faraonu Postat Ianuarie 17, 2004 Share Postat Ianuarie 17, 2004 oare se poate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Ianuarie 17, 2004 Share Postat Ianuarie 17, 2004 daca se poate cum se face transmisia finala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s-kidu' Postat Ianuarie 17, 2004 Share Postat Ianuarie 17, 2004 si gandeste-te la pozitia de condus poza e trucata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 17, 2004 Share Postat Ianuarie 17, 2004 ce bine ca ai pus poza motorul ala a fost facut in germanya si este super bine echilibrat adevarul este ca a fost mult de lucru cu sincronizarea motoarelor sunt doua motoare de simson sport propriuzis functioneaza ca un motor in doua pistoane doua carburatoare a folosit pt scinteie doar un singur magnetou pus pe doua platine motorul functioneza super Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 17, 2004 Share Postat Ianuarie 17, 2004 daca se poate cum se face transmisia finala? daca cunosti simsonul bine uitate la poza bine caci transmisia finala este aceasi...original doar ca sa adugat motorul ala in fata in rest partea din spate cutie de viteze cardan sunt acceleasi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Ianuarie 17, 2004 Share Postat Ianuarie 17, 2004 uitativa ce fain au fost puse comenzile in spate dupa cutie linga roata din spate simsonul asta facut cam un fel de dragstar,se sta aplecat pe el in fata si cu piciorele ca la un speedar in spate miemi place idea este super fiecare cu gusturile lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Ianuarie 18, 2004 Share Postat Ianuarie 18, 2004 oare se ridica pe-o roata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 18, 2004 Share Postat Ianuarie 18, 2004 Transmisia finala o fi originala dar intrebarea e cum se transmite puterea de la motorul din fata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Ianuarie 19, 2004 Share Postat Ianuarie 19, 2004 arborii cotiti ai celor 2 motoare sunt pusi in prelungire, conectati cumva,nu cred ca prin sudura...si sunt orientati probabil la 180 de grade ca pistoanele sa mearga simultan,cu o singura platina ( cu scanteie pierduta ca la Dnepr), doar ca atunci cand unul e pe detenta celalalt e pe admisie.Practic e un motor de Dnepr de 500 cc doar ca sistemul "Boxer" este grav modificat Adik e un motor in V la 0 grade:)) ,sau cum vrei sa-i spui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bhairava Postat Ianuarie 19, 2004 Share Postat Ianuarie 19, 2004 adica nu-s legati in serie, ci-n paralel. nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Iulie 16, 2004 Share Postat Iulie 16, 2004 Mai omule! Din doi arbori a facut unul singur. Conectarea e cu o cupla, cel mai probabil... elimina partial dezavantajul echilibrarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dt_yamaha Postat Iulie 17, 2004 Share Postat Iulie 17, 2004 cine dracu' s-a chinuit sa contruiasca o "chestie" asa de urata si nefolositoare? si sa nu incepeti sa spuneti ca si asta mai e vreo "bijuterie" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Octombrie 9, 2004 Share Postat Octombrie 9, 2004 interesanta chestie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pannoniachopper Postat Octombrie 9, 2004 Share Postat Octombrie 9, 2004 Eu totusi cred ca este o bijuterie. O bijuterie technica, sa spun asa. Poti sa pui spatare, ghidoane, comenzi avansate, si asa mai departe, dar sa construiesti asa ceva... : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
$ilver Postat Octombrie 11, 2004 Share Postat Octombrie 11, 2004 A iesit un motor cu doi cilindrii in linie amplasat longitudinal (ca la Dacia Berlina de exemplu). Parerea mea despre motorul asta e ca este interesant pentru "iubitorii" de simson si e de apreciat munca depusa dar, spre deosebire de choppere, la asta cred ca trebuie sa iei virajul la 90 de grade din trei miscari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Octombrie 11, 2004 Share Postat Octombrie 11, 2004 deci eu ramin cu parerea mea este o creatie super pt cine inteleg creaturile astea este vorba de ideea in sine omul sia puso in cap si a realizato si fiti linistiti ca inre cele doua motoare exista o flansa de legatura ca si la grupul cardanic salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Octombrie 11, 2004 Share Postat Octombrie 11, 2004 Eu totusi cred ca este o bijuterie. O bijuterie technica, sa spun asa. Poti sa pui spatare, ghidoane, comenzi avansate, si asa mai departe, dar sa construiesti asa ceva... : de acord cu tine panhead salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bog Postat Octombrie 11, 2004 Share Postat Octombrie 11, 2004 Misto ideea,ca mecanic(nu expert...),sunt de acord cu cel ce a pus-o in practica: BRAVO MOSULE! Insa ca motociclist,nu-mi place ideea,pt ca e un hibrid,care,sincer,nu cred ca e in stare sa te duca pana in Pitesti si-napoi... Dar,repet:BRAVO! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Octombrie 13, 2004 Share Postat Octombrie 13, 2004 raman la ideea ca e foarte complicata...transmisia finala...nu inteleg cum a "legat" cele 2 cardane .... btw...am vazut ca ambele motoare au cutiile de viteze.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robychopper Postat Octombrie 16, 2004 Share Postat Octombrie 16, 2004 raman la ideea ca e foarte complicata...transmisia finala...nu inteleg cum a "legat" cele 2 cardane .... btw...am vazut ca ambele motoare au cutiile de viteze.... in primul rind....CE DOUA CARDANE?????????? nu are cum sa aibe doua cardane il are doar pe ultimul asa cum este el nemodificat cit despre prima cutie...este goala pe dinauntru....in interiorul primei cutie exista doar flansa ce leaga cei doi arbori cotiti asa ca prima cutie de viteze nu exista propriuzis a ramas numai carcasa cutiei taiata sa intre la fix cu capacul celui deal doilea motor si iti spun tot ceam scris ca este sigur ce am scris....pt ca acum citiva ani am discutat cu proprietarul pe net este neamt nu stiu cum sa va mai explic ca sa intelegeti ....vreti un desen poate il intelĂąegeti mai bine...eu cred ca nu e nevoie...si ginditiva un pic caci tot mecanismul de legare ale celor doua motoare a fost foasrte simplu de facut o flasa facuta la strung si dupa aia niste canbale facute pt pene la freza ce dracu chiar asa greu este aaaaaa am uitat ca unii dintre voi nu aveti multa experienta in mecanica....nui nimic totul se invata incet incet si cu rabdare.... nici eu nu stiam nimic acum ctiva buni ani in urma asa ca nimeni nu se naste cu mecanica in cap.....si mai o chestie tre sai si placa ca sa o poata pune in practica va salut respecte roby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
botezu' Postat Octombrie 16, 2004 Share Postat Octombrie 16, 2004 ahaaaaaa....m-am prins.... nah...nu m-am uitat bine la poza si am vazut 2 cardane....sau eram prea fresh...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.