Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

merci si eu.

 

@ivanp : Transfer efectuat :D !

Multumesc

 

PS - daca sunteti curiosi de alarme - defender L711, RSI2009 sau starlink ebike(gsm/gps) si aveti intrebari - va raspund cu placere.

 

am scris cateva randuri despre ebike ( :D pe scurt toata stima pentru israelieni in domeniul echipamentelor astea):

======================================================================================

Pe scurt - cred ca este cea mai potenta alarma cu GPS si GSM de pe piata (si nu doar piata din Ro).

Pe langa functiile de baza ale unei alarme clasice ofera si posibilitatea de tracking prin SMS-uri cu coordonatele GPS.

Foarte fain gandit si modul de intrare in standby (pentru a reduce consumul in situatii de depozitare) dar evident daca apare un eveniment alarma iese din standby si isi face treaba. Tot aici din standby face o verificare din 30 in 30 de minute ca sa verifice daca au fost trimise sms-uri catre cartela.

Foarte util mi se pare si telecomanda tip buton pentru armari/dezarmari scurte daca esti grabit si nu vrei sa dai un bip/sms catre alarma.

Este foarte simplu de conectat - mai ales daca nu vrei sirena si semnal de contact pus - se leaga doar cele 2 fire la + si masa. In modul acesta de conectare, ascuns bine pe motocicleta pastrezi factorul surpriza de partea ta in cazuri de "doamne-fereste".

Chiar daca se taie bornele generale de alimentare de la bateria moto - alarma are baterie interna de backup care tine active functiile pentru inca 10-12 ore (parca asa imi amintesc) - timp suficient sa te deplasezi dupa coordonatele trimise. Daca este ascunsa in subsol unde nu ai semnal gsm sau gps - oricum ai coordonatele de la ultima locatie si poti localiza obiectul.

Versus alarmele cu pager (excluzand facilitatile in plus) scapi de inca un obiect de carat cu tine si cel putin din experienta de pana acum - pagerele tind foarte usor sa iti scape din mana si cand ajung pe suprafata tare cam cedeaza . De-alungul timpului am schimbat vre-o 4 alarme cu pager - fie ca s-a vandut mobra cu alarma, fie ca s-a belit pagerul de la socuri.

A fost a doua oara in decurs de 1 saptamana in care mi-am spus ca jos palaria pentru israelieni in domeniul securitatii (zilele trecute a trebuit sa instalez/configurez o centrala de alarma pentru casa Crow - tot israel)

=================================================

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema cu inaltatoarele e ca aduc ghidonul prea aproape de pilot si pe curbe ajungi sa iei virajul din ghidon ca nu mai ai cum sa apesi pe el din cauza pozitiei prea drepte. oricum tine de senzatiile fiecaruia si de stilul de condus. eu as vrea ceva gen ROX pe off si original pentru strada. da e cam greu. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema cu inaltatoarele e ca aduc ghidonul prea aproape de pilot si pe curbe ajungi sa iei virajul din ghidon ca nu mai ai cum sa apesi pe el din cauza pozitiei prea drepte. oricum tine de senzatiile fiecaruia si de stilul de condus. eu as vrea ceva gen ROX pe off si original pentru strada. da e cam greu. :)

da, am vrut sa scriu si eu asta in postul anterior (insa m-am temut ca o sa influenteze lumea negativ).

toate accesoriile din zona touring pt dl - inaltatoare, coborare scarite, modificari de sa mai jos/sus si mai lat modifica pozitia rider-ului mai spre comod. Cel putin la mine te cam loveste comoditatea si iti cam vine lene sa te inclini, muti poponeata intr-o parte sau sa impingi in ghidon - eu asa am perceput.

oricum nu mai ai pozitia initiala cu aplecat spre ghidon si cu genunchii mai stransi, poponeata mai spre spatele sheii - pozitie mai "racing" :D.

dar cum zice si bozoro - tine de senzatiile fiecaruia si de stilul de condus

 

numai bine si bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

voi incerca sa imi aduc un mic aport la aceste discutii despre DL printr-un "review" scris de mine .... Sper sa ajute cuiva macar o vorba din povestea de mai jos.

