ivanp Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Ce parere aveti despre parbrizul de touring de la Kappa - KD260? L-a incercat cineva? E ok la o viteza de croaziera de 130-140km/h? Are un pret destu de atractiv, daca este si eficient ar fi super. cred ca e acelasi cu Givi 260 ST. Yamoco/lucian/pstefan te pot lamuri cum e cu el. Am sa incerc sa-l remontez mai cu atentie si sa strang surubul respectiv mai tare. Ce-i cu parbrizul MRA Vario? Am eu dar nu e mare smecherie! strange surubul respectiv pana pune presiune pe distantierul acela si nu o sa mai vibreze. De MRA vario ziceam ca am unul nou la vanzare (am mai avut in trecut pe suportul standard). Pe suportul de la Madstand sta un pic la distanta prea mare de rider si de aia as testa altul. numai bine, paul PS - am montat kitul de relee - a iesit foarte curat asa cum imi doream. acum imi parea rau ca nu am facut modificarea mai demult: - nu mai trec cei 10 amperi prin butonul contact buton - nu mai variaza luminozitatea farurilor de la turatia de relanti spre accelerat si nici cand e la relanti si semnalizezi - nu se vede nici o diferenta. - lumina galbuie a farurilor a devenit alba numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 (editat) salut. am si eu un v strom recent achizitionat. vreo 1500 km condusi in total si numai pe motorul asta. am si iesit pe offroad ca m-a mancat in .. talpa si va las sa va amuzati... min 3:05 super. si eu mai merg pe drumuri forestiere dar din cauza cauciucurilor de strada, cand dau de namol se cam lasa si cu o tranta saptamana trecuta am scapat-o si eu intr-o balta. (pe la min 1:30). eu doar am, scapat-o dar un prieten cu un F650 a facut si un salt interesant ) (min 4:40) daca vrei sa mergi mai des pe trasee dinastea cam trebuie sa treci la cauciucuri adecvate. eu nu ma indur sa pun Karoo pentru ca merg mult pe strada. probabil ca o sa-mi iau si o enduroaica pentru haladuiala prin padure. Editat Aprilie 6, 2014 de Sergiu_Q Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 (editat) Ce parere aveti despre parbrizul de touring de la Kappa - KD260? L-a incercat cineva? E ok la o viteza de croaziera de 130-140km/h? Are un pret destu de atractiv, daca este si eficient ar fi super.Din umila mea experienta si multe incercari, un parbriz fix pt enduro-turing universal valabil nu exista. Inaltimea diferita a proprietarului (165-195), conditiile diferite de exploatare inerente (enduro, oras, autostrada)fac ca un parbriz fix sa nu fie potrivit cel putin nu in anumite conditii. Exista Madstand-ul de care multi sunt multumiti si sistemul meu de glisare combinat cu un parbriz mai generos. Eu am urmarit sa obtin o vizibilitate max imediat inaintea motocicletei, pt deplasarea in oras, plimbari lejere, sau offroad unde groapa, bolovanul, sau sina de tranvai trebuie s-o vezi direct peste parbrizul coborat la max si o protectie max pt cursele lungi, sau autostrada, unde parbrizul ridicat 10-12 cm face sa fii ferit de vant, zgomot, muste, ploaie. In general am facut parbrize la comanda dupa cerintele si pe dimensiunile clientului, impreuna cu acesta stabilind decuparea pe contur pt a corespunde dpdv design. Care stati prin prejma va invit sa facem parbrizul impreuna, in schema deja folosita si perfectionata dupa mai multe zeci de parbrize realizate. De altfel majoritatea producatorilor au adoptat pt aceasta categorie sisteme reglabile usor, fara scule, pt unghi si/sau inaltimea parbrizelor, pt modele noi aparute in ultimii 2-3 ani (GS1200. XT1200ZE, Vstrom 1000 ABS, KTM1190) Editat Aprilie 6, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Uzzy77 Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 Pai vecine, de unde sa stiu ca faci si parbrize... In cazul asta o sa te vizitez (oricum am zis c-o fac pt. sideuri) si vedem la fata locului ce putem sa incropim. Eu