Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Benzinaria din Novaci e defecta!

 

 

Cred ca nu, dar totusi s-ar putea sa depinda de cat de inspre spate vrei sa pui ghidonul.

Eu am de 20 mm si cu 1,5 spre spate (din alea oblice) si daca vreau sa dau ghidonul mai spre spate, la bracaj, se cam tensioneaza cablurile. Acum ghidonul urmeaza linia telescoapelor si e foarte bine. Nici o tensionare.

 

In 29.06.2013, in jurul orei 11:00 AM am alimentat in Novaci 9 motociclete !!!

Cum termini coborarea de la Ranca, intri in Novaci, faci dreapta si imediat pe stanga e o prapadenie de pompa.

Poate acum e inchisa, dar la data precizata de mine era deschisa.

 

In 29.06.2013, in jurul orei 11:00 AM am alimentat in Novaci 9 motociclete !!!

Cum termini coborarea de la Ranca, intri in Novaci, faci dreapta si imediat pe stanga e o prapadenie de pompa.

Poate acum e inchisa, dar la data precizata de mine era deschisa.

 

Cateva detalii suplimentare ca sa nu escaladam subiectul consumului :

- Nu vand mobra, nici acum, nici in viitorul apropiat sau mediu, m-am indragostit de ea, deci nu am nici un motiv sa "vand gogosi"

- Cu prima ocazie a unei ture comune il rog pe Vrajitoru sa-mi monitorizeze personal consumul (de gaz nu alcool :nono: ) si sa-l posteze aici : promit sa nu umblu cu bidonase sau alti recipienti ascunsi :crack:

 

Asfalt uscat

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@yamoco: imi asum "uitucenia" de a pune zambilici prin posturile mele.

Am postat doar sa te necajesc. Nu iti contest bre consumul la mobra.

:peace:

Vedeti ca se poate si mai putin ...

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@yamoco: imi asum "uitucenia" de a pune zambilici prin posturile mele.

Am postat doar sa te necajesc. Nu iti contest bre consumul la mobra.

:peace:

 

No dara n-am pus botul bre , dar am vrut sa fie toti siguri ca nu vand gogosi.

Nu sunt asa suparacios.

 

O zi faina

 

 

Interesant.

 

http://rideapart.com/2013/07/2014-suzuki-v-strom-1000-designer-talks-details/

 

Si asta e fff interesant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da. noul V-strom 1000. suzuki vrea sa ne impresioneze cu motorul vechi si cu niste roti de IJ . pana si pedala de frana a ramas aceiasi. sa nu mai vorbim ca si-au batut joc de far!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da. noul V-strom 1000. suzuki vrea sa ne impresioneze cu motorul vechi si cu niste roti de IJ . pana si pedala de frana a ramas aceiasi. sa nu mai vorbim ca si-au batut joc de far!

Of nu mai apare odata sa ne convingem de ce hram poarta ciocata :D

Ciocul trebuie flexuit! Cu cat seamana mai putin cu bmw-ul cu atat se strica mai greu :D O fi ceva sa nu-mi mai iau busa din cauza asteia :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exclus!BMW a copiat ciocul de la DR 750 BIG cu ani in urma.Iar cand teutonilor li se pare ca cineva a copiat,cica de la ei,sar ca arsi.Am citit un articol cu unul dintre inginerii care s_a ocupat de Yamaha 1200.Cand a fost intrebat ceva in legatura cum ca ar fi copiat ceva de la BMW,gagiul i-a dat in gat cu furtul ciocului...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu stiu ca pe dr big a fost prima data da sa fim seriosi nu cred ca din cauza asta au pus cioc pe noul dl1000, asta e trendul si se aliniaza:

cioc, furca USD, frane radiale, controlul tractiunii, sper doar sa nu urmeze trendul cand vine vorba de pret.

Arata bine absolut totul pe ea mai putin farul cu ciocul vietii. Putea sa-l faca asemanator cu modelul anterior sau cu noul 650. ceva de genul:

post-37264-0-66202100-1373724845_thumb.jpg

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@yamoco: imi asum "uitucenia" de a pune zambilici prin posturile mele.

Am postat doar sa te necajesc. Nu iti contest bre consumul la mobra.

