Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Lucian, cati km ai mers cu Dl-ul tau de-ti faci atatea griji de ulei?

Depasesti cumva 5.000 km in doua luni sau 50.000 pe an?

Ca nici eu n-am apucat sa fac anul asta decat 38.000 km si nu m-a deranjat uleiul 10w40, speificat de producator si schimbat la 6,000-7.000 km. Cu filtru ulei nou la doua schimburi, e adevarat, K&N.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anul asta am facut cca 12k km (e primul meu an cu categoria A, obtinuta pe 18 aprilie). La Kawasaki ER5 faceam schimbul la maxim 5k km (la masina in loc de 15k, fac revizia completa la 10k km). Filtrul de ulei mi-am propus sa il schimb de fiecare data cand schimbam uleiul, nu la 10k km, deci am procedat ca atare. La V-strom am facut schimbul de cca 1000-1500 km, impreuna cu filtrul de ulei si cel de aer (Hi-Flo ambele). Repet, nu trag de motoare si am o oaresce "cultura mecanica" sa realizez ca e pacat sa faci reviziile fix la intervalul specificat in carte, ca avem ulei de calitate incerta in tara, iar praful e la el casa. Nu mai vorbim de carburant "extra".

Vorba ta, la 5k km un 10w40 semi-sintetic n-a ucide un motor de care nu trag ca disperatul. Da, ocazional o mai duc pe la 10k rpm, dar foarte rar. De obicei schimb pe la 6k rpm, turatia de "croaziera" e pe la 5k rpm. Chiar inseamna ca trag de motor? Nu retin sa ii fi auzit vreodata ventilatorul (cert e ca am motorul de pe 14 septembrie, deci calduri mari nu a pupat, dar la anul vede el...).

 

Te invidiez pentru numarul de km facuti pe doua roti, cum spuneam- eu am apucat abia vreo 12k pe motor si maxim 20k cu masina. In unele situatii chiar nu s-a putut merge cu motorul, din varii motive. Dar sper sa ma revansez in 2017.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pentru modul in care iti intretii motoretul. Eu am schimbat mereu uleiul la 5000 impreuna cu filtrul. Odata la 2 schimburi spalam si motorul cu 2 litri de ulei pe care ii aruncam inainte de schimb. Nu e un capat de tara iar conditiile de mers la noi sunt putin mai grele fata de medie (praf, gropi...etc). Cat despre ulei.....motul de DL este un motor cu tolerante mari, uleiul sintetic e foarte bun dar la motoare cu performante, are molecula mai mica fata de ala semisintetic si se strecoara mai usor pe la jocuri si il si consuma mai repede. Raman la opiniaa mea, mai buna zama de dinozaur botezata decat ala sintetic. Chiar nu se justifica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e doua. Mai e doar stangul.

» Post actualizat in 02 Dec 2016 19:43

Nu e doua. Mai e doar stangul.

» Post actualizat in 02 Dec 2016 19:44

Preturile le faceti voi. :)

» Post actualizat in 02 Dec 2016 19:48

Astea le fac cadou. Sunt sparte sau incercari de reconstructie. Daca nu le vrea nimeni vad gunoiul.

post-46933-0-57735300-1480707996_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Sper sa nu te superi ca ma bag - uita-te si la astea inainte de a te decide - http://motodiscount.ro/Manere-incalzite-Hot-Grips-Oxford-Premium-Touring-

Daytona sunt mai butucanoase si trebuie sa le pui releu ca sa nu le uiti alimentate. Oxford au sistemul ala de protectie si daca uiti sa le pui pe off - se opresc singure nu mai stiu pe la ce tensiune sa nu iti goleasca bateria.

Singurul lucru care nu mi-a placut la Oxford e ca cablurile pleaca din maner in forma de L (zona intarita cu plastic), la daytona pleaca in forma de I (zona intarita).

La Oxford ai mai multe trepte de viteze - 5, la daytona doar 2 pozitii si una e cam slaba si una cam prea puternica.

:D

:D sper sa intelegi ce am vrut sa zic,

 

Surubul de la ulei e M12x1.25.

 

bafta,

paul

Si eu am montate manerele Oxford de 2 ani, le recomand cu caldura. Intr-adevar au un sistem "antiprost" care le taie alimentarea la cateva minute dupa ce opresti motorul. Plus cele patru trepte de setare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, sper ca nu deranjez cu postarea mea, doresc o parere dn partea unor oameni care au un V-strom. Doresc sa imi cumpar unul din Cluj respectiv de la umaroarele firme:

-Ser Moto;

-MotoMus.

As dori sa stiu gradul de incredere pe care aceste firme il prezinta mai ales celor care au colaborat sau au auzit. Merci anticipat sper sa ne vedem cat mai curand la o plimbare!!!

Asfalt uscat....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, sper ca nu deranjez cu postarea mea, doresc o parere dn partea unor oameni care au un V-strom. Doresc sa imi cumpar unul din Cluj respectiv de la umaroarele firme:

-Ser Moto;

-MotoMus.

As dori sa stiu gradul de incredere pe care aceste firme il prezinta mai ales celor care au colaborat sau au auzit. Merci anticipat sper sa ne vedem cat mai curand la o plimbare!!!

Asfalt uscat....

Salut,

Unii au fost multumiti de ce au luat de la cele doua firme iar altii au fost mai putini multumiti.

Toate sunt aduse din Italia si cosmetizate un pic pentru vanzare si depinde de noroc. Tinand cont ca este un motor nepretentios - sanse mari sa nu ai probleme de nici un fel.