offroad/dirt nu fac, de ploaie ma feresc cat pot, as avea nevoie 90% pentru vant. Probabil un 10-12 cm mai inalt fata de cel original ar cam trebui sa-si faca treaba. Am 1.83cm inaltime, deci nu-s cat bradu'. In pozele atasate de tine, parbrizele sunt destul de inalte, cel putin pentru gustul meu. Din punct de vedere al designului, cel pe care l-am atasat eu in postul anterior, mi se pare exact ce trebe. Arata super ok, nu e nici prea prea nici foarte foarte, dar...nici nu stiu daca isi face sau nu treaba. @ivanp - o sa incerc sa le dau un pm sa vedem daca imi pot impartasi o parere. Banuiesc ca ei il au montan de mi-ai zis ca ma pot ajuta nu? Din punct de vedere sistem de prindere, cred ca o sa merg pe cel standard, macar sa incerc, ca nu m-as apuca de investitii. Totusi abia am luat moto de 2 satamani, prefer macar acum la inceput sa-mi bag banii in benzina, nu in upgradeuri. Oricum tre sa ajung la Fabio pentru furca si la Victor pt. un set de gume. Apropos de gume, m-am cam decis. O sa merg pe Anakee 2. Sper sa fie ok pentru ce am eu nevoie. Aaaa si inca ceva. Mi s-a pus pata pe o casca flip-up. Lazer Monaco Pure Carbon. Scumpa ca dracu, bunicica din ce am vazut prin reviewuri si ma gandeam ca poate aveti idee unde as gasi-o mai ieftin. In tara se invarte la vreo 2000 de lei, afara (e-bay), cu tot cu transport sa zic ca best deal am gasit in jur de 1650 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 @ivanp - o sa incerc sa le dau un pm sa vedem daca imi pot impartasi o parere. Banuiesc ca ei il au montan de mi-ai zis ca ma pot ajuta nu? Apropos de gume, m-am cam decis. O sa merg pe Anakee 2. Sper sa fie ok pentru ce am eu nevoie. da, yamoco a avut si el e inalt, pstefan are acum ( nu stiu cat de bine e crescut). anakee2 se patratzeste destul de repede pe spate - poti merge linistit pe un anakee 3 pe spate sau un metzeler tourance (evident daca nu ai nimic impotriva combinatiei diferite fata/spate). stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut1979 Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 Si eu vreu sa schimb parbrizul...e cel original....am 1.87 inaltime...daca bag capul la cutie e mai bine ...in rest la viteze mai mari 120 ---ma cam sparge vantul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 Glisierele din aluminiu, vopsite electrostatic negru mat, se prind in cazul Vstrom-ului in suruburile parbrizului pe suportul original. Minim 10-12 cm cursa pe vertical. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Uzzy77 Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 da, yamoco a avut si el e inalt, pstefan are acum ( nu stiu cat de bine e crescut). anakee2 se patratzeste destul de repede pe spate - poti merge linistit pe un anakee 3 pe spate sau un metzeler tourance (evident daca nu ai nimic impotriva combinatiei diferite fata/spate). stima Nu am fost niciodata pentru asa ceva. E posibil sa fie o prostie, dar sti cum e cu fixurile omului... Si eu vreu sa schimb parbrizul...e cel original....am 1.87 inaltime...daca bag capul la cutie e mai bine ...in rest la viteze mai mari 120 ---ma cam sparge vantul Exact asa se intampla si la mine. Si nu am reununtat la sportiva ca sa ajung sa stau tot cocosat, deci clar trebe modificat parbrizul! Glisierele din aluminiu, vopsite electrostatic negru mat, se prind in cazul Vstrom-ului in suruburile parbrizului pe suportul original. Minim 10-12 cm cursa pe vertical. Foarte misto, in cazul asta este de incercat intai cu parbrizul original si cu sistemul asta! Tre sa ne vedem! Ma ademenesti ca pe un copil mic cu bombonele, sper ca nu esti vreo vrajitoare rea de vrei sa ma mananci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 Nu am fost niciodata pentru asa ceva. E posibil sa fie o prostie, dar sti cum e cu fixurile omului... nu-i rau sa mai incerci si idei