bogdan_harea Postat Septembrie 17, 2007 Share Postat Septembrie 17, 2007 Cate 30ml in fiecare amortizor, dar inainte am verificat cantitatea de ulei initiala si am gasit 500ml. In carte este dat 524ml. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Talpa_mare Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 Cate 30ml in fiecare amortizor, dar inainte am verificat cantitatea de ulei initiala si am gasit 500ml. In carte este dat 524ml. Moltumesc mult ,mi-ai fost de folos..sper sa rezolv si eu problema asta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Septembrie 18, 2007 Autor Share Postat Septembrie 18, 2007 Astazi am fost la magazinul MANN de pe Plevnei langa Spitalul Militar. Am luat filtrul de ulei (27ron) si m-am interesat de pretul celorlalte consumabile. Placute Ferodo: fata 2x83 ron, spate 52 ron, Ulei Castrol 4R Superbyke 10W50 la 52,5 ron/ L . Nu au filtru de aer. Ce parere aveti de uleil asta ( calitate, pret) si unde se gasesc filtre de aer? In legatura cu deja discutatul clancanit al suspensiei fata, dupa toate verificarile posibile si imposibile si dupa discutii cu fosti si actuali posesori de DL 650 si mecanici Suzuki, mi-a ramas un singur lucru de incercat si anume adaugarea a inca 30 ml ulei 10W pt. amortizoare. Am sa fac maine operatia asta si va tin la curent cu rezultatul. DOAMNE AJUTA !!!! <small>--- Mesaj completat în 11 Sep 2007 15:45 -------------</small><br/>Am adaugat cate 30 ml ulei W10 in amortizoarele fata si zgomotul suspensiei fata s-a diminuat la un nivel care nu mai este suparator. As zice ca este chiar normal. Acum am putut sa intaresc arcurile din reglajul superior (ca mergeam cu ele fleasca sa mai micsorez clancanitul) si tinuta de drum aste perfecta, dar dupa o luna de cautari. Salutare la toata lumea. Se pare ca au mai aparut multi posesori de V Strom in ultimul timp. Sa le stapiniti cu placere, sa le calariti de placere. A mea are in momentul de fata 14.400 km si pot sa spun ca merge mai bine ca noua. Poate intr-o buna zi facem o plimbare pe undeva??? Filtru de aer gasesti numai la Suzuki pe soseaua de centrura sau luat de pe Louis. Veniti Joi la meeting??? Bafta --- Mesaj completat în 18 Sep 2007 07:56 -------------http://www.louis.de/_10439390587f68bcd89d8...artnr_gr=100505 http://www.louis.de/_10439390587f68bcd89d8...tnr_gr=10050166 Am semnalele vechi de vinzare daca e interesat cineva. Dar nu toate la 2 au fost sparte geamul. --- Mesaj completat în 18 Sep 2007 07:58 -------------Si inca ceva, daca e cineva interesat de schimbarea bujiilor va recomand cu incredere NGK IRIDIUM IX. Eu le am montate si merge motorul putin altfel si a scazut si consumul cu 2-3%. http://www.louis.de/_10439390587f68bcd89d8...tnr_gr=10035100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 Pentru cei intresati, in ultimul numar UNIVERS MOTO ,doua articole despre SUZUKI DL650 V-strom, un drivetest si rezultatele finale ale testarilor in Alpi, unde dupa doi ani de suprematie a fost detronat de BMW R1200R, dor care este de doua ori mai mare si de doua ori mai scump. Concluzia mea : daca se lua in calcul si pretul V-stromul de 650 iesea iar castigator detasat!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schnuppe Postat Septembrie 18, 2007 Share Postat Septembrie 18, 2007 Beton ! Spuneau ca nu i-ar strica o ridicare la 750 cmc si un design mai nou . Stie cineva ceva de modelul 2008 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANELUTA Postat Septembrie 20, 2007 Share Postat Septembrie 20, 2007 (editat) Beton ! Spuneau ca nu i-ar strica o ridicare la 750 cmc si un design mai nou . Stie cineva ceva de modelul 2008 ? Mie-mi place design-ul actual si nu pentru ca e a mea. Am ales sa cumpar motorul asta pentru referinte, forma si pret. Automat, la 750 cmc pretul va fi mai mare. Intretinerea si consumul mai mari! Bafta tuturor! Editat Septembrie 20, 2007 de DANELUTA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Talpa_mare Postat Septembrie 23, 2007 Share Postat Septembrie 23, 2007 Pentru cei intresati, in ultimul numar UNIVERS MOTO ,doua articole despre SUZUKI DL650 V-strom, un drivetest si rezultatele finale ale testarilor in Alpi, unde dupa doi ani de suprematie a