ProB Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Salut, am un GSX 600 F din 91! Tocmai am schimbat bujiile si am curatat filtrul de aer! Motorul trage mult mai bine dar mi s-a intamplat un lucru ciudat, pe la 220 mi s-a taiat gazul si curentul, cred!L-am repornit fara probleme dar mi-a dat un rateu! Eu m-am gandit ca ar fi de la gunoaie in combustibil dar.... Daca banuiti de la ce ar fi va rog sa ma ajutati.... Multumesc anticipat!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Pai s-a intamplat exact ce ai zis tu: ti s-a taiat gazul. VEzi pe unde curge gazul si cauta buba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Salut, am un GSX 600 F din 91!Tocmai am schimbat bujiile si am curatat filtrul de aer! Motorul trage mult mai bine dar mi s-a intamplat un lucru ciudat, pe la 220 mi s-a taiat gazul si curentul, cred!L-am repornit fara probleme dar mi-a dat un rateu! Eu m-am gandit ca ar fi de la gunoaie in combustibil dar.... Daca banuiti de la ce ar fi va rog sa ma ajutati.... Multumesc anticipat!!! Poate nu l-ai platit la timp...Acum lasand gluma la o parte,alimentarea e insuficienta.Curata si sincronizeaza carburile,daca nu ai facut asta niciodata la mobra,verifica robinetul de benzina cu sita aferenta,filtrul de benzina.Curentul nu ti s-a ,,taiat" cum zici tu,ti s-a oprit mobra in mers.Daca te-ai grabit sa ii dai drumul imediat,nicio sansa pana nu s-a reglementat in carburi nivelul de benzina...de acolo si rateurile.Spune-ne daca la viteze mai mici face asa.Si eu am avut asemenea opriri si am intors robinetul pe pozitia rezerva,pana la remediarea acestor probleme.Si a mers,provizoriu.Am remediat facand ceea ce am spus mai sus si nicio probleme pana acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 Ce te-a facut sa crezi ca ti s-a taiat curentul? Vb foarte serios. L-a 220 s-a oprit in viteza si l-ai pornit cand te-ai oprit, sau cum? Detaliaza putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
monsteristu' Postat Iunie 16, 2009 Share Postat Iunie 16, 2009 schimba filtrul de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rados Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 asa ceva am patit si eu faza asta in mers sa oprit , o bagasem pe mineca , scule nu aveam eram si la mama naibii . am pornit sa mai intrerupt de citeva ori dar am ajuns home . morala . nu era de la benzina , nu era de la filtru ci de la butonul de oprire pornire de pe ghidon care avea contactele coclite am pornit motorul si am miscat stinga dreapta butonul on off si dadea sa moara motorul . desfa tu frumos da un jet de spray si curata contactele sa nu se fi coclit . fa asta si daca nu asta e cauza abia apoi sa cauti alte cauze . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 daca ti s-a oprit in mers brusc e foarte posibil sa fie cum spunea antevorbitorul, un contact la butonul de START. Am cunoscut si eu un caz asemanator la un Thundercat..pana nu a desfacut intrerupatorul ala si l-a dat cu Deruginol sau WD 40, ca sa mai ia din rugina, nu a remediat problema. De-asemena poate fi si bateria. Verifica bine bornele sa fie stranse si cel mai bine valoarea voltajului. e posibil sa ai o baterie mai veche pe duca si asa se comporta. cam acestea pot fi cauzele orpirii bruste in mers, cele doua enunatte mai sus. Bafta si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinm Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 verifica senzorul de cric, de la vibratii sa nu iti mai faca contact si sa iti recunoasca cricul ca fiind pus jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 daca ti s-a oprit in mers brusc e foarte posibil sa fie cum spunea antevorbitorul, un contact la butonul de START. Am cunoscut si eu un caz asemanator la un Thundercat..pana nu a desfacut intrerupatorul ala si l-a dat cu Deruginol sau WD 40, ca sa mai ia din rugina, nu a remediat problema. De-asemena poate fi si bateria. Verifica bine bornele sa fie stranse si cel mai bine valoarea voltajului. e posibil sa ai o baterie mai veche pe duca si asa se comporta. cam acestea pot fi cauzele orpirii bruste in mers, cele doua enunatte mai sus. Bafta si asfalt uscat! cand "rugineste" cuprul