Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Mai am si eu o intrebare legata de servisarea furcii:

Voi schimbati doar simeringurile sau si capacele de praf?

 

Multumesc anticipat!

salut,

eu in general schimb doar simeringurile de ulei. de data asta am vazut ca alea de praf au ceva crapaturi si vre-au sa le schimb. au 1000 de ani.

si ma gandesc ca alea fara crapaturi curata de praf mai bine decat alea cu crapaturi si ajunge mai putina mizerie la alea de ulei => viata mai lunga (in mintea mea cel putin!).

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de raspunsuri!

 

Eu am schimbat la primul meu moto - un Kawa ER5 - doar simeringurile de ulei, si capcele le-am pastrat pe cele originale - ca aratau destul de bine.

Asta se intampla in Sept 2008, si ieri am verificat la noul proprietar si nu curg - chiar daca au trecut 5 ani si mai bine de 25.ooo km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daci poti pune linistit pinion de 16.

:D

 

stima

 

M-am scos atunci :D, dar nu prea is fan de modificari dinastea. Doar ca ieri imi trecea prin cap faptul ca in primavara am pus kit de lant nou si omu' de la care l-am comandat mi-a adus pinionul spate cu 1 sau 2 dinti mai mare, cu greu l-am acceptat asa doar pentru ca era super complicat de returnat, oricum diferenta de diametru e extrem de mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am scos atunci :D, dar nu prea is fan de modificari dinastea. Doar ca ieri imi trecea prin cap faptul ca in primavara am pus kit de lant nou si omu' de la care l-am comandat mi-a adus pinionul spate cu 1 sau 2 dinti mai mare, cu greu l-am acceptat asa doar pentru ca era super complicat de returnat, oricum diferenta de diametru e extrem de mica.

 

Ca sa vezi cum se modifica distanta intre axul pinionului din cutie si axul rotii spate cu diferite configuratii de pinioane uite aici:

http://gearingcommander.com/

 

Cauiti motorul tau, si apoi te joci cu pinioanele si te uiti la tabelul: Chain geometry changes due to sprocket & chain changes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

he he ... am operat si eu filtrul ala de inalta presiune din rezervor.

am mers pe mana lui bozoro si am pus filtru de model mai nou ("facelift"), fara filtru exterior ca parca imi sta in gat sa mai atarn pe acolo un filtru si doua furtune.

 

post-18136-0-42148800-1381921536_thumb.jpg

 

 

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am scos atunci :D, dar nu prea is fan de modificari dinastea. Doar ca ieri imi trecea prin cap faptul ca in primavara am pus kit de lant nou si omu' de la care l-am comandat mi-a adus pinionul spate cu 1 sau 2 dinti mai mare, cu greu l-am acceptat asa doar pentru ca era super complicat de returnat, oricum diferenta de diametru e extrem de mica.

Daca ai foaie de 49 da prima tura scurta pe langa casa musai fara casca si roaga un prieten sa-ti faca poze sa-ti vezi si zambetul tamp :D

A mea era turbata cu 14 pe fata (echivalentul a 50 pe spate) :D

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intreb pe topicul vostru, vad ca sunt mai multi oameni cu inclinatii, capacitate si posibilitate de mecanica pe aici. Etrierii de Sv650 sunt semiflotanti (din ce am citit) daca gresesc sa ma corectati. Bumbii pe care "plutesc" discurile au ruginit si arata nasol + ca discurile acum nu mai au acel joc in ele (de asta erau semiflotante) aproape deloc. Am citit undeva ca se pot schimba, insa nu mai gasesc link-ul. O solutie ar mai fi curatarea lor direct pe motor insa as vrea sa le inlocuiesc (desigur, daca merita). A inlocuit cineva pe aici bumbii buclucasi? Daca da, cat au costat si in cazul in care e un pret acceptabil pentru bumbi in sine, cam care ar fi manopera pentru inlocuirea lor.

Maestre lasa niturile acolo si curatale periodic cu brake cleaner la fel ca in filmulet:

Etrierele sunt flotante iar pinii pe care culiseaza trebuie sa fie fara rugina, si sa aiba vaselina in canale eventual o vaselina mai rezistenta la temperatura daca garniturile nu etanseaza corect sa nu ai probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

goodkat zice ca i-au ruginit bucsile de la discurile de frana. nu alea de la etriere - cel putin eu asta am inteles din postul lui si pe el il ingrijoreaza ca discurile nu mai au acel joc stanga/dreapta.

goodkat - la un moment dat mi-am batut si eu capul cu bucsele alea - dar din cautarile mele la dl650 nu se pot inlocui fara lucru manual (adica nu gasesti unele omologate - care din punctul meu de vedere e riscant). nu stiu la sv650 - din cate stiu parca sunt un pic diferite discurile (mai multe bucsi ca la dl).

la mine unul dintre discuri avea joc mai mare fata/spate - 1-2 mm si s-a finalizat cu achizitionarea unor discuri noi suzuki (alea vechi ajunsesera si la limita de uzura) dar si acum sunt tot cu alea vechi ca mi-a fost lene sa le schimb.

dar cum zice si Florin - daca etrierii sunt in regula - nu cred ca tre sa iti bati capul ca discurile sunt mai fixe (fara joc lateral).

 

... si dupa ce m-am uitat la filmuletz - daca cureti asa - sigur iese rugina de acolo.

 

numai bine,

paul

 

 

Maestre lasa niturile acolo si curatale periodic cu brake cleaner la fel ca in filmulet:

Etrierele sunt flotante iar pinii pe care culiseaza trebuie sa fie fara rugina, si sa aiba vaselina in canale eventual o vaselina mai rezistenta la temperatura daca garniturile nu etanseaza corect sa nu ai probleme.

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta era una din probleme

in filmulet arata exact cum se deblocheaza niturile alea de inox de pe discuri

eu le curat periodic

joc nu trebuie sa aiba inainte-inapoi (atunci se inlocuiesc) ci doar stanga dreapta

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta era una din probleme

in filmulet arata exact cum se deblocheaza niturile alea de inox de pe discuri

eu le curat periodic

asa-i.

m-am uitat la filmuletz DUPA ce am postat si intr-adevar acopera problema lui goodkat.

scuze ca am sugerat cum ca ai inteles gresit ce zice omul.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...