Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Cu o pereche de manusi de iarna,de calitate si eventual niste hippo hands pe ghidon ai rezolvat problema frigului....

scuza-ma ca nu inteleg - textul era pentru mine? (sau nu si asta inseamna doar ca azi sufar de cultul personalitatii).

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in tura care am dat-o spre vstromania am intampinat si eu o problema, care acum persista.

cand trag de acceleratie in punctul maxim motorul face ca si cand s-ar ineca,sau nu se alimenteaza corespunzator. aceiasi problema indiferent daca accelerez progresiv spre maxim...sau direct blana. motorul da asa niste suturi scurte. daca din punctul maxim slabesc acceleratia foarte putin....nu mai e nici o problema.

face la fel indiferent in ce treapta de viteza se afla,indiferent de turatii...si de viteza.daca accelerez maxim motorul scutura.

 

stiu, unii mai carcotasi ar zice:''dar ce iti trebuie tie sa accelerezi in blana?'' . dar in unele situatiii ti se intampla sa ai nevoie sa folosesti toata acceleratia.

 

cei care sunteti mai tehnici poate cunoasteti problema, si ma puteti ajuta cu niste sfaturi.

astept parerile voastre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in tura care am dat-o spre vstromania am intampinat si eu o problema, care acum persista.

cand trag de acceleratie in punctul maxim motorul face ca si cand s-ar ineca,sau nu se alimenteaza corespunzator. aceiasi problema indiferent daca accelerez progresiv spre maxim...sau direct blana. motorul da asa niste suturi scurte. daca din punctul maxim slabesc acceleratia foarte putin....nu mai e nici o problema.

eu nu-s asa tehnic si imi permit sa intreb:

face la fel si in sarcina si pe loc?

daca il pui in dealer mode - in momentele respective e "curat"

daca da ... bujii oki+fise oki, contacte? filtru aer/pompa benzina(cu cele 2 filtre)?

TPS arata rezistenta din manual pe toata plaja?

eu as verifica in ordinea de mai sus.

 

doar niste pareri,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate daca ii bagi niste aditiv dinala care curata injectoarele o sa mearga

 

Din ce inteleg eu ar fi o problema de debit mare...cu toate ca daca ma gandesc...eu am avut un SRAD de 600 si la turatie maxima intrerupea un pic si era din cauza undei bobine, in rest motorul mergea bine

Editat de Ovy71
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate daca ii bagi niste aditiv dinala care curata injectoarele o sa mearga

in principiu aditivii care curata depunerile cam curata si alte chestii intalnite in cale - oringuri.

daca filtrele din rezervor sunt varza de la mizerii - atunci intr-adevar posibil si injectoarele sa fie murdare. dar daca se ajunge acolo (si iti pasa de mobra si vrei sa o mai tii) - ultrasunete.

asa vad eu.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l-am pus in dealer mode acum...si imi apare eroarea C23 (TOS-Tip Over Sensor). ce inseamna asta? si ce e de facut?

probabil a stocat eroarea la un moment dat cand mobra a ajuns la orizontala.

trebuie resetate erorile - cred ca doar se scoate contact baterie. apoi vazut daca o stockeaza in continuare. nu cred ca are legatura cu problema in ture inalte (doar daca de la vibratii in ture inalte senzorul ala se manifesta ciudat - desi m-as indoi).

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pune mana pe crashbar in timp ce o tii la turatia aia. vezi bine sa nu provina de acolo sau de la altceva metalic nestrans: scarite, suruburi sau alte alea.

Abia ieri am reusit sa investighez problema. Intr-adevar crashbar-ul de la motor vibreaza in turatiile alea. Se poate face ceva? Suruburile sunt stranse toate. Eventual niste saibe de cauciuc la prinderi, sau vibreaza bara in sine? La cum face....as cam da-o jos....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in principiu ne sunt prea multe de facut. el vibreaza datorita formei de diapazon. dar oricum vibratia se simte intr-un interval limitat la 4500-5000. eu l-am umplut pe al meu cu silicon si nu mai face asa de rau. sau se mai poate suda o tija in mijlocul lui care sa fie pusa destul de fortat ca sa mai preia din vibratii. cum sunt si tijele de ghidon. si daca il dai jos ce pui? toate crashurile de stroama fac la fel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie careva un site cu care pot sa incarc poze aici?

vezi ca ai in dreapta jos show more reply options si apoi search si attach si include ... (daca doreai sa incarci pe alt site asa cum intrebi mot-a-mot- atunci am inteles gresit).

 

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...