 

:)))

azi dintr-o plictiseala cronica si ceva timp liber (si invidios pe yamoco) - m-am pus sa masor consum (eu l-as numi minim).

am fost eu, top case si motoreta.

timisoara - arad -timisoara - 92.8 km, plin (ochi) la plecare din tm si apoi la intoarcere - intrat 3.46l. cu regula de calcul - 3.72%.

timisoara - carasebes - spre lugoj - tm - 170.8 km - alimentat la intoarcere - intrat 5.96l - iese consum 3.48%.

Viteza a fost cat mai constanta intre 80-100 la primul drum si 90-100 la al doilea drum. In ambele drumuri am atins doar cate un varf de 120 (intalnit cate un cretinel care trebuia depasit).

avantaje:

1. nu iti mai trebuie bani de geaca - la viteza asta am mers in tricou

2. economisit bani de o spalatorie - la viteza asta nici bondarii/musculitele nu te mai plac deloc.

3. ai tiiiimp sa cugeti

 

dezavantaje:

1. 2 antinevralgice la intoarcere ca de la senzatia de stat pe loc m-a luat durerea de cap

2. feeling de bicicleta

 

PS - am toba aftermarket (gurile rele spun ca aduce ceva consum in plus) - jur ca o sa verific acelasi traseu cand o sa pun inapoi evacuarea standard (chiar daca o sa imi lipseasca soundul divin pe accelerari/decelerari - parte a placerii motoritului).

 

Lasand gluma la o parte - DA, se poate - este adevarat dar NU, nu asta este regimul meu de mers.

Cum am mai spus - in oras cu traficul de rigoare cu varfuri de 80-90km (unde ie liber si safe - am doua amenzi in oras in ultima luna - una cu 84 si una cu 75 :D ) consumul ala minim se duce lejer in balarii spre 6.

La drum intins (bagaj si pasager) la fel - daca ie intins - 140 e zona de confort - se duce consumul in 5 - 5.5 lejer; daca sunt curbe multe - te dai la acceleratie si iarasi se duce spre 5 - 5.5.

 

Nah :D - promit ca asta o sa fie ultimul post despre consum.

 

numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce am facut bucuresti-mangalia cu 18litri de benzina (in 2 ore)....promit sa nu fie ultimul meu post despre consum :)

rezolv eu si misterul asta cumva :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

bre, inca n-am baut-o dar e suspect rau cum fazerul de 600 a mers cu 14.4 si eu cu 18.2 :)

La 306 km. am bagat fix 18 litri.Deci vine 6%.Cu pasager + topcase.Viteza cam intre 80 si 180.Cand cum s_a putut....Eu zic ca e ok.la miar...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se poate sa va intrerup un pic discutia despre consumuri ? As vrea sa va cer cateva sfaturi/pareri legat de rack-uri pentru side cases si eventual si side cases.

Am studiat unul de la Givi, asta, care cica ar fi special pentru cutiile V35, tot de la Givi. Nu se pot pune si alte cutii pe ele, cu diverse adaptoare ? Nu sunt informatii prea clare pe site. Ca sistem de prindere, as vrea ceva care sa nu necesite modificari ale motocicletei. Am inteles ca la unele este necesara repozitionarea semnalizarilor din spate ? In schimb, sistemul asta de la Givi nu se poate demonta usor, spre deosebire de asta de la SW Motech, care are cateva prinderi care raman montate permanent, iar restul barelor se pot da jos usor. Si, cu 19,99 euro, se pot cumpara adaptoare pentru diverse cutii. Totusi, este mai scump cel de la SW Motech. Mai e unul de la H&B, si mai scump - asta.

Mai vad ca face si Bogdan Harea un model si mai fac si cei de la Heavyduties. Cel de la Heavyduties ar fi 80 euro. Nu stiu ce pret cere Bogdan. Cele de la Givi, SW si H&B par destul de adaptabile. Nu stiu cat de adaptabile sunt astea facute de baietii nostri.

Iar despre cutii laterale, nu stiu daca sa iau cutii din aluminiu sau din plastic Parca imi plac mai mult cele din plastic, au o forma care se pliaza pe forma motocicletei. Imi cam fac cu ochiul o pereche de Givi V35

Voi ce folositi, ce imi recomandati ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu Givi V35, arata bine pe motor, nici prea mari nici prea mici, f usor de montat si de dat jos, si rack-ul arata bine cand nu sunt cutiile pe motor - nu prea vad de ce l-ai da jos.

