Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Azi am avut chef de lucru la moto, asa ca am schimbat lantul.

 

Cel original avea deja 71500km - multumita ungatorului facut de Bogdan Harea si de atw.

 

Am pus lant intreg, asa ca a trebuit sa scot axul basculei, dar telescopul si galeria de evacuare le-am lasat pe pozitie. M-am chinuit un pic cu scosul si pusul lantului pe langa bascula, dar tineam neaparat sa pun lant intreg.

 

Momentan am pus pinion de 14, merge super!

 

O intrebare: cu pinion de 14 sunt sanse sa toceasca lantul chain sliderul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti,

 

Cand vin toate vin :) ...pe langa faptul ca trebuie sa schimb discurile de frana fata (si implicit placutele) vad ca trebuie sa schimd si placutele spate.

 

Daca discurile fata recomandate de voi sunt cele OEM, care e recomandarea pentru placute, fata si spate?

 

Mersi,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca discurile fata recomandate de voi sunt cele OEM, care e recomandarea pentru placute, fata si spate?

 

Mersi,

Mihai

CL A3+ si RX3, EBC HH ... in aceasta ordine.

:)

dar cred ca stiai :P

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am avut chef de lucru la moto, asa ca am schimbat lantul.

 

Cel original avea deja 71500km - multumita ungatorului facut de Bogdan Harea si de atw.

:))

Sa-l impaiezi pentru posteritate ca ie celebru!

 

 

O intrebare: cu pinion de 14 sunt sanse sa toceasca lantul chain sliderul?

nu neaparat insa cu siguranta ti se va toci daca obisnuiesti sa mergi cu lantul mai larg decat zice manualul.

eu il ridicam de la mijloc cu varful piciorului ... daca era paralel cu bascula era ok, daca atingea in slider in partea de jos - imi faceam plan sa-l intind (dar asta era mai larg decat standard)

 

rulmentii bascula, tripod, oase erau ok? mai aveau vaselina?

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am desfacut tripodul, iar bascula a ramas atasata de motor - ca nu am dat jos telescopul si nici evacuarea spate. Am scos doar axul si am miscat de bascula stanga - dreapta/sus - jos pana am gasit o pozitie ca sa pot scoate lantul pe langa bascula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CL A3+ si RX3, EBC HH ... in aceasta ordine.

:)

dar cred ca stiai :P

 

stima,

paul

Mersi Paul!

 

Chiar nu stiam.

 

O alta problema. Tot mai greu merge sa invart cheia in contact...si cand vreau sa pun contactul si cand vreau sa blochez ghidonul. Ai idee de ce sieste vreo rezolvare?

 

Mersi,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Paul!

 

Chiar nu stiam.

 

O alta problema. Tot mai greu merge sa invart cheia in contact...si cand vreau sa pun contactul si cand vreau sa blochez ghidonul. Ai idee de ce sieste vreo rezolvare?

 

Mersi,

Mihai

pai aplici presiunea aia laterala spre tine pe cheie inainte de a incepe sa o rotesti?

poate s-a adunat mizerie si trebuie curatit - cred ca merge si cu brake cleaner si apoi bagat si rotit cheia si apoi eventual un pic de wd40.

sau doar imbatranesti?

:D

 

numai bine,

paul

» Post actualizat in 23 Jun 2016 13:56

Nu am desfacut tripodul, iar bascula a ramas atasata de motor - ca nu am dat jos telescopul si nici evacuarea spate. Am scos doar axul si am miscat de bascula stanga - dreapta/sus - jos pana am gasit o pozitie ca sa pot scoate lantul pe langa bascula.

ah ... am crezut ca am citit ca ai avut chef de lucru ...

:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai aplici presiunea aia laterala spre tine pe cheie inainte de a incepe sa o rotesti?

poate s-a adunat mizerie si trebuie curatit - cred ca merge si cu brake cleaner si apoi bagat si rotit cheia si apoi eventual un pic de wd40.

sau doar imbatranesti?

:D

 

numai bine,

paul

sigur nu intineresc :)

am obervat ca se misca greu de cateva zile si cum pana acum a mers perfect am zis sa intreb sa vad...poate au vreo buna ele de la un moment dat, dar daca e vorba doar pe mizerie se rezolva

 

toate cele bune,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

seara buna domnilor,,se pare ca am reusit pana la urma sa probez releul de incarcare ,,,,dar surpriza baga la fel adica 12,4 V,,,cam nasol ca trebuie sa ma orientez la un stator,,,,dar ma cam sperie preturile,,,,maine desfac capacul sa vad exact ce e ars sau dezlipit

 

cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziua buna!