Inspirat de o postare si dupa o iesire de 450 km facuti intr-o zi si dupa care nu mai puteam intoarce capul, am purces la achizitii. Am comandat si primit de la MetricMotion (ii recomand pe baieti cu caldura) un inaltator de ghidon sau riser sau cum ii zice.

Am luat un produs ROX, ceva american, ce pentru un pret ok comparativ cu Louis are avantajul ca poate fie ridica destul de mult ghidonul, fie sa il apropie de motoretist. Exista 2 variante : de 5 cm (pe care l-am luat eu ) si de 9 (parca 9 ... oricum necesita prelungirea cablurilor). Am mers si m-am apucat de montat de unul singur , teoretic nu e mare lucru , dar ... Am desfacut ghidonul din vechea prindere si surpriza ... cablurile nu ajungeau direct. Aici a intervenit ajutorul baietilor de la Metric, ce au refacut prinderea unui cablu. Ajungeau ele dar nu exact in pozitia originala. Le-am prins si am plecat la defilare la Slowriders. Dupa maxim 10km am realizat ca le-am pus atat de sus ca ramasesem cu mainile suspendate ca o domnisoara de pension. Niciodata nu m-au durut asa tare mainile dupa atat de putin drum. Dar pentru mersul in picioare pe scarite era perfect. Asa ca daca vedeti un cocostarc in defilarea aia , sunt eu. E o pozitie buna pentru enduro. Parca ma vad la marginea drumului , inainte de a o lua pe camp , cu imbusul de 6....

Apoi am dat ghidonul spre mine si am descoperit alta motoreta. La capatul a 120 de km am realizat in schimb ca toate comenzile au ramas intoarse. Pozitia devenise mult mai confortabila dar manetele si mai ales oglinzile imi dadeau peste maini. Numai 3 suruburi de desfacut si strans. Am facut operatiunea cu "ajutorul lu' tata" (pe el nu il recomand ca in 5 minute a reusit sa ma enerveze.. ).

Dupa inca 120 de km pot sa spun ca inaltatoarele de ghidon pentru un vstrom 650 din 2004 condus de o persoana de 175 cm sunt foarte bine venite. Ghidoanele ajung mult mai aproape de conducator , facand astfel facila manevrarea fara a fi nevoie sa stai aplecat nici un pic. Mai degraba incepe sa se asemenea pozitia mainilor cu cea de la cruisere, dar pastrand manevrabilitatea enduro-tourerelor. Cred ca se poate ajunge astfel la ture lungi fara efort (la sfarsitul lui mai va voi comunica si rezultatele dupa o astfel de tura).

attachicon.gif20150404_123405.jpg

 

De acord cu tine. Iarna asta am montat si au un inaltaltaor de 30 de mm si trebuie sa recunosc ca deja este alta viata, chiar daca eu am 1.80.

Si stai sa vezi ce misto este la mersul in picioare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt de acord sportivitatea poate sa sufere destul de mult de la inaltatoare, dar acum am nevoie de valentele de tourer ale motocicletei. Partea mea sportiva este oricum deficitara (problema este intre sa si ghidon :) )

Un lucru bun la inaltatoare este ca revenirea se poate face in 10-15 minute. Odata ce a fost refacuta acea prindere a cablului de frana, montarea si demontarea riserelor devine o operatiune facila.
Zic eu ... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare tehnica: am un prieten cu un dl650 care are ceva probleme electrice care apar mai ales dupa ce sta in soare o vreme:

- cand pune cheia pe off ramane bordul aprins cu tot cu becul rosu

- in mers se tot opreste bordul, isi revine face toata treaba aia cu check, iar se opreste si tot asa

 

Idei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

my bad, trebuia sa specific: a curatat toate mufele, si cea mare de langa far, cea de dupa radiator, comenzile de pe ghidon, contactul, mufa ce intra in bord - ca si eu ma gandeam ca sigur e ceva contact imperfect, ca am patit cu farurile - probleme standard de vstrom.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare tehnica: am un prieten cu un dl650 care are ceva probleme electrice care apar mai ales dupa ce sta in soare o vreme:

- cand pune cheia pe off ramane bordul aprins cu tot cu becul rosu

- in mers se tot opreste bordul, isi revine face toata treaba aia cu check, iar se opreste si tot asa

 

Idei?

daca se intampla chestii in mers - tind sa cred ca este un comportament care este influentat de vibratii.

daca taie contactul din cheie si bordul ramane aprins - tind sa cred ca are un scurt pe undeva.

as lua schema electrica si as urmari traseele semnalelor de bord.

