Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Ziaristii de la Adevarul Sibiu au considerat ca V-Strom e motocicleta care se potriveste sa fie pe poza principala:

http://www.adevarul.ro/locale/sibiu/Zeci_de_motociclisti_au_marsaluit_prin_Sibiu_0_482352268.html

 

Alegerea cea mai echilibrata. Felicitari

Editat de AS25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

He he ...merci,

am gasit scaritze de f2 - 70 ron ambele si semnal pe la 80 lei - il astept sa soseasca.

si mai astept si cauciucul tourance de pe fata ... e comandat de o luna dar se pare ca intarzi ...

numai bine,

paul

 

Paul, daca nu gasesti, exista solutia elf workshop.

Au pe stoc semnale.

Oricum, cei de la elf aveau pe stoc 4 bucati de semnale.

S-a intamplat vinerea distractia, la pranz.

I-am sunat si sambata la 2 era la mine semnalul (150 RON cu curier cu tot).

Poate au si scarita pe stoc.

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

He he ...merci,

am gasit scaritze de f2 - 70 ron ambele si semnal pe la 80 lei - il astept sa soseasca.

si mai astept si cauciucul tourance de pe fata ... e comandat de o luna dar se pare ca intarzi ...

numai bine,

paul

 

Unde le-ai gasit pina la urma??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde le-ai gasit pina la urma??

pah aci in timisoar ala un magazin moto ... scatitele erau pe stoc si le-am luat cand am vazut ca se potrivesc. semnalizatorul astept sa vina.

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor e foarte posbil sa ma alatur grupului vostru.

Acum nu stiu ce sa aleg, 650 sau 1000, inclin spre 1000 datorita greutatii mult mai reduse si a consumului decet(deh vin de pe f650gs care afara consuma si 3,5%). Intrebarea mea este, cat consuma VStromu cel mare, in exterior, cu pasager si bagaje pe la viteze in ext de 120-130 KM/h si in localitati cam pe la limita legalitatii :P .

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor e foarte posbil sa ma alatur grupului vostru.

Acum nu stiu ce sa aleg, 650 sau 1000, inclin spre 1000 datorita greutatii mult mai reduse si a consumului decet(deh vin de pe f650gs care afara consuma si 3,5%). Intrebarea mea este, cat consuma VStromu cel mare, in exterior, cu pasager si bagaje pe la viteze in ext de 120-130 KM/h si in localitati cam pe la limita legalitatii :P .

 

Multumesc.

 

Salutare,

Pot sa-ti spun ca nu faci o alegere gresita si-ti doresc sa te bucuri cat mai mult de viitoarea achizitie. In ceea ce priveste greutatea, nu prea inteleg la ce te referi. Miarul este cu vreo 40 kg mai greu decat 650 deci nu este mai usor. Consumul la vitezele enumerate de tine este undeva la 5-6%. In oras (aici ma refer la Bucuresti care este f aglomerat) ajunge si spre 10%. Eu am 650 dar am remarcat la prietenii nostri posesori de miar ca diferenta de putere si cuplu in favoarea miarului este extraordinara si uneori este esentiala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi pt raspuns, am scris gresit 1000 in loc de 650, evident 650-ul e mai usor.

cred ca ma orietez spre modelul mai mic, dupa ce am facut o vizita si pe spritmonitor.de :yikes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Rul, caracteristicile tehnice din link-urile puse de tine, cred ca sunt gresite. Dupa talonul meu si al lui Mugur, 650 are 192kg si miarul 235 kg. Hai ca nu sunt si astea prea exacte, dar sigur miarul nu are 207 kg la gol cat scrie pe bikez. Sa dea naiba ca ma duc la un cantar industrial sa vad care este adevarul. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rul, caracteristicile tehnice din link-urile puse de tine, cred ca sunt gresite. Dupa talonul meu si al lui Mugur, 650 are 192kg si miarul 235 kg. Hai ca nu sunt si astea prea exacte, dar sigur miarul nu are 207 kg la gol cat scrie pe bikez. Sa dea naiba ca ma duc la un cantar industrial sa vad care este adevarul. :laugh:

 

misto faza...la mine in talon greutatea motorului e de 217kg,masa totala 420kg...poate din cauza ABS-lui ,va dati seama cit de greu atirna abs-ul meu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragilor,

 

Merita puse bujii iridium pus pe dl?

Are cineva si a sesizat ceva diferente?

