Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Domilor am terminat/montat senzorul "delimitator".

Totul merge ca la carte.

In parcarea subterana nu am cum sesiza vreo diferenta. O sa aflu luna viitoare cel tarziu

 

Poze:

 

post-32596-0-63978900-1485770403_thumb.jpeg

 

post-32596-0-40477600-1485770414_thumb.jpeg


» Post actualizat in 02 Feb 2017 07:41

Acum astept inaltatoarele de ghidon si pistonul de lipit cu baterii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce înălțătoare îți iei?

 

Ieri am luat și eu din vamă deflectorul de parbriz. Fain lucrat suportul. Chinezul a pus 10 usd pe colet, așa că nu am plătit nimic suplimentar. Prețul era de 27 sau 28 usd, dar in PS se pot face multe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata bine, le-am vazut si eu acum ceva vreme pe aliexpress. Parca as prefera insa ceva ori fix (2-3 cm inaltime), ori un pic "adus" spre mine. Mi-ar placea sa testez inainte, totusi. Mai investighez.

 

Cam in halul asta arata deflectorul meu. Sunt curios cum se comporta la drum. Daca mi-ar asigura mai putina vajaiala pana pe la 120-130, ar fi superb.

E montat provizoriu, in orice caz (nu am strans suruburile din spate).


» Post actualizat in 02 Feb 2017 17:09

LE: aceea este setarea "cea mai inalta". E reglabil pe doua axe (fata-spate si sus-jos).

post-92464-0-61692800-1486053993_thumb.jpg

post-92464-0-50086800-1486053998_thumb.jpg

post-92464-0-96248500-1486054002_thumb.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DL 650 are intre 62 si 64 de cai in toate treptele inafara de a 4-a unde ii are pe toti 67. Exista de vanzare pe net niste delimitatoare care costa vreo 2 euro. Eu il aveam inclus in indicatorul de treapta, adica facea computerul sa creada ca e mereu intr-a 4-a si aveam mereu 67 de cai. De asta si la plecarea de pe loc eram mereu primul. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare vstromisti,

 

Pe langa job, seara protest si altele pot sa mesteresc la mobra in garaj cum s-a mai incalzit vremea.

 

La noua mea mobra (DL650 din 2008 cu ABS si 27k km) inca de cand am cumaprat-o de la fostul si unicul proprietar mi-a spus ca nu prinde bine frana spate. Intr-adevar cursa tijei de la pompa de frana are o cursa destul de lunga si nu se opreste ferm in capat. Am inca mobra veche (DL650 din 2006 fara ABS cu 64k km care apropo e de vanzare aici: https://www.olx.ro/oferta/vand-suzuki-v-strom-dl650-ID6FzmG.html ) asa ca am putut sa compar: la mobra veche cursa este mult mai scurta si ferma in capat. Mobra noua e cu lichidul de frana din fabrica pe cand la cea veche l-am schimbat eu acum 2 ani.

Fostul proprietar la mobra noua zice ca probabil e dus O ringul sau ceva in pompa. La ITP cand am fost a testat baiatul de acolo si a zis ca prinde bine frana spate. Si in mers daca apas hotarat prinde bine,dar tot e senzatia ca nu e ferma.

Altceva ce am observat: am desfacut contrapiulita de la tija la ambele sa reglez pozitia pedalei si am observat ca la cea veche nu pot sa rotesc tija ca se stranjuleaza cauciucul din capatul pompei pe cand la cea noua se roteste tija usor cu mana si cauciucul ramene pe loc.

 

Ce pareri aveti? La voi cum e? Sa desfac pompa frana sa vad daca e ceva acolo? Sau doar sa schimb lichidul de frana?

 

Multumesc,

Mihai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce pareri aveti? La voi cum e? Sa desfac pompa frana sa vad daca e ceva acolo? Sau doar sa schimb lichidul de frana?

 

Multumesc,

Mihai

Lasa prostiile - du-te la protest!

