Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Eu le-am legat pe a mele(10w led) la conectorul din spatele radiatorului pe iesirea de heated grips, si cu un buton on/off care duce 5,5A.. nici o problema in ultimele 10 luni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma poate ajuta cineva cu o schema electrica pentru a-mi putea monta doua proiectoare cu led? Tinand cont de consumul mic, credeti ca e oportun sa le leg direct, fara releu?

http://www.v-strom.co.uk/downloads.htm descarci care manual de service ai nevoie sau cat mai aproppiat de modelul tau, iar schema electrica o gasesti pe ultimele pagini din .pdf in functie de model, cu sau fara ABS

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problem. Azi cand am ajuns la motocicleta aud beep-uri scurte si constante de la alarma. Am zis "hopa sigur nu e bine". Se pare ca bateria e moarta, cand pun contactul nu se aprinde absolut nimic in bord. Ultima oara am mers cu ea aseara.Credeti ca e posibil sa fi uitat-o pe "Park" si sa se descarce in halul asta in 12 ore?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai 2 becuri de pozitie fata, 2 spate, plus nr de inmatriculare = 5 becuri a 5 W fiecare = 25 W in Amperi groso modo se traduce in vreo 2 A, baterie e de 9/12 A. In maxim 6 ore o faci muci pe P. Evident singura certitudine daca mai poti recupera sau nu bateria e sa folosesti un voltmetru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti.

 

De 2 zile sunt fericitul posesor al unui V-strom 650. Initial am vrut sa imi cumpar unul de 1000 pt ca am trecut de la GSXR-750 si 140 CP la ceva mai light.

Nu eram o persoana pasionata de viteza dar am crezut ca cei 70 de cp ai motorului de 650 vor fi cam putini dar se pare ca momentan sunt multumit de performatele motorului. Imi place foarte mult cum merge, nu vibreaza , cutia de viteze merge super si nici nu mi se pare asa de greu.

Cu ocazia asta as vrea sa dezvalui ceva, acest anunt http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-dl-1000%20v-strom-din-2002-560460.html

Este o mare dezamagire. Am vb cu proprietarul timp de 1 luna de cateva ori la tel...totul bine si frumos , parea o persoana super ok....pana te intalnesti si vezi motorul....o mare dezamagire si diferenta intre poze si realitate....cazut pe ambele parti , zgariat peste tot, consumabile praf, troncane din 1 in a -2a nu prea trage.

Deci daca se gandeste cineva sa mearga sa il vada mai bine cautati in alta parte.

Acuma nu stiu daca motorul de 1000 asa vibreaza in general sau asa a fost acel model neintretinut, oricum eu sunt foarte multumit pana acuma de achizitia mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baietii cu stroame, am vazut ca multi schimba oglinzile originale cu unele de tuono. De pe unde le luati voi?

 

Da, eu am montat pe Vstrom-ul meu acestea de la Polo:

http://www.polo-motorrad.de/de/lenkerspiegelpaar-ravenna-schwarz.html

 

Recomand, arata foarte bine si sunt foarte functionale datorita formei alungite. Sunt deasemenea foarte, foarte trainice si bine facute, deci rezista.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, am pus redresorul pe ea si nu vrea sa o incarce. e moarta :kick: . Diseara il astept pe Fabio cu una noua.

Ai fost azi dimineață pe Andronache,stateam la bariera când am văzut ca ai luat-o pe trotuar,o bucata bună de drum........rusinica :nono:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai fost azi dimineață pe Andronache,stateam la bariera când am văzut ca ai luat-o pe trotuar,o bucata bună de drum........rusinica :nono:

pai daca statea omul i se descarca iarasi bateria ...

:)

 

 

Baietii cu stroame, am vazut ca multi schimba oglinzile originale cu unele de tuono. De pe unde le luati voi?

http://www.motobikeshop.eu/ro/oglinda-dx-aprilia-pegaso-650

eu de acolo am luat.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios:A upgradat cineva sistemul de franare la vstrom(650 sau 1000)?Pe site-urile din afara am vazut ca sunt destui care fac lucrul acesta folosind etrieri tokico(de gsxr) si nissin(de cbr f4,vtr sau ceva asemanator) si un adaptor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt curios:A upgradat cineva sistemul de franare la vstrom(650 sau 1000)?Pe site-urile din afara am vazut ca sunt destui care fac lucrul acesta folosind etrieri tokico(de gsxr) si nissin(de cbr f4,vtr sau ceva asemanator) si un adaptor

da, sunt vre-o doi cel putin si pe aci care au facut acel upgrade cu etrieri cu 4 pistonase si adaptori de la svracing.

