Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Am sunat la maxiscooter si se pare ca preturile pentru K76 de pe heidenau.ro sunt cele reale, adica un set fata spate pt v-strom 530 RON fara transport, Eu sunt super multumit de ele le am din luna mai si au aproape 24 000 si mai au cam 1-1,5 mm pana la semn aderenta este buna si pe uscat si pe ploaie (pe ud chiar am ridicat fata fara sa alunece), singurul dezavantaj este zgomotul dintre 40-60Km/h.

recomand

Eu le-am comandat deja dar este bine de stiut pt viitor!!multumim pt informatie!! pe noroi(treceri scurte..nu enduro :D ) le-ai bagat ?se descurca macar onorabil?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am auzit numai lucruri bune despre haidenau pe alte topicuri (transalp, sa)

pretul e clar imbatabil

asteptam review-urile voastre pt v-strom

 

pana atunci imi poate da cineva un review despre Continental Road Attack?

(e cel mai sport cauciuc pentru V-Strom)

 

something like dat!

 

IMG_0537.jpg

Pune-ti tu numa' caucioace din alea si mai pupi tu pixu brad de 500 de ani sau excursii pe drumuri fara asfalt curat. Te lasam la baza sa faci grataru' pana ne intoarcem noi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu le-am comandat deja dar este bine de stiut pt viitor!!multumim pt informatie!! pe noroi(treceri scurte..nu enduro :D ) le-ai bagat ?se descurca macar onorabil?

In noroi merg doar dc este foarte subtire si nu este lipicios, altfel se incarca imediat si incepe "valsul" + ca aduna tot noroiul la aripa de fata rezultatul fiind tranta :D. Eu am iesit cu ele din noroaie pana la axul rotii dar foarte foarte greu. V-stromul ca oricare alta vaca nu este pentru noroi 1 pentru ca nu are aripa de fata ridicata 2 are gumele mult prea late care plutesc in loc sa sape. Surpriza placuta a fost pe plaja unde nu se afunda in nisip si pe iarba chiar si uda din care musca surprinzator pentru profilul gumei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am auzit numai lucruri bune despre haidenau pe alte topicuri (transalp, sa)

pretul e clar imbatabil

asteptam review-urile voastre pt v-strom

 

pana atunci imi poate da cineva un review despre Continental Road Attack?

(e cel mai sport cauciuc pentru V-Strom)

 

something like dat!

 

Haidenau submediocre.Cat despre Conti Road Attack,ce sa zic? Daca Bridgeston-urile originale aveau profil mai sport erau criminale.Cu Conti,de noi,am facut 4800 de km.in 8 zile si au devenit...patrate.desi nu am mers mai mult de 2000 de km.pe autostrada.Cu Bridgestone am mers pana la sarma si totusi,si-au pastrat forma originala mai bine si tot cu ele am luat viraje cu scarita pe jos(evident,noi).Cu Conti parca nu as avea curajul,desi gargara e mare si profil sportist.La o frana brusca,in oras,s-a dus ca pe gheata si am intrat intr-un Suv...Noroc,ca am lovit cauciucul rotii de rezerva,pus pe exteriorul usii spate si am scapat ieftin.Oricum nici viteza mare nu aveam.Cert este ca nex grip,nex mult trambitata aderenta fantastica,nex nimic,desi soseaua era uscata fiindca era vara.Daca vrei grip si cornering serios ia-ti slick-uri :D .Tot ce citesti pe site-urile oficiale este reclama.In schimb eu o spun din experienta proprie.Daca dupa 5000 de km.anvelopa spate este deformata rau de tot,ma p.... pe el de cauciuc si voi astepta gama 2010 de la Michelin,Metzeler si in special Bridgestone.Mentionez ca aste este doar parerea mea....