M-am uitat si la alte modele dar tot astea mi se pare ca arata mai bine pe vstrom

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am eu Givi V35, arata bine pe motor, nici prea mari nici prea mici, f usor de montat si de dat jos, si rack-ul arata bine cand nu sunt cutiile pe motor - nu prea vad de ce l-ai da jos.

M-am uitat si la alte modele dar tot astea mi se pare ca arata mai bine pe vstrom

 

La montajul rack-ului a trebuit sa modifice/tai/gauresti ceva ? M-am uitat pe un pdf cu instructiunile de montaj de la Givi, destul de sumare de altfel, dar se pare ca nu se face nicio modificare. Le-ai luat de pe louis sau ai gasit o sursa mai ieftina ? Cum sunt in general cutiile ? Etanseaza bine la apa ? Se fixeaza bine pe cadru sau joaca ? Le-ai gasit minusuri ? Le-ai recomanda si altora ? Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La montajul rack-ului a trebuit sa modifice/tai/gauresti ceva ? M-am uitat pe un pdf cu instructiunile de montaj de la Givi, destul de sumare de altfel, dar se pare ca nu se face nicio modificare. Le-ai luat de pe louis sau ai gasit o sursa mai ieftina ? Cum sunt in general cutiile ? Etanseaza bine la apa ? Se fixeaza bine pe cadru sau joaca ? Le-ai gasit minusuri ? Le-ai recomanda si altora ? Multumesc.

 

Salut,

 

Nu cred ca e de cramponat in cum arata pe motor.

Eu am V41 keyless, cu topcase de 46l si tankbag mare - la ture de 2 saptamani in doi devin neincapatoare - si fara sa luam chestii cu noi "sa fie!".

Alea keyless au capacul ala foarte util ca poti sa scoti chiar fara sa te dai jos de pe motor o sticla de apa sau aparatul foto sau orice alta chestie.

Izoleaza la apa fara probleme si probabil o fac toate de la givi.

Mie mi se pare mult mai util sa se deschida asa in doua fata de deschiderea pe sus la alea metalice.

Unul dintre dezavantajele la cutiile de plastic - daca intri pe offroad/macadam - incep sa trancane (doar cu Krauser era liniste in zona de offroad).

Nu stiu daca astea metalice manufacturate sau brand fac zgomot pe offroad.

Suportii sunt pe model de moto - nu trebuie sa gauresti sau sa modifici ceva (in cel mai rau caz muti semnalizatoarele - dar scrie in prospect daca e cazul) si prinderile sunt pe gaurile existente eventual kitul mai cuprinde si suruburi mai lungi unde e nevoie sa fie refolosite suruburile existente (pt prinderile de coditza de la moto)

 

Numai bine,

Paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V35 are MIonutz pe V-Strom. Se pare ca pana la urma sunt cele mai "potrivite" cutii pentru motocicleta asta din punct de vedere estetic. Faptul ca toba e asa de sus face ca sa fie necesar sa se departeze cutiile de cadru. De aici rezulta o latime a motocicletei cam mare si, la cel de 650, o gaura mare intre cadru si cutii in partea stanga. Unii au "umplut" gaura aia cu un tub de scule. La MIonutz mi s-a parut ca arata cel mai compact cutiile pe motor. Poate ne zice el si cum sunt pe curbe, daca le rascheteaza ca imi par cam joase.

Eu am kitul original de la Suzuki si imi pare prea lata motocicleta.

@ivanp: nici astea nu zdrangane pe offroad.

In legatura cu rack-urile care raman pe motor: ai putea sa le vezi ca niste protectii. Daca iti scapa motorul pe jos pe partea dreapta iti strica protectia la toba care e o palarie de bani. Si daca tragi o linie intre ghodon/crashbar si rack-uri iti dai seama ca daca scapa pe jos si piciorul iti ramane sub ea, sunt sanse destul de mici sa ti-l zdrobeasca ca ramane loc destul pentru el.

Daca pe un 650 iti faci rack-ul inegal, ca sa stea cutiile cel mai apropiat de moto atunci s-ar putea sa ai o problema cu echilibrarea si in acelasi timp cu stabilitatea la viteza mai mare.

