MOTORIOUS Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 Acum trecem la treburi serioase.Am observat ca imi curge putin lichid de frana de la pompa secundara a ambreiajului.Am demontat tot ansamblul si constatai ca pierdere de lichid se datoreaza spray-ului de lant!!!!!!Da!Ati citit bine!Pistonul hidraulic,aflandu-se in vecinatatea pinionului primar se pare ca este predispus la contaminare cu spray de lant in pofida unei garnituri de protectie suplimentare.Lichidul este tinut pe loc de o garnitura gen simering care este incastrata in piston.Daca ajunge pe ea mazga datorata lubrifierii lantului nu mai etanseaza corect desi fizic este intacta.Tot cu aceasta ocazie am constata urme superficiale de rugina pe oglinda pistonului.La fel si in interiorul cilindrului.Toate petele le-am eliminat cu smirghel foarte fin si cu mare atentie.Acum totul este neted si curat.Urmeaza sa primesc semeringul si protectia,ambele noi...Dupa care remontez totul la loc,aerisesc furtunul si gata.Cred ca cei cu ambreiaj hidraulic ar putea face o verificare in momentul in care schimba lichidul de farana. Deoarece pe langa posibila mazga in interiorul pompei pot aparea pete de rugina cara vor duce si ele la o etansare imperfecta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 L-as intreba pe userul BigFoot de fiabilitatea motorului cumparat de nou. Sau puteti sa cititi singuri pataniile dansului aici: /index.php?/topic/661746-legenda/page-28 . O zi buna tuturor. stiu foarte bine toata povestea. cu toate astea, bigfoot zice clar ca nu ar cumpara altceva (nu ar mai lua bmw din tara, dar la ce-i trebuie lui, ceva mai bun ca r1200r nu este). la stilul lui de mers crezi ca ar fi mai bun dl-ul de 650? despre asta-i vorba. ce-i trebuie fiecaruia, dar sunt unii pe forum, mari specialisti dealtfel, care compara mere cu pere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 (editat) @transilvania 72: esti ca o placa stricata frate.... Inteleg ca tot ridici in slavi cilindreea....ca sa-ti vinzi motoreta......dar ce ti-e asa greu sa intelegi ca pt majoritatea, 650 e ARHISUFICIENT... Eu tot dupa DL650 salivez, si momentan am un V de 1000..... Nu e musai sa o dau....E doar o idee.Si nu o vand decat la pretul corect,deoarece vreau ceva mai mare....Pe de-o parte!Pe alta parte cei care cunosc si vor motoare mari stiu ca nu e vorba de nici o ridicare in slavi!Am spus ca prefer miarul si am mai si specificat dece....Am mai spus ca 650-ul e fain,nu degeaba a fost de 2 ori rege la Alpenmaster.Ce dracu e asa greu de inteles?Sau mai nou deranjeaza faptul ca spui ce motor iti place sau ce iti place la motorul tau?Atunci ce rost mai are topicul asta?Vrei 650?Ia-ti tataie 650 si bucura-te de el... Editat Decembrie 14, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 Insa omitem un aspect foarte important, si anume pretul. Unul este un budget tourer, iar altul se apropie de varful de gama, diferenta principala fiind pretul dublu al R-ului. bingo! asta ziceam si eu. compara unii mere cu pere. nu e corect sa compari prin prisma pretului (poti compara eventual cu 650gs). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 L-as intreba pe userul BigFoot de fiabilitatea motorului cumparat de nou. Sau puteti sa cititi singuri pataniile dansului aici: /index.php?/topic/661746-legenda/page-28 . O zi buna tuturor. la primavara te invit sa te dai cu stromul in spatele lui bigfoot...... stiu o sa incepi sa mi povestesti de diferenta de putere si cilindree....... POVESTI .... la cum merge schimba cateva stromuri.....daca macar ar fi avut ciclisica BMW.... Daca te mananca in coor sa mergi dupa un 650 pe off o sa vezi ca diferenta nu este doar de consum. Aia mare are draci pe ea si rupe aderenta imediat, scutura mult mai tare si cutia nu este la fel de elastica, plus ca mie-mi pare ca are tendinta sa se infiga in nisip/noroi in loc sa treaca peste. Altfel sunt de acord cu tine pentru turing si asfalt si pasager si orice mai vrei tu este peste 650. Mai sunt oameni ca mine care nu vor sa auda de miar, cel putin nu de cel pana in 2014. Mobra asta are limitari mult mai mari decat puterea motorului suspensia si franele si la 650 si la 1000. Cu ce ma ajuta ca V-stromul are 150 de cai daca tot aceeasi garda la sol o are si tot la fel de tare pot lua curbele, sau daca la 200 este velier oricum n-as putea alerga cu 280 cat ar prinde poate un motor de 150 de cai. La neajunsuri nu ma refer la ESA sau la alte kkturi gen semnale pe led, tempomat sau o infectie de cardan dublu articulat oricum desi are 12 ani de cand e in productie tot ARE O TINUTA DE DRUM MAI BUNA ca un cazan cu blazon alb albastru l.e. Care mergeti pe vremea asta si la voi oscileaza temperatura intre 2 si 3 liniute? tu cand scrii asa ceva .....ARE O TINUTA DE DRUM MAI BUNA ...........poti sa spui ca ai mers la drum si cu un BMW?????