Am mai scris la un moment dat (desi acum nu imi dau seama daca pe acolo trec aceste semnale) - manunchiul care trece prin dreapta cutiei filtrului de aer, prin spatele releului de incarcare - trece peste o marginea taioasa de la suportul releului - sa nu se fi strapuns izolatia.

 

si da - daca tot face investigatii in zona circuitului electric - luat mufa cu mufa si verificat ca nu are pini corodati - curatit cu spray de contact/wd40 si dat cu vaselina dielectrica pentru izolatie antiumezeala.

ar fi recomandat sa nu mai mearga cu motoreta pana nu identifica problema ca daca are un scurt pe undeva - nu e oki.

 

numai bine,

paul

» Post actualizat in 28 Apr 2015 07:50

Salut,

 

Dintr-o insomnie am desfacut un STVA (nu ala de pe mobra :D) ca sa il inspectez cum functioneaza/curat/ung.

Pe langa faptul ca am belit capatul la un surub de la fluturas (si acum imi ma frec pe cap sa ma gandesc cum sa scot surubul) nu reusesc sa reglez cursa initiala corecta la fluturasii secundari.

Intrebare ajutatoare (ca sa nu ma pun sa dau rezervorul meu jos/filtru aer doar pentru atat desi probabil acolo o sa se ajung):

cand fluturasii secundari sunt inchisi la maxim (surubul de actionare este intr-un capat al cursei) - cele 2 distante A si B sunt identice?

(distantele A si B sunt distantele folosite in instructiunile de sincronizare stva - distanta de la suprafata admisiei pana la capatul fiecarui semi-fluturas).

 

merci,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu problema de mai sus.. dupa ce am facut toate verificarile, masuratorile si curatarile posibile fara nici un succes, am pus bordul meu pe motorul lui si invers.. au aparut aceleasi simptome pe motorul meu, al lui mergea ok cu bordul schimbat. Deci s-a rezolvat problema cu schimbarea bordului.. ma gandesc ca avea ceva crapatura pe pcb sau ceva conexiune care se dilata pe acolo de la caldura si facea figuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... ca sa reformulez intrebarea mea de 1 post mai sus - cand A si B sunt la identice - surubul incercuit rotund este la capatul cursei?

daca aveti un dl650 deschis imi salvati o ora de surubarit la carene/cutie filtru diseara ...

 

post-18136-0-25236000-1430220240_thumb.jpg

 

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In legatura cu problema de mai sus.. dupa ce am facut toate verificarile, masuratorile si curatarile posibile fara nici un succes, am pus bordul meu pe motorul lui si invers.. au aparut aceleasi simptome pe motorul meu, al lui mergea ok cu bordul schimbat. Deci s-a rezolvat problema cu schimbarea bordului.. ma gandesc ca avea ceva crapatura pe pcb sau ceva conexiune care se dilata pe acolo de la caldura si facea figuri.

Desfa bordul si verifica lipiturile de pe placa cu circuite, s-au mai vazut cazuri de lipituri "reci" de fabrica, iar de la vibratii sau cald/frig sa se intrerupa circuitul/circuitele.

Editat de Dkw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... ca sa reformulez intrebarea mea de 1 post mai sus - cand A si B sunt la identice - surubul incercuit rotund este la capatul cursei?

daca aveti un dl650 deschis imi salvati o ora de surubarit la carene/cutie filtru diseara ...

attachicon.gifstva.jpg

stima,

paul

Raspuns: da

Este la capatul cursei si fluturasii sunt la maxim inchis + ceva peste (capat). Acel ceva consta intr-o diferenta de 1 - 1.5 mm intre cele doua distante A si B (A>B).

numai bine,

paul

» Post actualizat in 29 Apr 2015 13:18

Salut,

 

Azi sau maine ar trebui sa ajunga piesele de la Vasile.