Inca nu am vazut sa fi facut careva cutii cu decupaj pentru toba (cum e la bembeu-ri), poate si pentru ca trebuie facut un capac mai mic si cutia s-ar largi in partea de jos. Accesul cred ca ar putea sa fie rezolvat cu doua gentute, una care sa intre in decupaj (pe care o bagi prima data si o impingi catre cadru) si a doua care sa fie de latimea capacului. As fi curios cum ar arata, dar pana acum nu am vazut nicaieri.

@yamoco poate sa iti spuna si de un set de cutii care fac aproape imposibila tura cu pasager pentru ca sunt foarte aproape de suportul de picior pentru pasager (undeva sub 10 cm).

 

LE: am gasit pe google o imagine cu V-strom cu Givi V35:

http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://www.amotostuff.com/mm5/graphics/00000001/givi_v35_back.jpg&imgrefurl=http://www.amotostuff.com/dl650_givi_v35.html&h=1024&w=768&sz=115&tbnid=wKsqa3GtA7uZ1M:&tbnh=91&tbnw=68&zoom=1&usg=__nHg53WFrBPG0g6lnRq6rDU-9cl4=&docid=N4mgy1wMn6VV6M&sa=X&ei=ZqjjUcr3C-On4gTBnIDIBQ&ved=0CE0Q9QEwAg&dur=1705

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Paul - mersi de info. Cele keyless sunt cu cifru, parca asa vad in niste poze. Se pot pune pe acelasi rack pe care intra si V35-urile ?

 

Nu ai de ce. Da, e ceva cod - combinatie de 3 cifre care e suficient pt scopul lor.

Prinderea de la alea v41 keyless e la fel ca V35 vad prin specificatii - monokey.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La montajul rack-ului a trebuit sa modifice/tai/gauresti ceva ? M-am uitat pe un pdf cu instructiunile de montaj de la Givi, destul de sumare de altfel, dar se pare ca nu se face nicio modificare. Le-ai luat de pe louis sau ai gasit o sursa mai ieftina ? Cum sunt in general cutiile ? Etanseaza bine la apa ? Se fixeaza bine pe cadru sau joaca ? Le-ai gasit minusuri ? Le-ai recomanda si altora ? Multumesc.

 

In ceea ce priveste montajul, erau deja pe motor cand l-am luat, dar nu am vazut nimic modificat. De etansat nu am avut probleme, am mers de multe ori prin ploaie cu ele, am si spalat motorul cu cutiile pe el odata si nu intra apa deloc. Fixarea pe cadru e sigura si nu are deloc joc, au 2 canale care se introduc de sus in jos in 2 puncte de prindere pe cadru, dupa care se impinge din lateral inspre motor, fixandu-se in partea de sus cu 2 "brate" care prind bara si un fel de carlig intre ele (nu stiu daca explic eu bine, dar sigur poti sa gasesti undeva poze cu sistemul de prindere). Minusuri nu prea le-am gasit, am avut odata probleme cu inchiderea pe rack la una dintre cutii dar s-a rezolvat cu un pic de WD40 :D

Pe offroad nu prea am circulat cu ele, doar ceva drumuri de tara dar nu am observat probleme sau sa sune deranjant.

 

In general cutiile de la Givi sunt f bine facute, cred ca totul se rezuma la ce o sa le folosesti:

- Daca mergi mai mult singur, v35 mie imi ajung pentru bagaje + imi ramane spatiu in topcase pentru casca daca ma opresc pe undeva si ma apuc de plimbari.

- Pentru 2 persoane, v35 merge mai mult pentru cazare la hotel - ajungi la destinatie, in 2 sec dai jos case-ul si e ca o geanta de mana. Intr-un case incap lejer bagajele unei persoane, daca mergi pe cu cortul e un pic mai problematic.

 

 

Daca faci multe excursii excursii cu cortul, poate sunt mai practice cele metalice - ce imi place la ele e ca au partea de sus plata si cu puncte de prindere, poti lega cort, saltele, saci de dormit, mai pui o plasa elastica si prinzi sub ea o sticla de apa sau alte obiecte. In plus le poti folosi la campare pe post de scaune sau masuta.

 

Nu ai de ce. Da, e ceva cod - combinatie de 3 cifre care e suficient pt scopul lor.

Prinderea de la alea v41 keyless e la fel ca V35 vad prin specificatii - monokey.

