Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

stie cineva ceva de tunning-ul asta?

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/D-BOOST-PER...sQ5fAccessories

 

Cica mareste puterea si cuplul cu 15% si poti sa-i pui intrrupator sa functioneze numai cand vrei.

La 45 de dolari eu comand unul, vad ca are rating bun 99%.

 

voi ce parere aveti???? eu am ramas masca!!! :scratch:

 

post-44799-1232801676_thumb.jpg post-44799-1232801670_thumb.jpg

 

 

 

ciao

 

mie parca mai mult imi place asta fiind ca nu modifica prea mult aspectul, da-i cam scump la 200$:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Suzuki-SV-D...sQ5fAccessories

Editat de Johann
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva ceva de tunning-ul asta?

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/D-BOOST-PER...sQ5fAccessories

 

Cica mareste puterea si cuplul cu 15% si poti sa-i pui intrrupator sa functioneze numai cand vrei.

La 45 de dolari eu comand unul, vad ca are rating bun 99%.

Parerea mea e ca sunt bani aruncati, iar singurul parametru care o sa creasca spectaculos o sa fie consumul. :scratch:

Si poti sa fii sigur ca o sa scada fiabilitatea motorului, chiar daca ei zic ca nu.

 

Alta metoda de "crestere" a puterii e sa-i scoti limitarea pe care o are in treptele 1, 2, 3 si 6. Se gasesc niste device-uri numite G-Pack sau TRE (Timing Retard Eliminator - asta pt ca restrictionarea puterii e facuta prin limitarea avansului la aprindere la valori mai mici decat cele optime) care pacalesc computerul motorului ca se afla permanent in viteza 4 sau 5, unde nu e aplicata limitarea. Daca ai putina indemanare si un pistol de lipit se poate face asta cu o simpla rezistenta.

 

Eu personal nu simt nevoia sa fac nici un fel de modificari din astea, mi se pare ca motorul are putere arhisuficienta (pt un v-twin de 650) si merge mult prea frumos. N-as vrea sa-i stric reglajul.

 

Din cate am vazut parerea generala pe forumuri e ca doar DL1000 ar avea nevoie de ceva fine-tuning, DL650 e reglat aproape perfect si nu poti decat sa-l strici cu jucarii din astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si motoarele pe injectie au carburator si clapete de aer, numai ca dozajul benzinei nu se mai face mecanic prin aspiratie ci electromagnetic prin presiune creata de pompa de benzina. Uita-te in carte ca arata cum sa reglezi clapetele.

 

Sorry. Am uitat ca in primavara cind am schimbat bujiile la B&S cel de la service s-a uitat si la reglajul carburatorului. Dar totusi am trait cu impresia ca are injectoare identice cu cele de masina.

Editat de AS25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si daca vrei cu o rezistenta poti sa obtii cam ceea ce obtii cu un g-pack!!

http://www.v-strommers.it/forum/index.php?topic=10078.0

 

http://vstrom.info/faq/index.php?action=ar...ight=restrictor

 

Ma da multe mai stii despre V-strom, zii tot, nu ne mai lasa sa bajbaim pe tot felul de site-uri, oricum merci de ajutor si poate ne-om intalni undeva sa ne cunoastem si sa dam o bere.

Apropo, cand e anul asta intalnirea stromistilor in Italia ca in Romania inca nu avem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e pe 12-13-14 iunie la Marotta di Mondolfo (PU) – Marche – cateva pagini in urma am pus si linkul.!!

 

si daca va intereseaza ceva intrebati,ca sunt de3stul de informat! sunt mecanic de altfel. si ce nu intru pe site si intreeb si eu pe altii.

 

http://www.v-strommers.it/forum/index.php?topic=33090.0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator alexman

Seats-urile de la Bagster nu sunt tot cu gel? Imi amintesc ca atunci cand mi-am luat tank protectorul de la Bagster Hungary am vazut si un gel seat de DL 650. Semana foarte mult cu ce am gasit aici - http://www.bagster.com/en/showroom-selleri...annee=2004-2008

 

Btw, vad ca Bagster si-a modificat situl de la ultima mea vizita.

