black_fender Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 Am o problema - motorul meu(suzuki marauder VZ 800 din 2001) se comporta ca si cum as sta mereu cu mana pe ambreiaj si rezultatul e ca nu pot trece de 100 la ora, si motorul sta mereu foarte turat. initial am crezut ca e din cauza cablului de ambreiaj care ar fi foarte strans si l-am slabit pana la punctul in care schimb cu dificultate vitezele, si cand vreau sa accelerez mai tare incepe sa se tureze in gol. Ciudat e ca totul s-a intamplat destul de brusc, ceea ce ma face sa ma agndesc ca nu ar fi discul de ambreiaj. Singura chestie care am facut-o la motor a fost sa ii schimb uleiul; de curand, ceea ce nu cred ca l=ar fi afecatt in vreun fel. Are careva idee ce poate fi? S-a mai confruntat cineva cu problema asta? E vreun mecanism care readuce tija de la cutia de viteze (care este actionata de cablul de ambreiaj) in pozitia care cupleaza ambreiajul ca sa poti accelera? Orice parere avizata este binevenita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bau-bau Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 ambreiajul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
punkBC Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 gata fendere, te a lamurit bau-bau apuca te de treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sil3nt_control Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 discurile de ambreaj... ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 (editat) Daca cum ai facut schimbul a aparut problema, pare destul de evident ca e uleiul, cel putin e varianta buna de luat in calcul ... ambreiajul nu se duce asa dintr-o data ... Editat Iunie 13, 2009 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 (editat) indiferent ce tip de ulei pui....sa fie pt mobre ...bineinteles....nu ar trebui sa faca asa ceva..... deci un kit de ambreiaj nou trebe Editat Iunie 13, 2009 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cornelijus Postat Iunie 13, 2009 Share Postat Iunie 13, 2009 Salutare, trebuie sa verifici daca nu cumva si placile metalice sunt uzate si sa masori arcurile, este posibil sa trebuiasca sa schimbi doar o parte din piese (discuri, placi si arcuri). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 exact aceeiasi treaba am patit-o eu la un suzuki k7 care avea doar 4mii km ,culmea tot dupa ce am schimbat uleiul desii nu cred sa aiba vreo legatura,eu am desfacut capacul de la am breiaj am scos toate placutele afara , si le-am aranjat la loc din nou ,dupa asta nu am mai avut nici o problema ,problema a fost ca una din placute a ramas usor intepenita cred,dupa ce leam rearanjat nu am mai avut probleme niciodata (cel putin pana acum ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 14, 2009 Share Postat Iunie 14, 2009 Ai folosit acelasi ulei ca la schimbul trecut? Daca nu, sunt mari sanse sa fie din pricina uleiului! Ce ulei ai pus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_fender Postat Iunie 16, 2009 Autor Share Postat Iunie 16, 2009 Ai folosit acelasi ulei ca la schimbul trecut? Daca nu, sunt mari sanse sa fie din pricina uleiului! Ce ulei ai pus? Am bagat motul, ainainte aveam tot motul, din acelasi recipient... azi il desfac sa vad ce si cum.. Multumesc tutror de raspunsuri, daca se dovedeste a fi de la ulei ar fi foarte interesant sa aflam de ce.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pirvulescu Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Am bagat motul, ainainte aveam tot motul, din acelasi recipient... azi il desfac sa vad ce si cum.. Multumesc tutror de raspunsuri, daca se dovedeste a fi de la ulei ar fi foarte interesant sa aflam de ce.... Nu este de la ulei. Ideea este ca problemele de patinare a ambreiajului se fac simtite atunci cand schimbi uleiul. Asta pentru ca uleiul ars nu mai are aceiasi vascozitate si proprietati ca un ulei nou si nu mai lubrifiaza bine. Bagi uleiul nou, ala lubrifiaza asa cum trebuie si incepe sa patineze. Eu sunt cel cu ambreiajul de Honda, si la mine probleme au aparut tot asa dupa schimbul de ulei. Acum dupa ce am demontat pot sa-ti spun ca placutele de ambreiaj erau tocite. Am schimbat si totul este OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_fender Postat Iunie 16, 2009 Autor Share Postat Iunie 16, 2009 Nu este de la ulei. Ideea este ca problemele de patinare a ambreiajului se fac simtite atunci cand schimbi uleiul. Asta pentru ca uleiul ars nu mai are aceiasi vascozitate si proprietati ca un ulei nou si nu mai lubrifiaza bine. Bagi uleiul nou, ala lubrifiaza asa cum trebuie si incepe sa patineze. Eu sunt cel cu ambreiajul de Honda, si la mine probleme au aparut tot asa dupa schimbul de ulei. Acum dupa ce am demontat pot sa-ti spun ca placutele de ambreiaj erau tocite. Am schimbat si totul este OK. hmmm pare logic ce spui tu... chiar sunt curios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ktmleu Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 pai tu ai zis ca ai mers cu cablu prea strans, deci placile au patinat mai mult decat trebuie si s-au uzat prematur... