Shobolanu' Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Hmmmm... grea decizie. Totusi mai intelijent cred ca ar fi sa iei Drag-ul si sa pornesti de acolo dupa ce te plictisesti de el(iarna viitoare banuiesc). O sa fie muuuuuuult mai usor sa chopperesti un dragstar, iar produsul final poate fi tulburator de tare. Parerea mea. bafta oricum si spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 Si eu sunt in aceasi dilema ca si tine! Eu am o Yamaha Dragstar650 si vreau sa o schimb cu ceva mai mare dar momentan nu sunt incantat decat de Honda vtx1300 si Suzuki vl1500. Deci daca aveti si alte pareri NEED HELP ! Merci VTX 1300 doar SH, alfel astepti noul model VT....ceva e un thread pe aici care este o corcitura intre fury si VTX, iar VL1500... mi se pare butucanos... cel putin din date.... Eu trag din ce in ce mai mult spre VN 900, care pe hartie poate nu are o crestere spectaculoasa de la 535 sau 650 (perf tot acolo), dar este o diferenta mai mult decat sesizabila. Totusi mor cand cu doar putina atentie estetica si practica la Midnight star de 1300, yamaha ar fi putut umple un gol acolo pe piata. Dar na.... si-au batut joc. Totusi sper ca un drive test pe 1300 sa imi schimbe oarecum parerea... sper. Ce nu mai inteleg este de ce din gama Midnight star doar 1300-le este cu racire pe apa. Asta indica ceva rau, ceva bun, si daca e una dintre variante atunci de ce 1900-le sau 950 nu au asa ceva? In acelasi timp blestem Kawa pentru ca au fugit cu VN-u de 1500 la 1600 acum la 1700 si au lasat un frumos crater de dimensiunea... soarelui intre VN-ul de 900 si cel de 1700. Acum i-as intreba, cati chopperisti isi doresc (si pot sa "duca") behemoti de 1700 si 2000 si cati ar prefera ceva la 1100 - 1300. Cred ca numarul ar fi cel putin echilibrat. Atunci unde masa le-a stat capul si oare cand au sa remedieze aceasta problema!!!!!!!!!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
guzmanelu Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 (editat) Incearca sa ignori preturile si comparale Yamaha Nu, nu lucrez la ei. Mi se pare util pentru comparatie inte modele - caracteristicici Personal as prefera cardan si racire pe apa, dar greutate rezonabila, motor bun.... cred ca vreau prea multe Oricum visul meu - vzr 1800 e prea indepartat. Poate daca ma chema Patriciu Editat Octombrie 10, 2009 de guzmanelu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 VTX 1300 doar SH, alfel astepti noul model VT....ceva e un thread pe aici care este o corcitura intre fury si VTX, iar VL1500... mi se pare butucanos... cel putin din date.... Eu trag din ce in ce mai mult spre VN 900, care pe hartie poate nu are o crestere spectaculoasa de la 535 sau 650 (perf tot acolo), dar este o diferenta mai mult decat sesizabila. Totusi mor cand cu doar putina atentie estetica si practica la Midnight star de 1300, yamaha ar fi putut umple un gol acolo pe piata. Dar na.... si-au batut joc. Totusi sper ca un drive test pe 1300 sa imi schimbe oarecum parerea... sper. Ce nu mai inteleg este de ce din gama Midnight star doar 1300-le este cu racire pe apa. Asta indica ceva rau, ceva bun, si daca e una dintre variante atunci de ce 1900-le sau 950 nu au asa ceva? In acelasi timp blestem Kawa pentru ca au fugit cu VN-u de 1500 la 1600 acum la 1700 si au lasat un frumos crater de dimensiunea... soarelui intre VN-ul de 900 si cel de 1700. Acum i-as intreba, cati chopperisti isi doresc (si pot sa "duca") behemoti de 1700 si 2000 si cati ar prefera ceva la 1100 - 1300. Cred ca numarul ar fi cel putin echilibrat. Atunci unde masa le-a stat capul si oare cand au sa remedieze aceasta problema!!!!!!!!!!!!!!! VL1500 e gorsolan, necioplit, gros?!?!??!?!? . O intrebare: ai condus asa ceva un VL adevarat? io conduc cu VL prin oras fara probleme.. e vorba de abilitatea de a conduce si credema .. se conduce ff usor de ce cei care au avut VN1500 si au trecut la VL1500?? te ai gandit la asta? la Midnight 950 si 1300 e pt oras si pt afara.. iar 1900 e pt numai pt afara... de ce? pt ca 1900 e prea mare si e ff dificil de condus in oras.. de aia nu are nevoie de racire cu apa..... cel de 950 e motor "mic" face fata in oras cu racirea prin aer.... cel de 1300 tre cu apa.... fiind mare (depinde de constructia motorului) e vorba de buzunaru fiecarui.. cine permite sa bage banii in consumabile... tu vrei ceva economic? iati VN900 sau honda de 750... simplu ca buna ziua.... la benzina, la nr de litri de ulei, la nr de placute.. etc etc.... apropo... cel de 1100-1300 consuma aproape la fel cu cel de 1500-1900 .... 