Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

za intiminators? how much? US or UE? numa review-uri pozitive am auzit despre astea.

US.

Din pacate usps trimite in ro cu asigurare - 45 dolari aprox. ricor au pe net transport 20 dolari pt ro dar nu se aplica. merita comandat cate 2 bucati si atunci transportul per bucata e 20-25 dolari - eu am comandat 2 bucati ca sa imi merite.

povestim.

 

stima,

paul

 

monteaza-le odata si revino cu impresii :D

eu cred ca va fi doar de bine.

povestim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la ungerea preventiva a rulmentilor cu ace de la suspensia spate, ce presupune operatiunea, daca as vrea sa o fac preventiv ? Sa zicem ca motocicleta mea este din 2008, 34000km, sper ca nu arata prea rau treaba acolo, dar as vrea sa mai pun niste vaselina, sa imi iau de-o grija. Nu vreau sa desfac si sa pun totul pe masa ca sa le ung. Am sanse sa bag niste vaselina acolo cu un minim de manopera ? Am doar un stander de spate, chei de tot felul, chiar si dinanometrice. M-as descurca de unul singur ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

eu m-as baga la uns acolo la fiecare 2 ani mai ales daca se merge pe ploaie.

trebuie suspendata moto de spate ca sa poti sa dai tripod + bascula jos. pt spatiu - trebuie data si evacuarea jos.

pt bascula mai trebuie o cheie speciala sa desfaci piulita de blocare de la ax si sa o strangi inapoi la cuplu.

pe mine m-au ajutat si topicurile astea - foarte detaliate:

 

stima,
paul


LE - chiar as fi curios cate motociclete cu peste 4 ani vechime, mai mult de 40k km si mers pe ploaie (sau spalat la jet) mai au vaselina acolo.

suki pune foarte putina vaselina pe rulmenti - am vazut si la aia noi si apoi si la cei de jug.

daca imi amintesc bine si la roti se eftinesc la rulmenti si pun doar pe o parte (aia exterioara) capsati - dar nu mai tin minte exact - ar fi de verificat.

 

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, Paul. E de mestereala acolo ... Mi se pare complicat de desfacut, nu se poate face decat in garaj, cu motocicleta suspendata de sus. Deci trebuie gasit un mecanic cu garaj. Si daca tot dau bani la mecanic sa desfaca juma' de mobra, mai bine-i las sa se uzeze si cumpar un set nou de rulmenti si distantiere, si cand desfac, schimb totul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e chiar atat de mult de lucru pe cat pare. dar intr-adevar e mai greu de facut langa bloc.

daca lasi sa se duca rulmentii - distantierele si rulmentii - nu sunt eftini - am pus preturile mai acum ceva vreme.10-12 bulioane sigur fac.

daca ii ungi regulat - pot sa tina o viata.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu i-am verificat si pe cei de la bascula si pe cei de la amortizor si sunt perfecti, am pus vaselina si i-am bagat inapoi, motocicleta o spal cu presiune si mai merg si pe ploaie un k8 peste 100k nu stiu de cei de la jug ca n-am umblat niciodata la ei.

I-am schimbat doar pe cei de la roti o singura data si de vreo doua ori pe cel de la pinionul spate

La mine or fi gresit si au scapat mai multa vaselina sau din cauza ungerii pe ulei de la lant stau tot timpul unsi... important este ca sunt buni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc, Paul. E de mestereala acolo ... Mi se pare complicat de desfacut, nu se poate face decat in garaj, cu motocicleta suspendata de sus. Deci trebuie gasit un mecanic cu garaj. Si daca tot dau bani la mecanic sa desfaca juma' de mobra, mai bine-i las sa se uzeze si cumpar un set nou de rulmenti si distantiere, si cand desfac, schimb totul.

Cum au mai spus si altii este mai simplu decat pare. Pt verificare si gresaj bascula nu trebuie demontata complet, doar scoase axele si miscata stanga dreapta pt a avea acces le role pe ambele parti. Motorul ramane pe cricul central. Care aveti, care nu mai am doua de vanzare. :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bogdan,

ca tot am ajuns cu discutia aici la crice - la mine galeria de la cilindrul spate trece foarte foarte aproape de locul unde se prinde cricul central. cu cricul OEM - nu mergeau impreuna.

crezi ca cu astea facute de tine ar merge?

pun o poza ca sa iti faci o idee.

post-18136-0-71000600-1393856818_thumb.jpg

 

multumesc,

paul

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu sunt alea originale. tevile de esapament sunt arrow si trec mai aproape de suportul ala de cric central.

eventual daca ai timp si chef - fa-mi te rog niste poze la prinderea de la cricurile tale pe motor poate ma prind daca incap acolo.