Mesaj completat

 

 

Haidenau submediocre.Cat despre Conti Road Attack,ce sa zic? Daca Bridgeston-urile originale aveau profil mai sport erau criminale.Cu Conti,de noi,am facut 4800 de km.in 8 zile si au devenit...patrate.desi nu am mers mai mult de 2000 de km.pe autostrada.Cu Bridgestone am mers pana la sarma si totusi,si-au pastrat forma originala mai bine si tot cu ele am luat viraje cu scarita pe jos(evident,noi).Cu Conti parca nu as avea curajul,desi gargara e mare si profil sportist.La o frana brusca,in oras,s-a dus ca pe gheata si am intrat intr-un Suv...Noroc,ca am lovit cauciucul rotii de rezerva,pus pe exteriorul usii spate si am scapat ieftin.Oricum nici viteza mare nu aveam.Cert este ca nex grip,nex mult trambitata aderenta fantastica,nex nimic,desi soseaua era uscata fiindca era vara.Daca vrei grip si cornering serios ia-ti slick-uri :D .Tot ce citesti pe site-urile oficiale este reclama.In schimb eu o spun din experienta proprie.Daca dupa 5000 de km.anvelopa spate este deformata rau de tot,ma p.... pe el de cauciuc si voi astepta gama 2010 de la Michelin,Metzeler si in special Bridgestone.Mentionez ca aste este doar parerea mea....

 

/index.php?...80&start=80

post-44963-1259087430_thumb.jpg

post-44963-1259087478_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sunat la maxiscooter si se pare ca preturile pentru K76 de pe heidenau.ro sunt cele reale, adica un set fata spate pt v-strom 530 RON fara transport, Eu sunt super multumit de ele le am din luna mai si au aproape 24 000 si mai au cam 1-1,5 mm pana la semn aderenta este buna si pe uscat si pe ploaie (pe ud chiar am ridicat fata fara sa alunece), singurul dezavantaj este zgomotul dintre 40-60Km/h.

recomand

 

Am mers anul asta peste 15.000 km cu haidenau k76 si mai merg cel putin pe atata, deoarece uzura aproape ca nu se vede.

Pentru statutul meu de motociclist fara ifose si pretentii corespund perfect.

Cauciucurile de firma sant pentru cei care nu se uita la bani, dar diferenta nu se justifica in calitate. (parerea mea)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D Crede-ma ca am avut pe Varadero Brigestone si pe BMW Continental si ambele dupa 4000 km s-au "patratit"..asa se intampla la rulaj cu pasager si bagaje!!astept sa-mi vina acum K76 si atunci am sa pot vorbii in cunostiinta de cauza si despre acestea!!sunt nou posesor de V-Strom de 1000 dar ce am aflat din "gura targului" ca uzeaza mai repede decat alte moto guma spate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot am ajuns la cauciucuri : pe unde le uzam sambata - duminica ? Traseu scurt asa de cateva ore.

 

 

Idee: Bucuresti - Alexandria - Zimnicea - Giurgiu - Bucuresti

 

Sau asta :

 

/index.php?...t&id=552168

 

drumul calarasi - fetesti e trist, e cam drept. recomand ion corvin - cernavoda. ion corvin e dupa baneasa, trebuie trecut cu bacul.

 

eu vreau sa fac un traseu mai lung, macar pina la mare sa ajung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers anul asta peste 15.000 km cu haidenau k76 si mai merg cel putin pe atata, deoarece uzura aproape ca nu se vede.

Pentru statutul meu de motociclist fara ifose si pretentii corespund perfect.

