Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Voblajul la viteza mica (80-100 km/h) poate fi datorat rotii fata dezunflate, rulmentilor rotii buliti sau jocului mare din rulmentii jugului. Daca te mai pacaleste si manometrul 1-2 liniute ajungi la 1,5-1,6 atm si acolo am simtit si eu o data. Imediat dupa ce s-a intamplat la mine, am cumparat un manometru electronic si de atunci verific regulat presiunea. Daca esti atent, in timpul mersului, sesizezi usor diferenta intre comportamentul motorului cu presiunea in roti aiurea (mai mare sau mai mica) si cea cu presiunea reglata perfect, functie de teren si incarcatura. La viteza mare, peste 145km/h, V-Stromul vobleaza cand mergi singur si cu topcase. Am remediat intamplator problema odata cu schimbarea parbrizului cu unul mai mare de turing. Cu parbrizul original cu pasager si full bagaje, probabil datorita greutatii mai mai, nu vobleaza indiferent de cat de mare este viteza.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, salutare.

 

Va informez ca noul service moto "V-strom like" s-a deschis cu fastul de rigoare, adica o cola, o punga de chipsuri si niste pizza. Prima mobra a intrat pe bancul de lucru si ieri am luat-o aproape de nerecunoscut. Iata ce a facut mesterul v-stromist sef la ea:

- spalat si racait lantul de toate mizerile posibile precum si destelenit zalele blocate.

- desfacut furcile - spalat cu simt de raspundere si schimbat uleiul de furca

- schimbat uleiul si filtrul,

- curatat motorul pe interior cu solutie speciala de curatare

- curatat si reglat ambreiaj

- inlocuit filtru de aer

- inlocuit lichid de frana

- montat cric central de la Johann

- desfacut bordul si curatat pe interior - jegul era de doua degete

- inlocuit lichidul de racire

- reglata "carburatia" cu manometrul

- spalat mobra la terminarea reviziei de primavara

 

Costul final cu tot cu manopera - 842 RON

Misto-urile la adresa sefului sunt incluse in pret si le suporta cu stoicism.

Concluzia este mobra se misca excelent, paradoxal au disparut si conclaniturile din furca caracteristice v-stromului dar este o chestie de timp pana cand se uzeaza uleiul.

Va recomand cu incredere service-ul si priceperea lui bozoro. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

felicitari pentru noul service care dupa parerea mea va fi un adevarat succes....

cat despre clienti.... cred ca service-ul acela tocmai m-a castigat de client :crack: insa nu in acest moment..... poate dupa ce imi recuperez mobra :nono: ....

FELICITARI INCA O DATA!!!!!!!!!! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh: Spor la treaba Fabio..cand obosesti te astept pe la mine la cabanuta la relaxare!! :crack:

PS. Placute Brembo ai pe stoc sau la comanda..cand aduci comanda-mi si mie un set complet fata-spate!!DL 1000 2003!!Este V-Strom-ul ala cu doua tevi de esapament.!!! :nono:

Editat de rul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa traiti

pt userii de 650 vand cricul de la Johann (imi pare rau Johann)

imi este foarte util, motoreta sta bine pe el dar devine periculos avand in vedere ca ating cu el pe jos in diverse situatii

cine e interesat astept mesaj

merci

s.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e frig nenea..si m-am saturat sa fac dus imbracat...fabio la mai mare cu afacerea,dar pe unde e atelierul? ai cumva utilaje si pentru schimb caucioace?

Nu are sigur! Pt cauciucuri mai aproape de noi, pe Soseaua de Centura intre Domnesti si Autostrada spre Pitesti, Pneurom. Schimba si centreaza cu cca 100 roni perechea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci pentru info...astept sa se mai incalzeasca nitel si ma duc sa le schimb ca s-au patratit...n-am chef de senzantii tari.

mai am cite ceva de lucru la ea:de montat cricul,minerele incalzite,priza de curent si binenteles toaleta de primavara

Mesaj completat

joane....suna-ma si te rezolv si cu cauciucurile. ti-au venit deja? (caucioacele)

au venit de craciun....heidenau K76,am auzit atitea lucruri bune despre ele incit m-a facut sa cumpar un set

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci pentru info...astept sa se mai incalzeasca nitel si ma duc sa le schimb ca s-au patratit...n-am chef de senzantii tari.

mai am cite ceva de lucru la ea:de montat cricul,minerele incalzite,priza de curent si binenteles toaleta de primavara

Mesaj completat

 

au venit de craciun....heidenau K76,am auzit atitea lucruri bune despre ele incit m-a facut sa cumpar un set

 

da-mi si mie nr. tau ca nu il mai am

Mesaj completat

unde sunteti .......? v-ati bagat toti la hibernat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai fratilor,nu mai scapam de iarna asta ???????? :) s-a mutat polul nord in romania?nu stie nimeni ?daca da.. sa-mi o dracovenie din aia cu motor pe senile care merge pe zapada .simt ca o iau razna,daca nici saptamina viitoare nu ma plimb cu mobra o vind.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam din 20 martie daca avem noroc.

pentru Bucuresti uitati aici:

http://www.meteoblue.com/en_GB/point/forec...ast/c/ro/f/5290

 

imi pare rau. sunt in aceeasi situatie, ca nici la sibiu nu e mai bine:

http://www.meteoblue.com/en_GB/point/forec...st/c/ro/f/30921

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam din 20 martie daca avem noroc.

