Edutzu Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 Mai improspatati anuntul cu Vstromania, cand, unde, cat, cine, etc. http://www.vstromania.ro/forum/54-propuneri-intalniri-si-calatorii-interne-si-internationale/7433-vstromania-2014-vama-veche Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 ie cand nu trebuia, unde nu trebuia, cum nu trebuia!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 salut, pt doritorii de accesorii - vad ca s-au trezit si europenii (poate sunt totusi mai vechi si abia acum am dat eu peste ei): http://www.cosmo-accessories.com/ vad ca fac forkbrace-uri, kit coborarare scarite, dog bones - cred ca cheltuioelile de transport ies undeva 6-10 euro si nu se mai platesc taxe vamale. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 Poate is eu paranoic da' nu strica sa intreb.. am iesit in seara asta 5 min in oras sa cumpar ceva chestii. Pe jos ud bine ca tocmai s-a oprit ploaia. Cand m-am intors se auzea un fasait f usor care disparea cand trageam ambreiajul. Se aude f incet, prima data am crezut ca imi suna viziera de la casca. E posibil sa fie de la lant? poate de la apa de la ploile din ultima vreme sa fi ramas fara ulei(am loobman)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 17, 2014 Share Postat Mai 17, 2014 nu prea are de la ce sa fie. daca e metalic zgomotul - probabil ca s-a dus uleiul de pe lantz si ala zornaie acum. altfel ... numai daca o fi facut "gaze" . si da - esti paranoic dar se poate trata. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 (editat) neatza, Au venit si ledurile. no more stress. LED vs Halogen vs Halogenul (h3 35w) lumineaza mai puternic asfaltul. Led-ul (h3 7.5w - consum real 3.6w) cam 70% din cat lumina halogenul pe asfalt.. insa este mult mai bun ca DRL fata de halogen. exista si led-uri mai puternice insa costa mai mult Editat Mai 19, 2014 de kr3at0r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 salut, pt doritorii de accesorii - vad ca s-au trezit si europenii (poate sunt totusi mai vechi si abia acum am dat eu peste ei): http://www.cosmo-accessories.com/ vad ca fac forkbrace-uri, kit coborarare scarite, dog bones - cred ca cheltuioelile de transport ies undeva 6-10 euro si nu se mai platesc taxe vamale. Pe astia nu ii stiam . Am vorbit cu un nene Vasilis de acolo, transportul pentru un kit de coborat scarite si inaltatoare de ghidon 13 euro, plata se poate face cu paypal sau transfer bancar. Pentru cei cu scaritele coborate, nu se polizeaza de asfalt prin curbe la un mers mai sportiv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Pentru cei cu scaritele coborate, nu se polizeaza de asfalt prin curbe la un mers mai sportiv? pai la mers sportiv le polizezi oricum. cu kitul de coborare probabil ca ajungi jos ceva mai repede. la mine nu e cazul - ajungeam cu ele pe jos destul de rar. dar ASA de bine prind la genunchi in turele lungi de nu pot sa iti zic. PS - vezi ca daca folosesti acolo la cupon code: vstromuk primesti 20% discount si probabil iesi cu transport 0. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Pe astia nu ii stiam . Am vorbit cu un nene Vasilis de acolo, transportul pentru un kit de coborat scarite si inaltatoare de ghidon 13 euro, plata se poate face cu paypal sau transfer bancar. Pentru cei cu scaritele coborate, nu se polizeaza de asfalt prin curbe la un mers mai sportiv? Eu am kit de coborare + scarite ajustabile pe 2 pozitii. Si cam ating de asfalt cu ele. O sa mut scaritele pe pozitia de sus sau sa scot kit-ul de coborare pentru inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 intrebare pt cei cu scaritele coborate. Nu va stropeste mai mult cu scaritele coborate decat cu ele in pozitia normala ? Nu de alta dar pe mine ma enerveaza la culme cat de tare ma stropeste DLul pe picioare. Vb de situatiile cand sunt suvoiae pe sosea, sau balti mari si adanci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Am prelungire : https://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10009610&typ_id=WVB1%2F07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Eu am kit de coborare + scarite ajustabile pe 2 pozitii. Si cam ating de asfalt cu ele. O sa mut scaritele pe pozitia de sus sau sa scot kit-ul de coborare pentru inceput. ce inaltime ai? ... as incepe cu demontat intai kitul de coborare pentru ca acela nu afecteaza comfortul. intrebare pt cei cu scaritele coborate. Nu va stropeste mai mult cu scaritele coborate decat cu ele in pozitia normala ? Nu de alta dar pe mine ma enerveaza la culme cat de tare ma stropeste DLul pe picioare. Vb de situatiile cand sunt suvoiae pe sosea, sau balti mari si adanci. nu - coborararea este 3cm cred - cumva nesemnificativ pentru stropire pentru ca atunci cand sunt suvoaie sau balti mari - oricum esti ud la pana la genunchi. stima ... este adevarat pe mine ma apara si scaritele de stropi ca sunt late (honda gl1800) glumesc - motivul principal a fost ca sunt inguste in plan orizontal si am mai coborat si acolo cam 1-2cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 183, mai am si oasele schimbate care ridica spatele cu 3 cm, o sa le inlocuiesc si pe acelea cu cele originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 183, mai am si oasele schimbate care ridica spatele cu 3 cm, o sa le inlocuiesc si pe acelea cu cele originale. )) daca o sa revii la oasele originale o sa ajungi si mai tare cu scaritele jos. si eu am spatele ridicat (telescop mai lung) si merge pt 177 cm. sau joacate cu combinatii si o sa gasesti pe cea care iti place mai tare. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 (editat) da stiu ca scaritele se duc mai jos , de aceea scot kit-ul de coborare scarite . Mi se pare prea grea cand o misc pe loc de aceea vreau sa pun oasele originale. Editat Mai 19, 2014 de pstefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 1. inteles acum 2. tine un pic de obisnuinta dar cei 3 cm o sa ii iubesti in offroad (daca se intampla sa faci) bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Ma chinuiam cu F650GS mono pe enduro , pe asta n-am de gand sa o bag pe altceva decat forestiere usoare. Imi omor spatele degeaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 va mai chinui cu un gand: la auto exista acel circuit de intarziere care taie de exemplu luminile de interior cu intarziere dupa ce ai luat contactul. nu exista ceva asemanator pentru revers? - pun contact si sa imi dea 12v la faruri peste 2 minute de exemplu? (nevoia porneste de la faptul ca modelele 2004/2005 nu taie tensiunea la faruri cand dai la demaror - avantaj totusi ca nu trece cei 12v prin butonul de la demaror ) stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 (editat) Azi am facut o struţocămilă . Am pus un MRA X-Screen spoiler pe un Givi D260ST. Nu e prea estetic , dar se simte al dracu de bine Editat Mai 19, 2014 de pstefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Azi am facut o struţocămilă . mai conteaza? ... de frig sa tina! stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutbv Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 va mai chinui cu un gand: la auto exista acel circuit de intarziere care taie de exemplu luminile de interior cu intarziere dupa ce ai luat contactul. nu exista ceva asemanator pentru revers? - pun contact si sa imi dea 12v la faruri peste 2 minute de exemplu? (nevoia porneste de la faptul ca modelele 2004/2005 nu taie tensiunea la faruri cand dai la demaror - avantaj totusi ca nu trece cei 12v prin butonul de la demaror ) stima, paul Exista relee cu intarziere reglabila, daca cauti pe google gasesti. Eu voiam sa conectez unul la becul de neutru sa imi opreasca farurile cand motocicleta e pe liber. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 (editat) Si daca ai nevoie de faruri noaptea, sa iti pui cortul, sa-ti cauti cheile etc. ce faci? Editat Mai 20, 2014 de xsebi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 (editat) Exista relee cu intarziere reglabila, daca cauti pe google gasesti. Eu voiam sa conectez unul la becul de neutru sa imi opreasca farurile cand motocicleta e pe liber. ))da, chiar exista - merci mult! punem si asta in plan pentru comanda alimentarii farurilor. de ex: http://www.hstech.ro/index.php?main_page=productdetails&prod_id=29 numai bine, paul Editat Mai 20, 2014 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
douaroti Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 intrebare intrebatoare despre cutiile de aluminiu. Am vazut ca sw-motech recomanda in kit-ul pentru 650, cutia din dreapta mai mica decat cea din stanga, mai exact 37 vs 45 de litri, adica cu 5cm mai putin, din cauza de toba. Credeti ca ar fi grozav de gresit montarea a doua cutii de 45? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionutbv Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Si daca ai nevoie de faruri noaptea, sa iti pui cortul, sa-ti cauti cheile etc. ce faci? Daca esti cu cortul ai frontala, daca pierzi cheile folosesti telefonul... glumesc desigur. Eu as fi instalat releul ala pentru ca dimineata in Brasov primavara si toamna e destul de frig si in loc sa stea farurile aprinse cat incalzeam un pic motorul mai bine s-ar fi incalzit mansoanele mai tare, sunt cam 100 de wati care ar fi putut fi redirectionati. Anul asta a fost destul de cald asa ca nu m-am mai gandit la solutia asta. Pe de alta parte am vazut ca incep sa apara becuri cu leduri care se apropie destul de mult ca si luminozitade de cele cu halogen asa ca iau in considerare si varianta aceasta, poate intr-un an sau doi vom putea sa le folosim in siguranta. Bafta, Ionut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.