Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Salut

 

Daca omul face urmatoarele accesorii pentru DL1000 (2007) trece-ma si pe mine pe lista cu:

- handlebar base with 12v and power socket

- scut aluminiu

 

 

Salut,

 

Luni (20.04) intentionez sa fac comanda la Vasile.

 

Pana acum lista arata asa:

xsebi - gps mount - 38 + 8.50+1.44
adi2all - skid plate, radiator guard black - 35 + 95 + 32 + 5
sorin 666 - 2 capace rezervor frana dl1000 - 14 + 8.50+0.7
Horia_Long - handlebar base with 12v and power socket - 40 + 8.50+1.50
Csotany (Hunor) - forkbrace - 50 + 8.50 + 1.8
mihai stancu - forkbrace - 50 + 8.50 + 1.8
Mai sus sunt trecute pentru fiecare preturi + transportul individual + comisionul pentru transfer paypal cerut de vasile si inclus in pretul de vanzare.
Sper sa scoatem macar transportul gratuit sau macar o suma modica si comision de transfer paypal (data trecuta a fost 8Eu) pe care sa o impartim ponderat la toti participantii la comanda.
PS - va recomand cu incredere si kiturile de coborare scarite (32euro - http://www.cosmo-accessories.com/online-store/electronics-computers/dl-650-v-strom/foot-peg-lowering-kit-leptomeries.html) - mai relaxeaza unghiul genunchilor si nu incomodeaza la inclinari in curbe.
Numai bine,
Paul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Leilor, voi va stiti mai bine cu search-ul pe net, asa ca poate ma ajutati sa gasesc si eu o PLACA BORD (ca in poza 3 de la Ivan de mai sus), dar pt. modelul nou de Vstrom L2.

Poate fi si fara gaurile de voltmetru/priza....

 

Danke!

zice vasile ca nu face si nu are pe nimeni prin zona sa verifice.

dar - eu din cate stiu jugul superior este acelasi la toate modelele de 650.

poti sa verifici cu un prieten cu model mai vechi de dl asa ochiometric?

ar fi de verificat - cele 2 suruburi de prindere, pozitia semisferei unde se imbina cu rotundul de la contact, cablurile care trec spre in jos prin clamele alea.

 

numai bine,

paul

» Post actualizat in 17 Apr 2015 13:28

Salut

 

Daca omul face urmatoarele accesorii pentru DL1000 (2007) trece-ma si pe mine pe lista cu:

- handlebar base with 12v and power socket

- scut aluminiu

intreb.

vad ca scut nu e listat la modelul de 1000 si placa aceea are doar priza desi e spatiu pentru volmetru.

stima,

paul

» Post actualizat in 17 Apr 2015 13:45

dar - eu din cate stiu jugul superior este acelasi la toate modelele de 650.

stiu prost! ignora-ma, te rog!

:)

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ivanp: Ma bag si eu la un kit de coborare scarite.. ca vad ca tot nu reusesc sa ma programez la inaltat scaunul

sigur, te trec pe lista.

o intrebare ca sa nu incurcam lucrurile - dl-ul tau din ce an e?

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iertati-mi ignoranță. .. dar la ce îți trebuie sa citești voltajul? nu amperajul e cel cu adevărat util de citit? Sau faci fracții în mers? Întreb ca mă poate tenta și pe mine același dispozitiv

 

 

ai si tu dreptatea ta.

voltmetrul respectiv monitorizeaza circuitul de incarcare si daca acea tensiune cu motorul pornit (nu vreau sa dau cifre) nu este peste tensiunea de la baterie cu motorul oprit e bai (magneti, stator, releu).

pe partea de consumatori (unde s-ar preta mai bine acel voltmetru) e mai simplu ca acolo consumul e constant si ai tu grija sa iti calculezi consumul total cand iti adaugi consumatori noi. electric vorbind - cum zicea cineva mai acum cateva posturi sunt cam 150 de watti/10-12 amperi cu care sa te joci si mare atentie ca masa nu se ia de pe cadru - trebuie circuit dus la masa bateriei.

eu asa vad lucrurile.

:)

bafta,

paul

Daca luam placa simpla de la Vasile si apoi luam priza si asa ceva http://goo.gl/P8eTPO iesim si mai ieftin si avem voltmetru + ampermetru.

» Post actualizat in 17 Apr 2015 22:51

Nu mai pot da edit, se pare ca masoara corect

» Post actualizat in 17 Apr 2015 23:22

Merge pus asta pe vstrom? http://goo.gl/eHjlHe

post-68410-0-06974200-1429311070_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca luam placa simpla de la Vasile si apoi luam priza si asa ceva http://goo.gl/P8eTPO iesim si mai ieftin si avem voltmetru + ampermetru.