care la inceput ti se par "neinspirate". imi amintesc foarte clar cand acum ceva luni florin imi zicea cum ca etrierii de gsxr sunt o imbunatatire semnificativa pt oprirea motoretzului si eu i-am dat cu tifla pe moment. dupa cele cateva luni in care am realizat ca am mai multa acceleratie decat frana - le-am schimbat cu o cheltuiala de vre-o 500lei (adaptoare + etrieri, pompa frana si conductele au ramas aceeasi). nu-i ieftin dar diferenta este MARE (nu ca as fie eu nush ce racer - departe de mine) dar: - efortul este mult mai mic pt blocat fata ( nu neaparat un avantaj) - se poate controla cu un deget (eu de obicei merg tot timpul cu 2 degete pe frana) - dozajul este mult mai uniform si liniar - inainte cand eram 2 si bagaje - ma rugam sa se opreasca utilajul - mai ales la viteza + stopuri active la distanta destul de mica in fata - nu mai este cazul. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 6, 2014 Share Postat Aprilie 6, 2014 la frana spate nu s-a gandit nimeni ? la frana fata mai bine sa am o plaja mai larga pana la blocare...dar pe spate e jale. nu reusesc s-o blochez in mers sub nici o forma. oricum eu am vazut o mare diferenta pe fata dupa ce am servisat etrierii si am schimbat lichidul. avand in vedere ca nu am abs nici nu as vrea sa fie mult mai eficienta ca risc sa blochez fata mai des decat as vrea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shade Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Glisierele din aluminiu, vopsite electrostatic negru mat, se prind in cazul Vstrom-ului in suruburile parbrizului pe suportul original. Minim 10-12 cm cursa pe vertical. Un pret pt ele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 la frana fata mai bine sa am o plaja mai larga pana la blocare... cu modificarea de etrieri ai o plaja mai larga. cu etrierii vechi (intretinuti) se bloca roata cumva brusc. reactia franei nu era liniara la o apasare liniara a manetei de frana. forta cu care blochezi roata fata este mai mica acum. stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Un pret pt ele?Numai glisierele nu pot fi folosite, datorita gaurilor de prindere a parbrizelor originale care nu sunt aliniate si nici la distanta potrivita. Impreuna cu parbrizul costa cam cat un parbriz mare de firma. Pt detalii 0722646373. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 (editat) cu modificarea de etrieri ai o plaja mai larga. cu etrierii vechi (intretinuti) se bloca roata cumva brusc. reactia franei nu era liniara la o apasare liniara a manetei de frana. forta cu care blochezi roata fata este mai mica acum. stima Sau mai simplu: Ca cat ai mai multe pistonase cu atat dozezi mai bine frana. @Sergiu daca vrei frana pe spate incearca placutele Carbon Lorraine RX3 sunt 100 de lei si daca le faci rodajul corect fara sa le arzi vreo 150-200 de franari usoare cu timp de racire intre ele o sa te dai cu capul de bord la o frana mai hotarata cu spatele. Acelsi sistem de franare cum are v-stromul pe spate este la majoritatea vitezanelor de la gsxr600 pana la hayabusa, r1 etc Editat Aprilie 7, 2014 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Nu recomand Carbon Lorraine....Sunt prea agresive cu discurile si le cam sapa...Mai bine Brembo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Nu recomand Carbon Lorraine....Sunt prea agresive cu discurile si le cam sapa...Mai bine Brembo. Esti sigur? Am vazut cum arata discurile de v-strom dupa ce au mers cu brembo si sunt pline de santuri mari.