 

 

 

 

nu poti sa il vezi?

considera ca sunt deja vreo 400 de echipaje inscrise.........

 

 

http://www.v-strommers.it/forum/index.php?board=104.0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut cu respect!

intrebare: se recomanda strom-ul pt incepatori?adica am vreo 6 ani de scutereala in ultimul an fiind posesor de malaguti madison de 150cmc(160kg)....am vreo 1,84 si 100kg...si ma gandeam la modelul de v strom 2004-2005

 

o alta intrebare...ce are legatura cu suspensia...ca am inteles ca ar fi ceva probleme...deci problema care apare la suspensie tine doar de zgomot??

 

si o ultima intrebare adresata in special pt strom75 sau pentru cei care au cumparat moto din italia...tot citesc ca cele mai intretinute motociclete le gasesti in germania...asa sa fie? M-am uitat putin pe oferte de moto pe mobile.de si moto.it si cred ca strom-ul ar fi mai ieftin in italia!

 

Ca o concluzie...cred ca dupa 6 ani de mers pe scutere...de 49 de 50 si acum de 150cmc ar fi ok sa trec pe moto...dar nu prea stiu ce sa aleg, dintre:

- Varadero 125xl

- Kle 500

-Bmw 650gs

- Transalp 650

- V Strom 650

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut cu respect!

intrebare: se recomanda strom-ul pt incepatori?adica am vreo 6 ani de scutereala in ultimul an fiind posesor de malaguti madison de 150cmc(160kg)....am vreo 1,84 si 100kg...si ma gandeam la modelul de v strom 2004-2005

 

o alta intrebare...ce are legatura cu suspensia...ca am inteles ca ar fi ceva probleme...deci problema care apare la suspensie tine doar de zgomot??

 

si o ultima intrebare adresata in special pt strom75 sau pentru cei care au cumparat moto din italia...tot citesc ca cele mai intretinute motociclete le gasesti in germania...asa sa fie? M-am uitat putin pe oferte de moto pe mobile.de si moto.it si cred ca strom-ul ar fi mai ieftin in italia!

 

Ca o concluzie...cred ca dupa 6 ani de mers pe scutere...de 49 de 50 si acum de 150cmc ar fi ok sa trec pe moto...dar nu prea stiu ce sa aleg, dintre:

- Varadero 125xl

- Kle 500

-Bmw 650gs

- Transalp 650

- V Strom 650

 

Cred ca e foarte ok un V-Strom dupa 6 ani de scutere, mai ales ca ai si dimensiunile necesare. :scratch:

Iar Malaguti Madison e destul de mare, greu si inalt, asa ca trecerea la V-Strom n-o sa fie prea grea.

 

Dintre alea enumerate de tine 650GS, Transalp si V-Strom ar fi alegeri potrivite, dar, evident, V-Stromul e pe primul loc! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut vld_bc!

ideea cu intretinerea motocicletelor e aproximativa, dupa parerea mea nemtii stiu sa isi vanda mai bine marfa. adica inainte de vanzare o pregatesc mult mai bine da aici e cu du-te vino(afara e vopsit gardul inauntru e leopardu') in timp ce aici asa cum arata asa o cumperi(de la privat vorbesc)pt ca de la dealeri de obicei o iei ca noua!! eu pe a mea am luat-o cu 4500euri cu 5500 de km k6!! ala care o avea a vandut-o ca nu ajungea jos: e inalt 1,62 :scratch:

considera ca si eu sunt la prima moto(a mea ca de mers am mai merscu ale altora :D) pana acum am fost constrans sa merg doar cu scuiptere (in oras e clar ca sunt ceva mai comode) si crede-ma cred ca nu e o motocicleta mai usor de condus. fara sa ma enumar toate calitatile de care sunt sigur ca deja ai auzit parerea mea e ca e una fundamentala mai ales la incepatori: iarta foarte multe greseli de pilotaj si nu te pune niciodata in criza sau in situatii limita!!

