Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 18.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bozoro

    1566

  • ivanp

    1304

  • bogdan_harea

    1166

  • Lucian_M

    961

Top Posters In This Topic

Popular Posts

N-ar fi rau sa faci si tu la fel! Suntem in 2019... noi astilalti...

Avem film de la intalnirea de toamna 2018    

Posted Images

Salutare !

Am citit adineauri pe grupul de FB pentru Vstrom 650 si 1000

 

https://www.facebook.com/groups/218515645285/?ref=group_header

 

postarea asta

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=336367816841493&set=pcb.10155020848930286&type=3&ifg=1

 

Omul se intreba de ce avea la un Vstrom nou broaste suplimentare sub sa si il lamuresc altii ca sint date din curtoazie pentru a le monta pe side case si a folosi aceiasi cheie,,,,,,,,foarte elegant..........

Mie nu mi s-a intimplat in ro ( DL650 XT 2016 ) voua?

 

Tu nu ai primit pentru ca pentru modelul asta nu exista sidecases de firma care sa se prinda direct de motocicleta cum exista la DL1000 de la 2014 incoace sau la modelele 2017 de 1000 si 650.

Link to post
Share on other sites

Tu nu ai primit pentru ca pentru modelul asta nu exista sidecases de firma care sa se prinda direct de motocicleta cum exista la DL1000 de la 2014 incoace sau la modelele 2017 de 1000 si 650.

Multumesc Vrajitorule

Orisicit ,,,,,,,,,,,,,,,,,,ce elegant ar fi fost sa le primesc , caci banuiesc ca e vorba de niste butuci de cheie ( aproape) standard . Invatam,,,,,invatam,,,,

Link to post
Share on other sites

Salutare!

Am văzut că s-a discutat pe-aici de scuturile de la Cosmo (http://www.cosmo-accessories.com/online-store/electronics-computers/dl-650-v-strom/skidplatedl650-54-55-info.html). Cine le are pe aici le are și în combinație cu niște crash-bars de la Givi? Se potrivesc la prindere? Stroama e de 650, K5.

Cu cricul central de la SW-Motech bănuiesc că nu ar avea de ce să interacționeze că toate se montează în același loc...

 

Mersi!

Link to post
Share on other sites

M-Am ținut de cuvânt și am mai avansat reparatia.

Boss,tu ai zis de un parbriz de 650?numai stiam cum sa dau de tine,am pierdut firul.mai vrei?

Link to post
Share on other sites

 

 

 

 

Da, sunt interesat de parbriz :bounce: ce mai am de pus la ea e parbrizul, o scarita noua pentru schimbator si semnale. Dupa care trebuie sa vad cum indrept crashbarul, suportul de sidecase si cricul central :/

 

Inca o intrebare, inafara de tije pentru amortizor, se poate lasa motocicleta din ajustari ? Chiar daca am 1:77 moto are sa aftermarket si ajung pe varfuri...

Edited by Fury
Link to post
Share on other sites

Nu mai bine schimbi șaua?Cred ca e mai economic+ca nu schimbi nimic din ciclistica motocicletei.

Saua e una dintre bonusurile utilajului, este foarte confortabila și nu as vrea sa o schimb.

 

Cred ca am descoperit "problema" și anume deși amortizorul din spate e pe minim, tijele nu sunt cele originale de 140mm ci sunt mai scurte (~130mm) :/

Link to post
Share on other sites

Eu asa zic. Mi se parea mie ca e cam *prea* inalta, totusi nu sunt atat de scund si abia ajung pe varfuri, sigur si grosimea seii e un factor dar cand am masurat tijele am vazut ca sunt mai scurte decat cele originale. Acum ma gandesc sa caut niste tije de ~148-150mm

de pe stormtrooper:

Raising Links

134 mm linkage set - raises rear of bike by 1.58cm
133 mm linkage set - raises rear of bike by 1.9cm
132 mm linkage set - raises rear of bike by 2.22cm
131 mm linkage set - raises rear of bike by 2.54cm
130 mm linkage set - raises rear of bike by 2.85cm

Lowering Links
145 mm linkage set - lowers rear of bike by 1.27cm
146 mm linkage set - lowers rear of bike by 1.58cm
147 mm linkage set - lowers rear of bike by 1.9cm
148 mm linkage set - lowers rear of bike by 2.22cm

Edited by Fury
Link to post
Share on other sites

Nu-i bai, eu oricum as vrea sa o cobor cat imi permite limita, nici sa nu dau cu roata de codita la prima groapa, ca deh, sunt obisnuit cu chopper.

Link to post
Share on other sites

Nu-i bai, eu oricum as vrea sa o cobor cat imi permite limita, nici sa nu dau cu roata de codita la prima groapa, ca deh, sunt obisnuit cu chopper.

Nu ai PM.unde trimit poze cu parbrizul

Link to post
Share on other sites

Au ajuns jucăriile. Bateria e umpluta cu acid, 12,74V după umplere, urmează să fie încărcată cu un charger cu procesor. Simeringurile de ulei sunt luate în caz că nu se pot salva cele de pe motor. Preturi foarte ok, după părerea mea.

» Post actualizat in 31 Jan 2018 16:33

Pus acidul, asteptat sa se scurga tot, lasat vreo ora "sa se aseze", apoi pe charger. A inceput cu 12,77V, acum e la 13,25 V (scoasa de pe charger). Sa vedem cat va tine. Daca prinde 2020, consider ca si-a meritat pe deplin banii.

post-92464-0-26320600-1517402929_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...