... sau poate mai taiem din placuta aia din partea dreapta :D.

 

merci,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai drum prin Buc, la vara, poate facem o placuta de prindere a cricului personalizata. In rest nu cred sa fie probleme.

 

aw ... multumesc - ai fost rapid.

nu incape (nici chiar daca mutam arcul pe partea cealalta).

multumesc,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma, sunt de vis valvele alea de la ricor.

transforma total suspensia fata - dintre toate "prostiile" cumparate pana acum cred ca au adus cea mai mare imbunatatire la moto.

am folosit ulei de furca motul sintetic 5w (ei recomanda amsoil 5W). comparativ:

AMSOIL Viscosity @40C = 15.7 with viscosity index = 210
Motul Factory Light Fork 5w 18 121
Motul Factory Light/Medium 7.5w 24 130

 

nu am mers foarte mult cu moto ca era tarziu si rece, cel mai mult am frecat azi noapte intr-o curte interioara de ferma unde aveau turnat beton din ala vechi care acum era corodat cu foarte multe gauri si denivelari mici. vit - 30-40km/h.

 

pe primul loc - limiteaza bine acea afundarea bruca in arcuri la franare brusca (ceea ce imi doream) - este mult mai ferma fata pe franare dar fara sa limiteze cursa telescopului. cand lovesti denivelari - valva inertiala se deschide si se preia muuult mai usor socul fara sa il mai simti asa tare in ghidon. evident ca in functie de ce lovesti si la ce viteza - ajunge soc si in ghidon.

la accelerari/decelerari bruste dispare balansul fata-spate - o alta chestie care ma enerva.

nu am testat fara gaurile alea de pe centru de 1mm - scopul lor a fost sa lase sa treaca ulei cand lovesti denivelari mici care nu deschid valva inertiala.

fata de primele modele vad ca au ovalizat cele 4 gauri de sub valva inertiala pt a lasa sa treaca o cantitate mai mare de ulei - eu le-as fi marit oricum la max.

 

dezavantaje:

1. cand dai cu spatele nu poti sa ii mai faci balansul acela cu frana pe compresie si tras inapoi pe decompresie - ciuciu - acum ma chinui mai mult sa bag in garaj cu spatele

2. accelerari/decelerari - dispare acel balans deranjant fata spate de la moto daaar la decelerare/franare bicicleta sta orizontal si ooole se vor lipi de rezervor :D

3. fiind mai ferma suspensia fata pe franare - franez cu teama - mi se pare ca o sa derapeze mult mai repede - probabil tine de obisnuinta si o sa dispara in timp - cei care sunt obisnuiti cu vitezane se vor bucura.

 

tampenia pe care nu am luat-o in calcul - taxele de platit pentru acest import - 3.7% (accesorii moto) + 24% TVA.

 

la 170 USD - mai platesti vre-o 50usd taxe. dar chiar si asa - consider ca a meritat fiecare cent pt avantajele aduse suspensiei fata.

 

stima,

paul

 

ps - pun si o poza cu componentele valvelor (nu este poza facuta de mine).

post-18136-0-94360400-1393922334_thumb.jpg

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))))

nu imi place multistrada.

in plus - luam una cheala si la cat bagam in ea ... imi luam bmw.(nah - sa se simte si ei bine). ... si tot asa.

sunt oki - este fix ce imi doresc (cel putin pe moment).

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multi vine ful. bemve vine cheala. iar ful inseamna cu toata electronica accesoriile. nu doar motoru si kilometrajul partial. :D

:))))

nu imi place multistrada.

in plus - luam una cheala si la cat bagam in ea ... imi luam bmw.(nah - sa se simte si ei bine). ... si tot asa.

sunt oki - este fix ce imi doresc (cel putin pe moment).

 

stima,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vine ful in conceptia lor ... cu accesoriile lor.

cu siguranta voi gasi alte accesorii sau aceleasi accesorii (alti producatori) - cu alte avantaje pe care voi dori sa le testez cel putin.

:)

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa mor, cu cat ai bagat in ea iti luai multistrada ultimul model!!!! :))

Cred ca merita investitia pana la urma.. daca te gandesti cu banii pe care ii iei pe vstrom second +1000euro(upgrade suspensii) - tot nu iti iei un motor care sa zici ca e un upgrade clar. Anul asta si mie mi-s in plan valvele astea de la ricor, amortizorul spate ramane de vazut daca are loc :)

Si modificarile astea la suspensii acopera cam toate punctele slabe ale vstromului - poate se hazardeaza ivanp la niste comparatii cu modelele concurentei in ceea ce priveste tinuta de drum :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...