felixnistor Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Gama de culori. Si cartusul amortizoarelor fata, dupa 2008. Multumesc. Aceasta latura vreau sa o discutam. Sa inteleg ca modelul pana in 2008 avea o problema la suspensia fata? Ce ma sfatuiesti sa iau modelul 2007, 5000 km sau pe cel din 2009 cu 20000 km,cam la acelasi pret, care sincer cred ca-i 2008 si inmatriculat in 2009. La modelul 2009, culoarea argintie, jantele mai pot fi negre sau obligatoriu argintii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 (editat) Daca esti foarte pretentios si te supara ceva zgomote in furca ia un motor dupa 2008, an de fabricatie. Pana in 2008 furca lucra la fel, dar mai zgomotoasa in anumite conditii, respective socuri mici, dar bruste pe sosea. Pe off sau drumuri de pamant, pietris nu era nici o problema. Fabio ar fi cel mai in tema sa spuna care sunt diferentele intre cele doua furci, gandindu-ma ca a avut ocazia sa le serviseze pe amandoua. Eventual daca se poate schimba cartusul vechi cu unul dupa 2008. La exterior furcile sunt identice. Editat Aprilie 18, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Vreau sa cumpar suporti laterali pt genti textile sau pt sidecase .De unde se pot achizitiona la un pret bun? Salut. In curand voi renunta la suportii mei Givi. Daca nu gasesc sa le dau la schimb pt unii Hepco & Becker, o sa le vand la un pret bun. Asta e al 3-lea sezon, nu au stat cu genti pe ei. Le-am luat pt protectie. Cel stang este putin julit in urma unei cazaturi (iti trimit poza daca e cazul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 18, 2014 Share Postat Aprilie 18, 2014 Vreau sa cumpar suporti laterali pt genti textile sau pt sidecase .De unde se pot achizitiona la un pret bun? salut,am eu 110 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edutzu Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 Multumesc. Aceasta latura vreau sa o discutam. Sa inteleg ca modelul pana in 2008 avea o problema la suspensia fata? Ce ma sfatuiesti sa iau modelul 2007, 5000 km sau pe cel din 2009 cu 20000 km,cam la acelasi pret, care sincer cred ca-i 2008 si inmatriculat in 2009. La modelul 2009, culoarea argintie, jantele mai pot fi negre sau obligatoriu argintii? Modelul 2009...culoare argintie cu jante aliaj argintii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 salut,am eu 110 euro. Hepco & Becker ai? (ce variante mai sunt care sa imi permita montarea unei tobe false sub sa, pe partea stanga?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edutzu Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 (editat) salut,am eu 110 euro. Asa si? Ai nevoie de toti? Editat Aprilie 19, 2014 de Edutzu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diles Postat Aprilie 19, 2014 Share Postat Aprilie 19, 2014 Azi am ars-o pe offroad grav.. si cum aveam doar vstrom-ul la mine (wrr-ul era acasa ) evident ca am asezat-o nitel pe jos la viteza foarte mica. Cine stie unde/cum gasesc semnale integrate/lipite in carene care sa nu mai iasa in exterior (pe fata)? Fabio, parca la tine in curte vazusem o stroama cu asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 sau mai e si varianta lui Sorin NumberOfTheBeast: /index.php?app=core&module=attach§ion=attach&attach_rel_module=post&attach_id=1029235 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 De departe cea mai tare! De curand cu supapele si clapetele reglate. Ma intreb ce va mai face la iarna ca pe asta a terminat-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 reglajul electric al lupelor poate-l modifica cu un senzor pe bascula in functie de greutate ca acu doar umbla la un buton si idei mai are! urmatoarea crash barul pe care bogdan o sa-l fabrice dupa noua idee a lui sorin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Azi am ars-o pe offroad grav.. si cum aveam doar vstrom-ul la mine (wrr-ul era acasa ) evident ca am asezat-o nitel pe jos la viteza foarte mica. Cine stie unde/cum gasesc semnale integrate/lipite in carene care sa nu mai iasa in exterior (pe fata)? Fabio, parca la tine in curte vazusem o stroama cu asa ceva. Vezi k sunt pe louis si din carbon. http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/533 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 Eu mi-am luat negre pt ca din poze am crezut ca sunt prea kitsch cele cu carbon. Insa le-am vazut live montate pe o Stroama si sunt ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diles Postat Aprilie 20, 2014 Share Postat Aprilie 20, 2014 multumesc frumos de sugestii, cred ca la astea o sa ajung si eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 Auziti mai.. dar credeti ca pot monta toba falsa si fara sa schimb suportii? (am Givi PL532) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 Masoara spatiul intre suport si aripa spate. Daca sunt 10-11 cm intra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 21, 2014 Share Postat Aprilie 21, 2014 Ok ...poate scap si de taiat codita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Flanker Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 O intrebare am va rog, pentru cei care utilizeaza inaltatoare de ghidon, cum procedez cu racordul de frana care trece printr-un inel pe jugul inferior? Nu mai pica ceva bine si imi atinge suportul carenei frontale, nu inteleg unde-i buba. Si cu acceleratia, e ok reglajul standard la cabluri? Cu stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_Long_Xiao Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 Salutari, Din fericire pt bugetul meu pot monta toba falsa si fara sa schimb suportii. Acum nu imi mai trebuie decat capacul tobei. Cine ma ajuta sa gasesc, chiar e tare, eu am epuizat sursele posibile de sapt trecuta. Si in alta ordine de idei, se ocupa cineva in Romania cu asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 Am un prieten care se ocupa de asa ceva. Cand vii iti dau tel. A comandat scule si face probe si teste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Horia_Long_Xiao Postat Aprilie 22, 2014 Share Postat Aprilie 22, 2014 Multumesc pt info, Daca face si carbon e perfect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 OK, vorbim. Acum carboanele tale si viitoarea toba, ambele false. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Cine stie unde/cum gasesc semnale integrate/lipite in carene care sa nu mai iasa in exterior (pe fata)? salut, Alea lipite pe carene sunt mai putin vizibile din fata. In plus nu stiu daca le poti monta in acelasi loc fara sa faci modificari la forma carenei in zona semnalizarii acolo unde are o depresiune Cele clasice aftermarket (bec sau led) sunt mult mai scurte decat cele OEM si nu mai ies in lateral atat. nu am testat (inca) dar cred ca daca ajungi cu alea scurte pe asfalt probabil nu o sa mai conteze o semnalizare in plus la pagubele totale . stima, paul Salutari, Acum nu imi mai trebuie decat capacul tobei. Cine ma ajuta sa gasesc, chiar e tare, eu am epuizat sursele posibile de sapt trecuta. bre, da' chiar ti s-a pus pata pe capacul acela. Cred ca merge si arata ok si daca va fi capatul tobei false vopsit negru. Capacul acela nu se gaseste separat de nou si nu am vazut niciodata la vanzare pe piata sh doar capac (separat de toba/galerii). Eu am galeriile si toba OEM date jos dar ma gandesc ca ar fi pacat pentru ca poate la un moment data o sa ii trebuiasca la cineva capacul acela cu toba/galerii cu tot. In cel mai rau caz daca chiar ti s-a pus pata urat de tot se pot lua niste dimensiuni si manufactura. stima, paul Multumesc. Aceasta latura vreau sa o discutam. Sa inteleg ca modelul pana in 2008 avea o problema la suspensia fata? Ce ma sfatuiesti sa iau modelul 2007, 5000 km sau pe cel din 2009 cu 20000 km,cam la acelasi pret, care sincer cred ca-i 2008 si inmatriculat in 2009. La modelul 2009, culoarea argintie, jantele mai pot fi negre sau obligatoriu argintii? daca nr de km este real si ambele cam in aceeasi stare estetica/consumabile - eu unul as merge pe modelul cu km mai putini. Zgomotul clasic de furca (la modelele mai vechi - acel clanc) poate fi eliminat cu valvele ricor (http://store.ricorshocks.com/) ca si efect secundar. Efectul primar ramane imbunatatirea extraordinara la suspensia fata (pentru ambele tipuri de furci). numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Intrebare: Am un spatiu pe bord unde se imbina partile alea 2 (sageata rosie) - cred ca e de la fostul proprietar care avea un gps care se sprijinea de buza bordului, si in ultima vreme parca bazaie ceva acolo. Cum as putea sa il rezolv? E greu de dat partea cu ceasurile jos sa vad ce e cu clemele alea dinauntru? Clemele marcate cu sageata galbena cum se desfac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 24, 2014 Share Postat Aprilie 24, 2014 Apesi cu ceva subtire pe mijloc. Miezul central intra 2-3 mm si poti scoate clema afara. Ca s-o pui la loc miezul trebuie tras afara si apasat pt blocare dupa ce l-ai bagat in gaura. Vezi ca suportul bordului si carenele laterale se mai prind intr ele in 4 suruburi pe dedesupt care de obicei sunt uitate sau neglijate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.