9-12 la suta in oras.... 6-7 la suta afara... depinde cum manevrezi acceleratia dar difera de CP si la cuplu.... numai bine.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 VL1500 e gorsolan, necioplit, gros?!?!??!?!? . O intrebare: ai condus asa ceva un VL adevarat? io conduc cu VL prin oras fara probleme.. e vorba de abilitatea de a conduce si credema .. se conduce ff usor de ce cei care au avut VN1500 si au trecut la VL1500?? te ai gandit la asta? la Midnight 950 si 1300 e pt oras si pt afara.. iar 1900 e pt numai pt afara... de ce? pt ca 1900 e prea mare si e ff dificil de condus in oras.. de aia nu are nevoie de racire cu apa..... cel de 950 e motor "mic" face fata in oras cu racirea prin aer.... cel de 1300 tre cu apa.... fiind mare (depinde de constructia motorului) e vorba de buzunaru fiecarui.. cine permite sa bage banii in consumabile... tu vrei ceva economic? iati VN900 sau honda de 750... simplu ca buna ziua.... la benzina, la nr de litri de ulei, la nr de placute.. etc etc.... apropo... cel de 1100-1300 consuma aproape la fel cu cel de 1500-1900 .... 9-12 la suta in oras.... 6-7 la suta afara... depinde cum manevrezi acceleratia dar difera de CP si la cuplu.... numai bine.... Man, Mai multa atentie la ce citesti si ce scri. 1) Citeste ce am scis despre VL 1500 - Si desi nu ma repet, pot sa dau un copy paste: "iar VL1500... mi se pare butucanos... cel putin din date...." Deci nici o legatura cu ce ai raspuns tu sau "reactia" asupra VL. Ma bucur ca te incanta VL-ul de 1500, nu am condus asa ceva, daca te oferi pentru un test-drive, eu nu refuz... 2) Incerc sa fac alegerea dincolo de consumabile si benzina, mai ales ca nu sunt eu capabil sa merg "economic" 3) Interesanta treaba cu 1300 pe apa, totusi ai atins o idee buna: in oras este avantajos sa ai racire pe apa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 @axicos..... pai cand ai zis "butucanos" am ramas ..... si culmea am cautat pe DEX ca sa fiu sigur.... " BUTUCĂN'OS, -O'ASĂ, butucănoÂşi, -oase, adj. Gros, grosolan, necioplit " .... ... si m-am gandit.... ca nu itzi place la VL1500... (gusturile nu se discuta) ca date.... pai e model vechi.... are 68 CP si 112 cuplu.... mi se pare e suficient.. atinge 190 km/h cand ai chef sa faci test-drive, vorbim unde si cand.... numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 @axicos..... pai cand ai zis "butucanos" am ramas ..... si culmea am cautat pe DEX ca sa fiu sigur.... " BUTUCĂN'OS, -O'ASĂ, butucănoÂşi, -oase, adj. Gros, grosolan, necioplit " .... ... si m-am gandit.... ca nu itzi place la VL1500... (gusturile nu se discuta) ca date.... pai e model vechi.... are 68 CP si 112 cuplu.... mi se pare e suficient.. atinge 190 km/h cand ai chef sa faci test-drive, vorbim unde si cand.... numai bine Ca specs mi se pare bun, la butucanos ma refeream ca pare cam "mare" sau daca e sa luam din definitie "gros", dar cum ziceai si tu asta e subiectiv. Nu ma intelege gresit, prin "gusturi" eu ma voi referi la ceea ce iti permite fizicul. Astfel gusturile mele trebuie sa fie mai moderate (1,72 - 83 kg). Nu zic ca nu as putea sa merg pe asa ceva, dar la drum lung, pasuri Alpine si in mare dorinta de a ma distra pe curbe, nu cred ca se potriveste pentru cineva cu dimensiunile mele. Dar poate un test-drive imi va schimba parerea. Inca o intrebare, la autonomie cum stai? Cati km bagi fara alimentare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy Angel Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 (editat) Ca specs mi se pare bun, la butucanos ma refeream ca pare cam "mare" sau daca e sa luam din definitie "gros", dar cum ziceai si tu asta e subiectiv. Nu ma intelege gresit, prin "gusturi" eu ma voi referi la ceea ce iti permite fizicul. Astfel gusturile mele trebuie sa fie mai moderate (1,72 - 83 kg). Nu zic ca nu as putea sa merg pe asa ceva, dar la drum lung, pasuri Alpine si in mare dorinta de a ma distra pe curbe, nu