In locul tau as cauta de la proprietari pe aici care si le vand chiar daca la prima vedere par un pic mai scumpe.

Bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Unii au fost multumiti de ce au luat de la cele doua firme iar altii au fost mai putini multumiti.

Toate sunt aduse din Italia si cosmetizate un pic pentru vanzare si depinde de noroc. Tinand cont ca este un motor nepretentios - sanse mari sa nu ai probleme de nici un fel.

In locul tau as cauta de la proprietari pe aici care si le vand chiar daca la prima vedere par un pic mai scumpe.

Bafta,

paul

Nu am cunostinte foarte mari de mecanica si ma incurajeaza oferta lor vis a vis de garantia aia de 12 luni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

0743859508.Istvan Gergely din tg mures.extrem de serios.eu am cumparat de a lungul anilor 4 motoare de la el.nici una cu probleme.acum o ast pe a cincea,dar dupa sarbatori.numai pleaca acum,.nu da km inapoi,garantat,este un lucru extrem de important.eu ast pe asta care o vreau acum din septembrie ,bn nici nu l am fortat k venea iarna,dar vreau sa spun k daca era sa aduca mi a ducea din prima tura,dar omu cauta calitate daca vrei sa ma crezi.Ultima vstrom a fost adusa de ser moto dar gasita de mine si vorbit ,rezervat tot de mine.bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

0743859508.Istvan Gergely din tg mures.extrem de serios.eu am cumparat de a lungul anilor 4 motoare de la el.nici una cu probleme.acum o ast pe a cincea,dar dupa sarbatori.numai pleaca acum,.nu da km inapoi,garantat,este un lucru extrem de important.eu ast pe asta care o vreau acum din septembrie ,bn nici nu l am fortat k venea iarna,dar vreau sa spun k daca era sa aduca mi a ducea din prima tura,dar omu cauta calitate daca vrei sa ma crezi.Ultima vstrom a fost adusa de ser moto dar gasita de mine si vorbit ,rezervat tot de mine.bafta.

Ok o sa il sun merci mult. Aduce doar pe comanda sau are si stoc moto?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am cunostinte foarte mari de mecanica si ma incurajeaza oferta lor vis a vis de garantia aia de 12 luni.

Hmmm...din cate imi amintesc garantia o dau in anumite conditii...gen service la ei (ar trebui verificat) si daca nu esti din cluj...e un pic mai greu.

 

bafta oricum,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmm...din cate imi amintesc garantia o dau in anumite conditii...gen service la ei (ar trebui verificat) si daca nu esti din cluj...e un pic mai greu.

bafta oricum,

paul

M-am interesat, la sermoto au ei niste service-uri prin tara si le trimit factura pentru ce iti repara, iar la motomus trebuie sa te duci la ei la Cluj. Poti sa ma ajuti cu "ce" sa caut la un v-strom ca un eventual defect mecanic/electric/vizual?

 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Garantia aia e tipic romaneasca, adica un mare 0, te duc cu zaharelul pana isi gasesc fraierul.

Pe de alta parte, motor din Italia sigur nu o sa mai iau, mai bine Germania, Olanda, Elvetia sau chiar Romania, de la om de acasa (dar sa fie unul care stie ce ulei a bagat in ea).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am interesat, la sermoto au ei niste service-uri prin tara si le trimit factura pentru ce iti repara, iar la motomus trebuie sa te duci la ei la Cluj. Poti sa ma ajuti cu "ce" sa caut la un v-strom ca un eventual defect mecanic/electric/vizual?

 

Multumesc anticipat!

Nush ce sa zic exact. Sunt motoare foarte ok pe care cu greu le belesti. Ar trebui sa porneasca usor la rece/cald, fara batai de nici un fel. Uita-te si la aliniamentul carenelor in jurul rezervorului si in jurul farului.

As evita probleme de rugina pe capetele de suruburi (grav daca sunt urme si pe tijele telescoape mai ales intre juguri). Daca sunt urme si vine dintr-o zona cu apa sarata sau in care se circula si iarna prin material antiderapant - posibil sa fie afectati rulmentii de la bascula/tripod - iarasi cheltuieli ulterioare. Uita-te si la discurile de frana. La 20-30k km cat sunt pe piata de la ei - discurile ar trebui sa fie foarte foarte putin uzate.

Joc la roti - desi este ieftin sa ii schimbi dar poate e motiv de negociat la pret. As verifica incarcarea (probabil cam singura problema de care mi-ar fi frica la dl).

Uita-te sa fie accesorizata - suport topcase + laterale, eventual cu genti, cric central, parbriz aftermarket (fiecare bucata va pune 80-100eu peste pretul de cumparare daca le iei ulterior).

Oricum - e bine sa mergi cu cineva care stie ceva mecanica si cu atat mai bine daca e proprietar de vstrom.

Si vezi si la stare consumabile - lant/pinioane, cauciucuri ca si alea te vor mai costa cate 100euro bucata.

Cam ce buget ai pentru ce cauti tu?

 

bafta,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La astea din Italia e simplu: toate au 10 ani si 30.000 km. Daca vezi combinatia asta, fugi de ele cat de repede poti.

Cel mai simplu e cum a spus si Paul, iei un subler cu tine si masori grosimea discurilor de frana pe fata. Ele, din fabrica, au 5 mm. Cota maxima de uzura este 4,5 mm. In 30.000 km, ar trebui sa fie undeva la 4,8 - 4,9 mm.

Discurile, fiind flotante si doua la numar sunt scumpe si nimeni nu ar da 400 de euro doar ca sa dea bine la un anunt de vanzare cu kilometri aia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...