 

Numai bine,

Paul

 

parca Bogdan Harea a pus pe vstrom si zicea ca merge mai rotund...citisem printr-un post pe aici

 

Rul, caracteristicile tehnice din link-urile puse de tine, cred ca sunt gresite. Dupa talonul meu si al lui Mugur, 650 are 192kg si miarul 235 kg. Hai ca nu sunt si astea prea exacte, dar sigur miarul nu are 207 kg la gol cat scrie pe bikez. Sa dea naiba ca ma duc la un cantar industrial sa vad care este adevarul. :laugh:

 

si la mine in talon este trecut cu 213kg :rolleyes:

Editat de vld_bc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai o intrebare va rog ... pe timp de vara intentionez sa schimb cu 15w50 sau 20w50.

15w50 nu are motul 7100 si 20w s-ar putea sa fie cam gros la pornirea la rece.

Mai sunteti cu 20w50 si e ok la pornirea la rece dimineata?

 

numai bine,

paul

 

poate va intereseaza:

OEM parts:

http://www.cheapcycleparts.com/model_years/4328-suzuki-2004-v-strom-dl650/assemblies/119848

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rul, caracteristicile tehnice din link-urile puse de tine, cred ca sunt gresite. Dupa talonul meu si al lui Mugur, 650 are 192kg si miarul 235 kg. Hai ca nu sunt si astea prea exacte, dar sigur miarul nu are 207 kg la gol cat scrie pe bikez. Sa dea naiba ca ma duc la un cantar industrial sa vad care este adevarul. :laugh:

In talonul tau este o greseala(normala pt RAR-ul romanesc)... in talon se da in general greutatea moto"in ordine de drum" si dupa cum observi si celelalte date oferite de colegi nostri diferenta la plin se invarte pe la 20 kg deoarece in miar intra mai mult ulei,apa..e.t.c

 

misto faza...la mine in talon greutatea motorului e de 217kg,masa totala 420kg...poate din cauza ABS-lui ,va dati seama cit de greu atirna abs-ul meu ?

ABS -ul in general are cam 4-6 kg!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In talonul tau este o greseala(normala pt RAR-ul romanesc)... in talon se da in general greutatea moto"in ordine de drum" si dupa cum observi si celelalte date oferite de colegi nostri diferenta la plin se invarte pe la 20 kg deoarece in miar intra mai mult ulei,apa..e.t.c

 

 

ABS -ul in general are cam 4-6 kg!!

Rul, stiu ca atit cintareste abs,stiu ca traim in romania,stiu ca se fac si greseli,dar da-o dracu de treaba din 10 taloane ( eram odata strinsi mai multi) sa nu fie trecut in doua la fel ??...

iar ala de 1000 in afara de o toba in plus si 1 litru in plus de ulei si apa de ce e mai greu ?pe mai toate fisele la dealeri e o diferenta de 25-30kg in plus ??

legat de consum dl mic papa afara 4-5 litri la suta,singur...cu pasager 4,2-5,5 la suta...mult conteaza de stilul de mers,viteza de mers,sau de relief..cimpie-munte

in oras al meu a consumat max. 5,7 litri,indiferent ca am fost singur sau cu pasager,sau stil mai sportiv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rul, stiu ca atit cintareste abs,stiu ca traim in romania,stiu ca se fac si greseli,dar da-o dracu de treaba din 10 taloane ( eram odata strinsi mai multi) sa nu fie trecut in doua la fel ??...

iar ala de 1000 in afara de o toba in plus si 1 litru in plus de ulei si apa de ce e mai greu ?pe mai toate fisele la dealeri e o diferenta de 25-30kg in plus ??

legat de consum dl mic papa afara 4-5 litri la suta,singur...cu pasager 4,2-5,5 la suta...mult conteaza de stilul de mers,viteza de mers,sau de relief..cimpie-munte

in oras al meu a consumat max. 5,7 litri,indiferent ca am fost singur sau cu pasager,sau stil mai sportiv

Din cate stiu o sa vi la Moieciu si ca ex o sa-ti arat talonul de la prospata inmatriculata Honda xr600r..nu corespunde mai nimic incepand de la dimensiunile caucicurilor,sarcina utila,greutate,culoare....doar seriile de la sasiu si motor!!