Cauciucurile de firma sant pentru cei care nu se uita la bani, dar diferenta nu se justifica in calitate. (parerea mea)

 

Ce sa zic? Cred ca luand gume Conti m-am cam dus cu sacul la pomul laudat...Pe mine unul,care a avut destule motoare si a incercat tot felul de gume m-au dezamagit.Ma miram eu dece BMW R 1200 GS livra,la un moment dat motare cu gume Michelin Anakee si nu gume de-ale lor.Cat despre faptul ca achizitionezi gume mai scumpe nu inseamna ca esti fitos.Sa zicem ca esti intelept sau prudent.Calitatea sau "calitatea"se plateste intotdeauna.Depinde cum nimeresti...Cat despre gumele ieftine ce sa spun...? Eu fac si mult enduro.Aveam,la un momentdat gume Mitas.Tineau 2 sezoane,super convenabile ca pret,dar la teren tare,bolovani sau iarba parca erau de viteza...trante la greu.Dupa ce am luat Dunlop si Maxxis,schimbam 3 gume spate pe sezon...dar erau o bucurie.Chestia asta e valabila si pe strada.Incearca Avon Distanzia.Te plictisesti de ele,dar pe ploaie...adio. E ca si in casnicie:avantaje si dezavantaje....care surprind uneori!Nici pe mine nu ma dau banii afara din casa,dar cand pornesti intr-o tura mai serioasa incerci sa pui ce crezi mai bun.Dar daca tragi lozul castigator,asta e alta poveste....

Mesaj completat

:D Crede-ma ca am avut pe Varadero Brigestone si pe BMW Continental si ambele dupa 4000 km s-au "patratit"..asa se intampla la rulaj cu pasager si bagaje!!astept sa-mi vina acum K76 si atunci am sa pot vorbii in cunostiinta de cauza si despre acestea!!sunt nou posesor de V-Strom de 1000 dar ce am aflat din "gura targului" ca uzeaza mai repede decat alte moto guma spate!

Un amic din Cj. a fost tot in vara cu o FJR 1300,prin Europa.A facut vreo 9000 de km cu bagaje la greu,draguta in spate,etc.Avea gume Metzeler si erau,cand a ajuns acasa uzate binisor,dar nu deformate,cum s-a intamplat la mine.Acuma nu stiu daca V 1000 uzeaza gumele mai tare ca alte motoare.La cubajul sau nu e un motor greu,nu are acceleratii blitz,nu are frane super agresive.Dar cine stie....O fi!Eu unul sunt cam sceptic.... Si cum de ai renuntat la Vara si BMW in favoarea modestului V-Strom?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sa zic? Cred ca luand gume Conti m-am cam dus cu sacul la pomul laudat...Pe mine unul,care a avut destule motoare si a incercat tot felul de gume m-au dezamagit.Ma miram eu dece BMW R 1200 GS livra,la un moment dat motare cu gume Michelin Anakee si nu gume de-ale lor.Cat despre faptul ca achizitionezi gume mai scumpe nu inseamna ca esti fitos.Sa zicem ca esti intelept sau prudent.Calitatea sau "calitatea"se plateste intotdeauna.Depinde cum nimeresti...Cat despre gumele ieftine ce sa spun...? Eu fac si mult enduro.Aveam,la un momentdat gume Mitas.Tineau 2 sezoane,super convenabile ca pret,dar la teren tare,bolovani sau iarba parca erau de viteza...trante la greu.Dupa ce am luat Dunlop si Maxxis,schimbam 3 gume spate pe sezon...dar erau o bucurie.Chestia asta e valabila si pe strada.Incearca Avon Distanzia.Te plictisesti de ele,dar pe ploaie...adio. E ca si in casnicie:avantaje si dezavantaje....care surprind uneori!Nici pe mine nu ma dau banii afara din casa,dar cand pornesti intr-o tura mai serioasa incerci sa pui ce crezi mai bun.Dar daca tragi lozul castigator,asta e alta poveste....

Mesaj completat

 

Un amic din Cj. a fost tot in vara cu o FJR 1300,prin Europa.A facut vreo 9000 de km cu bagaje la greu,draguta in spate,etc.Avea gume Metzeler si erau,cand a ajuns acasa uzate binisor,dar nu deformate,cum s-a intamplat la mine.Acuma nu stiu daca V 1000 uzeaza gumele mai tare ca alte motoare.La cubajul sau nu e un motor greu,nu are acceleratii blitz,nu are frane super agresive.Dar cine stie....O fi!Eu unul sunt cam sceptic.... Si cum de ai renuntat la Vara si BMW in favoarea modestului V-Strom?

