Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

dar daca pun 15w-50 din primavara, asta insemnand din martie?

cum se traduc indicii? primul stiu ca este gradul de vascozitate, dar al doilea?

 

Caracterul “W” intre cei doi indici simbolizeaza WINTER – iarna, astfel intotdeauna primul indice (in cazul de fata - 15) se refera la vascozitatea masurata la rece, iar cel de-al doilea indice la cea masurata la cald.

Mesaj completat

Eu bag Floriol.

Mai nou analizele i-au iesit cam proaste, colesterolul mare, asa ca ii bag ulei de palmier ;)

 

La palmier ma gandeam si eu, dar polimerizeaza sub 10 grade. Colesterolul mare nu e o problema, ai grija in schimb la trigliceride ;) Hai Fabio baga o dieta mediteraneana cu un ulei de masline super-extra-mega-virgin ca am luat-o pe aratura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caracterul “W” intre cei doi indici simbolizeaza WINTER – iarna, astfel intotdeauna primul indice (in cazul de fata - 15) se refera la vascozitatea masurata la rece, iar cel de-al doilea indice la cea masurata la cald.

Mesaj completat

 

 

La palmier ma gandeam si eu, dar polimerizeaza sub 10 grade. Colesterolul mare nu e o problema, ai grija in schimb la trigliceride ;) Hai Fabio baga o dieta mediteraneana cu un ulei de masline super-extra-mega-virgin ca am luat-o pe aratura

 

ce sa bag ca ai explicat perfect ce era de explicat !!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Desi nu apar pe lista voastra, am si eu de-un an un V-Strom K7.

 

Sambata trecuta l-am culcat intr-o rapa, cu rotile catre cer, ca m-a mancat undeva de-un off-road, desi gumele originale de pe el sunt aproape terminate (le schimb in curand). Si cum f.f. rar ies de pe sosea, deci nu-s nici super-experimentat cu coclaurile, am savarsit-o.

 

Pagube: oglinda dreapta si doar atat, ca era ceva iarba la locul cu pricina (fara a pune la socoteala chinurile la care mi-am supus coloana cu hernie de disc, atunci cand am ridicat motorul din rapa alaturi de-un prieten si de-un parapantist amabil care intamplator era prin zona).

 

So question: merita sa dau banii pe-o oglinda TOYO, sau sa folosesc acest incident ca prilej de-a pune niste oglinzi after-market pe motorul meu? Am citit recent pe stromtrooper.com ca stock mirrors-urile astea Toyo sunt cam de rahat si ca o multime de tipi au avut probleme cu ele.

 

Daca are careva dintre voi de vanzare un Toyo right SH, poate ca l-as lua, dar daca e sa investesc intr-o oglinda noua, parca as prefera sa ma orientez spre o pereche after-market cu un look si cu un unghi mai bune decat astea originale.

 

Si-a schimbat careva dintre voi oglinzile originale? Daca da, ce ma sfatuiti sa aleg? Pe dincolo, vad ca multi au optat pt. oglinzi de serie de pe KTM-uri (Duke, de pilda) sau chiar de pe R1200 GS.

 

Any advice will be highly appreciated, my friends.

 

Multzam in avas,

Razvan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

Desi nu apar pe lista voastra, am si eu de-un an un V-Strom K7.

 

Sambata trecuta l-am culcat intr-o rapa, cu rotile catre cer, ca m-a mancat undeva de-un off-road, desi gumele originale de pe el sunt aproape terminate (le schimb in curand). Si cum f.f. rar ies de pe sosea, deci nu-s nici super-experimentat cu coclaurile, am savarsit-o.

 

Pagube: oglinda dreapta si doar atat, ca era ceva iarba la locul cu pricina (fara a pune la socoteala chinurile la care mi-am supus coloana cu hernie de disc, atunci cand am ridicat motorul din rapa alaturi de-un prieten si de-un parapantist amabil care intamplator era prin zona).