\ Eu n-am avut probleme cu CL A3+, XBK5 si RX3. In schimb cu ebc hh, goldfren. ferodo, brenta, si braking da! luau vizibil din disc Si sbs-urile mi s-au parut calitative dar le-am mancat in 7000km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Nu stiu cat de mult conteaza firma dar sigur conteaza tipul placutelor: metalice sau organice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 (editat) de unde iau tot ce trebuie pentru upgrade la sistemul de franare fata? Editat Aprilie 7, 2014 de pstefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 (editat) salut, pentru cei care vor sa isi modifice semnalizarile in running lights (aprinse la contact pus si cand pui semnal - blink prin stingere ).daca se doreste trecere pe led fata/spate - exista relee cu 7 pini pentru semnale pe led (http://www.romimoto-piese.ro/search/releu+led/in/all/article/325290 - se inlocuieste releul standard).smecheria se vad ca se face super simplu cu 2 relee clasice si ceva timp pentru identificare sarme prin instalatie.o sa incerc sa gasesc si o sursa pt relee mai mici fata de cele auto de 40A. PS - nu pot sa nu atasez si un pdf cu cateva idei pro-modificarea de mai sus:W Pro_130_engelsk_103117.pdf de unde iau tot ce trebuie pentru upgrade la sistemul de franare fata? adaptor pentru alti etrieri (tokico sau nissin) - http://www.svracingparts.com/store/#!/~/product/category=472406&id=10245069cred ca etrieri tokico gasesti mai usor la dezmembrari versus nissin.etrieri - gasesti la dezmembrari - gsxr 600/750 - k1, k2, k3 - eu am luat de aici: (100-150 lei ) /index.php?/topic/696487-dezmembrez-suzuki-gsxr-6007501000k1k2k3/merg conductele originale pastrate - vor sta o idee mai intinse dar nu la max. stima ))) pdf-ul de mai sus e gresit. asta e cel corect: 05-0178-W.pdf Editat Aprilie 7, 2014 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 CC A3+ am pe fata si RX3 pe spate. totusi spatele nu pot sa zic ca franeaza prea bine. eu am fost multumit de Carbon Lorraine . cred ca sunt cele mai bune placute din cate am incercat eu pana acum. ma gandesc totusi ca frana spate nu e prea eficienta in general de asta si franeaza greoi la viteze mai mari. am tot cocjetat si eu cu schimbare etrierilor. analizand chetuielile ca sa fac din motoreta mea o motoreta cum mi-ar place mie...si vazand noul DL 1000....m-am hotarat sa nu mai investesc nimic acum si sa strang banii. si cand o sa am toata suma...sa-mi iau ktm 1190 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 (editat) Gluma asta o sa te coste cateva beri la Intalnirea 2014. Editat Aprilie 7, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 (editat) adaptor pentru alti etrieri (tokico sau nissin) - http://www.svracingparts.com/store/#!/~/product/category=472406&id=10245069 cred ca etrieri tokico gasesti mai usor la dezmembrari versus nissin. etrieri - gasesti la dezmembrari - gsxr 600/750 - k1, k2, k3 - eu am luat de aici: (100-150 lei ) /index.php?/topic/696487-dezmembrez-suzuki-gsxr-6007501000k1k2k3/ merg conductele originale pastrate - vor sta o idee mai intinse dar nu la max. VstromBrakeCaliperAdapterBracket-1.jpg trebuie si alte placute? Prin europa se gasesc adaptoarele respective? Editat Aprilie 7, 2014 de pstefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 trebuie si alte placute? Prin europa se gasesc adaptoarele respective? altele. EBC FA158HH am ales eu (pt consolare - acelasi set st/dr si un pic mai eftinde decat pt etrierii standard ). partea proasta la mine ca tocmai schimbasem placutele cu cateva zile in urma (tot ebc hh) dar sper sa ii trebuiasca la careva in criza de placute ebc hh. adaptoare - eu nu am gasit in europa (svracing nu au distribuitor in eu si alti producatori nu am gasit). stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Gluma asta o sa te coste cateva beri la Intalnirea 2014. scuze ...am vrut sa zic xt1200 si mi-a iesit 1190 bem vin ca de la bere facem burta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 7, 2014 Share Postat Aprilie 7, 2014 Acum nu mai exista scuza. Orice Vstrom poate fi inlocuit tot cu un Vstrom. Astea noi sunt de TOP. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.