 

 

daca iei in considerare raportul calitate pret e clar ca v-strom-ul nu are rival.....varadero e pt copii,bmv costa cat costa si nu e ceea ce pare, http://www.motociclismo.it/edisport/moto/m...-sostenute#foto transalt doar daca nu e ultimul model care nu are nici o legatura u cel vechi cine s schimbato a spus ca a luat teapa....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, eu sunt incepator si nu am probleme de nici un fel de nici o culoare,la mine din cauza inaltimii 1,71m aveam oaresce nevoi la virajele stranse si cu viteza mica,am si acum o teama ca pica jos (nu ajung cu toata talpa jos,dar o rezolv si pe asta la primavara)in rest motoru e super ok,toarce bine,sta bine pe sosea chiar si-n curbe si la viteze mai mari,raspunde bine cand ai nevoie de accelerari ,frane bune (cel putin a mea are abs si e super),consum mic,pozitie comoda,etc....numai laude . Cat despre suspensia fata isi face treaba dar la unele gropi,denivelari se aude un troncanit usor.

Asa ca o recomand si pentru incepatori ,numai sa nu te dai in spectacol cu ea si sa-ti cunosti limitele tale .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in fara de faptul ca e electropneumatic tu ai mai multa incredere in electronica decat in mecanica???

 

gandestete ca e vorba de maneta de acceleratie!!!!!! :scratch:

 

de aia depinde viata ta! eu nu as avea curaj sa montez ceva electronic care sa imi dea gaz cand vrea el!!! :D

Sincer,pe drumurile patriei un cruise control e total inadecvat.Mereu gaz,frina,gaz,frana....Pe un Autobahn mai inteleg,dar aici....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca e foarte ok un V-Strom dupa 6 ani de scutere, mai ales ca ai si dimensiunile necesare. :scratch:

Iar Malaguti Madison e destul de mare, greu si inalt, asa ca trecerea la V-Strom n-o sa fie prea grea.

 

Dintre alea enumerate de tine 650GS, Transalp si V-Strom ar fi alegeri potrivite, dar, evident, V-Stromul e pe primul loc! :D

 

Ms de raspuns!

Asa cred si eu...oricum ceva in 2 cilindri ar fi bun pt mine...

 

Numai bine!

 

salut vld_bc!

.....varadero e pt copii,

 

salut!

 

sa fiu sincer imi place varadero, as fi vrut sa zic ca ar fi bine sa incep cu ceva mic pt primii doi ani, si pe urma sa trec pe strom, dar voi vedea la primavara si in functie de ce oferte voi gasi!

 

nu vreau viteza, nu vreau cine stie ce putere....sa-ti spun sincer imi ajunge ce-mi ofera si scuterul care-l am acum...dar vreau ceva pt drumuri mai lungi...si cred ca ar fi potrivit ceva in 2 cilindri...

 

Bafta!

 

Salut, eu sunt incepator

Asa ca o recomand si pentru incepatori ,numai sa nu te dai in spectacol cu ea si sa-ti cunosti limitele tale .

 

Salut!

 

Nu cred ca se pune problema de spectacol cu un enduro toring...sau pe mine nu ma intereseaa sa fac spectacol...vreau ceva de plimbari, un drum lung pana in 500km...nu vreau sa folosesc in oras, un soft enduro, o iesire la mare..."chestii d' astea" de relaxare!

 

Ms de raspuns!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa fiu sincer imi place varadero, as fi vrut sa zic ca ar fi bine sa incep cu ceva mic pt primii doi ani, si pe urma sa trec pe strom, dar voi vedea la primavara si in functie de ce oferte voi gasi!

 

nu vreau viteza, nu vreau cine stie ce putere....sa-ti spun sincer imi ajunge ce-mi ofera si scuterul care-l am acum...dar vreau ceva pt drumuri mai lungi...si cred ca ar fi potrivit ceva in 2 cilindri...

 

 

 

125 nu e chiar cel mai recomandat pt drumuri lungi unde ai nevoie de viteze medii constante si daca mai sunteti si in doi + bagaje se duce constanta, si il tii tot mereu la 8000 de ture, asta e pentru cine nu iese din oras si nu are in planuri sa faca drumuri lungi!!!

 

PS: nu imi merge functia quotq de ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca se pune problema de spectacol cu un enduro toring...

