ivanp Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Am eu pe miar.Singura hiba e ca s-au decolorat sticker-ele.Nu lua din carbon fiindca se rup in zona niturilor relativ repede.... nu imi plac alea de carbon nicicum. as fi vrut X3 dar nu fac pentru 650 - doar sbk. vedem cum ne ies pasentele ... numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut1979 Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Intreb ca nu cunosc ....se poate folosi cricul central daca se monteaza scutul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Scutul de DL 650 ( 2004-2011 ) va costa 375 Ron cu transport si TVA inclus , la Bucuresti . Scutul de DL 1000( 2003-2012 ) va costa 395 Ron cu transport si TVA inclus , la Bucuresti. Snut fabricate in Portugalia , confectionate din Aluminu masiv cu grosime de 4 mm si sunt vopsite in negru texturat. Ai PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 Scutul de DL 650 ( 2004-2011 ) va costa 375 Ron cu transport si TVA inclus , la Bucuresti . Scutul de DL 1000( 2003-2012 ) va costa 395 Ron cu transport si TVA inclus , la Bucuresti. Snut fabricate in Portugalia , confectionate din Aluminu masiv cu grosime de 4 mm si sunt vopsite in negru texturat. Cam minimaliste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edutzu Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 Cam minimaliste. Cei care imi stiu motocicleta....este exact acelasi scut care il am eu. Bogdan tu l-ai vazut sigur. E o pacoste doar pt Fabio ) ...ca nu stie ce sa faca la schimbarea uleiului, sa-l dea jos sau sa incerce cu el pus. Intotdeauna alege sa nu demonteze....si apoi vorbeste marunt printre buze cand rasuceste in toate directiile filtrul ca sa-l extraga. Bineinteles apare si o nevoie mare de carpe pt sters uleiul din filtru. Un lucru e cert la el....e solid. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 oricum trebuie scos ca nu iese busonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 (editat) Nu contest ca nu ar fi solid, dar mi se pare mic. Nu protejaza fata motorului la noroi si pietricele aruncate de roata, si nici in spatele motorului la tevile de esapament daca incalici un bolovan. De asemenea daca lateralele pliate nu au macar un punct de sudura intre ele, tot ansamblu este elastic cu sanse mari de strambare la lovituri. Dar nici noi nu mergem printre bolovani prea des. Editat Martie 8, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 Pentru toti cei interesati si care se vor afla in Bucuresti , scutul Drenaline montat recent pe un DL650 va putea fi vazut , pipait , evaluat , in cadrul Salonului Nautic Bucuresti http://www.salonulnauticbucuresti.ro/ , in cursul zilei de maine, Duminica 9 Martie , intre orele 10.00 - 19.00 , in cadrul standului firmei Blue Marine Yachts . Aceasta expozitie se desfasoara la Romaero Baneasa . Veti putea vedea si crash bar-ul Drenaline , dar si cricul central fabricat de Bogdan Harea . Dupa parerea mea minimalismul nu e deloc rau pentru ca nu fura din garda la sol , asigura protectia esentiala necesara si nici nu genereaza un pret mare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 (editat) Dupa parerea mea minimalismul nu e deloc rau pentru ca nu fura din garda la sol , asigura protectia esentiala necesara si nici nu genereaza un pret mare . exact ce trebuie . eu am ezitat sa-mi schimb scutul de plastic cu unul metalic din cauza ca imi scadea si mai mult garda la sol. Drenaline asta pare ce trebuie doar ca mi-ar fi placut sa fie putin mai lung ca sa ajunga pana langa cric. dar vreau sa-l vad Editat Martie 8, 2014 de Sergiu_Q Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 (editat) salut, achizitionat o protectie radiator ulei pt dl1000 (am crezut ca e la fel ca la 650 - piula). as putea sa o modific dar nu vreau sa ma mai complic. doreste cineva? este dintr-un aluminiu dur. a costat 30 euro - vreau pe ea 100 lei - prefer TM. numai bine, paul Editat Martie 8, 2014 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tankcsapda Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 /index.php?/topic/670799-bazar-vanzari-si-cumparari/page-49 Vand cutii de aluminiu negre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 salut, achizitionat o protectie radiator ulei pt dl1000 (am crezut ca e la fel ca la 650 - piula). as putea sa o modific dar nu vreau sa ma mai complic. doreste cineva? IMG_1812.JPGIMG_1813.JPG este dintr-un aluminiu dur. a costat 30 euro - vreau pe ea 100 lei - prefer TM. numai bine, paul bre, cand te hotarasti sa vinzi mobra sa imi zici mie primul. daca nu imi iau modelul nou sigur o iau pe a ta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 bre, cand te hotarasti sa vinzi mobra sa imi zici mie primul. daca nu imi iau modelul nou sigur o iau pe a ta! )) cel putin pana la urmatoarea aterizare fortata ... mai am de reglat jocul la supape. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 La supape nu prea ai ce sa reglezi. Trebuie sa schimbi pastilele. Grija la pusul in faza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyca Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Salut, m-a puteți ajuta si pe mine am nevoie de 4-5 Zale de lant Did 525 vm am o problema la inchizatoarea de nit multumesc Plătesc curieratul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Pentru toti cei interesati si care se vor afla in Bucuresti , scutul Drenaline montat recent pe un DL650 va putea fi vazut , pipait , evaluat , in cadrul Salonului Nautic Bucuresti http://www.salonulnauticbucuresti.ro/ , in cursul zilei de maine, Duminica 9 Martie , intre orele 10.00 - 19.00 , in cadrul standului firmei Blue Marine Yachts . Aceasta expozitie se desfasoara la Romaero Baneasa . Veti putea vedea si crash bar-ul Drenaline , dar si cricul central fabricat de Bogdan Harea . Dupa parerea mea minimalismul nu e deloc rau pentru ca nu fura din garda la sol , asigura protectia esentiala necesara si nici nu genereaza un pret mare . Din pacate , din cauze obiective motocicleta n-a mai ajuns la expozitie , dar va putea fi vazuta zilele viitoare , cu scutul instalat, la garajul lui Fabio . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 salut, am terminat ieri si cu ungerea suspensiei prin inlocuirea bucsilor alea distantiere pe care nu le comandasem initial. o sa revin in zona la fiecare 2 ani. uitandu-ma la bascula - si la unghiul pe care il face cu planul orizontal - cred ca acea aparatoare de plastic se gaureste in partea superioara chiar in zona axului daca se merge cu lantul un pic mai putin intins decat zice manualul. se poate verifica vizual sub capacul de la pinionul mic. eu merg cu el destul de slab - de obicei ridic cu piciorul zona inferioara la jumatatea lantului - daca atinge sus usor pe aparatoarea de plastic - il intind, daca nu, ramane asa pana la urmatoarea verificare. cred ca il am de vre-o 30k km si e inca oki (folosesc scottoiler). stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xanderash Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 salut am moto de anul trecut din toamna si am luat un v-strom ... citesc de ceva vreme topicul de aici si sincer m-ati cam bagat la pareri cu cate nenorociri trebuie schimbate/servisate/mesterite etc la el . imi puteti da o lista cu ce sa cer la service cand o sa ajung cu el ca de mers de cand l-am luat nu a stat 2 saptamani legate pe loc . ms Alexandru salut am moto de anul trecut din toamna si am luat un v-strom ... citesc de ceva vreme topicul de aici si sincer m-ati cam bagat la pareri cu cate nenorociri trebuie schimbate/servisate/mesterite etc la el . imi puteti da o lista cu ce sa cer la service cand o sa ajung cu el ca de mers de cand l-am luat nu a stat 2 saptamani legate pe loc . ms Alexandru si daca aveti ceva recomandari de service sau oameni capabili in zona Ploiesti nu ezitati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 )) uh - scuze. nu e cazul sa te sperii - pe aici unii e mai maniaci/o perioada cu timp liber mai mult. e super fiabil si super usor de intretinut - mai ales daca ii stii unele slabiciuni. stima, paul PS - donez un crashbar sw-motech (ala ce vine pe motorcicleta). nu e ideal dar pe mine m-a scapat de niste carene schimbate fix de 2 ori. prefer TM pentru ca o sa trebuiasca sa dau si axul motor + distantiere (e mai lung decat cel standard) si mie imi trebuie ala standard. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xanderash Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 )) uh - scuze. nu e cazul sa te sperii - pe aici unii e mai maniaci/o perioada cu timp liber mai mult. e super fiabil si super usor de intretinut - mai ales daca ii stii unele slabiciuni. stima, paul imi poti spune ce ulei si ce cantitate ii trebuie si ce filtre ? asta asa ca sa pot sa il verific pe mecanicul la care o sa merg... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 imi poti spune ce ulei si ce cantitate ii trebuie si ce filtre ? asta asa ca sa pot sa il verific pe mecanicul la care o sa merg... daca asa verifici pe dl mecanic - eu zic sa il schimbi (pe mecanic). schimbul de ulei poti sa il faci si tu super simplu. HF138 filtru ia-ti 3l ulei - eu folosesc motul 7100 10w50 sau 10w60 - oricare dintre cele doua e perfect pt vara. sau macar 7100 10w40. cu filtru schimbat ar trebui sa intre (daca e 650): Oil change: 2.3l Filter change: 2.7l Engine overhaul: 3.1l stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 (editat) salut am moto de anul trecut din toamna si am luat un v-strom ... citesc de ceva vreme topicul de aici si sincer m-ati cam bagat la pareri cu cate nenorociri trebuie schimbate/servisate/mesterite etc la el . imi puteti da o lista cu ce sa cer la service cand o sa ajung cu el ca de mers de cand l-am luat nu a stat 2 saptamani legate pe loc . ms Alexandru si daca aveti ceva recomandari de service sau oameni capabili in zona Ploiesti nu ezitati Eu nu stiu sa existe vreo motocicleta de productie recenta mai fiabila si mai usor de untretinut decat un v-strom. Chestii de urmarit si care pot pica sub 100.000km: -rulmenti roti + rulment pinion spate - daca speli mobra cu presiune sau mergi des prin ploaie -cablu de ambreiaj - daca mergi mult prin oras -becuri la lumina numar mai ales daca mergi pe coclauri In rest: lichid de frana+ antigel schimbate la 2 ani, ulei+ filtru la 6000km, filtru de aer daca ai unul "sport" merge spalat si curatat la vreo 12000 daca mergi pe cel de hartie inlocuit tot la intervalul asta, Buji la 12000 cele normale si la cat vrei cele pe iridium, placute de frana si lant cand se uzeaza... Daca ai ceva inclinatii mecanice si sti sa montezi o priza acasa merge sa-ti faci si revizia la motocicleta singur. Pe langa Ploiesti eu am mai fost la Romulus - Motofly, Stefanita - Nivotec pt schimburi de lant ca nu am presa si pentru achizitie de diverse consumabile. La George-TNG (Ciolpani) doar pentru reglaje, as fi mers si pentru altceva dar este mai departe. Toti au preturi ok si sunt oameni seriosi Editat Martie 10, 2014 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 pam pam vedem ce iasa. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 bre astia sunt modelul vechi de cbr 919, ai citit tu despre ei si se gasesc adaptoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.