Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Un scurt metraj cu o parte din gasca.Eu sunt cu bobberul ala cu ghidon inalt iar Stroama am imprumutat-o unui amic...vimeo.com/m/89864808

 

No, o fost frumos da' scurt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Vstromisti!

Ieri pe drumul dinspre Bran spre Pitesti, cam dupa Moeciu am depasit un coleg cu Vstrom care mergea in aceeasi directie. Era cu pasager, avea un Gopro montat pe casca si era impreuna cu inca 2 motoare.

Eram curios sa stiu cine e, poate ne pune o filmare ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai adaptoarele merg cu discurile standard. deci are toti - nu pot sa ma mai laud :D.

e adevarat ca sunt unele la 0 km dar aia nu se pune.

 

stima,

paul

 

ps - ceva noutati?

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

credeeam ca sunt adaptoare pentru discuri mai mari

ah - nu, discurile raman alea standard dar merg pusi etrieri cu 4 pistonase (gsxr k0 - k3) - idei cretze.

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... o sa trebuiasca sa invat sa franez:

:D

 

attachicon.gifIMG_1824.JPG

Bravo!

Sa franezi cu viziera inchisa sa nu-ti sara ochii :D te vor uri pasagerii grav :D

Avand in vedere ca etrierele noi vor folosi o suprafata mai mare din disc dureaza destul de mult pana se aseaza, iti spun ca sa nu fi dezamagit la inceput. Acum pune bani deoparte si de o pompa radiala brembo si cauta colegi de plimbare cu vitezane (modelele mai noi de r6 si de r1 au niste pompe radiale foarte bune si destul de ok la pret)

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa franezi cu viziera inchisa sa nu-ti sara ochii :D te vor uri pasagerii grav :D

merci de atentionare - probabil o sa fie interesant :D.

 

Avand in vedere ca etrierele noi vor folosi o suprafata mai mare din disc dureaza destul de mult pana se aseaza, iti spun ca sa nu fi dezamagit la inceput. Acum pune bani deoparte si de o pompa radiala brembo si cauta colegi de plimbare cu vitezane (modelele mai noi de r6 si de r1 au niste pompe radiale foarte bune si destul de ok la pret)

pt pompa m-am tot gandit - mai astept dupa ce fac modificarea sa vad cum misca (pana atunci mi s-a infiletat aia cu axele cu came de sv si speram sa plece dar se pare ca nu)

in plus am un stil destul de langsam de mers cu mobra (daca vreau mai mult o sa trebuiasca invatate si mai multe "detalii".

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate trebuie sa ma despart de motocicleta.

Daca stiti pe cineva interesat ii puteti da link-ul : /index.php?/topic/710040-suzuki-dl650-v-strom/

 

Mersi

Care-i treaba cu mufa verde de sub rezervor? Sa stiu la ce sa ma astept, sau ce sa previn...

Editat de petrilacocuz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci de atentionare - probabil o sa fie interesant :D.

 

pt pompa m-am tot gandit - mai astept dupa ce fac modificarea sa vad cum misca (pana atunci mi s-a infiletat aia cu axele cu came de sv si speram sa plece dar se pare ca nu)

in plus am un stil destul de langsam de mers cu mobra (daca vreau mai mult o sa trebuiasca invatate si mai multe "detalii".

 

numai bine,

paul

Eu am in garaj si un SV 650S din 2006 cu care mai merg din cand in cand si chiar daca trage mai tare, este si mai usoara, nu as vrea motorul ala pe v-strom, trebuie turat ceva mai mult. Daca mergi doar sosea upgrade-ul este binevenit dar daca mai scapi vaca pe aratura se cam cere un pinion mai mic pe fata ca sa nu uzezi aiurea ambreiajul. Astia prin SUA fac modificarea asta combinata cu pistoane de busa pentru ca au acelasi alezaj dar maresc compresia la 13,5 (standard 11,5) si de acolo se simte o crestere de putere semnificativa peste 80 de cai in total, unii spun 85 dar posibil cu filtru sport, toba si soft personalizat.

Pentru tunning cel mai bine vorbesti cu userul @tng.

Parerea mea este ca cel mai tunning la 650 este v-stromul de 1000 iar acolo posibilitatile sunt altele, doar se trage din TLR-ul de 135de cai

http://www.zlockracing.com/new_products.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... dar daca mai scapi vaca pe aratura se cam cere un pinion mai mic pe fata ca sa nu uzezi aiurea ambreiajul.

