Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

sa fie oare asa mare diferenta intre modele mai vechi si modele mai noi cu ABS, sau sa fie doar de la lichidul de frana ? Eu am un K8 cu ABS fabricat in luna decembrie inmatriculat prima oara in 2010. Nu ma pot plange de nici o frana. Pe stand la ITP a dezvoltat peste 1400 Nm. Singuru lucru ce s-a facut, a fost inlocuirea regulata la 2 ani a lichidului de frana, din 2010 pana acum a fost shcimbat lichidul de frana de 2 ori deja. ABS ul intra cand, cum si cat trebuie, cel putin fata, spatele e un pic mai sensibil dar nimic grav cu care sa nu te poti obisnui. Habar nu am ce placute schimba in serviceurile Suzuki in germania, dar discurile dupa 30 si de mii de km sunt ca noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Sunt proaspat posesor de V-strom de 650 si as avea nevoie de niste sfaturi.

Cine stie un mecanic bun? Cand motorul e in sarcina, scoate un zgomot cam ciudat.

Protectiile de motor originale sunt bune de ceva sau mai bine caut unele de la Hepco&Becker sau Givi?

Am gasit forumul vstromania.ro, am incercat sa-mi fac un cont acolo, dar se pare ca nu merge. Pe multe din topicuri discutiile sunt vechi de cel putin un an. Mai e activ forumul asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa fie oare asa mare diferenta intre modele mai vechi si modele mai noi cu ABS, sau sa fie doar de la lichidul de frana ?

nu, nu sunt diferente intre pompe/etrieri.

stima,

paul

 

Salutare! Sunt proaspat posesor de V-strom de 650 si as avea nevoie de niste sfaturi.

Cine stie un mecanic bun? Cand motorul e in sarcina, scoate un zgomot cam ciudat.

Protectiile de motor originale sunt bune de ceva sau mai bine caut unele de la Hepco&Becker sau Givi?

Am gasit forumul vstromania.ro, am incercat sa-mi fac un cont acolo, dar se pare ca nu merge. Pe multe din topicuri discutiile sunt vechi de cel putin un an. Mai e activ forumul asta?

salutare,

daca bucuresti - vezi Fabio - bozoro pe aici.

daca ai experienta, cel putin 177 inaltime si nu ai chef de offroad - merg si alea originale. daca vrei sa te bagi la ghidusii - vezi givi sau HB.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fabio Todircan

Atelier Viilor colt cu str. Inclinata

tel.0733546951 / 0762609898

 

Forumurile sunt ambele active. Discutiile de acum un an sunt sunt discutii de acum un an.

 

Cei care au Givi zic ca alea sunt bune

cei care au Hepco zic la fel....

 

GIVI is the BEST!!!! :)

 

Bine ai venit in randurile noastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar merge si o pompa cu debit marit.Eu asa am imbunatatit franarea la gsxr(furtune+pompa+servisat etrierii:o-ringuri+curatare).

Oricum mai dureaza ceva pana voi trece pe enduro.Atunci voi avea nevoie de ajutor din partea vreunuia de aici(posesor de vstrom 1000) caruia,daca binevoieste, as vrea sa ma lase ca sa ii incalec un pic mobra.

Cum ziceam mai sus,am impresia ca e un pic ca mica,comparativ cu Varadero.

Am eu o Suzi de o mie cu tot ce vrei,K8,unic proprietar.Km.in jur de 40k.Cred ca e singura cu PCIII setat in strainatate.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu o Suzi de o mie cu tot ce vrei,K8,unic proprietar.Km.in jur de 40k.Cred ca e singura cu PCIII setat in strainatate.

As veni sa o vad,dar momentan mi-am cumparat masina.

Ideea e ca intai vreau sa stiu cum este pozitia pe ea.

Multumesc pentru oferta :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot citeam pe aici despre frane...si ma gandeam de ce vreti sa schimbati etrierele fata ca franele merg foarte bine....

pana sa ma uit azi si sa vad ca franele fata sunt Tokiko iar cea de spate este Nisin...probabil ca proprietarul dinainte a facut deja treaba asta...lucky me :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tot citeam pe aici despre frane...si ma gandeam de ce vreti sa schimbati etrierele fata ca franele merg foarte bine....

pana sa ma uit azi si sa vad ca franele fata sunt Tokiko iar cea de spate este Nisin...probabil ca proprietarul dinainte a facut deja treaba asta...lucky me :)

Cele de pe fata sunt cu 4 pistonase?Daca da,sunt schimbate.Sa sti ca tot,tokico sunt si cele din fabrica :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As veni sa o vad,dar momentan mi-am cumparat masina.

Ideea e ca intai vreau sa stiu cum este pozitia pe ea.

