Korben Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 credeeam ca sunt adaptoare pentru discuri mai mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 credeeam ca sunt adaptoare pentru discuri mai mari ah - nu, discurile raman alea standard dar merg pusi etrieri cu 4 pistonase (gsxr k0 - k3) - idei cretze. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 (editat) ... o sa trebuiasca sa invat sa franez: IMG_1824.JPG Bravo! Sa franezi cu viziera inchisa sa nu-ti sara ochii te vor uri pasagerii grav Avand in vedere ca etrierele noi vor folosi o suprafata mai mare din disc dureaza destul de mult pana se aseaza, iti spun ca sa nu fi dezamagit la inceput. Acum pune bani deoparte si de o pompa radiala brembo si cauta colegi de plimbare cu vitezane (modelele mai noi de r6 si de r1 au niste pompe radiale foarte bune si destul de ok la pret) Editat Martie 24, 2014 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Sa franezi cu viziera inchisa sa nu-ti sara ochii te vor uri pasagerii grav merci de atentionare - probabil o sa fie interesant . Avand in vedere ca etrierele noi vor folosi o suprafata mai mare din disc dureaza destul de mult pana se aseaza, iti spun ca sa nu fi dezamagit la inceput. Acum pune bani deoparte si de o pompa radiala brembo si cauta colegi de plimbare cu vitezane (modelele mai noi de r6 si de r1 au niste pompe radiale foarte bune si destul de ok la pret) pt pompa m-am tot gandit - mai astept dupa ce fac modificarea sa vad cum misca (pana atunci mi s-a infiletat aia cu axele cu came de sv si speram sa plece dar se pare ca nu) in plus am un stil destul de langsam de mers cu mobra (daca vreau mai mult o sa trebuiasca invatate si mai multe "detalii". numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 (editat) Din pacate trebuie sa ma despart de motocicleta. Daca stiti pe cineva interesat ii puteti da link-ul : /index.php?/topic/710040-suzuki-dl650-v-strom/ Mersi Care-i treaba cu mufa verde de sub rezervor? Sa stiu la ce sa ma astept, sau ce sa previn... Editat Martie 24, 2014 de petrilacocuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 merci de atentionare - probabil o sa fie interesant . pt pompa m-am tot gandit - mai astept dupa ce fac modificarea sa vad cum misca (pana atunci mi s-a infiletat aia cu axele cu came de sv si speram sa plece dar se pare ca nu) in plus am un stil destul de langsam de mers cu mobra (daca vreau mai mult o sa trebuiasca invatate si mai multe "detalii". numai bine, paul Eu am in garaj si un SV 650S din 2006 cu care mai merg din cand in cand si chiar daca trage mai tare, este si mai usoara, nu as vrea motorul ala pe v-strom, trebuie turat ceva mai mult. Daca mergi doar sosea upgrade-ul este binevenit dar daca mai scapi vaca pe aratura se cam cere un pinion mai mic pe fata ca sa nu uzezi aiurea ambreiajul. Astia prin SUA fac modificarea asta combinata cu pistoane de busa pentru ca au acelasi alezaj dar maresc compresia la 13,5 (standard 11,5) si de acolo se simte o crestere de putere semnificativa peste 80 de cai in total, unii spun 85 dar posibil cu filtru sport, toba si soft personalizat. Pentru tunning cel mai bine vorbesti cu userul @tng. Parerea mea este ca cel mai tunning la 650 este v-stromul de 1000 iar acolo posibilitatile sunt altele, doar se trage din TLR-ul de 135de cai http://www.zlockracing.com/new_products.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 (editat) ... dar daca mai scapi vaca pe aratura se cam cere un pinion mai mic pe fata ca sa nu uzezi aiurea ambreiajul. Parerea mea este ca cel mai tunning la 650 este v-stromul de 1000 iar acolo posibilitatile sunt altele, doar se trage din TLR-ul de 135de cai http://www.zlockracing.com/new_products.html doar strada. imi doresc doar un pic mai multa putere (5-10 caluti) pt mersul in 2 cu bagaje. cele doua axe cu came ( noi - aprox 370 euro) sunt o modificare reversibila si fara prea mult efort (oricum urmeaza schimbate cateva pastile). ma atrage modificarea si pentru ca puterea creste uniform (si in ture joase + medii). poate poate un power commander ulterior cu ceva harti de testat daca chiar ma agita idea desi in acest moment nu cred ca o sa ajung acolo. (1000-le este prea mult pt skills-urile mele - si pentru 650 mai am multe de invatat ca sa pot sa il folosesc la ce poate el. in plus pt 1000 - merg mult prea mult in oras si ar fi pacat). merci de user si link-uri (chiar nu ajunsesem pe ele in cautarile mele). numai bine, paul Editat Martie 24, 2014 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 DL1000 + scuter 250 si le ai pe amandoua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 (editat) tu nu vrei sa ma lasi sa dorm linistit? nu ma atrage deloc schimbarea spre alt motor mai puternic. (am mai zis ca am mai cochetat si cu rt1150? dar "Doamne ajuta" cu prietenii care mi-au (re)aratat calea) cu ceva putina putere in plus va fi motoretzul meu de vis 100%. daca mai gasesc si o solutie pt protectie la vant in zona inferioara - 120%. sper drac sa ramana intreg cat mai mult timp ... numai bine, paul ps - exista produse similare pt astea vandute de touratech? ... si din seria ajustarilor - pt cei care considera ca DL-ul sta un pic prea inclinat pe cric lateral (al meu sigur sta ca are si telescopul spate mai lung cu 5mm) am gasit pe net 2 idei de modificat (reversibile ambele): sau eu trebuie sa mi-l mai lungesc un pic (3-44cm) si nu vreau sa il tai/prelungesc - idea 2 mi se pare oki. numai bine. Editat Martie 25, 2014 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 arata oribil varianta 2. eu l-am lungit la Alp dar a iesit urat din cauza ca am apelat la meseriasii pwlii. am facut swap cuc el de afrikana. I-ti recomand sa-l prelungesti, arata mai bine si e mai ok estetic si functional. stiu sudor bun in TM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 I-ti recomand sa-l prelungesti, arata mai bine si e mai ok estetic si functional. stiu sudor bun in TM. merci. nu as taia. poate gasesc o idee pe undeva cu un alt picior din ala compatibil dar cu 3-4-5 cm mai lung. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 (editat) merci. nu as taia. poate gasesc o idee pe undeva cu un alt picior din ala compatibil dar cu 3-4-5 cm mai lung. stima salut! eu am pe motor (stiu, e bmw, da nu dati cu pietre) asa ceva. e reversibila transformarea (se prinde in suruburi) si are practic niste placi pe post de distantiere. cu solutia asta il faci si mai lat (e bun pe offroad ca e o suprafata mai mare de contact), iar ca inaltime, il faci cat de inalt poftesti (mai pui sau mai scoti distantiere din alea). eu l-am cumparat din uk dar nu e mare inginerie de facut. Editat Martie 25, 2014 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 salut! eu am pe motor (stiu, e bmw, da nu dati cu pietre) asa ceva. e reversibila transformarea (se prinde in suruburi) si are practic niste placi pe post de distantiere. cu solutia asta il faci si mai lat (e bun pe offroad ca e o suprafata mai mare de contact), iar ca inaltime, il faci cat de inalt poftesti (mai pui sau mai scoti distantiere din alea). Salut Gabi, - nu are legatura ideea cu tipul motorului. stiu si de talpa aceia pentru cric dar ca sa pun distantiere pentru 4 cm care si sa stea tzepene cred ca e un pic mai complicat. mai caut - tot sper sa gasesc un picior de cric compatibil si mai lung. merci, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Placile alea de metal sunt pe post de distantiere si sunt prinse cu suruburi. Il am pe motor de mai bine de unan si sta bine la locul lui. Nici un fel de joc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 da, am inteles ideea. cat este castigul de inaltime? 5-10mm? mie imi trebuie 40-50 mm acolo si la inaltimea asta ar arata cel putin ciudat. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 Ma bate gandul sa-mi vand Stromul....Stiti careva,pe cineva,interesat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 da, am inteles ideea. cat este castigul de inaltime? 5-10mm? mie imi trebuie 40-50 mm acolo si la inaltimea asta ar arata cel putin ciudat. numai bine, paul sunt cativa cm buni, nici pomeneala de 5-10mm. tre sa ajung la garaj si-l masor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rhapsody Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 E normal sa se aprinda O/D (overdrive) in treapta a 6-a? Am observat ca se aprinde indiferent ca schimb la 7000 sau la 4000 de turatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 (editat) da. e normal. este doar un martor care te informeaza ca nu mai ai la dispozitie inca o treapta peste a 6-a Editat Martie 25, 2014 de kr3at0r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rhapsody Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 (editat) la mobra anterioara cautam cu disperare a 6-a, dar la dl1000 nu cred ca era nevoie de un indicator. De la 180 in sus nu e placut datorita pozitiei. Editat Martie 25, 2014 de Rhapsody Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 sunt cativa cm buni, nici pomeneala de 5-10mm. tre sa ajung la garaj si-l masor. la mine sunt 3 cm, dar daca e nevoie, cred ca se poate face si mai mare, fara probleme scuzati mizeria, am facut offroad in week-end Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 25, 2014 Share Postat Martie 25, 2014 he he, mda ... nu arata asa urat cum imi inchipuiam. intre cele doua placi - sunt benzi de cauciuc sau tot de metal? cum sunt infundate suruburile in placa inferioara? sau sunt sudate pe placa inferioara/interior? prima cea de deasupra pare inchisa - daca da - cum fras ai bagat-o pe ax? PS1 - e chiar curat acolo, mai ales dupa offroad. PS2 - montat adaptorul si etrierii Tokico - vin la marele fix. din pacate placutele pt tokico au calcatura mai lata radial si discurile mele au ceva uzura deci o sa dureze sa se aseze (exact ce zicea si florin). maine seara o sa schimb si discurile si astea or sa fie uzate dupa etrieri. Am pus tot placute EBC HH. PS3 - placutele date jos EBC FA229HH si EBC FA231HH sunt schimbate de 2 saptamani si 600km - nici nu s-au format bine (asa cum se vede in poze). aca le doreste cineva - 200 lei ambele (au dot2013 si au costat 80eu): numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 (editat) Un mic off...E gata! Editat Martie 26, 2014 de MOTORIOUS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut1979 Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Ma ajuta si pe mine cineva ? .....daca am sa schimb parbrizul original de la vstrom 650_2004 cu unul touring mra ....se va observa diferenta ? Sfaturi ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 (editat) fata de parbrizul standard - orice altceva e mai decent! vezi ca exista si mra vario touring - cel cu deflector (eu astept sa primesc unul de ceva timp desi intre timp ma tot uit lung si la un givi d260st - folosesc un suport madstand). mai face si harea (bogdan) parbrize ok pt dl si cu inaltimea dorita de mushiul tau. cel mai fain ar fi sa gasesti pe cineva cu parbrizul vizat gata instalat si sa faci o tura (oras, afara) ca sa stii la ce sa te astepti. bafta, paul Ma ajuta si pe mine cineva ? .....daca am sa schimb parbrizul original de la vstrom 650_2004 cu unul touring mra ....se va observa diferenta ? Sfaturi ... Editat Martie 26, 2014 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.