» Post actualizat in 17 Apr 2015 22:51

Nu mai pot da edit, se pare ca masoara corect

hmmm, din punctul meu de vedere ampermetru nu iti trebuie ca nu te ajuta informatia (acum imi dau seama ca in postul meu am vrut sa zic - pe partea de consumatori unde s-ar preta mai bine acel *ampermetru). In plus ampermetru trebuie pus in serie cu toti consumatorii tai - trebuie sa treci tot curentul prin el - este mai greu de instalat. Nu m-as risca sa trec tot curentul consumat printr-un circuit adaugat (mai ales chinezesc). Rationamentul poate fi aplicat si pe partea de incarcare daca acolo te gandesti sa il instalezi dar aici cu atat mai sensibil la trecut tot curentul prin ampermetrul respectiv.

Oricum, din cate imi amintesc din discutiile cu vasile, zicea ca daca vrem vre-o gaura speciala in placa respectiva o face.

 

» Post actualizat in 17 Apr 2015 23:22

Merge pus asta pe vstrom? http://goo.gl/eHjlHe

 

Pozele par facute pe un vstrom. Impresionant numarul de cabluri. Ma surprinde ideea de a pune cate un cablu pentru fiecare viteza - din cate stiu indicatoarele existente sunt facute cu un comparator.

Eu unul am renuntat la "chinezarii" dupa multele experiente negative cu produsele respective (dx.com). Prost finisate, slaba calitate tehnica - in general cam toate au ajuns in raftul cu rebooturi. Cea mai costisitoare experienta a fost cu proiectoarele cu led - cred ca am vre-o 6 din care doar unul mai merge. toate au crapat in primele 1-2 saptamani maxim 1 luna. De vre-o 3 luni ma mai asteapta unul la posta de la vama sa il ridic dar pur si simplu nu imi vine in ideea ca o sa patesc la fel ca celelalte. Ultimul a crapat in concediu (unde a plouat cat casa si chiar as fi avut nevoie sa functioneze dar rahat - m-a lasat). Toata frustrarea asta dupa ce m-am chinuit nush cat sa trag circuit de alimentare prin releu, care sa functioneze doar cu motorul pornit, cu butonel dragutz pe ghidon la mana stanga ...

Admit ca sunt si produse chinezesti de calitate, poate nu am avut eu noroc cu producatorii de la care am cumparat.

Revenind al indicatorul de treapta - din punctul meu de vedere ar fi un alt bling adaugat (nu stiu cat te ajuta la condus informatia cu viteza in care esti dar trecem peste). Ia in calcul si posibilitatea ca iti crapa intr-o tura, la 500 de km de casa (si cand zic crapa nu ma refer la afisaj ci senzorul de vit. - informatie folosita si de CDI). Sau o alta varianta dupa tot ce te-ai chinuit sa il montezi - dupa o saptamana nu mai functioneaza un segment la afisaj :D.

 

Bafta,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faza cu indicatorul o sa-mi treaca, acum mi-am adus aminte ca la fel am patit si cu sv650-ul. La inceput bagam a-1-a din greseala destul de des, asa patesc acum si cu vstrom-ul dar parca la asta nu e atat de tare frana de motor. App de cutie, in a-1-a cam fluiera, sv-ul nu facea asa, e normal?

Cat despre china nu am avut nici o problema pana acum, chiar mi-am luat proiectoare de 10w cu led si acum un an si functioneaza fara nici o problema. Oare voltmetrul si priza aia de pe placa lu' Vasile nu sunt tot de pe china?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare voltmetrul si priza aia de pe placa lu' Vasile nu sunt tot de pe china?

ba da, cu siguranta ca a si zis. si chinul mai ales cu voltmetrul sa indice bine si fiabil.

nu inteleg acel fluierat - dar poate cand ne vedem il si asculatam.

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

zice vasile ca nu face si nu are pe nimeni prin zona sa verifice.

dar - eu din cate stiu jugul superior este acelasi la toate modelele de 650.

poti sa verifici cu un prieten cu model mai vechi de dl asa ochiometric?

ar fi de verificat - cele 2 suruburi de prindere, pozitia semisferei unde se imbina cu rotundul de la contact, cablurile care trec spre in jos prin clamele alea.

 

numai bine,

paul

» Post actualizat in 17 Apr 2015 13:28

 

Salut!