se cheama coclire , tot un fel de oxidare... Salut, am un GSX 600 F din 91!Tocmai am schimbat bujiile si am curatat filtrul de aer! Motorul trage mult mai bine dar mi s-a intamplat un lucru ciudat, pe la 220 mi s-a taiat gazul si curentul, cred!L-am repornit fara probleme dar mi-a dat un rateu! Eu m-am gandit ca ar fi de la gunoaie in combustibil dar.... Daca banuiti de la ce ar fi va rog sa ma ajutati.... Multumesc anticipat!!! poate ai montat gresit sau deteriorat fisele bujiilor si a ramas vre-un contact imperfect... posibil si sa fi intrat praf de la filtru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 daca ti s-a oprit in mers brusc e foarte posibil sa fie cum spunea antevorbitorul, un contact la butonul de START. Am cunoscut si eu un caz asemanator la un Thundercat..pana nu a desfacut intrerupatorul ala si l-a dat cu Deruginol sau WD 40, ca sa mai ia din rugina, nu a remediat problema. De-asemena poate fi si bateria. Verifica bine bornele sa fie stranse si cel mai bine valoarea voltajului. e posibil sa ai o baterie mai veche pe duca si asa se comporta. cam acestea pot fi cauzele orpirii bruste in mers, cele doua enunatte mai sus. Bafta si asfalt uscat! Io zic ca motocicleta odata pornita merge si fara baterie. N-are treaba. Dar nu o mai dati pe electric ca e posibil sa fie de la benzina totusi. Adica lipsa ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Io zic ca motocicleta odata pornita merge si fara baterie. N-are treaba. Dar nu o mai dati pe electric ca e posibil sa fie de la benzina totusi. Adica lipsa ei. Belbody, e posibil si varianta cu bateria slaba. A patit -o John Paul caruia i s-a oprit Yamaha Diversion in mers si a si picat cu ea la 15 km la ora, asta din cauza bateriei. A postat acu 1 luna si a spus cauza. la el era bateria terminata. cand "rugineste" cuprul se cheama coclire , tot un fel de oxidare... Coclirea e oxidarea cuprului cu oxigen atmosferic, deci, oxidare. Rugina e oxidarea fierului tot cu oxigen atmosferic. Elementele structurale ale comutatorului sunt din metale prcum cupru, fier. adica se intalnesc mbele elemente, ambele tipuri de oxidari. In comutatorul de la Thundercat erau si urme de rugina scursa, probabil de la apa atmosferica, spalatorie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 cocleala = oxidare = ruginire = .... etc Da, daca bateria devine un papator mare in circuit, adica duce la scaderea tensiunii brusc (si e posibil) atunci da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ProB Postat Iunie 17, 2009 Autor Share Postat Iunie 17, 2009 Ce te-a facut sa crezi ca ti s-a taiat curentul?Vb foarte serios. L-a 220 s-a oprit in viteza si l-ai pornit cand te-ai oprit, sau cum? Detaliaza putin. l-am repornit in mers, repet nu stiu daca s-a oprit si curentul. mersi pentru sfaturi, o sa incerc sa le rezolv punctual pana la rezolvarea problemei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pussicat Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 alimentarea...sau bobina de inductie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 Problema descrisa de tine am avut-o si eu, la un kawa KLE 500 in turatie (5000-7000) efectiv pierdea puterea la roata ca si cum s-ar fi terminat benzina.... Daca strangeam ambreiajul si acceleram tare, isi revenea.... rateuri la pornire, am avut si eu, pana sa ma prind de treaba cu acceleratia. Problema a fost elucidata: Benzina proasta; am alimentat de nevoie de la o benzinarie "noname" din Cislau... Asa am mers ( in "suturi" ) pana am bagat benzina buna. Sper sa ai si tu aceeasi problema ( se rezolva cu o realimentare , fara interventii suplimentare la motor ) BAFTA! Lucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dydy Postat Iunie 17, 2009 Share Postat Iunie 17, 2009 am avut si eu ce descrii matale acolo la o cbr600 f3 . se ardea pompa de benzina ( n-am aflat din ce cauza ) , si dupa ce am schimbat 2 buc , am pus alim cu benzina prin cadere libera si era beton ( parca nu mai avea puterea maxima , dar era mai bine . verifica si contactele/functionalitatea pompei de benzina bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ProB Postat Iunie 18, 2009 