine cand ai nevoie de accelerari ,frane bune (cel putin a mea are abs si e super),consum mic,pozitie comoda,etc....numai laude . Cat despre suspensia fata isi face treaba dar la unele gropi,denivelari se aude un troncanit usor. Asa ca o recomand si pentru incepatori ,numai sa nu te dai in spectacol cu ea si sa-ti cunosti limitele tale . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 in fara de faptul ca e electropneumatic tu ai mai multa incredere in electronica decat in mecanica??? gandestete ca e vorba de maneta de acceleratie!!!!!! de aia depinde viata ta! eu nu as avea curaj sa montez ceva electronic care sa imi dea gaz cand vrea el!!! Sincer,pe drumurile patriei un cruise control e total inadecvat.Mereu gaz,frina,gaz,frana....Pe un Autobahn mai inteleg,dar aici.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 pt cine e interesat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vld_bc Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 Cred ca e foarte ok un V-Strom dupa 6 ani de scutere, mai ales ca ai si dimensiunile necesare. Iar Malaguti Madison e destul de mare, greu si inalt, asa ca trecerea la V-Strom n-o sa fie prea grea. Dintre alea enumerate de tine 650GS, Transalp si V-Strom ar fi alegeri potrivite, dar, evident, V-Stromul e pe primul loc! Ms de raspuns! Asa cred si eu...oricum ceva in 2 cilindri ar fi bun pt mine... Numai bine! salut vld_bc! .....varadero e pt copii, salut! sa fiu sincer imi place varadero, as fi vrut sa zic ca ar fi bine sa incep cu ceva mic pt primii doi ani, si pe urma sa trec pe strom, dar voi vedea la primavara si in functie de ce oferte voi gasi! nu vreau viteza, nu vreau cine stie ce putere....sa-ti spun sincer imi ajunge ce-mi ofera si scuterul care-l am acum...dar vreau ceva pt drumuri mai lungi...si cred ca ar fi potrivit ceva in 2 cilindri... Bafta! Salut, eu sunt incepator Asa ca o recomand si pentru incepatori ,numai sa nu te dai in spectacol cu ea si sa-ti cunosti limitele tale . Salut! Nu cred ca se pune problema de spectacol cu un enduro toring...sau pe mine nu ma intereseaa sa fac spectacol...vreau ceva de plimbari, un drum lung pana in 500km...nu vreau sa folosesc in oras, un soft enduro, o iesire la mare..."chestii d' astea" de relaxare! Ms de raspuns! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 sa fiu sincer imi place varadero, as fi vrut sa zic ca ar fi bine sa incep cu ceva mic pt primii doi ani, si pe urma sa trec pe strom, dar voi vedea la primavara si in functie de ce oferte voi gasi! nu vreau viteza, nu vreau cine stie ce putere....sa-ti spun sincer imi ajunge ce-mi ofera si scuterul care-l am acum...dar vreau ceva pt drumuri mai lungi...si cred ca ar fi potrivit ceva in 2 cilindri... 125 nu e chiar cel mai recomandat pt drumuri lungi unde ai nevoie de viteze medii constante si daca mai sunteti si in doi + bagaje se duce constanta, si il tii tot mereu la 8000 de ture, asta e pentru cine nu iese din oras si nu are in planuri sa faca drumuri lungi!!! PS: nu imi merge functia quotq de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 Nu cred ca se pune problema de spectacol cu un enduro toring... Doar daca vrei... Sincer,pe drumurile patriei un cruise control e total inadecvat.Mereu gaz,frina,gaz,frana....Pe un Autobahn mai inteleg,dar aici.... Pe drumurile patriei noastre chiar ca n-ai unde, nici macar pe autostrada. Dar anul trecut am fost pana in Grecia, iar in Bulgaria sunt niste drumuri luuuuungi si pustii, la intoarcere chiar mi-as fi dorit un cruise control sau un throttle lock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strom75 Postat Ianuarie 25, 2009 Share Postat Ianuarie 25, 2009 cum zic italieni trebuie sa ai "manico" sa poti sa faci asa ceva!! nu e pentru oricine !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.