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In viitorul apropiat vreau sa devin posesor de vstrom 1000 si ma cam ingrijoreaza sistemul de franare cu care vine din fabrica.As putea sa aleg varadero(care e net superioara la sistemul de franare),dar raman fan suzuki :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In viitorul apropiat vreau sa devin posesor de vstrom 1000 si ma cam ingrijoreaza sistemul de franare cu care vine din fabrica.As putea sa aleg varadero(care e net superioara la sistemul de franare),dar raman fan suzuki :peace:

inainte de a te uita spre 1000 - poate nu strica sa te urci si pe un 650.

daca folosesti in oras - cu 1000 o sa te chinui (desi vad ca vii de pe vitezane, chiar si 1000)

daca preponderent autostrada si pasager + bagaje - o sa fii mai fericit cu 1000.

pt 1000 cel putin - modificarea de etrieri as face-o in secunda 2 (merg pompa si conductele originale, adaptorii costa cam 75usd+ceva transport, etrieri - 100-150lei, placute ebc hh pt etrieri - 300-350lei) si chiar face diferenta.

PS - eu personal daca mi s-ar fi potrivi mobra de 1000 - as fi mers pe varadero (dati cu pietre acum!)

 

numai bine,

paul

 

ps - uite si o poza ca sa fie discutia mai clara:

post-18136-0-46140300-1401957574_thumb.jpg

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In viitorul apropiat vreau sa devin posesor de vstrom 1000 si ma cam ingrijoreaza sistemul de franare cu care vine din fabrica.As putea sa aleg varadero(care e net superioara la sistemul de franare),dar raman fan suzuki :peace:

 

confirm ce au spus baietii referitor la sistemul de franare,,,si eu mi-am schimbat etrierii + adaptoarele alea + ulei furci medium/hard si e alta poveste

 

florin radu cred ca a initiat / pus in practica solutia asta, printre primii

 

mi-am mai facut si o remapare ECU la userul tng si merge mult mai bine acum, am scapat definitiv de balbaiala/tusea aia care aparea cateodata pe la turatiile 2800 - 3100 si trage mult mai bine de jos,,,

 

inainte de remapare nu mergeam cu a 6 a sub 125 kmh iar acum merge bine si la 90 - 100 kmh

 

recomand pt posesorii de miar schimbarea sistemului franare si

 

sincronizare + remapare , facute in aceeasi sesiune

 

urmeaza derestrictor (cu comutator pt tercerea la setarile initiale) pt pt un plus de putere,,, revin cu un feed back

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As alege Vstromul de 1000 pentru mai mereu merg cu pasager in spate si pentru ca am fost foarte multumit de TL 1000 care avea cam acelasi motor(un pic mai puternic).

Inca o intrebare.E vreo diferenta legata da marime(dimensiuni) intre 650 si 1000?Ma refer la pozitia pe ea.

Sa mentionez ca eu am 1,92 si vreo 96 de kg



inainte de a te uita spre 1000 - poate nu strica sa te urci si pe un 650.

daca folosesti in oras - cu 1000 o sa te chinui (desi vad ca vii de pe vitezane, chiar si 1000)

daca preponderent autostrada si pasager + bagaje - o sa fii mai fericit cu 1000.

pt 1000 cel putin - modificarea de etrieri as face-o in secunda 2 (merg pompa si conductele originale, adaptorii costa cam 75usd+ceva transport, etrieri - 100-150lei, placute ebc hh pt etrieri - 300-350lei) si chiar face diferenta.

PS - eu personal daca mi s-ar fi potrivi mobra de 1000 - as fi mers pe varadero (dati cu pietre acum!)

 

numai bine,

paul



ps - uite si o poza ca sa fie discutia mai clara:

attachicon.gifetrieri.jpg

 

numai bine,

paul

 

inainte de a te uita spre 1000 - poate nu strica sa te urci si pe un 650.

daca folosesti in oras - cu 1000 o sa te chinui (desi vad ca vii de pe vitezane, chiar si 1000)

daca preponderent autostrada si pasager + bagaje - o sa fii mai fericit cu 1000.

pt 1000 cel putin - modificarea de etrieri as face-o in secunda 2 (merg pompa si conductele originale, adaptorii costa cam 75usd+ceva transport, etrieri - 100-150lei, placute ebc hh pt etrieri - 300-350lei) si chiar face diferenta.

PS - eu personal daca mi s-ar fi potrivi mobra de 1000 - as fi mers pe varadero (dati cu pietre acum!)

 

numai bine,

paul



ps - uite si o poza ca sa fie discutia mai clara:

attachicon.gifetrieri.jpg

 

numai bine,

paul

As alege etrieri de la nissin(cei de pe cbr f4).Cu modelul asta de la tokico am avut numai belele:(...Poate sunt eu subiectiv :tomato:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai fost azi dimineață pe Andronache,stateam la bariera când am văzut ca ai luat-o pe trotuar,o bucata bună de drum........rusinica :nono:

Si n-ai vazut cand am sarit de pe el sa nu jenez pietonul? :) Trotuarul ala e cel mai bun prieten cand e bariera ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As alege Vstromul de 1000 pentru mai mereu merg cu pasager in spate si pentru ca am fost foarte multumit de TL 1000 care avea cam acelasi motor(un pic mai puternic).

Inca o intrebare.E vreo diferenta legata da marime(dimensiuni) intre 650 si 1000?Ma refer la pozitia pe ea.