:D Asa a fost sa fie!!am avut Varadero dar model 1999(super confortabil dar "vechi") dupa care m-a lovit mostenirea si am fost hotarat pe un Varadero nou dar cu o saptamana inainte sa-l iau m-am sucit si am luat GS-ul(super moto dar nu foarte confortabil pt pasager daca are inaltime mai mare de 175..nu mai dezvolt acum) asa ca am scos BMW-ul la schimb si cum nu a picat nici un Varadero(lipsa de bani pt diferenta) m-am trezit cu un V-Strom care asa modest cum spui tu mi s-a mulat la fix..pozitei comoda pilot+pasager,motor care daca-l sari de 4000 rot/min raspunde aproape ca la o sportiva,far care face treaba(BMW-ul este slab la acest capitol),sarcina utila mare,tinuta de drum ok si nu in ultimul rand pretul de achizitie(chiar si a pieselor de schimb)..cu PC III+mici accesorii(ungator lant,manere incalzite,schimbat conducte frana,e.t.c) poate devenii un moto de touring ideal!!--pt mine!! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D Asa a fost sa fie!!am avut Varadero dar model 1999(super confortabil dar "vechi") dupa care m-a lovit mostenirea si am fost hotarat pe un Varadero nou dar cu o saptamana inainte sa-l iau m-am sucit si am luat GS-ul(super moto dar nu foarte confortabil pt pasager daca are inaltime mai mare de 175..nu mai dezvolt acum) asa ca am scos BMW-ul la schimb si cum nu a picat nici un Varadero(lipsa de bani pt diferenta) m-am trezit cu un V-Strom care asa modest cum spui tu mi s-a mulat la fix..pozitei comoda pilot+pasager,motor care daca-l sari de 4000 rot/min raspunde aproape ca la o sportiva,far care face treaba(BMW-ul este slab la acest capitol),sarcina utila mare,tinuta de drum ok si nu in ultimul rand pretul de achizitie(chiar si a pieselor de schimb)..cu PC III+mici accesorii(ungator lant,manere incalzite,schimbat conducte frana,e.t.c) poate devenii un moto de touring ideal!!--pt mine!! :D

He,he....Cam pe aceleasi considerente am mers si eu.Varadero e mai comoda,dar grea ,radiatoare pe care scrie servus la tranta(chiar si cu crashuri) si vesnic insetata.BMV? O porcarie grea,urata,scumpa,toata matzaraia la vedere si boxerul ala care mereu iti vine peste turloaie daca o scapi in spate pe panta+pozitia picioarelor cam naspa,zic eu....Daca V-ul avea ABS sau macar cardan....era motorul suprem. Am spus modest fiindca e cel mai ieftin din gama big adventure,dar odata ce ajungi sa cunosti miarul vezi ca e lup in blana de oaie si jur ca isi merita fiecare para.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

He,he....Cam pe aceleasi considerente am mers si eu.Varadero e mai comoda,dar grea ,radiatoare pe care scrie servus la tranta(chiar si cu crashuri) si vesnic insetata.BMV? O porcarie grea,urata,scumpa,toata matzaraia la vedere si boxerul ala care mereu iti vine peste turloaie daca o scapi in spate pe panta+pozitia picioarelor cam naspa,zic eu....Daca V-ul avea ABS sau macar cardan....era motorul suprem. Am spus modest fiindca e cel mai ieftin din gama big adventure,dar odata ce ajungi sa cunosti miarul vezi ca e lup in blana de oaie si jur ca isi merita fiecare para.