Nu, nu se potriveste, dar nu din cauza prinderilor pe jug, ci din cauza plasticului din jurul bordului, care intra in contact cu placa la modelul nou.

Deci trebuie practic ca placa sa fie altfel taiata.....

Multumesc mult si daca gasesti ceva, da-mi te rog un semn si mie....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ivanp: intre proiectoarele tale care sunt varza/praf/de cacao e cumva si modelul asta: http://www.mgmotors.ro/ro/lumini/90-proiector-moto-led-cree-2500-lumeni.html ?

E nasol ca e gri. In rest e beton.


» Post actualizat in 20 Apr 2015 11:50

si inca ceva interesant gasit de mine pe net: http://www.mgmotors.ro/ro/incarcatoare-telefon/29-priza-usb-si-voltmetru.html


» Post actualizat in 20 Apr 2015 11:54

sau pentru cei care au deja priza: http://www.mgmotors.ro/ro/incarcatoare-telefon/128-termometru-voltmetru-incarcator-usb.html

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)

de la mine nu le merge site-ul: You cannot access this store from your country. We apologize for the inconvenience.

ies printr-un ip de germania ...

alea ale mele erau negre- CREE 10w de pe ebay ... daca zici ca alea din linkul tau sunt gri - nu sunt alea.

:D

 

stima,

paul


» Post actualizat in 20 Apr 2015 12:10

LE - m-am conectat de acasa - ale mele nu sunt la fel ca proiectoarele din linkul tau.

PS - pentru posesorii de prize de brichete expuse intemperiilor (pe placa de bord) pentru a evita acumularea de apa de ploaie in interiorul prize este recomandat de dat o gaura in fundul brichetei, in punctul cel mai de jos (motocicleta pe cricul lateral si ghidon blocat).

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

alea ale mele erau negre- CREE 10w de pe ebay ... daca zici ca alea din linkul tau sunt gri - nu sunt alea.

stima,

paul

adica astea: http://www.aliexpress.com/item/2-INCH-10W-CREE-LED-WORK-LIGHT-FLOOD-SPOT-for-OFF-ROAD-USE-FOG-LAMP-C76/32261850643.html

gen.

au crapat in draci!

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS - pentru posesorii de prize de brichete expuse intemperiilor (pe placa de bord) pentru a evita acumularea de apa de ploaie in interiorul prize este recomandat de dat o gaura in fundul brichetei, in punctul cel mai de jos (motocicleta pe cricul lateral si ghidon blocat).

 

stima,

paul

 

Ms pt info :)

 

Bine ca nu ai zis si sa fie mobra oprita.

Deci ms inca odata, pt freza afro, facuta gratis.

Editat de Horia_Long_Xiao
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

misto priza cu voltmetru. oare se poate roti voltmetrul ala cu 90 de drade ca sa il putem pune si in alte parti ?

da, se poate roti.

 

Ms pt info :)

 

Bine ca nu ai zis si sa fie mobra oprita.

Deci ms inca odata, pt freza afro, facuta gratis.

ma scuzati daca am dat prea multe detalii dar cateodata e mai bine.

:D

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stimati ingineri :)

nu s-a gandit nimeni sa faca cineva un cablaj low budget cu 2 fire, stanga dreapta ? Cand te inclini intr-o curba pe stanga cu trotineta se aprinde halogenu/ledu de pe stanga cand te inclini pe dreapta celalalat :) sau no, amandoua. In felu asta nu poate comenta nimeni nimic. Cornering light e la ordinea zilei la masinile din ziua de azi.

 

Daca nu s-a gandit inca cineva la treaba asta, ma gandesc sa imi fac mie unu si cu ocazia asta poate mai e careva interesat si poate fac mai multe. Sau de ce nu poate are cineva asaceva de vanzare.

Careva/cineva ? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ehee,maestre a venit si brake.Sa zica cum ,ce si cat a taiat.altii au taiat si in interior.deci,xsebi cum e.ai taiat asa la intamplare sau ceva mai tehnic.asta vreau sa fac saptamana asta ,.ast un rasp .ms .

Cum e? Esti multumit de modificare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Las ca rezolvam si mai ieftin de atat :)

Idea e ca atunci cand am renuntat la 4 roti in favoarea a 2, am spus ca nu voi conduce niciodata seara/noaptea .... doar am zis, deci caut solutii :)

 

Am vazut la plecarea de la V-Stromania de anul trecut! Nuuuuu conduci noaptea. Da daaaa.... stiu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...