ivanp Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 As alege Vstromul de 1000 pentru mai mereu merg cu pasager in spate si pentru ca am fost foarte multumit de TL 1000 care avea cam acelasi motor(un pic mai puternic). Inca o intrebare.E vreo diferenta legata da marime(dimensiuni) intre 650 si 1000?Ma refer la pozitia pe ea. Sa mentionez ca eu am 1,92 si vreo 96 de kg din cate imi amintesc eu nu sunt diferente - la inaltimea ta o sa ajungi lejer si cu talpile jos si nici nevoie de inaltatoare la ghidon ca sa stai comod pe mobra. legat de modelul de etrieri ales - poza era doar reprezentativa in sensul ca sa vezi cum se prind noii etrieri (nissin sau tokico) pe jambe. nu cred ca sunt diferente de fiabilitate la etrieri - nissin versus tokico. eu am ales tokico din cauza numelui . Din amintiri la nissin suprafata de contact cu discul este mai mare decat la tokico. La varadero parca nu prea e de comentat la frane ca au CBS - eventual vb si cu Raul (rul) ca stiu ca el a avut si dl1000 si varadero si poate povesteste chestii despre ambele. si am vazut ca sunt cateva la vanzare frumusele: /index.php?/topic/685763-vand-honda-varadero-pgm-efi/ PS - am montat asta seara releul cu intarziere si alimentat farurile prin el - super desteapta ideea la releul respectiv. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Iunie 5, 2014 Share Postat Iunie 5, 2014 Si tu domnule Paul? acelasi lucru am facut si eu azi cu o singura exceptie... am trecut tiate accesoriile prin el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Uzzy77 Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 inainte de a te uita spre 1000 - poate nu strica sa te urci si pe un 650. daca folosesti in oras - cu 1000 o sa te chinui (desi vad ca vii de pe vitezane, chiar si 1000) daca preponderent autostrada si pasager + bagaje - o sa fii mai fericit cu 1000. pt 1000 cel putin - modificarea de etrieri as face-o in secunda 2 (merg pompa si conductele originale, adaptorii costa cam 75usd+ceva transport, etrieri - 100-150lei, placute ebc hh pt etrieri - 300-350lei) si chiar face diferenta. PS - eu personal daca mi s-ar fi potrivi mobra de 1000 - as fi mers pe varadero (dati cu pietre acum!) numai bine, paul ps - uite si o poza ca sa fie discutia mai clara: etrieri.jpg numai bine, paul Dar inainte de modificarile astea "majore" nu e mai bine sa incerci niste furtune "racing" (metalice). Am inteles ca ar face o mare diferenta totusi si ma gandesc ca pentru unii poate sunt suficiente si mai ramai cu ceva banuti pentru benzina daca te coafeaza doar modificarea asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Dar inainte de modificarile astea "majore" nu e mai bine sa incerci niste furtune "racing" (metalice). Am inteles ca ar face o mare diferenta totusi si ma gandesc ca pentru unii poate sunt suficiente si mai ramai cu ceva banuti pentru benzina daca te coafeaza doar modificarea asta Ar merge si o pompa cu debit marit.Eu asa am imbunatatit franarea la gsxr(furtune+pompa+servisat etrierii:o-ringuri+curatare). Oricum mai dureaza ceva pana voi trece pe enduro.Atunci voi avea nevoie de ajutor din partea vreunuia de aici(posesor de vstrom 1000) caruia,daca binevoieste, as vrea sa ma lase ca sa ii incalec un pic mobra. Cum ziceam mai sus,am impresia ca e un pic ca mica,comparativ cu Varadero. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Dar inainte de modificarile astea "majore" nu e mai bine sa incerci niste furtune "racing" (metalice). Am inteles ca ar face o mare diferenta totusi si ma gandesc ca pentru unii poate sunt suficiente si mai ramai cu ceva banuti pentru benzina daca te coafeaza doar modificarea asta din cate imi amintesc conductele metalice costa vre-o 90 usd un pic mai mult (15usd) decat doar adaptorii de alti etrieri. alti etrieri costa cam 100/150 lei second in stare buna. daca reusesti sa faci modificarea chiar inainte de schimbul de placute (mie nu mi-a iesit asta si asa am ajuns sa pun placute ebc hh cu 500km la vanzare ) atunci costurile sunt foarte comparabile pt un rezultat semnificativ in favoarea adaptorilor. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Uzzy77 Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 din cate imi amintesc conductele metalice costa vre-o 90 usd numai bine, paul http://www.ebay.co.uk/itm/Suzuki-DL650-V-Strom-CP-Racetec-over-mudguard-front-braided-brake-line-hose-/321423265203?pt=UK_Motorcycle_Parts_13&hash=item4ad651cdb3 asa la prima cautare...eu zic ca gasesti si mai ieftin. 