fost detronat de BMW R1200R, dor care este de doua ori mai mare si de doua ori mai scump. Concluzia mea : daca se lua in calcul si pretul V-stromul de 650 iesea iar castigator detasat!!!!! Cred ca totusi V-stromul este mai polivalent decat BMW si are o protectie mai eficienta la ploaie ,pasagerul avand si loc mai mult. Nu cred ca ai putea sa scoti BMW in afara asfaltului. La motorul V-stromului ar mai putea umbla dar fara sa-i mareasca capacitatea cilindrica, cred ca 650 cc este de ajuns. Faptul ca este pe locul doi spune mult..dupa ce 2 ani a fost pe locul 1. PS stiti cumva de ce merge forumul asa greu si da mesaje de eroare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fba Postat Septembrie 24, 2007 Share Postat Septembrie 24, 2007 salutare posesorilor de v-strom, as dori si eu o parere ... sincera ( :-) ) v-strom de 1000 sau varadero de 1000? in afara faptului ca datorita faptului ca varadero se fabrica din 2001 fata de 2004 si poti gasi cu mai putini bani ... exista diferente notabile? mie mi se par ca fiind din aceeasi clasa ... multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AS25 Postat Septembrie 24, 2007 Autor Share Postat Septembrie 24, 2007 Sincer as alege V stromul. Dar m-as gindi si la Varadero. Eu zic sa incerci sa mergi si cu una si cu cealalta si sa-ti formezi o parere numai a ta. Varadero e cam greoaie. Eu sincer as alege din nou DL 650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Talpa_mare Postat Septembrie 24, 2007 Share Postat Septembrie 24, 2007 (editat) Am schimbat si eu cauciucul...! Cauciucul Bridgestone pe spate m-a tinut pana la 12.000, la 6000 cand am luat-o mai avand urme de santuri pe centru . Am optat pentru Metzler Tourance pe care l-am luat din Germania cu 145 E fiind excelent pentru V-strom. Pentru operatiunea de schimbare am luat o cheie inelara de 24 de la IUS, (25 Ron), cu care am dat jos roata la vulcanizare unde mi-a si echilibrat-o. M-am chinuit un pic sa pun roata inapoi dar am reusit pana la urma.Nu am avut cheie dinamometrica sa strang roata la cuplu, dar tre sa soseasca si o sa o strang atunci. Am vazut la un prieten care are tot Metzler la un F650, ca l-au tinut in jur de 22.000 ,daca ma tin si pe mine atat ar fi super OK. Pe la 11600 km am schimbat bujiile originale Denso cu NGK CR9E, distanta intre electrozi stabilind-o la 0,75 mm, dupa aceasta operatiune motorul mergand mult mai rotund.Operatiunea a fost simpla dar a necesitat inlaturarea carenelor si ridicarea rezervorului in partea din spate. Acum astept filtrul de aer pe care o sa-l schimb imediat cum vine. Asfalt uscat! PS Vad ca azi merge mai bine forumul.. Editat Septembrie 24, 2007 de Talpa_mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 25, 2007 Share Postat Septembrie 25, 2007 Eu am schimbat azi uleiul (MOTOREX 10W50 fullsintetic, 50 ron/l la magazinul moto din Cotroceni)si filtrul de ulei (27ron de la MANN pe Plevnei). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 1, 2007 Share Postat Octombrie 1, 2007 Am facut pana acum 6000 km cu V-strom-ul, dar numai pe sosea. Sant curios daca cineva l-a scos pe forestier sau mai rau pe camp. Cum se comporta in aceste conditii? L-a incaltat careva cu cauciucuri mai cramponate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator alexman Postat Octombrie 2, 2007 Share Postat Octombrie 2, 2007 Dragii mosului, M-am intors de la revizia de 12.000. Mi-au schimbat, ulei, filtru, curatat filtru aer, intins lant, schimbat bujii, cam 3 milioane cu totul. Nu stiu exact, se poate sa fi fost mai putin dar am avut si de montat crash guard, skid, un semnalizator, lampa de numar, protectiile de maine si un cap de ghidon. Oricum, mecanicii super ok, seful de service acum invata cum e cu tastatura, am stat 53 de minute pe ceas ca sa bage devizul sa pot plati. Salut pe aceasta cale pe ceilalti 2 v-stromisti programati la aceiasi ora (Catalin si tipul cu V-strom negru mat). S-auzim de bine. Eu am schimbat azi uleiul (MOTOREX 10W50 fullsintetic, 50 ron/l la magazinul moto din Cotroceni)si filtrul de ulei (27ron de la MANN pe Plevnei). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DANELUTA Postat Octombrie 2, 2007 Share Postat Octombrie 2, 2007 Dragii mosului, M-am intors de la revizia de 12.000. Mi-au schimbat, ulei, filtru, curatat filtru aer, intins lant, schimbat bujii, cam 3 milioane cu totul. Nu stiu exact, se poate sa fi fost mai putin dar am avut si de montat crash guard, skid, un semnalizator, lampa de numar, protectiile de maine si un cap de ghidon. Oricum, mecanicii super ok, seful de service acum invata cum e cu tastatura, am stat 53 de minute pe ceas ca sa bage devizul sa pot plati. Salut pe aceasta cale pe ceilalti 2 v-stromisti programati la aceiasi ora (Catalin si tipul cu V-strom negru mat). S-auzim de bine. Daca ai placerea, poti sa-mi zici cat te-a costat skid-plate si crash-guard si de unde le-ai luat? Salut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator alexman Postat Octombrie 4, 2007 Share Postat Octombrie 4, 2007 (editat) Manopera pentru o ora a fost 500.000 lei vechi, ca atat a durat sa monteze skid plate-ul. crashguardul il montam si eu, dar tot ei l-au montat, jumatate de ora, deci 250.000. preturile la toate consumabilele aditionale fata de ce mi-a inlocuit la revizia de 14.000 (ma rog, la 12.000 trebuia facuta), sunt atasate aici. Daca vreti, saptamana viitoare va fac si un scan la factura cu deviz ca sa vedeti clar toate costurile. Trebuie sa-mi schimb si eu cauciucurile, ce recomandati? Si la ce preturi sunt, si de unde. Multumesc, Alex Daca ai placerea, poti sa-mi zici cat te-a costat skid-plate si crash-guard si de unde le-ai luat? Salut! proforma_suzuki.zip Editat Octombrie 4, 2007 de alexman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamicarus Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 Sincer as alege V stromul. Dar m-as gindi si la Varadero. Eu zic sa incerci sa mergi si cu una si cu cealalta si sa-ti formezi o parere numai a ta. Varadero e cam greoaie. Eu sincer as alege din nou DL 650 Salutare! Eu ma fatzai cu un Hornet 600 care e excelent in oras. Afara insa nu m-am incumetat sa iau pasager. Apoi mai e problema cu vantul. Cum e cu V-Stormul? As vrea sa-mi fac o idee despre cat de manevrabila e in trafic urban. Apoi, un 650 e ok pentru drumuri mai lungi cu pasager? Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator alexman Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 Eu unul nu am probleme cu vantul care e in perioada asta afara (si merg pe weekend la Ploiesti si in general spre munte), repet, nu mi se pare o problema. Eu am condus pana acum 3 luni chopper, si muream. In plus, vantul lateral e mai putin sesizabil ca la o naked iar ala din fata, daca iti ridici destul de mult parbrizul e aproape inexistent. Cat despre pasager, depinde de greutatea lui. Nevasta-mea are 48 de kg si nici nu se simte, pe frate-miu insa l-am luat de vreo 2 ori si in afara de modificat suspensia se cam simtea la acceleratii. Probabil ca e o chestie general valabila asta cu pasagerul, consumul cu pasager greu, etc. Este al dracului de manevrabila, inainte sa am V-strom nu-mi imaginam ca poate fi mai manevrabila decat o bicicleta. Poate sunt eu defect, dar este un model foarte reusit asta de 650. Salutare! Eu ma fatzai cu un Hornet 600 care e excelent in oras. Afara insa nu m-am incumetat sa iau pasager. Apoi mai e problema cu vantul. Cum e cu V-Stormul? As vrea sa-mi fac o idee despre cat de manevrabila e in trafic urban. Apoi, un 650 e ok pentru drumuri mai lungi cu pasager? Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Talpa_mare Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 Salutare! Eu ma fatzai cu un Hornet 600 care e excelent in oras. Afara insa nu m-am incumetat sa iau pasager. Apoi mai e problema cu vantul. Cum e cu V-Stormul? As vrea sa-mi fac o idee despre cat de manevrabila e in trafic urban. Apoi, un 650 e ok pentru drumuri mai lungi cu pasager? Multam! Salut.. Eu am 1,82m si doar la viteze de peste 120 sunt turbulente la nivelul castii; un parbriz un pic mai mare nu-i ar strica..dar se poate rezolva cu un deflector.Am mers si pe ploaie si nu m-am udat cine stie..la glezne un pic ,casca si umerii;se rezolva cu echipament.Despre pasager cum spunea si alexman..depinde de greutatea acestuia, cu toate ca nu e problema mare.Motocicleta e mare si e loc destul pentru pasager care