 

Pentru cei din Bucuresti - un amic va fi in Bucuresti duminica (pentru maraton) cu masina. Ar fi fain ca unul dintre voi sa isi aloce un pic de timp sa se intalneasca cu el. Daca nu aveti o alta varianta mai rapida - astept de la voi un contact cu numar de telefon.

Pentru Timisoara/Arad (xebi - gps mount, emiliano - kit coborare)- rezolvam aici local.

Pentru Cluj (Benny - kit scarite, Hunor - forkbrace) - aveti pe cineva care vine in arad/Timisoara/Lugoj in perioada umatoare? (daca nu - o varianta ar fi sa le pun intr-un plic si trimit la unul dintre voi cu curier - doar sa va hotarati si sa imi dai o adresa/nr tel).

Toate piesele cu exceptia TM/Arad/Cluj - vor pleca la Bucuresti (sper ca nu am uitat pe cineva din alta localitate si la final piesele vor ajunte la bucuresti - daca da, va rog sa dati un mesaj scurt).

 

 

numai bine,

Paul

 

 

xsebi adi2all - bucuresti sorin 666 bucuresti horia long - Bucuresti Csotany (Hunor) - Cluj mihai stancu - Bucuresti emiliano bacosb - Cluj kreator - bucuresti

» Post actualizat in 29 Apr 2015 13:39

PS - cred ca astia de la UPS au asteptat de dimineata sa dau mesaj pe grup ... imediat dupa ce am postat m-au sunat ca am un colet ...si au ajuns.

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi sau maine ar trebui sa ajunga piesele de la Vasile.

 

Pentru cei din Bucuresti - un amic va fi in Bucuresti duminica (pentru maraton) cu masina. Ar fi fain ca unul dintre voi sa isi aloce un pic de timp sa se intalneasca cu el. Daca nu aveti o alta varianta mai rapida - astept de la voi un contact cu numar de telefon.

Pentru Timisoara/Arad (xebi - gps mount, emiliano - kit coborare)- rezolvam aici local.

Pentru Cluj (Benny - kit scarite, Hunor - forkbrace) - aveti pe cineva care vine in arad/Timisoara/Lugoj in perioada umatoare? (daca nu - o varianta ar fi sa le pun intr-un plic si trimit la unul dintre voi cu curier - doar sa va hotarati si sa imi dai o adresa/nr tel).

Toate piesele cu exceptia TM/Arad/Cluj - vor pleca la Bucuresti (sper ca nu am uitat pe cineva din alta localitate si la final piesele vor ajunte la bucuresti - daca da, va rog sa dati un mesaj scurt).

 

 

numai bine,

Paul

Salut,

 

Eu plec maine dimineata din oras si ajung inapoi numai marti. Nu prea stiu pe nimeni care sa fie in zona ta zilele astea dar daca pentru Benny nu e urgent poti trimite la adresa mea, si preiau coletul marti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Eu plec maine dimineata din oras si ajung inapoi numai marti. Nu prea stiu pe nimeni care sa fie in zona ta zilele astea dar daca pentru Benny nu e urgent poti trimite la adresa mea, si preiau coletul marti.

Pentru mine e ok, atunci ne auzim dupa ce ajung la tine sa ne vedem pe undeva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Eu plec maine dimineata din oras si ajung inapoi numai marti. Nu prea stiu pe nimeni care sa fie in zona ta zilele astea dar daca pentru Benny nu e urgent poti trimite la adresa mea, si preiau coletul marti.

Se pare ca Benny nu are nimic impotriva - da-mi te rog o adresa unde sa trimit forkbrace-ul si kit scarite.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pierzi avionul "intentionat" ,sunt eu prin zona

Bafta

si placa de bord cred ca merge adaptata si pe un 650 cu un cutter ...

 

PS:

duminica vor ajunge in bucuresti (la kreator/Marius):

sorin666 - 2 capace rezervor lichide

horia long - placa bord v+12v dl650

mihai stancu - forkbrace

kreator - placa bord v+12v dl1000

 

La Adi/Ploiesti am expediat azi, mai ramane de rezolvat clujul - astept o adresa de expeditie.

 

numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...