cred ca se potriveste pentru cineva cu dimensiunile mele. Dar poate un test-drive imi va schimba parerea. Inca o intrebare, la autonomie cum stai? Cati km bagi fara alimentare? Sal`tare.... La fizicul tau (1,72 m si 83 kg).. e f. bine. am cunoscut oameni ca fizicu tau si conduceau motoare mai mari... de ex C1800 (Suziki), Honda VTX1800 si conduceau bine, fara probleme afara. La VL1500 rezervoru e sub sha, de aceea are centru de greutate mai jos. Poti sa conduci linistit. iar la autonomie, capacitatea rezervorului e 15 litri (din pacate) cam 200-220 km (pt siguranta, imediat la Peco) si dupa aia se aprinde becu galben. dar am citit undeva, poti sa cumperi un rezervor aditional adica in plus cam 10-15 litri (nu stiu exact, o sa ma uit din nou), in total cam 25 - 30 litri. Consumu e cam 6-7% Mesaj completat io ies undeva maine cu vaca mea.... ca innebunesc, ca n-am iesit de o luna. daca vrei iesim undeva. o sa verific maine dimineata numai bine Editat Octombrie 10, 2009 de CryAngel27 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 Eu lucrez de la 03:00-09:00 AM, deci ies de la munca maine dimineata. Dupa asta tre sa dorm un pic pentru ca apoi bag un gratar cu niste amici. Dar saptamana viitoare daca ai chef, eu am acelasi program la munca. Deci cand ai chef ne auzim. Da un PM can poti saptamana viitoare. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Octombrie 10, 2009 Share Postat Octombrie 10, 2009 eu zic ca ar trebui sa te razgandesti si sa te uiti un pic la dragstar de 1100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xvs650 Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 DOAMNE CATA DREPTATE AI....CINE STIE, CUNOASTE. eu zic ca ar trebui sa te razgandesti si sa te uiti un pic la dragstar de 1100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Hmmm, Pai uite o comparatie directa: Cred ca totusi as prefera vulcanul, pentru faptul ca este mai usurel, si ai cam aceleasi caracteristici. Mesaj completat Si pentru ca tot am "muncit" la ceva mai frumos, poate va ajuta si pe altii: Mesaj completat Bine la VXS1100 lipsesc cateva caracteristici: Power: 62.00 HP (45.3 kW)) @ 5750 RPM Torque: 85.00 Nm (8.7 kgf-m or 62.7 ft.lbs) @ 2500 RPM Bore x stroke: 95.0 x 75.0 mm (3.7 x 3.0 inches) Fuel system: Carburetor Sincer XVS 1100 are cateva lucruri bune: - dimensiuni mai suited for touring, mai ales si cu pasager - frana cu 2 discuri pe fata - motorul da mai mult la turatii mai joase comparativ cu cele din clasa 800-900 (max torque) Dar daca facem o comparatie per total, ai si multe avantaje la VN, care binenteles sunt si legate de faptul ca este un model mai nou scos pe piata. Mesaj completat Ca si rating si a alege intre ele este ceva foarte greu. Lucru evidentiat si de chart-ul urmator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Philip_HD Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Pe Yamaha raman oricum pentru ca pe Tzumpilica nu o vand . Ca ramai sau nu pe Yamaha e treaba ta, dar pe Tzumpilica ar fi bine s-o pastrezi la cat ai investit in ea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axicos Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 Ca ramai sau nu pe Yamaha e treaba ta, dar pe Tzumpilica ar fi bine s-o pastrezi la cat ai investit in ea... Intorci cutitul in rana? Pai la cate oferte am avut pana acum sansele sa o dau sunt mici si dupa cum spuneai si tu la cat am investit in ea, probabil ca o sa o pastrez. Dar asta e viata, nu depinde doar de mine... Daca imi voi reveni din punct de vedere economic, cel mai sigur ca nu o vand. Noi sa fim sanatosi.... ca bere la 1L este! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