 

So question: merita sa dau banii pe-o oglinda TOYO, sau sa folosesc acest incident ca prilej de-a pune niste oglinzi after-market pe motorul meu? Am citit recent pe stromtrooper.com ca stock mirrors-urile astea Toyo sunt cam de rahat si ca o multime de tipi au avut probleme cu ele.

 

Daca are careva dintre voi de vanzare un Toyo right SH, poate ca l-as lua, dar daca e sa investesc intr-o oglinda noua, parca as prefera sa ma orientez spre o pereche after-market cu un look si cu un unghi mai bune decat astea originale.

 

Si-a schimbat careva dintre voi oglinzile originale? Daca da, ce ma sfatuiti sa aleg? Pe dincolo, vad ca multi au optat pt. oglinzi de serie de pe KTM-uri (Duke, de pilda) sau chiar de pe R1200 GS.

 

Any advice will be highly appreciated, my friends.

 

Multzam in avas,

Razvan

 

Am eu doua oglinzi originale, si dreapta chiar e ok.

0744604329

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Thanx, Johann, ne vedem atunci maine.

 

Si daca tot mi-am facut intrarea ca ghiolbanul abia atunci cand aveam nevoie de ajutor, iaca pun si-o poza cu V-Strom-ul meu si cu cel al unui prieten, poza facuta in Mai anul asta, la altitudine, pe Hochalpenstrasse.

 

Al meu e cel negru mat din plan departat.

 

Ride on,

Raz

post-55543-1289487834_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oglinda stanga are spart plasticul ala conic ce acopera nuca, daca o vrei si asa ti-o trimit, platesti transportul plus o bere la prima intalnire.

 

Lasa ca poate-i punem plasticul ala conic de la oglinda mea dreapta sparta recent. Ca mie mi-a pushcat numai oglinda, plasticul e in stare f. ok.

 

Tocmai despre plasticul ala citisem pe site-urile americane de V-Strom ca se crapa din senin la oglinzile astea Toyo si ca o multime le-au schimbat la dealeri la numai 2-3 luni dupa ce-au cumparat motoarele.

Editat de Razv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasa ca poate-i punem plasticul ala conic de la oglinda mea dreapta sparta recent. Ca mie mi-a pushcat numai oglinda, plasticul e in stare f. ok.

Plasticul conic, cel care la oglinzile mai vechi de DL, incepe sa se fisureze, nu poate fi scos decat prin distrugere si deci nu mai poate fi folosit. Cam nasparliu sistemul de prindere si reglaj la oglinzile astea. Eu am muncit o gramada la ale mele in dorinta de a schimba piesele din plastic fisurate si de a lungi putin coada pt a pune oglinzile mai la exterior. Nu merita, este greu, strung, freza, gaurire pt un rahat de piesa din plastic pe care am inlocuit-o cu aluminiu. Pana la urma am reusit, dar greu, imposibil de facut pe barcon sau in bucatarie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Plasticul conic, cel care la oglinzile mai vechi de DL, incepe sa se fisureze, nu poate fi scos decat prin distrugere si deci nu mai poate fi folosit. Cam nasparliu sistemul de prindere si reglaj la oglinzile astea. Eu am muncit o gramada la ale mele in dorinta de a schimba piesele din plastic fisurate si de a lungi putin coada pt a pune oglinzile mai la exterior. Nu merita, este greu, strung, freza, gaurire pt un rahat de piesa din plastic pe care am inlocuit-o cu aluminiu. Pana la urma am reusit, dar greu, imposibil de facut pe barcon sau in bucatarie.

 

Pai de-aia am si intrebat daca nu ne recomanda cineva niste oglinzi after-market mai ok.

 

Chiar daca o inlocuiesc momentan cu cea dreapta de la Johann, eu pe termen lung tot intentionez sa-mi pun o pereche de oglinzi mai calitative.

 

De la Louis n-a gasit nimeni ceva compatibil?

Mie. de pilda, astea-mi plac pe varianta negru:

 

http://www.louis.de/_1012b09c4d45ee92a3f2e...tnr_gr=10028520

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oglinda stanga are spart plasticul ala conic ce acopera nuca, daca o vrei si asa ti-o trimit, platesti transportul plus o bere la prima intalnire.