Schimba lichidul si aeriseste. Dupa aia mai povestim.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lichidul de frână e jegos? Scoate jegul de pe tot traseul, poponeataăță bine, clătește de două ori cu lichid proaspăt, completează și aerisește.

» Post actualizat in 03 Feb 2017 13:49

Frec în el autocorect...

Nu m-am apucat de treaba inca. Am zis sa intreb aici daca are rost sa desfac pompa frana spate prima data sau doar sa schimb lichidul si sa aerisesc doar.

Am sa incep cu inceptul si anume sa schimb lichidul si sa aerisesc.

Pana se abroga ordonantele imi dau seama daca e vreo problema la pompa sau nu. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Mai are cineva abtibildul de pe bascula cu valorile la care trebuie umflate rotile? Solo sau sarcina maxima? Ca m-am uitat pe trei site-uri si am dat de trei valori diferite. Si astea erau diferite in aceeasi unitate de masura, indiferent ca vorbim de PSI, BAR, ATM.

Eu vara, pe sosea, mergeam cu 2.5 BAR fata, 3 spate. Dar as vrea sa stiu si ce scrie din fabrica.

Am inteles ca ar fi la fel la 650 cu 1000.

Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Mai are cineva abtibildul de pe bascula cu valorile la care trebuie umflate rotile? Solo sau sarcina maxima? Ca m-am uitat pe trei site-uri si am dat de trei valori diferite. Si astea erau diferite in aceeasi unitate de masura, indiferent ca vorbim de PSI, BAR, ATM.

Eu vara, pe sosea, mergeam cu 2.5 BAR fata, 3 spate. Dar as vrea sa stiu si ce scrie din fabrica.

Am inteles ca ar fi la fel la 650 cu 1000.

Merci!

2,5 față 2,5 spate solo și 2,5 față 2,8 spate cu pasager. Așa scrie în manual. Și tot așa e și pe site-ul michelin pentru pilot road 4 cel puțin.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2,5 fata? Stiam de 2,2 bari (posibil sa ma insel, ce e drept).

 

De azi am anvelopa montata pe spate, insa am suferit doua deziluzii in urma demontarii rotii: rulmentul de la foaie ar cam trebui inlocuit (ma cam asteptam) iar tampoanele de cauciuc au camera pusa pe margini. Ma ajuta cineva cu o oferta pentru acele tampoane de cauciuc?

 

Surprinzator, rulmentii de la roata se invart fara zgomot, dar oricum vor fi inlocuiti. Sau sa ii mai las? Roata o pot da usor jos, nu e bai.

 

Poza de maijos e de la echilibrare: 40 grame, 23 lei manopera.

post-92464-0-89754100-1486400606_thumb.jpg

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2,5 fata? Stiam de 2,2 bari (posibil sa ma insel, ce e drept).

 

De azi am anvelopa montata pe spate, insa am suferit doua deziluzii in urma demontarii rotii: rulmentul de la foaie ar cam trebui inlocuit (ma cam asteptam) iar tampoanele de cauciuc au camera pusa pe margini. Ma ajuta cineva cu o oferta pentru acele tampoane de cauciuc?

 

Surprinzator, rulmentii de la roata se invart fara zgomot, dar oricum vor fi inlocuiti. Sau sa ii mai las? Roata o pot da usor jos, nu e bai.

 

Poza de maijos e de la echilibrare: 40 grame, 23 lei manopera.

Tocmai verificai manualul că nu știi niciodată când ți-o ia memoria razna și e așa cum zisei. 2,5 2,5 și 2,5 2,8.

» Post actualizat in 06 Feb 2017 17:22

Tocmai verificai manualul că nu știi niciodată când ți-o ia memoria razna și e așa cum zisei. 2,5 2,5 și 2,5 2,8.

Iar în psi e 36-36 și 36-41.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul a zis ca la DL1000 e la fel ca la DL650. La mine in manualul de DL650 scrie clar 33 PSI fata, single sau duo. Daca nu ma poti inghiti... ma poti gnora. Sau astia cu DL1000 se uita cu scarba sa saracii cu DL650?!