live to ride Postat Noiembrie 12, 2009 Share Postat Noiembrie 12, 2009 Hmmm nu stiu ce sa zic..parerea mea e ca raportat calitate-pret eu as alege VTX 1300. Mi se pare un motor fain la banii care ii dai pe el..mai pui ca are si vreo 75 de caluti deci daca nu ma insel cred ca e cal mai puternik in categoria asta. Io unu la vtx1300 m-am hotarat..dar acu astept sa-mi dau Dragstaru si apoi .... bafta in continuare !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinavram Postat Noiembrie 13, 2009 Share Postat Noiembrie 13, 2009 Hmmm nu stiu ce sa zic..parerea mea e ca raportat calitate-pret eu as alege VTX 1300. Mi se pare un motor fain la banii care ii dai pe el..mai pui ca are si vreo 75 de caluti deci daca nu ma insel cred ca e cal mai puternik in categoria asta. Io unu la vtx1300 m-am hotarat..dar acu astept sa-mi dau Dragstaru si apoi .... bafta in continuare !! N-o sa ma satur niciodata sa ma laud ce alegere buna am facut: VTX 1300 are putere si cuplu comparabile cu motoarele de 1500-1600 ale tuturor celorlalti producatori. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vasiledintomis Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 Puteti sa-mi recomandati un cruiser pana in 4000 euro , de dupa `99 , pretabil la customizare ( fat wheel spate minim 200 , furca , rezervor alungit etc ) ? Am 1.86 si 90 kg , vreau ceva mare ,si ca aspect si cilindree , peste 800 cm3 . Ma gandisem la un dragstar 1100, vazand ca are transmisia pe cardan dar vreau sa stiu si parerile voastre. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 1, 2011 Share Postat Februarie 1, 2011 Puteti sa-mi recomandati un cruiser pana in 4000 euro , de dupa `99 , pretabil la customizare ( fat wheel spate minim 200 , furca , rezervor alungit etc ) ? Am 1.86 si 90 kg , vreau ceva mare ,si ca aspect si cilindree , peste 800 cm3 . Ma gandisem la un dragstar 1100, vazand ca are transmisia pe cardan dar vreau sa stiu si parerile voastre. Ahoi, eu iti recomand asta http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto (l-am calarit si e excelent pentru un om de dimensiunile tale plus il cunosc pe propietar si are multa grija de el) si e si pe cardan! Desigur si dragstar-ul de 1100cc e bestial (eu am asa ceva si sunt foarte multumit pana acum) Bafta la alegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vasiledintomis Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 Frumos si vulcanul dar 1500 cm3 mi se par prea mult , totusi o sa ma gandesc in continuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vasiledintomis Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 Frumos si vulcanul dar 1500 cm3 mi se par cam mult , o sa ma gandesc in continuare oricum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 2, 2011 Share Postat Februarie 2, 2011 (editat) Frumos si vulcanul dar 1500 cm3 mi se par prea mult , totusi o sa ma gandesc in continuare. In ce sens ti se pare prea mult (cunsum conbustibil, putere, consumabile....etc) ? Editat Februarie 2, 2011 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tachemic82 Postat Februarie 5, 2011 Share Postat Februarie 5, 2011 Salutare ... Uite, daca vrei ceva gata customizat ... http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...996-354091.html .... il cunosc pe proprietar, a bagat multi bani in motoru' asta ... functioneaza bine si .... il tine in birou ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Februarie 5, 2011 Share Postat Februarie 5, 2011 culmea e ca cruiserul ala de fete bate la poponeata dragstarul de 650 fara niciun stres! n-am inteles niciodata cum au ajuns la dragstar 650 din virago 535...ca performante. ala de 1100 si mie imi place dar serios, decat dragstar 650 (care e submotorizat) mai bine un shadow, macar accelereaza mai repede CORECT - dragstar 1100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Februarie 5, 2011 Share Postat Februarie 5, 2011 Salutare ... Uite, daca vrei ceva gata customizat ... http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...996-354091.html .... il cunosc pe proprietar, a bagat multi bani in motoru' asta ... functioneaza bine si .... il tine in birou ))) Faina jucarie e asta....de abia astept sa o vad pe undeva prin Brasov cand ma fatai pe acolo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vasiledintomis Postat Februarie 5, 2011 Share Postat Februarie 5, 2011 Raportul cm3-putere la vulcanul de 1500 nu prea e favorabil , sa nu mai zic de consum. De consumabile nu stiu cat costa , inca nu m-am interesat . Pacat ca cel de 800 n-are transmisie pe cardan . Shadow-ul de 600 arata binisor , dar e mic si oricum la modificarile care le vreau eu ar trebui sa dau jos jumatate din ce are , inclusiv vopseaua . Sunt de parere ca un motor negru e mult mai putin vizibil in trafic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.