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 hmmm pare logic ce spui tu... chiar sunt curios daca ambreaijul e cel original(nu lucas sau altceva), indiferent ce ulei 4T, bagi, full sintetic, vascos...etc, NU are voie sa patineze, cand patineaza e uzat, simplu ca exemplu ziceam de lucas pentru ca am vazut ca scrie pe cutie a nu se folosi ulei sintetic, numai mineral(erau pt un R1 din 99), deci daca are specificat asa si nu respecti ce scriu aia acolo da...poate patina, daca e luata second si nu stii ce kit de ambreiaj are, te poti pacali, dar e altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_fender Postat Iunie 16, 2009 Autor Share Postat Iunie 16, 2009 pai tu ai zis ca ai mers cu cablu prea strans, deci placile au patinat mai mult decat trebuie si s-au uzat prematur... Odata cu uleiul am schimbat si cablul de ambreiaj pentru ca cel vechi era cam uzat -> deci era chiar mai larg decat ar fi trebuit, dupa ce am schimbat uleiul si cablul am dat o tura, m-am intors, si prima chestie la care m-am uitat a fost cablul de ambreiaj, l-am mai slabit tocmai pentru a elimina aceasta posibilitate ca ambreiajul sa patineze din cauza cablului si am specificat asta tocmai pentru a nu primi raspunsul "slabeste cablul de ambreiaj". daca as fi mers mult asa cu cablul de ambreiaj prea strans ar fi fost valabil exact ce spui tu... pana acum valabil mi se pare ce a zis parvulescu, pentru ca situatia lui e similara cu a mea, dar o sa fiu mai lamurit cand o sa "deschid" dracovenie aia de ambreiaj si o sa ma uit la discuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Ca sa simplifici treaba cu desfacutul ambreiajului ai putea sa culci motorul pe-o parte, ca sa nu trebuiasca sa scoti uleiul. Atentie doar cum il culci, sa nu stea pe rezervor, sa nu stea pe suportul de scarite, toba etc, sa nu fioe multa benzina in rezervor. Bine, e posibil sa nu mearga la Marauder, dar vezi tu ce si cum. Mai ramine problema cu garnitura capacului, pina una alta poti sa incerci cu carton sau silicon, iar daca nu tine sa iei ori originala, ori sa iei carton special de pe Louis. Oricum, vezi ce-i acolo cit mai curind, se zice ca daca mergi mult cu ambreiajul patinind poti sa ai probleme mai mari dupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Ca sa simplifici treaba cu desfacutul ambreiajului ai putea sa culci motorul pe-o parte, ca sa nu trebuiasca sa scoti uleiul. Atentie doar cum il culci, sa nu stea pe rezervor, sa nu stea pe suportul de scarite, toba etc, sa nu fioe multa benzina in rezervor. Bine, e posibil sa nu mearga la Marauder, dar vezi tu ce si cum. Mai ramine problema cu garnitura capacului, pina una alta poti sa incerci cu carton sau silicon, iar daca nu tine sa iei ori originala, ori sa iei carton special de pe Louis. Oricum, vezi ce-i acolo cit mai curind, se zice ca daca mergi mult cu ambreiajul patinind poti sa ai probleme mai mari dupa. Da, dar asa nu o sa se poata folosi de frana pentru a bloca motorul in viteza 5 cand o sa trebuiasca sa scoata piulita buclucasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_fender Postat Iunie 17, 2009 Autor Share Postat Iunie 17, 2009 Da, dar asa nu o sa se poata folosi de frana pentru a bloca motorul in viteza 5 cand o sa trebuiasca sa scoata piulita buclucasa. Se pare ca eu nu am nici o piulita buclucasa. Am ajuns la discurile de ambreiaj destul de simplu. Dupa ce scot capacul de la baia de ulei am un alt capac metalic tine adunate discurile de ambreiaj. ala e prins in 8 suruburi cu arc si practic desfacand cele 8 suruburi scot discul ala de metal si ajung la discurile de ambreiaj. O sa fac aziniste poze, daca nu uit, ca tre sa desfac iar ce e pe acolo ca sa pun garnitura de la baia de ulei Ca sa simplifici treaba cu desfacutul ambreiajului ai putea sa culci motorul pe-o parte, ca sa nu trebuiasca sa scoti uleiul. Atentie doar cum il culci, sa nu stea pe rezervor, sa nu stea pe suportul de scarite, toba etc, sa nu fioe multa benzina in rezervor. Bine, e posibil sa nu mearga la Marauder, dar vezi tu ce si cum. Mai ramine problema cu garnitura capacului, pina una alta poti sa incerci cu carton sau silicon, iar daca nu tine sa iei ori originala, ori sa iei carton special de pe Louis. Oricum, vezi ce-i acolo cit mai curind, se zice ca daca mergi mult cu ambreiajul patinind poti sa ai probleme mai mari dupa. Ai anticipat bine tu partea cu garnitura, din pacate nu am citit in timp util post-ul tau :| Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Ai anticipat bine tu partea cu garnitura, din pacate nu am citit in timp util post-ul tau :| Am o foaie de carton special pt. garnituri. Am nevoie sa fac trei garnituri pt. animala mea dar e posibil sa mai ramina loc pt. una. daca nu reusesti altfel si e loc iti trimit o bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_fender Postat Aprilie 7, 2010 Autor Share Postat Aprilie 7, 2010 Raspunsul la problema mea a fost, se pare, uleiul. singura chestie dupa care si-a revenit a fost cand i-am schimbat uleiul motul cu unul silkolene comp 4 15w 50 . Sper sa ajute daca mai aveti probleme similare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.