Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Salutare !

Am citit adineauri pe grupul de FB pentru Vstrom 650 si 1000

 

https://www.facebook.com/groups/218515645285/?ref=group_header

 

Eu am primit la modelul 2017, dar se pot pune doar pe cutiile originale Suzuki. Asta am inteles de la reprezentanta. Ideea este interesanta, altii au obiceiul sa dea cutii cu cheia de contact de muulta vreme, insa la cu totul alti bani.

 

postarea asta

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=336367816841493&set=pcb.10155020848930286&type=3&ifg=1

 

Omul se intreba de ce avea la un Vstrom nou broaste suplimentare sub sa si il lamuresc altii ca sint date din curtoazie pentru a le monta pe side case si a folosi aceiasi cheie,,,,,,,,foarte elegant..........

Mie nu mi s-a intimplat in ro ( DL650 XT 2016 ) voua?

» Post actualizat in 25 Jan 2018 17:36

Mda... Am postat de pe telefon...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva mai ieftin decât pe motodiscount. Îmi pierde foaaaaarte puțin ulei la jamba dreaptă, e tubul ciobit.

Am avut de furca (ha) cu o ciobitura exact unde actioneaza simeringul de ulei si am rezolvat cu un truc destul de simplu si anume curatata jamba si degresata foarte foarte bine, o picatura de lac de unghii si cu smirghel 800>1000>2000 adus la nivel. Eu nu am mai avut nici o problema de ~5 ani, poti sa incerci asta inainte sa investesti o suma importanta intr-un tub nou.

Editat de Fury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

Am citit adineauri pe grupul de FB pentru Vstrom 650 si 1000

 

https://www.facebook.com/groups/218515645285/?ref=group_header

 

postarea asta

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=336367816841493&set=pcb.10155020848930286&type=3&ifg=1

 

Omul se intreba de ce avea la un Vstrom nou broaste suplimentare sub sa si il lamuresc altii ca sint date din curtoazie pentru a le monta pe side case si a folosi aceiasi cheie,,,,,,,,foarte elegant..........

Mie nu mi s-a intimplat in ro ( DL650 XT 2016 ) voua?

 

Tu nu ai primit pentru ca pentru modelul asta nu exista sidecases de firma care sa se prinda direct de motocicleta cum exista la DL1000 de la 2014 incoace sau la modelele 2017 de 1000 si 650.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu nu ai primit pentru ca pentru modelul asta nu exista sidecases de firma care sa se prinda direct de motocicleta cum exista la DL1000 de la 2014 incoace sau la modelele 2017 de 1000 si 650.

Multumesc Vrajitorule

Orisicit ,,,,,,,,,,,,,,,,,,ce elegant ar fi fost sa le primesc , caci banuiesc ca e vorba de niste butuci de cheie ( aproape) standard . Invatam,,,,,invatam,,,,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Am văzut că s-a discutat pe-aici de scuturile de la Cosmo (http://www.cosmo-accessories.com/online-store/electronics-computers/dl-650-v-strom/skidplatedl650-54-55-info.html). Cine le are pe aici le are și în combinație cu niște crash-bars de la Givi? Se potrivesc la prindere? Stroama e de 650, K5.

Cu cricul central de la SW-Motech bănuiesc că nu ar avea de ce să interacționeze că toate se montează în același loc...

 

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

 

Da, sunt interesat de parbriz :bounce: ce mai am de pus la ea e parbrizul, o scarita noua pentru schimbator si semnale. Dupa care trebuie sa vad cum indrept crashbarul, suportul de sidecase si cricul central :/

 

Inca o intrebare, inafara de tije pentru amortizor, se poate lasa motocicleta din ajustari ? Chiar daca am 1:77 moto are sa aftermarket si ajung pe varfuri...

Editat de Fury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai bine schimbi șaua?Cred ca e mai economic+ca nu schimbi nimic din ciclistica motocicletei.

Saua e una dintre bonusurile utilajului, este foarte confortabila și nu as vrea sa o schimb.

 

Cred ca am descoperit "problema" și anume deși amortizorul din spate e pe minim, tijele nu sunt cele originale de 140mm ci sunt mai scurte (~130mm) :/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu asa zic. Mi se parea mie ca e cam *prea* inalta, totusi nu sunt atat de scund si abia ajung pe varfuri, sigur si grosimea seii e un factor dar cand am masurat tijele am vazut ca sunt mai scurte decat cele originale. Acum ma gandesc sa caut niste tije de ~148-150mm

de pe stormtrooper:

Raising Links

134 mm linkage set - raises rear of bike by 1.58cm
133 mm linkage set - raises rear of bike by 1.9cm
132 mm linkage set - raises rear of bike by 2.22cm
131 mm linkage set - raises rear of bike by 2.54cm
130 mm linkage set - raises rear of bike by 2.85cm

Lowering Links
145 mm linkage set - lowers rear of bike by 1.27cm
146 mm linkage set - lowers rear of bike by 1.58cm
147 mm linkage set - lowers rear of bike by 1.9cm
148 mm linkage set - lowers rear of bike by 2.22cm

Editat de Fury
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i bai, eu oricum as vrea sa o cobor cat imi permite limita, nici sa nu dau cu roata de codita la prima groapa, ca deh, sunt obisnuit cu chopper.

Nu ai PM.unde trimit poze cu parbrizul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...