bogdan_harea Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Cu atat mai mult. Sa se stambe pana la carene doar din cazatura de pe loc, le fac inutile in cazul unei cazaturi relativ usoare la 40 Km/h, nu zic mai mult. Givi imi plac si mie, dar prea multa economie. Trebuia o teava macar de 2 mm in carne, daca nu 2,5. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 eu ma temeam sa nu cumva sa cedeze pe la suruburi daca trag de el o sa incerc sa leg crashbarul de vreun stalp mai tzapan si sa las motoreta pe partea opusa. se indreapta sub propria-i greutate ) daca se rupe vreun surub stiu unde va gasesc ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Suruburile sunt tzapene, nu se rup asa usor. Sa ne spui si noua cum a functionat metoda. Mai buna decat cea incercata de mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Diego Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 garantat merge si la alelalte chiar daca sunt mai groase. am indreptat eu. si crezi ca daca sunt mai tapeneie si iei o busitura mai sanatoasa e mai ok sa se strambe crash-ul ca e mai subtire si absoarbe socul sau cadrul, ca tava e mai groasa si rezista la solicitari????? Daca cedeaza crashbarul atunci probabil ai sanse mai mari sa-ti zdrobesti piciorul. Daca cumva se rupe, e si mai grav. Sunt de acord cu @bogdan_harea ca orice crashbar trebuie sa fie cat mai solid. Nu e acelasi lucru cu bullbarul de pe auto... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 pana acum de la givi cel mult se indoaie si salveaza sigur piciorul. chiar si la accidente grave nu am vazut nici unul rupt. in schimb cadru rupt de la crash bar facute sa reziste la bomba, da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 (editat) Teorii cu accesorii moto ( cutii, crash) pe post de airbaguri am tot auzit. Personal nu agreez. In septembrie anul trecut cand mergeam in Thassos, Mugur a cazut intr-o curba. Mobra s-a oprit pe crash si pe laterale. Viteza era mica si n-au fost decat zgarieturi pe cele doua, dar daca nu erau se ducea dracu vacanta noastra Editat Februarie 6, 2013 de Vlad_N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Nu am prea inteles. Discutia era apropos de crash si eventual cutii moi, deformabile, care sa preia socul unei cazaturi, distrugandu-se, dar protejand cadrul. Aici nu sunt de acord. Si una si cealalta nu ar trebui sa se deformeze la o cazatura usoara. Sa nu uitam crash-urile facute de adevarati sunt din teava groasa in carne, uneori chiar inox, care este cel putin de doua ori mai tare decat fierul obisnuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Eu am facut extensiile la crashbar din teava de fier trasa de diametru identic cu crashbarul givi, Pur si simplu nu imi pasa care cedeaza prima data cadrul sau crashbarul cat timp nu-mi cade motocicleta pe picior sa il zdrobeasca. Mi s-a intamplat sa cad cu motocicleta, motocicleta peste mine, pe deal singur fiind si fara telefon, daca nu-mi puteam scoate piciorul de sub ea se complica inutil situatia. Chiar si un cadru e mai ieftin ca un sir de operatii tije si alte sedinte de recuperare. Asta este marele avantaj BMW asupra celorlalte mobre din clasa asta, te protejeaza ceva mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 (editat) deja am dat-o in sf-uri. era vorba strict de crash-uri. si florin imi zice de bmw. apropo sunt multi cu gleznele rupte de la cilindri. la mine cei care au venit cu givi indoit nu au patit nimic la picioare si l-am indreptat fara nici cea mai mica problema. in schimb unul de la swmotech m-am chinut o gramada sa il indrept si tot stramb a ramas ca daca incercam mai mult plesneam urechile la cadru. da fiecare face cum vrea cu banii si cadrul lui. Editat Februarie 6, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 (editat) Din experienta personala il aprob pe Fabio. Givi