Autor Share Postat Iunie 18, 2009 Problema descrisa de tine am avut-o si eu, la un kawa KLE 500 in turatie (5000-7000) efectiv pierdea puterea la roata ca si cum s-ar fi terminat benzina.... Daca strangeam ambreiajul si acceleram tare, isi revenea.... rateuri la pornire, am avut si eu, pana sa ma prind de treaba cu acceleratia.Problema a fost elucidata: Benzina proasta; am alimentat de nevoie de la o benzinarie "noname" din Cislau... Asa am mers ( in "suturi" ) pana am bagat benzina buna. Sper sa ai si tu aceeasi problema ( se rezolva cu o realimentare , fara interventii suplimentare la motor ) BAFTA! Lucian Adevarul e ca eu de cand am luat motorul nu am alimentat decat de la PETROMV, iar de data asta am bagat de la LUK OIL! S-ar putea sa fie problema legata de calitatea benzinei pt ca astia de la LUKOIL sunt cam distrusi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 Io zic ca motocicleta odata pornita merge si fara baterie. N-are treaba. Dar nu o mai dati pe electric ca e posibil sa fie de la benzina totusi. Adica lipsa ei. nu butonul demarorului... butonul care intrerupe curentul bujiei , fara sa iei contactul cu cheie... sau senzorul de cric... Adevarul e ca eu de cand am luat motorul nu am alimentat decat de la PETROMV, iar de data asta am bagat de la LUK OIL!S-ar putea sa fie problema legata de calitatea benzinei pt ca astia de la LUKOIL sunt cam distrusi! hm... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stancu5 Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 verifica senzorul de cric, de la vibratii sa nu iti mai faca contact si sa iti recunoasca cricul ca fiind pus jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 O singura data am alimentat de la Lukoil motocicleta. Am jurat ca nu mai fac in veci asemenea prostie. Ce facea: mers neregulat, oprit motorul in mers, rateuri... tot tacamul. Am golit rezervorul (15 litri) am pus de la Petrom si s-a reparat motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 sau firul de neutral, si ala iti poate genera neplaceri in mers, in combinatie cu cel de cric. de exemplu combinatia: cric jos SI cutie in viteza - opreste motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 O singura data am alimentat de la Lukoil motocicleta. Am jurat ca nu mai fac in veci asemenea prostie. Ce facea: mers neregulat, oprit motorul in mers, rateuri... tot tacamul. Am golit rezervorul (15 litri) am pus de la Petrom si s-a reparat motocicleta. Si eu am patit cu benzina Luk Oil...adica obisnuita motoreta mea cu Petrom, facand un plin cu Luk oil a inceput sa aiba zguduituri si sa simt ca nu am putere. Am mers o bucata de drum , pana am dat jumate de rezervor si am completat cu Carrera 100- Petrom si a mers altfel. Eu mai alimentez de la Luk oil, uneori merge bine, alte dati se simte ca nu are acea vlaga. Daca e sa discutam de o benzina cu adevarat proasta, care mi-a facut intr-adevar probleme e cea a unei benzinarii din jud. Covasna, sintuata la baza muntelui, acolo unde treci spre Moldova, aproape de Oituz, pe partea dreapta. Effix parca spune benzinariei.Anu trecut la inceputul lui iulie fu intrunirea moto de la Tg. Secuiesc - si la intoarcere am alimentat de acolo... nu va zic ce emotii am avut, credeam ca mi se opreste motorul in salbaticie, prin serpentine... Am scris un articol despre asa ceva. Deci, tot vine intrunirea moto de la Tg Secuiesc peste 3 saptamani, aveti grija sa nu luati benzina de unde am luat eu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drc Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 Io zic ca motocicleta odata pornita merge si fara baterie. N-are treaba. Dar nu o mai dati pe electric ca e posibil sa fie de la benzina totusi. Adica lipsa ei. iu rulezzzzzzzzz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ProB Postat Iunie 20, 2009 Autor Share Postat Iunie 20, 2009 am terminat benzina luk oil! s-a reparat motorul nu mai bag nici o data de la astia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
perseu77 Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 aha..deci ai patit ca mine anu trecut in jud. Covasna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.