Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

@florin radu Felicitari. Par interesante modificarile aduse.

Ce upgrade a influentat cel mai mult comportamentul franelor?

eu banuiesc ca pompa influenteaza mai mult decat etrierii

 

Etrierii cu 4 pistonase influenteaza franarea cel mai mult, lucru absolut normal de la 2x 27mm pe etrier la 2x32 + 2x34mm forta mai mult decat dubla.

 

Pompa radiala reduce chiar mai mult efortul are o cursa extrem de mica si frana o dozezi excelent indiferent de situatie, te ajuta sa te bucuri mai mult de etrieri.

Eu am fost extrem de multumit si de configuratia pompa originala/ pompa cbr cu etrieri cbr si recomand modificarea oricui. Acum pur si simplu este perfecta, nu cred ca am mers pe vreo motocicleta cu frane mai bune si am calarit destule rachete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut eu deja vreo 10 modificari. merg toate fara probleme. nu apar probleme la presiunea de injectie pentru ca supapa de suprapresiune lucreaza dupa bypass asa ca benzina iese cu aceeasi presiune. ca filtru extern poti folosi chisr si un filtru din ala de 5 lei din benzinarii. merge la fel. dar cele mai ok sunt alea metalice tip auto de mici dimensiuni. eu la mine folosesc ce am la indemana.

 

@bogdan: aia nu e bre improvizatie. e singura solutie posibila si au patentat-o americanii. :D (nu exista filtru de inalta presiune ca si piesa de schimb)

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ma bucur ca s-a deschis subiectul asta. Am un sv 650 s 2006 in garaj care nu vrea nici batut sa mearga sustinut la peste 7000rpm incepe sa tuseasca si daca nu-l lasi vreo cateva minute sa se odihneasca nici ralantiul nu-si tine. Cred ca o sa primeasca acelasi tratament de bypass.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce ma bucur ca s-a deschis subiectul asta. Am un sv 650 s 2006 in garaj care nu vrea nici batut sa mearga sustinut la peste 7000rpm incepe sa tuseasca si daca nu-l lasi vreo cateva minute sa se odihneasca nici ralantiul nu-si tine. Cred ca o sa primeasca acelasi tratament de bypass.

Recomandarea mea, du-te la Fabio ca are experienta cu modificarea. Gaurile in pompa trebuie date precis si daca nu ma insel filtrul adaugat este in exteriorul rezervorului, necesitand furtune si coliere sigure. Nu ai vrea sa curga benzina peste motorul cald. Pericolul de incendiu exista daca lucrurile nu sunt facute max de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Clar o sa treaca pe la mecanic cum se incalzeste. Nu ma bag in astfel de chestii sa fac pe inteligentul. Mai am de invatat multe pana sa ma apuc de reglaje si modificari la admisie. Din cate situ eu acolo sunt vreo 3 bari presiune si trebuie lucrat cu grija.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri


Ma cam bate un gind ... sa vind motorul. Se poate considera deja de epoca tinind cont ca este printre primele din RO.

 

http://cautare.mobile.ro/motocicleta-anunturi/suzuki-v-strom-dl-650-fara-nici-o-problema-tehnica-bucuresti/174428328.html?lang=ro&pageNumber=1&secret=6313fa4f03bf61e7d30e2ca4f95bab88&tabNumber=1

Editat de AS25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut eu deja vreo 10 modificari. merg toate fara probleme. nu apar probleme la presiunea de injectie pentru ca supapa de suprapresiune lucreaza dupa bypass asa ca benzina iese cu aceeasi presiune. ca filtru extern poti folosi chisr si un filtru din ala de 5 lei din benzinarii. merge la fel. dar cele mai ok sunt alea metalice tip auto de mici dimensiuni. eu la mine folosesc ce am la indemana.

 

@bogdan: aia nu e bre improvizatie. e singura solutie posibila si au patentat-o americanii. :D (nu exista filtru de inalta presiune ca si piesa de schimb)

Fabio, la motorul meu K8 1000 e la fel ?

imi pregatesc rezervorul de vopsit si am pompa scoasa, deci as cam putea sa-i fac modificarea daca se merita si este safe :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai deja simtome. Nu trage la turatie mare? La unii s-a intamplat necazul la cateva zeci de mii de km. A mea are 90000 si nu da semne. K8 e de fapt K7 ultimul an in care DL 1000 s-a vandut in Europa, dar si asa, cati km ai?

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oldies, but goodies ! ;)

Daaaaaaaa. Oricum ideea e simpla, cine doreste sa faca o oferta. Se ofera si factura. Plus ca motocicleta poate povesti multe si ii cunoaste pe multi. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ sergiu_q: la 650 din 2007 au modificat pompa si nu mai are filtrul de inalta presiune. are doar in filtru mic si simplu care costa vreo 30 de euro si se poate schimba fara probleme. la miar sa fiu sincer nu imi mai aduc aminte. dar nu cred. nu imi aduc aminte ca miarul sa fi fost modificat in anii aia.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ sergiu_q: la 650 din 2007 au modificat pompa si nu mai are filtrul de inalta presiune. are doar in filtru mic si simplu care costa vreo 30 de euro si se poate schimba fara probleme. la miar sa fiu sincer nu imi mai aduc aminte. dar nu cred. nu imi aduc aminte ca miarul sa fi fost modificat in anii aia.

Salut

Eu am unul de 650 din 2006 pe certificat, dar e modelul cu 2 bujii (2007?). Se poate vedea usor daca are filtrul asta ''mic si simplu care costa vreo 30 de euro si se poate schimba fara probleme''? Nu de alta, dar as vrea sa mai stiu ceva detalii despre motocicleta,pentru ca cand am luat-o am bagat numai ulei, benzina si kilometri. Incep sa ma ingrijorez, BMW-ul mai face si fite din cand in cand si aveam cu ce sa imi umplu timpul :crack: .

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am nici cea mai mica problema dar ma gandeam ca daca tot le-am dat jos sa fac si treaba asta daca se merita :D . trage de-o ia naiba lpana ajunge pe rosu :)) . ca dupa aia ii taie gazul automat :))

daca e asa , nu-i mai fac nimic pana nu da semne ca ar avea nevoie :D

nu e chiar asa de plictisitor v-stromul. din cand in cand mai trebuiesc schimbate cauciucurile :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o mizerie nu alta. @bio: daca e din cu 2 bujii are filtru mic si ieftin :D. trebuie doar demontat rezervorul si pompa.

Aha, am inteles. Este vorba despre codul asta 15420-05H00 , reperul 2 din imagine? Sau ma insel eu?

post-3876-0-25460800-1360649329_thumb.gif.

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...