Sa mentionez ca eu am 1,92 si vreo 96 de kg

din cate imi amintesc eu nu sunt diferente - la inaltimea ta o sa ajungi lejer si cu talpile jos si nici nevoie de inaltatoare la ghidon ca sa stai comod pe mobra.

legat de modelul de etrieri ales - poza era doar reprezentativa in sensul ca sa vezi cum se prind noii etrieri (nissin sau tokico) pe jambe.

nu cred ca sunt diferente de fiabilitate la etrieri - nissin versus tokico. eu am ales tokico din cauza numelui :D. Din amintiri la nissin suprafata de contact cu discul este mai mare decat la tokico.

La varadero parca nu prea e de comentat la frane ca au CBS - eventual vb si cu Raul (rul) ca stiu ca el a avut si dl1000 si varadero si poate povesteste chestii despre ambele. si am vazut ca sunt cateva la vanzare frumusele: /index.php?/topic/685763-vand-honda-varadero-pgm-efi/

 

PS - am montat asta seara releul cu intarziere si alimentat farurile prin el - super desteapta ideea la releul respectiv.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inainte de a te uita spre 1000 - poate nu strica sa te urci si pe un 650.

daca folosesti in oras - cu 1000 o sa te chinui (desi vad ca vii de pe vitezane, chiar si 1000)

daca preponderent autostrada si pasager + bagaje - o sa fii mai fericit cu 1000.

pt 1000 cel putin - modificarea de etrieri as face-o in secunda 2 (merg pompa si conductele originale, adaptorii costa cam 75usd+ceva transport, etrieri - 100-150lei, placute ebc hh pt etrieri - 300-350lei) si chiar face diferenta.

PS - eu personal daca mi s-ar fi potrivi mobra de 1000 - as fi mers pe varadero (dati cu pietre acum!)

 

numai bine,

paul

 

ps - uite si o poza ca sa fie discutia mai clara:

attachicon.gifetrieri.jpg

 

numai bine,

paul

Dar inainte de modificarile astea "majore" nu e mai bine sa incerci niste furtune "racing" (metalice). Am inteles ca ar face o mare diferenta totusi si ma gandesc ca pentru unii poate sunt suficiente si mai ramai cu ceva banuti pentru benzina daca te coafeaza doar modificarea asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar inainte de modificarile astea "majore" nu e mai bine sa incerci niste furtune "racing" (metalice). Am inteles ca ar face o mare diferenta totusi si ma gandesc ca pentru unii poate sunt suficiente si mai ramai cu ceva banuti pentru benzina daca te coafeaza doar modificarea asta :)

Ar merge si o pompa cu debit marit.Eu asa am imbunatatit franarea la gsxr(furtune+pompa+servisat etrierii:o-ringuri+curatare).

Oricum mai dureaza ceva pana voi trece pe enduro.Atunci voi avea nevoie de ajutor din partea vreunuia de aici(posesor de vstrom 1000) caruia,daca binevoieste, as vrea sa ma lase ca sa ii incalec un pic mobra.

Cum ziceam mai sus,am impresia ca e un pic ca mica,comparativ cu Varadero.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar inainte de modificarile astea "majore" nu e mai bine sa incerci niste furtune "racing" (metalice). Am inteles ca ar face o mare diferenta totusi si ma gandesc ca pentru unii poate sunt suficiente si mai ramai cu ceva banuti pentru benzina daca te coafeaza doar modificarea asta :)

din cate imi amintesc conductele metalice costa vre-o 90 usd un pic mai mult (15usd) decat doar adaptorii de alti etrieri. alti etrieri costa cam 100/150 lei second in stare buna.

daca reusesti sa faci modificarea chiar inainte de schimbul de placute (mie nu mi-a iesit asta si asa am ajuns sa pun placute ebc hh cu 500km la vanzare :D ) atunci costurile sunt foarte comparabile pt un rezultat semnificativ in favoarea adaptorilor.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din cate imi amintesc conductele metalice costa vre-o 90 usd

 

numai bine,

paul

http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-DL650-V-Strom-CP-Racetec-over-mudguard-front-braided-brake-line-hose-/321423265203?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item4ad651cdb3

asa la prima cautare...eu zic ca gasesti si mai ieftin. 90$....mi se pare cam mult pt furtune, poate te refereai la un brand anume mai consacrat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa la prima cautare...eu zic ca gasesti si mai ieftin. 90$....mi se pare cam mult pt furtune, poate te refereai la un brand anume mai consacrat...

pretul era al celor de la svracing - imi plac foarte mult conductele metalice in genul celor comercializate de ei pentru ca sunt acoperite cu un fel de plastic care ii da un aspect mai normalish fata de conductele metalice "clasice".

 

furtune fata 220 ron. :D

in ambele situatii diferenta este mica fata de costul pentru kitul de schimbat etrierii - diferentele la rezultate sunt incomparabile.

sa nu ignoram nici faptul ca pentru un motoretz mai vechiutz ar cam fi timpul de schimbat toate garniturile la etrierii standard.

 

numai bine,

paul

 

PS: Stie cineva de o sursa buna de bellypan pt SV650?

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...