Jump to content

Recommended Posts

cum sa spargi roata de vstrom nu stiu, eu am dat cu ea in magnificele drumuri romanesti de era stramba ca mai cativa mm si iesea aeru pe afara, idea e ca am dus-o aci la un indreptator de jenti si a facuto mai buna decat era inainte, de unde stiu asta :) dupa cantitatea mult mai mica de plumb necesara echilibrarii dupa operatiune :)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 18.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bozoro

    1566

  • ivanp

    1304

  • bogdan_harea

    1166

  • Lucian_M

    961

Top Posters In This Topic

Popular Posts

N-ar fi rau sa faci si tu la fel! Suntem in 2019... noi astilalti...

Avem film de la intalnirea de toamna 2018    

Posted Images

Era un gand de siguranta, plus ca un coleg de aici a avut un accident si i s-a facut roata praf.

Am vazut jante spitate la un coleg, la o honda crosstourer si pareau invincibile :)

post-47564-0-37651800-1463488124_thumb.jpg

post-47564-0-95884900-1463488131_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

... o sa razi/plangi dar sigur cele OEM de obicei sunt semnificativ mai scumpe ... 1500 ambele OEM noi in TM (pretul la suzuki este de vre-o 950 de lei bucata).

cel de spate (daca iti trebuie) mai este disponibil SH dar in stare foarte buna la paulmoto.ro in Tm - 150lei.

 

stima,

paul

 

E cam de plans...am cerut si eu o oferta de pret si costa 836 lei/buc la disc OEM. Investitie serioasa nu gluma. 1500 lei pentru amble e un pret bun asa ca am sa te contactez cand am sa le schimb. Discul spate e ok, nu are uzura.

Edited by mihai.ch
Link to post
Share on other sites

Era un gand de siguranta, plus ca un coleg de aici a avut un accident si i s-a facut roata praf.

Am vazut jante spitate la un coleg, la o honda crosstourer si pareau invincibile :)

 

in timp ce jentile sa zicem ca ar fi invingibile desi nu cred, furca si jugul nu sunt. Deci in caz de accident nu sufera doar roata si daca totusi e asa de serios accidentul incat sa se rupa roata, nu vreau sa stiu cum arata celelalte componente. De bijuteriile riderului ce sa mai zic.

Link to post
Share on other sites

Ai dreptate, dar aici ma refeream strict la riscul de a crapa de la groapa, bordura...

Se stie ca cele spitate sunt multe mai elastice si rezistente.

Dar evident, voi ramane la cele stoc din moment ce nu este o gama variata sa se poata schimba.

Dar cred ca mi-ar fi placut sa incerc jante spitate pe mobra mea.

 

Ramane doar idee :)

Link to post
Share on other sites

Are careva un parbriz mai bun decat cel OEM? Am avut un accident cu un pieton si a reusit sa-mi rupa si parbrizul. Daca tot il schimb macar sa fac un upgrade.

Link to post
Share on other sites

Am eu MRA-ul din poze.

» Post actualizat in 19 May 2016 10:09

Din pacate nu pot stiu sa pun poze.

Pe net vad ca MRA-ul e cam scurt fara deflector. Din cate am inteles nu ai deflectorul.

Link to post
Share on other sites

Pe net vad ca MRA-ul e cam scurt fara deflector. Din cate am inteles nu ai deflectorul.

 

Are Bogan Harea noi facute de el pe stoc.

Link to post
Share on other sites

Are Bogan Harea noi facute de el pe stoc.

... si eventual ii zici sa iti trimita la dimensiunea cea mai mare (lungime) si tai tu din el cat crezi ca ai nevoie sa fie.

 

stima,

paul

Link to post
Share on other sites

Îmi cam face cu ochiul Givi Airflow, are cineva pe strom?

Eu l-am comandat ieri.Cand o sa vina o sa-mi dau cu parerea si o sa pun si poze (daca invat pana atunci cum :))

PS: Ce-i drept, si mie mi se pare urat :))

Link to post
Share on other sites

Am tinut sa schimb placutele de frana, cele vechi sunt originale si cred ca sunt intarite.

 

Inca nu le-am probat pe cele noi din cauza vremii, dar sper sa se simta diferenta.

Multumesc celor de la motodiscount pt oferta!

post-47564-0-63433200-1463744244_thumb.jpg

post-47564-0-83688400-1463744252_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Revin cu noutati legate de mobra lu' fratemiu.

Am desfacut-o aseara si am gasit statorul prajit.Magnetii,din fericire sunt la locul lor.

Ce imi recomandati sa fac:sa il comand din romania,unde am vazut ca e cam 170e sau sa il comand din afara?

Multumesc

Link to post
Share on other sites

Revin cu noutati legate de mobra lu' fratemiu.

Am desfacut-o aseara si am gasit statorul prajit.Magnetii,din fericire sunt la locul lor.

Ce imi recomandati sa fac:sa il comand din romania,unde am vazut ca e cam 170e sau sa il comand din afara?

Multumesc

care este part number-ul? - sa vedem si un pret din TM - poate iesi mai bine.

(cel putin in cazul meu la multe componente OEM a meritat comandat din RO)

Pe ebay vad ca cel mai ieftin e 140eu si probabil vre-o 10-15 ar mai fi transportul.

Oricum calitatea indiferent de sursa este aceeasi.

 

stima,

paul

 

scuze - pretul de care ziceam mai sus este la shinyo (aftermarket).

Deci pp ca pretul de 170 pentru OEM este foarte bun.

 

numai bine

Edited by ivanp
Link to post
Share on other sites

care este part number-ul? - sa vedem si un pret din TM - poate iesi mai bine.

(cel putin in cazul meu la multe componente OEM a meritat comandat din RO)

Pe ebay vad ca cel mai ieftin e 140eu si probabil vre-o 10-15 ar mai fi transportul.

Oricum calitatea indiferent de sursa este aceeasi.

 

stima,

paul

 

scuze - pretul de care ziceam mai sus este la shinyo (aftermarket).

Deci pp ca pretul de 170 pentru OEM este foarte bun.

 

numai bine

Daca iti trimit o serie de sasiu ajuta cu ceva?

Link to post
Share on other sites

:)

nu chiar.

Zi-mi anul motocicletei si caut eu pe http://www.suzukipartshouse.com/.

Cred ca asta e codul 32101-06G00.

Tu ai pretul de OEM sau aftermarket (Vicma, Shinyo ...)

 

(pentru partnumberul dat de mine - merge la 2002/2006 un pret pentru OEM nou este de 370eu in TM).

Probabil pretul dat de tine 170 eu este ori OEM second ori aftermarket.

numai bine,

paul

Edited by ivanp
Link to post
Share on other sites

Asa se pare...

Pretul mi l-a zis fratemiu dupa o cautare facuta in graba.Probabil a gasit ceva aftermarket.

Multumesc

Link to post
Share on other sites

Ce parere aveti de boosterplug?

http://www.boosterplug.com/shop/cms-21.html

 

Am facut pana la urma pasul si am comandat jucaria:

Dupa cateva plimbari pot afirma urmatoarele (referitor la motocicleta mea):

- motocicleta merge mai bine intre 2300 si 3000 rpm in vitezele superioare. Inainte era aproape imposibil sa merg sub 3000 rpm.

- nu am simtit vreo imbunatatire in putere (nici nu ma asteptam)

 

Ca si concluzie pot sa zic ca scopul mi-a fost satisfacut:

- sa pot merge in oras in treapta a 4-a chiar a 5-a

- sa pot merge in afara cu treapta a 6-a la viteze de 90 - 110 km/h

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...