Multumesc pentru oferta :peace:

Ca si pe 650 dar ceva mai confortabil...De putere,cuplu si acceleratie nu mai are rost sa vorbim.PCIII si gear derestrictor incluse.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele de pe fata sunt cu 4 pistonase?Daca da,sunt schimbate.Sa sti ca tot,tokico sunt si cele din fabrica :peace:

Da sunt cu 4 pistonase, 2 cu 2, si pe spate din fabrica este Nisin? sau tot tokico ? pe spate am Nisin cu un singur pistonas

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca si pe 650 dar ceva mai confortabil...De putere,cuplu si acceleratie nu mai are rost sa vorbim.PCIII si gear derestrictor incluse.

Nu am stat inca sa caut/compar dimensiunile lor,dar din ce imi zici tu,sa inteleg ca 1000 este mai lunga?Vizual,cadrul pare acelasi si doar bascula spate difera.

Imi cer scuze ca "poluez" topicul :tomato:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi am luat 650 din greseala pt ca primul motor , de 1000,pe care l-am vazut a fost cam "neintretinut" ,asta ca sa folosesc un termen mai politicos, si chiar imi pare bine ca sa intamplat asa pt ca imi place tare mult cum merge si cum trage asta de 650.Mentionez ca vin de pe GSX-R 750 cu 140cp si nu pot sa spun ca asta de 650 nu trage sau ceva....bine nu am mers eu tare nici inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi am luat 650 din greseala pt ca primul motor , de 1000,pe care l-am vazut a fost cam "neintretinut" ,asta ca sa folosesc un termen mai politicos, si chiar imi pare bine ca sa intamplat asa pt ca imi place tare mult cum merge si cum trage asta de 650.Mentionez ca vin de pe GSX-R 750 cu 140cp si nu pot sa spun ca asta de 650 nu trage sau ceva....bine nu am mers eu tare nici inainte.

Eu m-am dat pe motoare V2 de 1000(TL si Vtr),dar in ziua de azi la cat costa benzina...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu m-am dat pe motoare V2 de 1000(TL si Vtr),dar in ziua de azi la cat costa benzina...

Da ai dreptate....chiar asta imi place tare mult la asta de 650 ( pana acuma ) are consum bun. De cand l am luat am facut 100km , am bagat benzina de 50 de lei si initial imi arata ca am jumate de rezervor. Acuma dupa 100km tot jumate imi arata, mentionez ca am mers destul de economic prin oras

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut pana prostului pt ca nu mi-a indicat corect. Nu a mai clipit si ultimul dreptunghi si am crezut ca mai am. Stie cineva cum rezolv?

in principiu se merge dupa kilometrajul partial si atunci eviti situatiile de genul de mai sus.

sau cand clipeste pompa - 5l si cand clipeste ultimul dreptunghi - 3l.

indicatorul de nivel e un rezistor variabil - poate nu mai face contact ok in pozitia cea mai de jos - eventual desfacut si curatit cu shmirglu fin spirele respective pe care culiseaza indicatorul.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand aveam motorul de viteza nu aveam indicator de benzina ,doar un bec, am folosit tot timpul kilometrajul partial si a functionat foarte bine, am facut si peste 200km cu un plin fara sa raman vreodata fara benzina.

La V-strom chiar daca am si indicator de benzina folosesc si kilometrajul partial, mi se pare cea mai eficienta metoda de a verifica benzina ramasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

vreau sa stiu daca persoana de 1,70m, ajunge bine la pamant cu picioarele pe dl 650. E cineva care are model dupa 2012, sa-mi dea cateva repere?

Si daca e comoda cu o a doua persoana(sincer nu am rabdare sa citesc toate cele 584 de pagini), cam cati km se pot face pe zi?

Rog un posesor, doi.....

Multumesc.

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut eu am 1.76m , am modelul din 2005 si pot sa spun ca ajung cam la limita cu picioarele jos, daca pun a 2 a persoana ajung mai bine, inca nu pot sa iti spun cati km poti sa faci pt ca il am doar de 1 sapt.

Pot sa iti spun ca chiar daca nu ajung foarte bine jos nu mi se pare dificil de manevrat. daca nu il inclini pe loc foarte mult ii ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ajungi cu juma de talpa (ambele picioare) pe pamint cind esti singur pe mobra,cu pasager pui toata talpa, De mers mergi cit te tin puterile are saua comoda.La mine dupa 800km a adormit pasagera in spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posted Today, 08:03 PM

Merci.

Vreau sa fac trecerea de la CBR F4 la V-Strom. La ora actuala e cel mai potrivit motor pentru drumurile de la noi, plus ca sunt adeptul drumurilor lungi.

Bafta.

 

 

 

ba r 1200 GS e cel mai potrivit...:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult! Sper sa ma lamuresc daca are sau nu vreo problema la transmisie. Comparativ cu BMW-ul F650 mi se pare foarte zgomotoasa cand e in sarcina.

Care ar fi cele doua forumuri dedicate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...