Nu vreau sa poluez forumul cu intrebari inutile, dar zilele trecute am constat cateva probleme. E vorba de un DL 1000/2004.

Cand am inlocuit manerele origininale cu unele cu incalzire, am avut surpriza sa constat ca surubul care prinde contragreutatile din capatul ghidonului si hand-guard-ul nu se mai infileteaza ok in bucsa din interiorul ghidonului. Am inteles ca e o bucsa de cauciuc. Acum stau pe pozitie dar nu ok. Care ar fi rezolvarea, daca a mai patit-o cineva? Sa comand unele noi? De unde?

A doua problema ar fi ca la 4.000 de turatii, intr-a patra, tinuta constant, incepe sa dea in nas, nu grav, dar deranjant. Nu merge liniar ca in celelalte viteze. Aveti idee de unde ar putea proveni simptomul?

Am vazut in manual ca jocul la supape se face la fiecare 12.000 km. Unde as putea apela, in Bucuresti, la un mecanic care se pricepe la modelul asta?

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manualul de 650, spune ca valvele se verifica la fiecare 24000 km si ca se sincronizeaza clapetele de acceleratie( cu tot ce inseamna acest procedeu) la fiecare 12000 de km. Bujiile tot la 12000 km iar filtrul de aer la 18000.

De regula cam toti care au verificat valvele la 48000 nu au avut nici o problema.

 

De mecanic n bucuresti, toata lumea il recomanda pe Fabio userul bozoro. Ai datele lui de contact cu fix o pagina inainte atat in semnatura lui cat si in unul din posturi. Tot cu el probabil vei rezolva si datu in nas, o fi de la sincronizarea clapetelor, o fi de pe la vreun senzor care nu e bine pozitionat, foarte multe variabile.

Cat despre acele contragreutati, daca nu ai infiletat prea tare de ele nu ar trebui sa fie nici o problema, dar in caz ca nu le dai de cap nici cum, iei niste handguarduri de la sw motech care au alte contragreutati si care vin si cu o floare noua, surubul e mai scurt si nu trebuie sa scoti locu de prindere de la cele vechi afara.

________________________________________

 

Ma inscriu la recordul de cei mai putini km parcursi cu un lant si cu ungator. La 14 mii si nici un an am descoperit ca am o gramada de zale blocate, partea interesanta a fost ca erau cam toate una langa alta, cam ca si cum doar jumate din lant era blocat. Am incercat sa deblochez zalele, am reusit cu exceptia uneia care nu a vrut nici in ruptu capului. Acum la nici 17 mii de km cu noul lant sunt nevoit sa il inlocuiesc caci ati auzit cat de tare bate :). Motorul merge si iarna cand e plin de sare pe drum si dupa fiecare mocirla sau drum lantul este spalat cu jet de apa. Am descoperit prin primavara ca totusi de la frig ungatorul nu functioneaza. A trebuit sa reajustez debitul un pic, dar cam tarziu. A fost un lant regina parca.

Acum la noul lant voi inlocui pinionul fata tot cu cel cu un dinte in plus, adica 16. Desi martoaga, consumu se uniformizeaza undeva in jurul valorii de 5 litri la suta. Atunci cand se mere normal consuma 4 si ceva, iar cand se exagereaza nu prea mai trece de 6, 6 juma care inainte se apropria de 8. Cand se abuzeaza trece de 7 :)

 

Emi, ce lant ai avut si ce ulei la ungator de ai tras atatia km de el ?

 

Din nou povestea arcului de la hyperpro. Da merita categoric. Am avut cu mine in plimbarea asta pana in delta aproape 50 de km de bagaje si pasager. Am mers un pic si in afara asfaltului si nu ma pot plange de cate ori a atins scutu bolovanii. De asemenea noaptea farurile nu mai bat in coroana de sus a pomilor ci doar in cea de jos :) Am mai primit cateva atentionari de la soferi dar cu muuuult mai putine fata de inainte. De asemenea pe serpentine numai ating cu cricul central si de data asta nu am ras deloc asfaltu cu el nici macar in sensurile giratorii inclinate si nu cred ca am mers mai incet : )). Nu stiu la cel de 1000 cum e povestea, dar la 650 merita fara nici o indoiala. Este cea mai mica investitie ce se poate face, iar comportamentul suspensiei se schimba radical.

Placutele albastre brembo pe spate sunt ca si cum nu ar fi as putea spune ca sunt execrabile. Goldfrenurile AD erau lux pe spate, dar au mancat mult prea mult din disc pt cati de putini km au tinut placutele. Pe fata mai merg brembourile albastre, desi mi se pare ca incepe si pe fata sa se mance discurile, cea ce nu e deloc imbucurator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Emi, ce lant ai avut si ce ulei la ungator de ai tras atatia km de el ?