90$....mi se pare cam mult pt furtune, poate te refereai la un brand anume mai consacrat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 furtune fata 220 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 asa la prima cautare...eu zic ca gasesti si mai ieftin. 90$....mi se pare cam mult pt furtune, poate te refereai la un brand anume mai consacrat... pretul era al celor de la svracing - imi plac foarte mult conductele metalice in genul celor comercializate de ei pentru ca sunt acoperite cu un fel de plastic care ii da un aspect mai normalish fata de conductele metalice "clasice". furtune fata 220 ron. in ambele situatii diferenta este mica fata de costul pentru kitul de schimbat etrierii - diferentele la rezultate sunt incomparabile. sa nu ignoram nici faptul ca pentru un motoretz mai vechiutz ar cam fi timpul de schimbat toate garniturile la etrierii standard. numai bine, paul PS: Stie cineva de o sursa buna de bellypan pt SV650? stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 sa fie oare asa mare diferenta intre modele mai vechi si modele mai noi cu ABS, sau sa fie doar de la lichidul de frana ? Eu am un K8 cu ABS fabricat in luna decembrie inmatriculat prima oara in 2010. Nu ma pot plange de nici o frana. Pe stand la ITP a dezvoltat peste 1400 Nm. Singuru lucru ce s-a facut, a fost inlocuirea regulata la 2 ani a lichidului de frana, din 2010 pana acum a fost shcimbat lichidul de frana de 2 ori deja. ABS ul intra cand, cum si cat trebuie, cel putin fata, spatele e un pic mai sensibil dar nimic grav cu care sa nu te poti obisnui. Habar nu am ce placute schimba in serviceurile Suzuki in germania, dar discurile dupa 30 si de mii de km sunt ca noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
grek Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Salutare! Sunt proaspat posesor de V-strom de 650 si as avea nevoie de niste sfaturi. Cine stie un mecanic bun? Cand motorul e in sarcina, scoate un zgomot cam ciudat. Protectiile de motor originale sunt bune de ceva sau mai bine caut unele de la Hepco&Becker sau Givi? Am gasit forumul vstromania.ro, am incercat sa-mi fac un cont acolo, dar se pare ca nu merge. Pe multe din topicuri discutiile sunt vechi de cel putin un an. Mai e activ forumul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 sa fie oare asa mare diferenta intre modele mai vechi si modele mai noi cu ABS, sau sa fie doar de la lichidul de frana ? nu, nu sunt diferente intre pompe/etrieri. stima, paul Salutare! Sunt proaspat posesor de V-strom de 650 si as avea nevoie de niste sfaturi. Cine stie un mecanic bun? Cand motorul e in sarcina, scoate un zgomot cam ciudat. Protectiile de motor originale sunt bune de ceva sau mai bine caut unele de la Hepco&Becker sau Givi? Am gasit forumul vstromania.ro, am incercat sa-mi fac un cont acolo, dar se pare ca nu merge. Pe multe din topicuri discutiile sunt vechi de cel putin un an. Mai e activ forumul asta? salutare, daca bucuresti - vezi Fabio - bozoro pe aici. daca ai experienta, cel putin 177 inaltime si nu ai chef de offroad - merg si alea originale. daca vrei sa te bagi la ghidusii - vezi givi sau HB. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edutzu Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Fabio Todircan Atelier Viilor colt cu str. Inclinata tel.0733546951 / 0762609898 Forumurile sunt ambele active. Discutiile de acum un an sunt sunt discutii de acum un an. Cei care au Givi zic ca alea sunt bune cei care au Hepco zic la fel.... GIVI is the BEST!!!! Bine ai venit in randurile noastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Ar merge si o pompa cu debit marit.Eu asa am imbunatatit franarea la gsxr(furtune+pompa+servisat etrierii:o-ringuri+curatare). Oricum mai dureaza ceva pana voi trece pe enduro.Atunci voi avea nevoie de ajutor din partea vreunuia de aici(posesor de vstrom 1000) caruia,daca binevoieste, as vrea sa ma lase ca sa ii incalec un pic mobra. Cum ziceam mai sus,am impresia ca e un pic ca mica,comparativ cu Varadero. Am eu o Suzi de o mie cu tot ce vrei,K8,unic proprietar.Km.in jur de 40k.Cred ca e singura cu PCIII setat in strainatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Am eu o Suzi de o mie cu tot ce vrei,K8,unic proprietar.Km.in jur de 40k.Cred ca e singura cu PCIII setat in strainatate. As veni sa o vad,dar momentan mi-am cumparat masina. Ideea e ca intai