O toba cred ca are 8-9 kg plus un tot ce este in interiorul motorului este mai mare..deci mai greu ..pic cu pic se face lacul mare!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rul, stiu ca atit cintareste abs,stiu ca traim in romania,stiu ca se fac si greseli,dar da-o dracu de treaba din 10 taloane ( eram odata strinsi mai multi) sa nu fie trecut in doua la fel ??...

iar ala de 1000 in afara de o toba in plus si 1 litru in plus de ulei si apa de ce e mai greu ?pe mai toate fisele la dealeri e o diferenta de 25-30kg in plus ??

legat de consum dl mic papa afara 4-5 litri la suta,singur...cu pasager 4,2-5,5 la suta...mult conteaza de stilul de mers,viteza de mers,sau de relief..cimpie-munte

in oras al meu a consumat max. 5,7 litri,indiferent ca am fost singur sau cu pasager,sau stil mai sportiv

 

nu uita greutatea mai mare a blocului motor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iar ala de 1000 in afara de o toba in plus si 1 litru in plus de ulei si apa de ce e mai greu ?

 

Parerea mea este ca iti scapa esentialul

Chiar daca aparent sunt motoare identice, orice inginer mecanic (sau chiar si un simplu mecanic) iti poate explica provenienta surplusului de greutate

In esenta e vorba de tot ce misca in motor, incepand de la bolturile pistoanelor, arbore cotit, pinioane etc

TOATE sunt mai mari, mai groase sau mai lungi in functie de necesitati, pentru ca puterea si mai ales cuplul dezvoltate de DL1000 solicita mult mai mult aceste componente :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveti dreptate,dar eu sint nervos si am ciuda pe tot ce are doua roti si misca pe drumurile publice...inca n-am reparat mobra (ca n-au venit piesele) ,a venit vara, toata lumea se plimba si eu nu,nevinovat din cauza la un bou acum sint stresat :angryfire: ...si pina la urma aia de 1000 e mai cu mot ??? :what: eu nu vreau de 1000,imi ajunge 650 :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aveti dreptate,dar eu sint nervos si am ciuda pe tot ce are doua roti si misca pe drumurile publice...inca n-am reparat mobra (ca n-au venit piesele) ,a venit vara, toata lumea se plimba si eu nu,nevinovat din cauza la un bou acum sint stresat :angryfire: ...si pina la urma aia de 1000 e mai cu mot ??? :what: eu nu vreau de 1000,imi ajunge 650 :moto:

 

eu in locul tau as fi fericit ca stai din cauza fierului decat sa stai din cauze medicale. parerea mea. ca eu anu trecut a stat tot anu din cauza unuia care s-a infipt in mine, fieru nu avea nimic, eu aveam fractura de tibie si peroneu plus suvenir pt 1 an de zile o tija de titaniu si 4 suruburi.

 

asa ca tu fii fericit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu in locul tau as fi fericit ca stai din cauza fierului decat sa stai din cauze medicale. parerea mea. ca eu anu trecut a stat tot anu din cauza unuia care s-a infipt in mine, fieru nu avea nimic, eu aveam fractura de tibie si peroneu plus suvenir pt 1 an de zile o tija de titaniu si 4 suruburi.

 

asa ca tu fii fericit!

starea aia de multumire a durat citeva zile,apoi a urmat starea de draci pentru paguba,acum e starea de stres pina o repar (defapt trebuie schimbate jambele)...la mine a fost invers,un destept s-a gindit sa intoarca in intersectie fara sa se asigure,eu pe verde m-am trezit cu el in fata, m-am infipt in masina lui si am zburat peste capota masini,m-am dovedit mai tare ca fierul,nici macar o zgirietura (doar ceva dureri pe la genunchi citeva zile dupa) ...echipamentul si-a meritat banii.

Naspa e ca atunci cind iti place pe doua roti nu te impaci cu ideea sa stai pe bara,chiar si dupa un accident,eu n-am stat iarna fara plimbari,dar acum vara.. de necaz o perioada nici n-am mai intrat pe aici sau pe site-ul vstromania

numai bine va urez la toti :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sNaspa e ca atunci cind iti place pe doua roti nu te impaci cu ideea sa stai pe bara,chiar si dupa un accident,eu n-am stat iarna fara plimbari,dar acum vara.. de necaz o perioada nici n-am mai intrat pe aici sau pe site-ul vstromania

 

Te inteleg si imi pare foarte rau pentru tine

Nu pot decat sa te incurajez, tine capul sus si moralul ridicat

Vor veni si piesele alea, vei repara motocicleta si totul va fi bine rock.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...