 

Exact aceeasi problema o are si a mea.... ;)

Semnalul dreapta il vrei? Doar ca are mufa taiata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai de-aia am si intrebat daca nu ne recomanda cineva niste oglinzi after-market mai ok.

 

Chiar daca o inlocuiesc momentan cu cea dreapta de la Johann, eu pe termen lung tot intentionez sa-mi pun o pereche de oglinzi mai calitative.

 

De la Louis n-a gasit nimeni ceva compatibil?

Mie. de pilda, astea-mi plac pe varianta negru:

 

http://www.louis.de/_1012b09c4d45ee92a3f2e...tnr_gr=10028520

 

nu lua oglinzile decat dupa ce le vezi live

oglinzile de pe louis (alea universale care aduc cu cele originale de vstrom) nu sunt suficient de convexe si nu vezi mare lucru

 

si scrieti pe site ;) ca daia avem si dala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oglinzile sunt si principala cauza a turbulentelor la v-strom. Eu sa ii pun unele de aprilia tuono ca se potrivesc la fix

http://www.vstrom.info/Smf/index.php/topic,7630.0.html http://www.stromtrooper.com/maintenance-te...mprovement.html

Ar mai fi o varianta cu cele rabatabile de la touratech dar sunt putin mai scumpe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si scrieti pe site ;) ca daia avem si dala...

 

Pai s-ar scrie....daca ar si merge.... Mie de exemplu, de vreo 2-3 saptamani, imi apare mereu ca fiind cazut. Probabil nu sunt singurul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai s-ar scrie....daca ar si merge.... Mie de exemplu, de vreo 2-3 saptamani, imi apare mereu ca fiind cazut. Probabil nu sunt singurul.

 

e adevarat ca face figuri... la mine de exemplu daca scriu adresa imi apare o foaie alba iar cand dau refresh (f5) se incarca

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e adevarat ca face figuri... la mine de exemplu daca scriu adresa imi apare o foaie alba iar cand dau refresh (f5) se incarca

 

Se pare ca incepe sa mearga. De ieri il pot accesa si de pe mobil (ceea ce nu s-a mai intamplat de vreo 2 luni). E posibil ca problema cu DNS-urile sa se fi rezolvat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la mine inseamna ca e sugar n-a invatat inca mersul, ;) vlade se pare ca ai pile si relatii daca la tine merge ;)

Mesaj completat

la viitoare intrunire a vstromistilor va propun urmatoarea tinuta

 

 

Mesaj completat

si daca nu va pace aia va propun alta

post-42532-1289677788_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Vreau sa schimb cauciucurile pe mobra (16 000 km pe brigestone originale) cred ca mai merg pina in 20 000km, dar vine sezonul ploios si nu vreau sa ma risc. Ce site-uri online (care livreaza si in Cipru eventual) cunosteti?

A pus careva pe spate marimea asta: HEIDENAU / 140/80-17 69T M S K 60 Scout?

Am gasit un site din germania dar nu are 150/70-17 heidenau. Ma gandesc ca o sa stea un pic mai ridicata pe spate cu vro 2-3 cm.

Multzam fain!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu pot accesa deloc vstromania. Se pare ca tot nu s-a rezolvat complet problema.

Oricum salutari la toti din Lisabona....de pe motor. :goodposting:

 

asa trece iarna........pe la noi........

post-20575-1290012274_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu pot accesa deloc vstromania. Se pare ca tot nu s-a rezolvat complet problema.

Oricum salutari la toti din Lisabona....de pe motor. :goodposting:

 

asa trece iarna........pe la noi........

post-20575-1290012274_thumb.jpg

Deocamdata este bine si la noi. Nu se stie pana cand! Mai baga si tu poze si eventual trasee din tarile calde sa ne mai clatim si noi ochii :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata, se pare ca vstromania.ro s-a remediat. L-am accesat de pe 3 IP-uri diferite si nu mai sunt probleme. Multumiri prietenilor de la Timisoara pentru perseverenta, efort si timp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...