vreau sa stiu cum este pozitia pe ea. Multumesc pentru oferta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovy71 Postat Iunie 6, 2014 Share Postat Iunie 6, 2014 Tot citeam pe aici despre frane...si ma gandeam de ce vreti sa schimbati etrierele fata ca franele merg foarte bine.... pana sa ma uit azi si sa vad ca franele fata sunt Tokiko iar cea de spate este Nisin...probabil ca proprietarul dinainte a facut deja treaba asta...lucky me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Tot citeam pe aici despre frane...si ma gandeam de ce vreti sa schimbati etrierele fata ca franele merg foarte bine.... pana sa ma uit azi si sa vad ca franele fata sunt Tokiko iar cea de spate este Nisin...probabil ca proprietarul dinainte a facut deja treaba asta...lucky me Cele de pe fata sunt cu 4 pistonase?Daca da,sunt schimbate.Sa sti ca tot,tokico sunt si cele din fabrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 As veni sa o vad,dar momentan mi-am cumparat masina. Ideea e ca intai vreau sa stiu cum este pozitia pe ea. Multumesc pentru oferta Ca si pe 650 dar ceva mai confortabil...De putere,cuplu si acceleratie nu mai are rost sa vorbim.PCIII si gear derestrictor incluse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovy71 Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Cele de pe fata sunt cu 4 pistonase?Daca da,sunt schimbate.Sa sti ca tot,tokico sunt si cele din fabrica Da sunt cu 4 pistonase, 2 cu 2, si pe spate din fabrica este Nisin? sau tot tokico ? pe spate am Nisin cu un singur pistonas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Ca si pe 650 dar ceva mai confortabil...De putere,cuplu si acceleratie nu mai are rost sa vorbim.PCIII si gear derestrictor incluse. Nu am stat inca sa caut/compar dimensiunile lor,dar din ce imi zici tu,sa inteleg ca 1000 este mai lunga?Vizual,cadrul pare acelasi si doar bascula spate difera. Imi cer scuze ca "poluez" topicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovy71 Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Eu mi am luat 650 din greseala pt ca primul motor , de 1000,pe care l-am vazut a fost cam "neintretinut" ,asta ca sa folosesc un termen mai politicos, si chiar imi pare bine ca sa intamplat asa pt ca imi place tare mult cum merge si cum trage asta de 650.Mentionez ca vin de pe GSX-R 750 cu 140cp si nu pot sa spun ca asta de 650 nu trage sau ceva....bine nu am mers eu tare nici inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Eu mi am luat 650 din greseala pt ca primul motor , de 1000,pe care l-am vazut a fost cam "neintretinut" ,asta ca sa folosesc un termen mai politicos, si chiar imi pare bine ca sa intamplat asa pt ca imi place tare mult cum merge si cum trage asta de 650.Mentionez ca vin de pe GSX-R 750 cu 140cp si nu pot sa spun ca asta de 650 nu trage sau ceva....bine nu am mers eu tare nici inainte. Eu m-am dat pe motoare V2 de 1000(TL si Vtr),dar in ziua de azi la cat costa benzina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovy71 Postat Iunie 7, 2014 Share Postat Iunie 7, 2014 Eu m-am dat pe motoare V2 de 1000(TL si Vtr),dar in ziua de azi la cat costa benzina... Da ai dreptate....chiar asta imi place tare mult la asta de 650 ( pana acuma ) are consum bun. De cand l am luat am facut 100km , am bagat benzina de 50 de lei si initial imi arata ca am jumate de rezervor. Acuma dupa 100km tot jumate imi arata, mentionez ca am mers destul de economic prin oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 Am facut pana prostului pt ca nu mi-a indicat corect. Nu a mai clipit si ultimul dreptunghi si am crezut ca mai am. Stie cineva cum rezolv? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 Am facut pana prostului pt ca nu mi-a indicat corect. Nu a mai clipit si ultimul dreptunghi si am crezut ca mai am. Stie cineva cum rezolv? in principiu se merge dupa kilometrajul partial si atunci eviti situatiile de genul de mai sus. sau cand clipeste pompa - 5l si cand clipeste ultimul dreptunghi - 3l. indicatorul de nivel e un rezistor variabil - poate nu mai face contact ok in pozitia cea mai de jos - eventual desfacut si curatit cu shmirglu fin spirele respective pe care culiseaza indicatorul. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 La K9 ai sub 4,5 L cand clipeste pompa si sub 3L cand clipeste dreptunghiul. Acum daca stiu ca nu ma mai pot baza pe indicator o sa alimentez prea des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.