pentru Bucuresti uitati aici:

http://www.meteoblue.com/en_GB/point/forec...ast/c/ro/f/5290

 

imi pare rau. sunt in aceeasi situatie, ca nici la sibiu nu e mai bine:

http://www.meteoblue.com/en_GB/point/forec...st/c/ro/f/30921

Ce ma bucur!!!si asa am moto facut bucati..mergea dubios de silentios si am zis sa fac o verificare de "joc supape".. 2 din 8 aveau jocul normal dar si acela la minim!!revin cu foto ale unui V-STROM " explodat" :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam din 20 martie daca avem noroc.

pentru Bucuresti uitati aici:

http://www.meteoblue.com/en_GB/point/forec...ast/c/ro/f/5290

 

imi pare rau. sunt in aceeasi situatie, ca nici la sibiu nu e mai bine:

http://www.meteoblue.com/en_GB/point/forec...st/c/ro/f/30921

 

lasa frate ,cind era zapada de 1m la bucuresti la sibiu vedea-ti zapada in poze

Mesaj completat

Ce ma bucur!!!si asa am moto facut bucati..mergea dubios de silentios si am zis sa fac o verificare de "joc supape".. 2 din 8 aveau jocul normal dar si acela la minim!!revin cu foto ale unui V-STROM " explodat" :)

 

rul... cred ca-mi pun si eu lanturi la mobra ca nu se mai poate,cit a costat investitia ? :)

Mesaj completat

citi km avea mobra ta la activ ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa frate ,cind era zapada de 1m la bucuresti la sibiu vedea-ti zapada in poze

la noi zapada e pe partiile de ski. ca acolo e folositoare.

sambata ma duc sa verific daca mai e si acolo :) va zic cum a fost.

zvonurile sunt ca din 20 se incalzeste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bag de seama ca vremea rea a inceput la foarte putina vreme dupa ce am avut accidentul... sper sa nu o tina asa cat am eu ,motorul in reparatii ca atunci o sa trebuiasca sa va puneti schiuri pana in mai...

 

Soryy :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

200.000 km cu un v-strom 650 :wacko:

http://www.stromtrooper.com/showpost.php?p...mp;postcount=41

 

"OK so my 06 Dl650 has hit 200000 KM's and I thought I'd give you a run down on how it's performed and what I've had to replace and service history.Take it for what it's worth but it's what's worked for me.

Modifications and add ons:

Oxford heated grips (excellent)

Hand gaurds (Suzuki) fell apart.

Rear shock, I had it modified and made servicable Huge improvement.Cheap option but I'd still like an Elka or a Wilburs.

Race Tech cartridge emulators.

Eilbach 0.9 fork springs, these 2 mods combined with 10W oil at 145 mm air space, made a big difference to the ride and general handling oh and no more clanging.

Superbrace fork brace, what can I say but this an absolute must.

BMC air filter

Parts I've replaced:

Firstly let me say that I do all the work on the bike, it hasn't been near a shop since I bought it.

Rear wheel bearings needed replacing at 62500. To be fair I'd been doing a lot of riding through creeks and mud. Replaced with fully sealed from the Bearing shop no more problems.

Mirror, the weight inside came loose at 75000 shop gave me a new one.

Battery cried enough at 173000, replaced with cheap Chinese one.

Fork seals, had a slight weep at 180000, tried the old film trick didn't work this time so replaced them both with aftermarket ones.

OK that's it no other issues

Stop/tailight globe

General Maintenance

I change the oil every 5000 kms ( I use Valvoline 15-40 Engine armour which is a synthetic fortified car oil and no I haven't had any clutch slip)

Oil filter changed every 15000 KM. ( Hi Flow 13

Fork oil is changed when changing front tyre.

Checked valves 3 times, adjusted once

Brake pads I changed over to EBC HH pads when the OEM ones wore out, big improvement, I've used 2 front sets and 4 rears Ok I know what your thinking but I use the front really heavy, I guess years of racing MX have left me dragging the rear.

Chains, the first replacement was at 43500 with a EK (rubbish it lasted about 10000 k's) Since then I've had 3 DID VM525 (excellent)

Sprockets, I've replaced the originals twice with aftermarket ones that seem to last for ever.

9 sets of NGK spark plugs

Coolants been changed 3 times

Brake fluids changed twice

Steering head, S/arm and linkage bearings greased once.

Tyres

I've had 8 Metzeler Tourance fronts, one was an XPE,it wore funny and I hated it, the others were good for about 20000 ks.

10 Metzeler Tourance rears about 15000 ks

1 Hidenau K76 rear good mileage but crap in the wet

1 Metzeler M33 rear, stuck like you know what, got it for free so I didn't mind that I only got about 70000 Ks out of it

Pirelli scorpion Sync, worst tyre I think I've ever had on loose gravel, I won't have another one.

Currently I have Conti road attack on the front as I was doing a lot of twisties,Fantastic grip and turn in, really gives a lot of confidence especially in the wet,ok on dirt and gravel, seems to be lasting OK.

Well that about it, I think this bike is the best value bike on the market, It performs well on sealed or unsealed, rough back roads or the occasional slab run and requires

the minimum of maintenance.

I have to mention the seat, I didn't have any issues with it till about 150000 then the foam collapsed considerably and I found I was sitting on the base and after a few 900 k days I must have done some nerve damage as it was painfull ( no agony) even to move for a few weeks and I'm still having issues. If you don't feel comfortable have the seat modded. Would I buy another one, in a heartbeat, in fact I've just got a slightly damaged low mileage one for my son to ride when he visits."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand senila spate si schiuri adaptabile la V-STROM. ;) mai dau (gratis) nervi pe care mii face zapada asta. si daca o tine tot asa o sa ma vedeti la stiri ca o sa ies de nebun cu mobra.......... :wacko:

Mesaj completat

cumpar brad!!!! oole......pardon, globurile le pun eu! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...