Parerea mea este ca cel mai tunning la 650 este v-stromul de 1000 iar acolo posibilitatile sunt altele, doar se trage din TLR-ul de 135de cai

http://www.zlockracing.com/new_products.html

doar strada.

imi doresc doar un pic mai multa putere (5-10 caluti) pt mersul in 2 cu bagaje.

cele doua axe cu came ( noi - aprox 370 euro) sunt o modificare reversibila si fara prea mult efort (oricum urmeaza schimbate cateva pastile). ma atrage modificarea si pentru ca puterea creste uniform (si in ture joase + medii).

poate poate un power commander ulterior cu ceva harti de testat daca chiar ma agita idea desi in acest moment nu cred ca o sa ajung acolo.

(1000-le este prea mult pt skills-urile mele - si pentru 650 mai am multe de invatat ca sa pot sa il folosesc la ce poate el. in plus pt 1000 - merg mult prea mult in oras si ar fi pacat).

 

merci de user si link-uri (chiar nu ajunsesem pe ele in cautarile mele).

 

numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) tu nu vrei sa ma lasi sa dorm linistit? :D

nu ma atrage deloc schimbarea spre alt motor mai puternic. (am mai zis ca am mai cochetat si cu rt1150? dar "Doamne ajuta" cu prietenii care mi-au (re)aratat calea)

cu ceva putina putere in plus va fi motoretzul meu de vis 100%. daca mai gasesc si o solutie pt protectie la vant in zona inferioara - 120%.

sper drac sa ramana intreg cat mai mult timp ... :D

numai bine, paul

 

ps - exista produse similare pt astea vandute de touratech?

post-18136-0-83396700-1395706887_thumb.gif



... si din seria ajustarilor - pt cei care considera ca DL-ul sta un pic prea inclinat pe cric lateral (al meu sigur sta ca are si telescopul spate mai lung cu 5mm) am gasit pe net 2 idei de modificat (reversibile ambele):

post-18136-0-66178700-1395736939_thumb.jpg

 

sau

 

post-18136-0-77243400-1395736966_thumb.jpg post-18136-0-44286700-1395736993_thumb.jpg

 

eu trebuie sa mi-l mai lungesc un pic (3-44cm) si nu vreau sa il tai/prelungesc - idea 2 mi se pare oki.

 

numai bine.

 

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

arata oribil varianta 2.

eu l-am lungit la Alp dar a iesit urat din cauza ca am apelat la meseriasii pwlii. am facut swap cuc el de afrikana.

I-ti recomand sa-l prelungesti, arata mai bine si e mai ok estetic si functional. stiu sudor bun in TM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-ti recomand sa-l prelungesti, arata mai bine si e mai ok estetic si functional. stiu sudor bun in TM.

merci. nu as taia.

poate gasesc o idee pe undeva cu un alt picior din ala compatibil dar cu 3-4-5 cm mai lung.

 

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci. nu as taia.

poate gasesc o idee pe undeva cu un alt picior din ala compatibil dar cu 3-4-5 cm mai lung.

 

stima

salut!

eu am pe motor (stiu, e bmw, da nu dati cu pietre) asa ceva. e reversibila transformarea (se prinde in suruburi) si are practic niste placi pe post de distantiere. cu solutia asta il faci si mai lat (e bun pe offroad ca e o suprafata mai mare de contact), iar ca inaltime, il faci cat de inalt poftesti (mai pui sau mai scoti distantiere din alea).

eu l-am cumparat din uk dar nu e mare inginerie de facut.

 

SideStandFoot-R1150GS-1135.jpg

Editat de gabyshor
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut!

eu am pe motor (stiu, e bmw, da nu dati cu pietre) asa ceva. e reversibila transformarea (se prinde in suruburi) si are practic niste placi pe post de distantiere. cu solutia asta il faci si mai lat (e bun pe offroad ca e o suprafata mai mare de contact), iar ca inaltime, il faci cat de inalt poftesti (mai pui sau mai scoti distantiere din alea).

Salut Gabi,

:) - nu are legatura ideea cu tipul motorului.

stiu si de talpa aceia pentru cric dar ca sa pun distantiere pentru 4 cm care si sa stea tzepene cred ca e un pic mai complicat.

mai caut - tot sper sa gasesc un picior de cric compatibil si mai lung.

 

merci,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, am inteles ideea.

cat este castigul de inaltime? 5-10mm?

mie imi trebuie 40-50 mm acolo si la inaltimea asta ar arata cel putin ciudat.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da, am inteles ideea.

cat este castigul de inaltime? 5-10mm?

mie imi trebuie 40-50 mm acolo si la inaltimea asta ar arata cel putin ciudat.

 

numai bine,

paul

sunt cativa cm buni, nici pomeneala de 5-10mm.

tre sa ajung la garaj si-l masor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...