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adică? Te-ai uitat tu în manualul de dl 1000 și nu e așa? Văd că ești hiperactiv, dar las-o baltă.

Da, merci mult, deci e bine cum mergeam. Eu facusem presiunea dupa BMW 1200 GS al sotiei, avand in vedere greutatea si caii putere. Intrebam pentru ca maine imi pun crampoane si macar sa stiu ce-i spun baiatului de la vulcanizare. Pentru vremea de acum cred ca o sa merg cu 2,2 fata, 2,5 spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite, sa nu zici ca-s magar, am verificat manualul de la DL1000 si ai avut dreptate: 2,5 fata (sinle sau duo) https://www.manualslib.com/manual/759936/Suzuki-Dl1000.html?page=109#manual

 

Nu am fost atent sa vad ca Madalin are DL1000, la el sunt alte presiuni.

Mea culpa.

 

PS: macar n-am aruncat vorbe aiurea, cum obisnuiesc altii.


» Post actualizat in 06 Feb 2017 17:56


Madalin: cu 2,25 mergi cam "pe moale". 2,5 bari e presiunea normala la pneul tau de pe fata. Dar pentru ca acum e mai frig, merge si cu presiune mai mica.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul a zis ca la DL1000 e la fel ca la DL650. La mine in manualul de DL650 scrie clar 33 PSI fata, single sau duo. Daca nu ma poti inghiti... ma poti gnora. Sau astia cu DL1000 se uita cu scarba sa saracii cu DL650?!

Lucian, pe bune, nu stiu ce te-a apucat. In primul rand am spus ca am citit ca ar fi la fel presiunile, dar preferam un sfat de la un posesor de abtibild de 1000 DL. In al doilea rand, nu stiu de unde ai scos-o pe aia cu saracii. Pentru ca 650-ul e mai scump ca 1000DL, cel putin la noi in tara. Nici eu nu inteleg de ce, dar asta-i trendul.

Editat de Madalin Pribu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omul a zis ca la DL1000 e la fel ca la DL650. La mine in manualul de DL650 scrie clar 33 PSI fata, single sau duo. Daca nu ma poti inghiti... ma poti gnora. Sau astia cu DL1000 se uita cu scarba sa saracii cu DL650?!

Prietene, omul a zis că "a înțeles" că ar fi la fel, nu că sigur e așa. Adică eu sunt cu manualul în față și tu nu îți pui problema că, foarte probabil, nu e la fel. După care, deși nici măcar nu am sugerat ceva în sensul ăsta, mă acuzi că m-aș da mare pentru că am mai mulți bari în roată sau mai mulți cmc. Dacă ți se pare normal, dă-i înainte!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Preturile nu le mai stiu, nu m-a interesat acest aspect decat cand il cautam pe al meu. Nu faceam referire la tine, ci la cel care ma facuse hiperactiv. Iar eu am o lene in mine.......

Deci am DL650, inseamna ca-s full de bani, daca e mai scump ca vaca mare. :D Sa vezi ce sar banii de pe mine, ca mai am nevoie de toti rulmentii, inmatriculare, asigurare, verificare in primavara la Fabio etc. Si zilele urmatoare imi vine un Maxia 47... L-am achitat deja, in avans (sh, dar tot cu bani a fost, nu moca).

 

Sailboat, am impresia ca te-am injunghiat, asa ai sarit la mine. Sefu', cauta butonul de ignore si izgheste-l cu incredere. Mi-am cerut scuze, e problema ta daca le accepti sau nu. Madalin a zis ca are impresia ca cele doua motoare folosesc aceleasi presiuni, asa ca am presupus ca nu ai gasit preiunile corecte, ca si Madalin cautase pe trei site-uri. Daca numai de la atata lucru au\i sarit la jugulara, imi inchipui ce ai fi facut daca te claxonam in trafic.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...