Doar daca vrei...

 

Sincer,pe drumurile patriei un cruise control e total inadecvat.Mereu gaz,frina,gaz,frana....Pe un Autobahn mai inteleg,dar aici....

Pe drumurile patriei noastre chiar ca n-ai unde, nici macar pe autostrada.

Dar anul trecut am fost pana in Grecia, iar in Bulgaria sunt niste drumuri luuuuungi si pustii, la intoarcere chiar mi-as fi dorit un cruise control sau un throttle lock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele trecute a postat cineva pe grupul DL650 de pe yahoo un review la 100000km.

Trebuie sa va inregistrati ca sa vedeti posturile, asa ca ii dau un copy paste aici:

 

It's been a while since I last posted.

 

Purchased my DL650 VStrom new in March 2004. It now has just over

100,000km on the clock so I thought I would put together some sort of

review on this bike.

 

I have been riding motorcycles now for almost 30 years, from Honda

CT90's to BMK K100RT (still ride). During the first 12 months of

ownership of my DL650, I modified the bike to the way I wanted it for

longer distance riding in northern Australia.

 

The first thing to change was the OEM Bridgestone "DeathWings". I found

them positively dangerous on wet sealed roads and anything off sealed

roads. After that, in no particular order, over the next 12 months I:

 

* Replaced the OEM horn with twin Fiamm horns powered through a relay

(to save the horn switch).

* Fitted a "Blue Seas" fuse block.

* Modified the headlight circuits so that operated through

solid-state relays (for greater light and to save the headlight switch).

* Disabled the P switch circuitry in the ignition switch.

* Fitted a Scottoiler automatic chain oiler.

* Fitted a BMW style accessory power outlet

* Fitted Suzuki hand guards.

* Fitted an SW Mototech centre stand

* Fitted a "poor man's" GPS (liquid damped compass).

* Fitted extension tubes to the throttle bodies to facilitate the TB

sync.

* Fitted a custom made stainless steel rear rack.

 

The only maintenance problem that I had with this bike was that the OEM

chain drive sprocket was sort after only 20,000km. I could only

attribute that to possible a bad batch of sprockets that were not

properly heat treated. I replaced it with a new after-market sprocket

from Chain Gang.

 

The bike is till using its original chain and rear sprocket. You've got

to love the automatic chain oiler. The chain is still within spec and

the rear sprocket still looks unworn.

 

Other than the drive sprocket problem, the only mechanical maintenance

done of the bike has been the normal oil/fluid changes and one set of

new fork seals. Talking of oil (and I know I shouldn't), on my first

engine oil change, I switch to Mobil 1 T4 fully synthetic and increased

the change interval to once every 9,000km.

 

The only abnormal maintenance I do to this bike is that I sync the TB's

about once every 6 to 9 months. Each time I definitely notice a

difference. I have still not replaced the brake lines (as recommended by

Suzuki every 2 years). I might get around to that one day.

 

The bike has been used as my town ride as well as for solo

longer-distance one-up touring with all the gear (including camping). I

use my K100RT for two-up touring. Some of my DL650 tours have involved

riding over 10,000 in 14 days through the heat and dust of norther

Australia as well as south into the Australian Snowy Mountains. The

roads I travel are generally sealed with about 20% to 25% being dirt

roads, particularly in outback Australia.

 

Many have complained about the screen and wind buffeting on the DL650. I

raised my screen to the highest (normal) position and have had no

further problems. I believe that this wind buffeting is a caused by a

combination of rider's height, screen position and type of helmet.

 

Now the DL650 is no dirt specialist bike. It was built for a purpose -

sealed roads with some reasonably good dirt roads type of riding. On the

dirt roads, I have probably taken the bike past its intended design

criteria, particularly on some of the cattle-train roads in northern

Australia. With a bit of care, the bike came through without fault.

 

This bike is reliable, fun to ride and comfortable for me on longer

trips. It carries all the gear I need on the rear rack and pillion seat.

 

This DL650 is still my most favorite ride. Now, if only our wet-season

would stop, I could get into my next long-distance ride.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...