este foarte bun. Mi' se falfaie ca se indoaie daca imi cade motorul de pe loc(probabil datorita bratului fortei destul de mare, mai mare decat la toate celelalte). Pot sa il indrept si singur Atunci cand am avut nevoie sa imi protejeze piciorul si motocicleta si-a facut treaba exemplar. Editat Februarie 6, 2013 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 Asta ziceam si eu important e sa-si faca treaba, ce se intampla mai departe cu fierul nu conteaza daca ai scapat intreg Bre fabio nu te supara incercam si eu sa gasesc un avantaj bmw-ului ca defectele le cunoastem toti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 nici ala nu e un avantaj. trei sa ai grija sa nu te arzi sau sa iti prinzi piciorul sub el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Februarie 6, 2013 Share Postat Februarie 6, 2013 pana acum de la givi cel mult se indoaie si salveaza sigur piciorul. chiar si la accidente grave nu am vazut nici unul rupt. in schimb cadru rupt de la crash bar facute sa reziste la bomba, da. S-a rupt al meu dupa ce a alunecat 150 de metri pe autostrada de la 120km/h si s-a infipt intr-o bordura. Dar am plecat pe motor de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Eu am facut extensiile la crashbar din teava de fier trasa de diametru identic cu crashbarul givi, Pur si simplu nu imi pasa care cedeaza prima data cadrul sau crashbarul cat timp nu-mi cade motocicleta pe picior sa il zdrobeasca. Mi s-a intamplat sa cad cu motocicleta, motocicleta peste mine, pe deal singur fiind si fara telefon, daca nu-mi puteam scoate piciorul de sub ea se complica inutil situatia. Chiar si un cadru e mai ieftin ca un sir de operatii tije si alte sedinte de recuperare. Asta este marele avantaj BMW asupra celorlalte mobre din clasa asta, te protejeaza ceva mai mult. uite aici situatie nasoala nu cred ca mai conteaza tipul motocicletei in situatii dinastea, desi bmw ar trebui sa aiba un usor avantaj . tu ce extensii i-ai mai pus ca ma intereseaza si pe mine. poti sa pui niste poze? eu ma gandeam sa-mi fac un soi de higway pegs care sa fie fie folositoare si in momentul in care ai pus-o pe-o parte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 S-a rupt al meu dupa ce a alunecat 150 de metri pe autostrada de la 120km/h si s-a infipt intr-o bordura. Dar am plecat pe motor de acolo. zi merci. daca era mai rezistent sunt convins ca rupeai altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) tu ce extensii i-ai mai pus ca ma intereseaza si pe mine. poti sa pui niste poze? eu ma gandeam sa-mi fac un soi de higway pegs care sa fie fie folositoare si in momentul in care ai pus-o pe-o parte Astea sunt. Am umplut gaurile cu niste proiectoare de 10W bucata, (alea de 55w sunt foarte mari pt incarcarea stroamei) am mai pus poze acum ceva timp: Editat Februarie 7, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) tu ce extensii i-ai mai pus ca ma intereseaza si pe mine. poti sa pui niste poze? eu ma gandeam sa-mi fac un soi de higway pegs care sa fie fie folositoare si in momentul in care ai pus-o pe-o parte Astea sunt. Am umplut gaurile cu niste proiectoare de 10W bucata, (alea de 55w sunt foarte mari pt incarcarea stroamei) am mai pus poze acum ceva timp: Acum vreo doi ani ma intorceam de la Brasov si cand mergeam linistit pe drumul dintre Comarnic si Ploiesti, vad in retrovizoare trei faruri care se apropiau vijelios de mine. Timp de cateva secunde am cautat cu privirea calea ferata sa-mi dau seama de unde vine locomotiva. Cand a trecut pe langa mine am vazut de era un BMW 1200 GS cu proiectoare. Bai ca dracu arata in oglinzi aratarea aia. La stroama se integreaza estetic foarte bine proiectoarele Editat Februarie 7, 2013 de Vlad_N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 La GS e musai, ca farul e chior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 