:D imi place cand se discuta deschis si se ajunge si la un "numitor comun"!!! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de numitor comun...avem unul in comun,mersul pe doua roti...baieti simbata ,duminica un drum pe undeva ? nu se mai pronunta nimeni ?

intradevar soseaua intre zimnicea si giurgiu e varza rau,am fost pe acolo ...pina pe litoral si inapoi e cam lung drumul si ziua e scurta iar ideea de a merge pe A2 nu ma incinta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo de numitor comun...avem unul in comun,mersul pe doua roti...baieti simbata ,duminica un drum pe undeva ? nu se mai pronunta nimeni ?

intradevar soseaua intre zimnicea si giurgiu e varza rau,am fost pe acolo ...pina pe litoral si inapoi e cam lung drumul si ziua e scurta iar ideea de a merge pe A2 nu ma incinta

Cum naiba nu as fi venit....Dar Bistrita e la dracu'-n praznic....

Mesaj completat

Una tare: pentru 'specialistii" de la B&B simbolul care apare la viteza a 6-a,respectiv O/D,reprezinta,in viziunea lor,o eroare de functionare la ceva de prin motor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum naiba nu as fi venit....Dar Bistrita e la dracu'-n praznic....

Mesaj completat

Una tare: pentru 'specialistii" de la B&B simbolul care apare la viteza a 6-a,respectiv O/D,reprezinta,in viziunea lor,o eroare de functionare la ceva de prin motor...

:D inseamna ca ai dat "peste cap" cutia de viteze!!! :D si cum se intampla cu noii venit sa puna intrebari mai am eu doua : ce ulei folositi si ce filtru de aer?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) inseamna ca ai dat "peste cap" cutia de viteze!!! :) si cum se intampla cu noii venit sa puna intrebari mai am eu doua : ce ulei folositi si ce filtru de aer?

rul ti-as raspude ce anume folosesc daca as sti :D de cind si-a bagat mina fabio in el nu mai stiu (e drept ca nici inainte nu stiam :D ) sincer daca motoreta merge bine nici ca ma intereseaza :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot am ajuns la cauciucuri : pe unde le uzam sambata - duminica ? Traseu scurt asa de cateva ore.

 

 

Idee: Bucuresti - Alexandria - Zimnicea - Giurgiu - Bucuresti

 

Sau asta :

 

/index.php?...t&id=552168

alta idee ar fi buc, tirgoviste ,sinaia,ploiesti,buc..... :D curbe,peisaj frumos.. :D niste chestii ceva acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D inseamna ca ai dat "peste cap" cutia de viteze!!! :D si cum se intampla cu noii venit sa puna intrebari mai am eu doua : ce ulei folositi si ce filtru de aer?

Chestia cu B&B am aflat-o de la cineva din Bucale,pe privat mes. Inainte bagam doar Yamalube.Acum nu bag decat Motorex 10w40 fullsintetic si am schimbat filtrul cu un K&N.Uleiul,si dupa 2000 de km.inca are culoarea lui verzuie.Nu cum se intampla deobicei la alte uleiuri,negru-noroios.E oleaca mai scump,dar merita.La K&N am observat ca la gaz in forta se aude un zgomot mare in airbox(mai zgomotos decat originalul)....si cam atat.Un neamt mi-a spus ca originalul ar fi mai ok si tind sa-l cred.Probabil ca un K&N merge bine cu tobe open,PowerCommander,TRE si alte bunatati.Pentru un motor stock e cam frectie,dar ma consolez ca e reutilizabil mult timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci, se merge pe undeva?

 

cred ca dau o fuga pina la sinaia prin tirgoviste daca nu vine nimeni cu o propunere ,o sa plec pe la 9,30.....apropo de ulei la motor .ati auzit pe cineva sa bage duralube in motorul de motocicleta ? am bagat pe 2 masini diferite si ca an si ca model si am fost multumit de rezultat

Mesaj completat

asta se va intimpla miine,pentru duminica nu stiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...