sta comod pe seaua mare,iar daca ai si topcase e super..pasagerul se simte in siguranta. Sa stii ca merita motocicleta asta..is super multumit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator alexman Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 Da, topcase-ul worth every penny. Daca mai ai si coburi, sta mai bine . Eu ma refeream la greutatea pasagerului dpdv al performantelor motocicletei, desi, cum bine a zis si Talpa mare problema care poate sa apara la un gabarit mai mare nu e cea de loc ci mai degraba de performanta a motorului. Ce sa zic, V-stromul meu a carat 85 ale mele si cu inca 92 ale lui frate-miu fara probleme. Am turat-o putin mai mult, dar nu a zis nimic. Salut.. Eu am 1,82m si doar la viteze de peste 120 sunt turbulente la nivelul castii; un parbriz un pic mai mare nu-i ar strica..dar se poate rezolva cu un deflector.Am mers si pe ploaie si nu m-am udat cine stie..la glezne un pic ,casca si umerii;se rezolva cu echipament.Despre pasager cum spunea si alexman..depinde de greutatea acestuia, cu toate ca nu e problema mare.Motocicleta e mare si e loc destul pentru pasager care sta comod pe seaua mare,iar daca ai si topcase e super..pasagerul se simte in siguranta. Sa stii ca merita motocicleta asta..is super multumit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Talpa_mare Postat Octombrie 15, 2007 Share Postat Octombrie 15, 2007 (editat) wave: :Man...stie cineva de unde pot cumpara din tara un parbriz si crashbar Givi? Exista distribuitor in tara? Editat Octombrie 15, 2007 de Talpa_mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Octombrie 15, 2007 Share Postat Octombrie 15, 2007 wave: :Man...stie cineva de unde pot cumpara din tara un parbriz si crashbar Givi? Exista distribuitor in tara? maine teoretic imi vin barile de protectie,daca se tine de cuvant iti dau nr de tel. parbriz iti recomand MRA Vario. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Talpa_mare Postat Octombrie 16, 2007 Share Postat Octombrie 16, 2007 maine teoretic imi vin barile de protectie,daca se tine de cuvant iti dau nr de tel. parbriz iti recomand MRA Vario. Multumesc man. Raman dator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabrielleru Postat Octombrie 17, 2007 Share Postat Octombrie 17, 2007 Am schimbat si eu cauciucul...! Cauciucul Bridgestone pe spate m-a tinut pana la 12.000, la 6000 cand am luat-o mai avand urme de santuri pe centru . Am optat pentru Metzler Tourance pe care l-am luat din Germania cu 145 E fiind excelent pentru V-strom. Pentru operatiunea de schimbare am luat o cheie inelara de 24 de la IUS, (25 Ron), cu care am dat jos roata la vulcanizare unde mi-a si echilibrat-o. M-am chinuit un pic sa pun roata inapoi dar am reusit pana la urma.Nu am avut cheie dinamometrica sa strang roata la cuplu, dar tre sa soseasca si o sa o strang atunci. Am vazut la un prieten care are tot Metzler la un F650, ca l-au tinut in jur de 22.000 ,daca ma tin si pe mine atat ar fi super OK. Pe la 11600 km am schimbat bujiile originale Denso cu NGK CR9E, distanta intre electrozi stabilind-o la 0,75 mm, dupa aceasta operatiune motorul mergand mult mai rotund.Operatiunea a fost simpla dar a necesitat inlaturarea carenelor si ridicarea rezervorului in partea din spate. Acum astept filtrul de aer pe care o sa-l schimb imediat cum vine. Asfalt uscat! PS Vad ca azi merge mai bine forumul.. eu sunt ala cu Metzler Tourance sunt f bune de strada se uzeaza mai greu, nu adera f bine ai probleme pe nisip, ca toate altele de altfel, dar 22000 de km.. e ceva la lejeritatea financiara a romanilor...totusi sunt cam tari, de aia nu se uzeaza f repede, pt un tourer sunt ideale. salutari cu faza lunga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Octombrie 17, 2007 Share Postat Octombrie 17, 2007 barile au venit si sunt ok si se monteaza super usor. tel.0266310015 cod produs art.130/TN 532 pret 109 euro + transport si ramburs. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 17, 2007 Share Postat Octombrie 17, 2007 Barile de protectie si scutul arata foarte bine, mult mai bine decat cele de la Suzuki. Scutul cat a costat si unde l-ai comandat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.