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 ce cazan ai testat tu, in afara de cz si vstrom? si ma refer test adevarat, nu stat pe motor la smaeb? ai habar macar ce vorbesti? cu ce faci comparatie? cu f650gs? nu cred ca ai facut comparatie cu clasa de 1200 ga/gsa. si f800gs e la ani lumina distanta de vstrom. si apropos de mancatu in poponeata, du-te in offroad dupa un 800gs si vorbim dupa. Stai tu linistit in banca ta ca nu duc lipsa de motoare testate, sau de mers pe motociclete. Ai facut o presupunere bazata pe nimic. Trebuie sa-mi cumar un cotet ca sa-mi pot spune parerea? Daca merg pe el 10-15km nu e valabil? Vezi-ti de cazanu tau ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 vrei sa lungesti furca?, mai usor sa-i faci 2 prelungitoare pe strung care se prind in capul tuburilor interioare, un strungar destept iti face prelungitoare cu reglaj de preload. nu vreau sa fac asta pentru ca la baza exista un "oil-lock" care mai mult ca sigur se anuleaza. Stiu de metoda asta folosita mai demult la motocross dar nu ma avantajeaza. Piesa respectiva la Freewind este cu 2 cm mai lunga - insuficient iar la DR 650 cu 10cm - adica prea mult. eu vreau fix 40mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 (editat) Stai tu linistit in banca ta ca nu duc lipsa de motoare testate, sau de mers pe motociclete. Ai facut o presupunere bazata pe nimic. Trebuie sa-mi cumar un cotet ca sa-mi pot spune parerea? Daca merg pe el 10-15km nu e valabil? Vezi-ti de cazanu tau ... uite unde era marele specialist. ai mers fix 10 km cu cazanu? sau s-a facut dimineata, a sunat ceasu si nu-ti mai amintesti? Editat Decembrie 14, 2013 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 (editat) la primavara te invit sa te dai cu stromul in spatele lui bigfoot...... stiu o sa incepi sa mi povestesti de diferenta de putere si cilindree....... POVESTI .... la cum merge schimba cateva stromuri.....daca macar ar fi avut ciclisica BMW.... tu cand scrii asa ceva .....ARE O TINUTA DE DRUM MAI BUNA ...........poti sa spui ca ai mers la drum si cu un BMW?????????? Daca ii da pe costum asa de hardcore,atunci cine stie....poate asta va fi mai rezistenta,daca are suficienta rabdare pana apare... Editat Decembrie 14, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 uite unde era marele specialist. ai mers fix 10 km cu cazanu? sau s-a facut dimineata, a sunat ceasu si nu-ti mai amintesti? stai ma linistit ca si tu si ianachim parca suferiti de autism, o singura chestie stiti ca bmw-ul este cel mai bun! pace voua si medicatie din belsug Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 . .....daca macar ar fi avut ciclisica BMW.... Ete fleosc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 stai ma linistit ca si tu si ianachim parca suferiti de autism, o singura chestie stiti ca bmw-ul este cel mai bun! pace voua si medicatie din belsug revin cu intrebarea AI MERS PE BMW LA DRUM LUNG sa poti spune ca nu are ciclistica buna????? sau sa poti macar compara strom cu gs?????? aici nu e o problema de AUTISM sau ultimile Pilule Luate ....este strict O COMPARATIE .........O POTI FACE ????? ca dupa aceea sa scrii Ete fleosc... exact asa e AMORTIZAREA PE STROM LA FRANA FATA ........fleosc......fleosc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 (editat) Am V Strom,nu sunt fan BMW,dar nu are rost sa o dam de-a dura....BMW,cu bune,cu rele, e cam peste toate AT-urile....Nu imi place sa o recunosc,dar asta e realitatea...Chiar daca am facut putin misto de BMW,si asta in mare parte faptului ca bmw-istii mi-au dat apa la moara.No offence!!!!! Editat Decembrie 14, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 revin cu intrebarea AI MERS PE BMW LA DRUM LUNG sa poti spune ca nu are ciclistica buna????? sau sa poti macar compara strom cu gs?????? aici nu e o problema de AUTISM sau ultimile Pilule Luate ....este strict O COMPARATIE .........O POTI FACE ????? ca dupa aceea sa scrii exact asa e AMORTIZAREA PE STROM LA FRANA FATA ........fleosc......fleosc fix asta e problema, ca am mers si pe 2006 si pe 2008 si da gsa ca al tau, da cum spuneam nu intelegi ca nu te ajuta mintea tre sa-mi placa ce-ti place tie obligatoriu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 (editat) mai fratilor voi chiar nu pricepeti? ce este asa de greu? etalonul moto in 2013 esyte BMW-ul , nu conteaza ce model ca oricum nici o alta marca nu ii ajunge la nas ca doar este THE ONE AND ONLY BMW cum spunea un fost amic ,, mai BMW este mecca motocicletelor ,, ............................acum o vinde Editat Decembrie 14, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 fix asta e problema, ca am mers si pe 2006 si pe 2008 si da gsa ca al tau, da cum spuneam nu intelegi ca nu te ajuta mintea tre sa-mi placa ce-ti place tie obligatoriu nici mie nnu mi-ai raspuns. cat ai mers, fix 10 km? de unde stii ca erau 10? si tu in 10 km zici de un motor ca-i cazan? specialistuleeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 revin cu intrebarea AI MERS PE BMW LA DRUM LUNG sa poti spune ca nu are ciclistica buna????? sau sa poti macar compara strom cu gs?????? aici nu e o problema de AUTISM sau ultimile Pilule Luate ....este strict O COMPARATIE .........O POTI FACE ????? ca dupa aceea sa scrii exact asa e AMORTIZAREA PE STROM LA FRANA FATA ........fleosc......fleosc Macar nu trage stanga dreapta in accelerari/decelerari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 Macar nu trage stanga dreapta in accelerari/decelerari... asa ai simtit tu in taste???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 asa ai simtit tu in taste???? da da, fix ca ceilalti doi, tot in teste taste au simtit... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 da da, fix ca ceilalti doi, tot in teste taste au simtit... acum toate ca toate dar efectul de boxer se simte cand stai pe loc dar in mers eu nu l-am simtit, poate oi fi mai nesimtit eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 asa ai simtit tu in taste???? De multe ori nu te inteleg. Este motor boxer, iar in seria 1100 se simte .Bubuie internetul despre fenomen si vi tu Gica Cotra possor de BMW si zici ca nu-i asa si ca rata impunge. Probabil la noul, maretul, arhi super mega polivalentul r1200 GS nu se mai simte, ce sa zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyshor Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 (editat) De multe ori nu te inteleg. Este motor boxer, iar in seria 1100 se simte .Bubuie internetul despre fenomen si vi tu Gica Cotra possor de BMW si zici ca nu-i asa si ca rata impunge. Probabil la noul, maretul, arhi super mega polivalentul r1200 GS nu se mai simte, ce sa zic. zice si nenea asta PE LOC! tu unde ai simtit ca "trage stanga dreapta in accelerari/decelerari..."??!??!? in taste? are dreptate ianachim, vorbesti tampenii fara sa ai habar. se simte cum trage putin dreapta, dar pe loc doar (si in nici un caz nu se simte asa de tare cum exagereaza asta). . nu stanga dreapta si nici in "accelerari/decelerari". de la tastatura, toti sunteti speciallisti. Editat Decembrie 14, 2013 de gabyshor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 de ce voi , astia cu bmw-urile, nu va porcaiti acolo pe topicul de BMW? Am observat ca si acolo predomina aere totale de superioritate cand vine vorba de BMW vs. restul lumii... Ianachim e cel mai destept, ce are el e cel mai bun,iar restul motoretelor sunt doar niste gunoaie.... de ce trebuie sa tot comparam motociclete doar cu scopul de a ne certa intre noi? E ok sa facem comparatii mature, cu argumente, fara sa ne scoatem ochii ca X are bani de R1200GS/R1200R si Y are bani de v-strom.... Nu pricepeti ca unii poate aleg o motoreta (care intamplator e mai ieftina) pt ca pur si simplu pe aia o vor. Nu orice achizitie moto este un 'statement' despre puterea financiara a acelui individ.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 14, 2013 Share Postat Decembrie 14, 2013 de ce voi , astia cu bmw-urile, nu va porcaiti acolo pe topicul de BMW? Am observat ca si acolo predomina aere totale de superioritate cand vine vorba de BMW vs. restul lumii... Ianachim e cel mai destept, ce are el e cel mai bun,iar restul motoretelor sunt doar niste gunoaie.... de ce trebuie sa tot comparam motociclete doar cu scopul de a ne certa intre noi? E ok sa facem comparatii mature, cu argumente, fara sa ne scoatem ochii ca X are bani de R1200GS/R1200R si Y are bani de v-strom.... Nu pricepeti ca unii poate aleg o motoreta (care intamplator e mai ieftina) pt ca pur si simplu pe aia o vor. Nu orice achizitie moto este un 'statement' despre puterea financiara a acelui individ.. n-ai ce le faca a devenit sindrom mai este un pas pana la a se autoproclama rasa suprema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.