 

numai bine,

paul

 

V41 cu cifru cred ca sunt de fapt E41 - si difera prinderea pe cadru, foloses PL532, pe cand V35 folosesc PLX532 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

V41 cu cifru cred ca sunt de fapt E41 - si difera prinderea pe cadru, foloses PL532, pe cand V35 folosesc PLX532 :)

 

Ai dreptate - acum vad ca alea v35 nu au fundul plan ca la v41.

scuze,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

scottoilerul electronic e un moft si e scump.

scottoilerul cu vacuum e perfect pt ce trebuie - si se monteaza foarte usor

...

As vrea aici sa il contrazic pe Paul.

Eu am avut ambele variante care folosesc gravitatia pentru ungere: si electronic (cu electronica facuta de @atw si vacuumatic facut de mine.

La ala vacuumatic a fost problematic sa gasesc, folosind robinetii, o dozare corecta. Pe langa asta e posibil ca sa nu fi folosit o supapa corespunzatoare ca mai curgea ceva ulei si dupa ce opream motorul. Rezultatul: o pata de ulei in toate locurile unde parcam. Jenant in oras.

La cel electronic dozarea fost foarte usor de facut. Am avut chiar un cap dublu de ungere dar care ar fi necesitat o schimbare pentru ca avea in interior o gaura prea mare care actiona ca un fel de rezervor si lasa pata daca puneam moto pe cricul lateral. Daca o puneam pe central era ok.

Probabil ca la ambele s-ar fi putut schimba cate ceva ca sa le fac sa nu mai picure. Totusi, cea mai mare problema era pe off road. Din cauza prafului se blocau duzele de ungere si nu mai curgea ulei. Am incercat sa dau mai mult ulei, sa dau mai putin, dar nimic nu a mers. Duzele se infundau cu praf imbacsit cu ulei dupa fiecare tura, si trebuiau curatate.

Consider ca daca vrei un ungator perfect, atunci ai nevoie de unul cu pompa, care sa impinga uleiul prin duze, nu sa il lase sa curga.

Aici sunt 3 solutii:

- loobman cu sticluta pe care o strangi si pui ulei pe lant. Decat asta mai bine spray de lant.

- inca un ungator de la unii (nu mai tin minte) cu pompa, dar cu pompa cumva gravtationala, actionata de miscarea sus-jos a motocicletei in timpul mersului. Reglajul era prin robinet deci nici pe departe suficient de acurat si foarte greu de schimbat in functie de conditiile atmosferice sau la schimbarile de suprafata de rulare.

- ungator electronic cu pompa (Scottoiler - incredibil de scump, PDOiler - reglajul merge dar am citit ca rezervorul e din aluminiu si se deformeaza cand e strans de cadru : http://www.triumphrat.net/hinckley-classic-triples/167715-tale-of-3-chain-oilers.html ). Na aici am ajuns la miezul problemei. Astea zic eu ca sunt cele care fac tot ce trebuie. Nu sunt nici foarte ieftine. Si cred ca un sistem din asta m-ar convinge sa imi pun iar ungator cu ulei pe motor. Imi pare rau ca nu gases o pompita din aia ca as putea face o combinatie intre sistemul electronic facut de @atw, care, din punctul meu de vedere este CEL MAI COMPLET model de setare. Ai 4 presetari de timp de stare si timp de curgere. Dontr-o atingere poti schimba pe mod de ploaie, uscat, praf, noroi ... sau ce mai vrei tu sa iti pui acolo. Sistemul cu pompa este independent de frig sau cald.

Aici mai intra un sistem: Pro-Oiler. Astia sunt si mai smecheri: pui senzor pe roata si reglajul se face la numarul de rotiri. Deci daca stai cu motorul pornit nu lasi pata sub tine. Uleiul curge numai daca merge motocicleta. Poti la fel de bine din un sistem de comanda sa il faci sa curga mai des. Destul de simplu de operat si clar cel mai eficace. Mergi cu 100 curge mai iute, mergi cu 50 curge mai putin. Dar si la asta pretul e prohibitiv: 200 de iepuroi. Da-l in pix.

 

Concluzia mea e ca daca as putea face rost de o pompita din aia, cu electronica ce o am as putea sa imi fac un ungator care sa satisfaca toate cerintele. Ca pana acum tot ce e bun e scump.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...