 

Lantul original cu care a venit motorul - DID525.

Ulei am pus initial (cam vre-un an de zile) T90 de la Petrom, apoi am trecut pe Divinol - ulei de lant de drujba.

Acum am pus lant RK luat de la Polo, l-am luat acu 3 ani cand au avut lichidare de stoc la lanturi RK.

Pe primul motor am pus RK, am mers eu cu el vreo 20-22oookm pana sa-l vand si ultima oara avea cam 40oookm lantul de cand a fost pus si inca mai avea ceva viata in el.

 

La tine sunt convins ca s-a blocat lantul de la spalatul cu jet.

Daca dai jet puternic, apa trece de O-ring-uri si iti rugineste in interiorul bucselor lantului.

Eu nu dau niciodata cu jet pe lant.

Daca lantul e foarte prafuit atunci il stropesc un pic cu presiunea de la robinet -operatiunea asta o fac inainte de spalarea lantului cu motorina si KettenMax.

Cand spal motocicleta am mare grija sa nu ajunga jetul pe lant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manualul de 650, spune ca valvele se verifica la fiecare 24000 km si ca se sincronizeaza clapetele de acceleratie( cu tot ce inseamna acest procedeu) la fiecare 12000 de km. Bujiile tot la 12000 km iar filtrul de aer la 18000.

De regula cam toti care au verificat valvele la 48000 nu au avut nici o problema.

 

De mecanic n bucuresti, toata lumea il recomanda pe Fabio userul bozoro. Ai datele lui de contact cu fix o pagina inainte atat in semnatura lui cat si in unul din posturi. Tot cu el probabil vei rezolva si datu in nas, o fi de la sincronizarea clapetelor, o fi de pe la vreun senzor care nu e bine pozitionat, foarte multe variabile.

 

Cat despre acele contragreutati, daca nu ai infiletat prea tare de ele nu ar trebui sa fie nici o problema, dar in caz ca nu le dai de cap nici cum, iei niste handguarduri de la sw motech care au alte contragreutati si care vin si cu o floare noua, surubul e mai scurt si nu trebuie sa scoti locu de prindere de la cele vechi afara.

Merci mult pentru informatii!

Si, apropos de cauciucuri: am descoperit unele absolut bestiale, Conti TKC 70. Luasem o pereche, acum vreo luna, pentru BMW-ul 1200 GS. Le-am pus pe 650 Funduro. Am intrat in toate zonele posibile si imposibile, pe noroi, pe iarba uda, pe asfalt ud. Stau parca lipite de drum. Acum le-am pus pe V-Strom si am mai luat o pereche si pentru 1200 GS. Recomand cu incredere. Mai ales ca scrie pe ele Hand made in Germany, ce dracu o mai insemna si asta. Pretul e undeva la 1.150 de lei perechea.

In trecut am tot avut diverse si imi ramasese gandul la Scorpion de la Pirelli, dar astea par superioare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

seara buna domnilor,,se pare ca am reusit pana la urma sa probez releul de incarcare ,,,,dar surpriza baga la fel adica 12,4 V,,,cam nasol ca trebuie sa ma orientez la un stator,,,,dar ma cam sperie preturile,,,,maine desfac capacul sa vad exact ce e ars sau dezlipit

 

cu respect

Esti sigur ca releul acesta este ok? Ce tensiune scoate pe mobra de pe care a fost scos?

Statorul se poate masura relativ usor fara sa desfaci nimic - rezistenta pe fiecare faza (0,2-0,7 ohmi), rezistenta la masa (infinit) si cu motorul pornit tensiunea (alternativa) pe fiecare faza (60V minim).

tine-ne si pe noi la curent.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Esti sigur ca releul acesta este ok? Ce tensiune scoate pe mobra de pe care a fost scos?

Statorul se poate masura relativ usor fara sa desfaci nimic - rezistenta pe fiecare faza (0,2-0,7 ohmi), rezistenta la masa (infinit) si cu motorul pornit tensiunea (alternativa) pe fiecare faza (60V minim).

tine-ne si pe noi la curent.

 

stima,

paul

salutare

Dupa o verificare amanuntita cu masuratorile la stator ,care are un curent de peste 70 V...cred ca este ok satatorul,,dar dupa o discutie cu Fabio am constatat ca nu prea e ok ca am facut proba cu un releu de la un DL de 650,,,,

Nici macar mufele nu sunt identice....maine imi soseste un releu de incarcare ca eu cred ca acolo ar fi problema ,mai ales ca la intrunirea de la CLUJ am mers cu bateria in scurt si nu a mai incarcat deloc,,,,probabil ca a fost afectat releul,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...