Imi place si mie cum arata. Banuiesc ca sunt un fel de "prototip" nu? Pot sa gasesc si pentru Givi ceva de genu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) Pai cred ca iti poate face un mester mai priceput. Referitor la proiectoare, te fac o idee mai vizibil in trafic, la lumini stroama exceleaza Poate pana acum mai aveati dubii ca as fi in deplinatatea facultatilor mintale cand vine vorba de v-strom, acum o sa va convingeti ca nu Azi am primit un cadou care ar face invidios majoritatea posesorilor de vitezane, mai ales pe cei care merg pe circuit O minunatie de pompa de frana brembo radiala 19X20 zace de azi pe ghidonul meu. Montajul hmmm un chin peste 5 ore am bibiulit la ea sa o fac sa se "pupe" cu stroama - mi-am confectionat suportul butoiasului - am mutat oglinda separat pe ghidon, nu mai este pe pompa - am schimbat furtunul de frana original cu unul mai lung pana la repartitor - pompa asta are intrerupator pentru stopul pe frana prin presiune si au trebuie alti papuci alte fire mai ales ca am vrut sa pastrez mufa netaiata in caz ca vreau sa revin la configuratia standard - a trebuit sa dau alta gaura in handguard ca sa il potrivesc Spun cu mana pe inima ca meritat fiecare secunda pierduta la montaj nu-mi vine sa ma mai dau jos dupa ea scuzati calitatea pozelor dar telefonul meu cu certificare militara face poze ca pixu Editat Februarie 7, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 7, 2013 Share Postat Februarie 7, 2013 (editat) Pai nu prea am ce review sa fac ... E clar ca pentru genul asta de motocicleta un sistem de franare in configuratia asta este overkill. Sincer daca pompa nu o primeam cadou o lasam asa si preferam ca cei 400 de euro cat costa una completa cu butoias de lichid, furtun metalic, surub cu contact de presiune, imi luam un amortizor complet pe spate sau trageam o plimbare mai lunga. Franeaza impecabil! indiferent ca folosesti un deget sau doua Editat Februarie 7, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 @florin radu Felicitari. Par interesante modificarile aduse. Ce upgrade a influentat cel mai mult comportamentul franelor? eu banuiesc ca pompa influenteaza mai mult decat etrierii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 @florin radu Felicitari. Par interesante modificarile aduse. Ce upgrade a influentat cel mai mult comportamentul franelor? eu banuiesc ca pompa influenteaza mai mult decat etrierii Etrierii cu 4 pistonase influenteaza franarea cel mai mult, lucru absolut normal de la 2x 27mm pe etrier la 2x32 + 2x34mm forta mai mult decat dubla. Pompa radiala reduce chiar mai mult efortul are o cursa extrem de mica si frana o dozezi excelent indiferent de situatie, te ajuta sa te bucuri mai mult de etrieri. Eu am fost extrem de multumit si de configuratia pompa originala/ pompa cbr cu etrieri cbr si recomand modificarea oricui. Acum pur si simplu este perfecta, nu cred ca am mers pe vreo motocicleta cu frane mai bune si am calarit destule rachete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 Fabio e cel mai in masura sa-ti dea amante legat de improvizatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 8, 2013 Share Postat Februarie 8, 2013 (editat) am facut eu deja vreo 10 modificari. merg toate fara probleme. nu apar probleme la presiunea de injectie pentru ca supapa de suprapresiune lucreaza dupa bypass asa ca benzina iese cu aceeasi presiune. ca filtru extern poti folosi chisr si un filtru din ala de 5 lei din benzinarii. merge la fel. dar cele mai ok sunt alea metalice tip auto de mici dimensiuni. eu la mine folosesc ce am la indemana. @bogdan: aia nu e bre improvizatie. e singura solutie posibila si au patentat-o americanii. (nu exista filtru de inalta presiune ca si piesa de schimb) Editat Februarie 8, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.