rhadoodc Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 (editat) Dupa doua learner drops de-a lungul ultimelor 3 saptamani, vremea uda a conspirat miercuri dimineata cu o sina de tramvai si mi-au oferit prima cazatura serioasa: un low side de toata frumusetea. Cred ca aveam un pic peste 40 km/h. Am scapat cu o vanataie si o zgarietura, gratie echipamentului, desi am alunecat vreo 3-5 metri. Motorul e ok-ish, desi trebuie sa-i schimb neaparat semi-ghidonul stanga, si schimbatorul de viteze. Ar mai fi piese de inlocuit, dar presupun ca o sa mai cad, fiind noob, asa ca le mai las o tura. Aftermath - motorul: carena fata, ghidon, maneta ambreiaj, semnalizator schimbator, cric codita Am lipit carena pe interior cu niste banda adeziva rezistenta la apa, si ridicat schimbatorul un pic mai sus ca sa nu mai atinga bieleta incat sa o pot duce pana la service. Concluzia zilei: echipament FTW! Editat Iunie 19, 2009 de rhadoodc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 (editat) pai un pic peste 40, in oras, pe ploaie, noob,....cam nasol. o bila alba pentru echipament insa. Editat Iunie 19, 2009 de ser79ban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JustMe_DF Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Nasol E bine ca s-a terminat fara urmari asupra ta... Asfalt curat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rhadoodc Postat Iunie 19, 2009 Autor Share Postat Iunie 19, 2009 Echipamentul m-a costat cat jumate din motor. Ma gandeam sa o incalt cu un pneu mai lat in spate, pentru stabilitate (ea vine cu 13, maxim merge 15). Pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanLeonte Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 pareri, clar nu! se schimba bicicleta si este posibil ca pe ploaie sa tina apa sub pneu fiind un balon mai lat si poti sa faci poc si in linie dreapta apoi! NU este o motocicleta facuta pe genunchi, e calculata si daca nenea ala cu ochii oblici a zis ca este deajuns atat, inseamna ca asa este! e al nush catelea caz in care se doreste schimbarea cauciocului stock cu unu mai lat si pt ce? ca motoru sa traga mai greu, ca bicicleta sa fie afectata si cand te dai pe curbe sa se comporte anapoda si asta doar pt estetic si putin mai multa franare (care oricum este insesizabila) nu se merita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin26 Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Salut! Ma bucur ca esti intreg si ca nici motoreta nu-i sifonata rau. Din ce vad in poza..schimbatorul trebuie indreptat si nu schimbat...semighidonul..daca nu e indoiat sau nu are fisuri la prindere..nici atat, suduri mici la carene, vopsit..si e ca nou. Bravo pt echipament si spor la reparat! Mare atentie pe viitor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinb Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Dupa doua learner drops de-a lungul ultimelor 3 saptamani, vremea uda a conspirat miercuri dimineata cu o sina de tramvai si mi-au oferit prima cazatura serioasa: un low side de toata frumusetea. Cred ca aveam un pic peste 40 km/h. Am scapat cu o vanataie si o zgarietura, gratie echipamentului, desi am alunecat vreo 3-5 metri. Motorul e ok-ish, desi trebuie sa-i schimb neaparat semi-ghidonul stanga, si schimbatorul de viteze. Ar mai fi piese de inlocuit, dar presupun ca o sa mai cad, fiind noob, asa ca le mai las o tura. Aftermath - motorul: carena fata, ghidon, maneta ambreiaj, semnalizator schimbator, cric codita Am lipit carena pe interior cu niste banda adeziva rezistenta la apa, si ridicat schimbatorul un pic mai sus ca sa nu mai atinga bieleta incat sa o pot duce pana la service. Concluzia zilei: echipament FTW! bine ca ai avut echipamentul moto a scapat relativ bine. spor la reparat si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jane Roe Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Bine ca esti intreg! Tot ce este belit la mobra, SCHIMBA! NOU! CE ESTE MAI SCUMP... DE FIRMA.... Sa te usture. Dupa aia o sa vezi ca mergi de 10 ori mai bine... ( treaba psihica ... daca pici, platesti). P.S. Este gluma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvanusv Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 (editat) pai un pic peste 40, in oras, pe ploaie, noob,....cam nasol.o bila alba pentru echipament insa. Exagerezi. Mult. Just my 2 balls. Editat Iunie 19, 2009 de razvanusv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad Codreanu Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 Echipamentul m-a costat cat jumate din motor. Ma gandeam sa o incalt cu un pneu mai lat in spate, pentru stabilitate (ea vine cu 13, maxim merge 15). Pareri? Fiecare producator serios isi calculeaza ciclistica amanuntit...asta presupune si o gama de gume recomandate a fi folosite. Sfatul meu este sa nu iesi din limitele si combinatiile fata / spate pe care le da producatorul. Nu vei face decat sa inrautatesti comportamentul ciclistic... si nu cred ca iti doresti asta. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 un cauciuc mai lat nu inseamna stabilitate mai mare pe ploaie, un profil special pentru ploaie te-ar ajuta dar nu esti pe circuit si atunci nu merita investitia. eu cred ca ti-a fugit fata si atunci chiar nu vad de ce ai schimba cauciucul de spate.... piesele se pot indrepta, lipi si daca necesita neaparat schimba. mici exercitii de mx te pot ajuta sa controlezi motocicleta cand derapeaza cu fata sau cu spatele. astfel poti evita cazaturile usoare si accidentarile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rhadoodc Postat Iunie 20, 2009 Autor Share Postat Iunie 20, 2009 Wow... multumesc mult pentru pareri. Incepe sa-mi placa aici. N-am sa schimb guma spate, conform cu indicatiile voastre. Schimbatorul nu il pot indrepta (ciocanul pare a nu fi suficient), iar ghidonul e suficient de indoit incat sa nu mai pot braca maxim stanga (nici macar nu mai pot sa blochez ghidonul din cheie). Dat fiind ca le consider pe amandoua parti esentiale sigurantei, am sa le schimb. Carena si codita le-am dat jos si le-am lipit pe interior cu banda adeziva rezistenta la apa. Cricul e doar un pic julit si are pinul arcului indoit, dar nu da semne ca ar ceda, iar maneta de ambreiaj e doar pilita in capat. Mai sunt daune marunte (semnalizatorul un pic zgariat pe partea de jos, zgarietura pe rezervor unde a lovit ghidonul, si inca una unde am lovit cu cizma in cadere), dar per total momentan ma rezum la schimbator si ghidon. Astept sa fac mai multa experienta inainte sa ii schimb carena. As face exerciti de MX, dar nu stiu pe nimeni sa ma indrume. Cand o scot din service vreau in schimb sa merg la AMCKart sa incep cursurile de siguranta. Daca stiti pe cineva care se pricepe la MX, recomandati-mi, va rog (desi nu cred ca pot sa bag un ninja in asa ceva). Aftermath - echipament: Casca n-a atins asfaltul, si recunosc, eram in jeans. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Infinity Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 Morala: Usor pe ploaie, si mai usor pe sinele de tramvai pe ploaie si incredibil de usor pe sine ude in curba. hai ca nu e grav. asfalt uscat si spor la reparat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 ...Dupa doua learner drops de-a lungul ultimelor 3 saptamani, vremea uda a conspirat miercuri dimineata cu o sina de tramvai si mi-au oferit prima cazatura serioasa: un low side de toata frumusetea. Cred ca aveam un pic peste 40 km/h. Am scapat cu o vanataie si o zgarietura, gratie echipamentului, desi am alunecat vreo 3-5 metri. Motorul e ok-ish, desi trebuie sa-i schimb neaparat semi-ghidonul stanga, si schimbatorul de viteze. Ar mai fi piese de inlocuit, dar presupun ca o sa mai cad, fiind noob, asa ca le mai las o tura. ... Concluzia zilei: echipament FTW! Ca teorie asa cand trebuie de exemplu sa treci liniiile spre stanga iti pui semnalizatorul pe stanga, te uiti in oglinda din stanga sa nu fie un conducator de auto buimac ce crede ca ai gresit directia pe care iti palpaie semnalizatorul, te uiti un pic si in dreapta (si in oglinda si in laterala) sa nu fie cineva acolo si tragi un mare S dreapta-stanga astfel incat sa ai un unghi cat mai agresiv de abordat sina. Dupa ce mai gresesti de 2-3 ori clar o sa te prinzi de combinatia optima de unghi, viteza, aderenta a franelor si umiditate. Acum fara bancuri, daca eu de exemplu trebuie sa ma urc pe placa de beton a tramvaiului pe strada Traian pentru ca un tembel a parcat masina in asa fel incat eu nu incap, pur si simplu eu pun semnal, franez agreziv, ma uit in oglinda si dupa aia fac S-ul ala daca oglinda imi spune ca masinia din spate ma lasa, daca nu mai astept. Sigur m-am prins si eu de asta din a doua incercare (nu ca m-a luat masina, dar odata n-am apucat sa fac S-ul cum trebuie si am testat echipamentul care a functionat doar partial). Oricum vezi ca daca esti incepator de obicei ceilalti participanti la trafic vor fi mult mai atenti la tine si mult mai toleranti daca-ti afisezi lamaia aia, si n-am auzit pana acum pe forumul asta ca cineva sa fi murit sau macar sa fi avut probleme de sanatate daca a purtat-o... Eu unul am purtat-o din greseala chiar 1-2 luni mai mult decat era termenul legal, si dupa ce in final am dat-o jos am fost foarte neplacut surprins de felul cum treceau prea aproape si prea riscant soferii de mine (la experienta din momentul respectiv), pe principiul - daca voi va bagati aiurea printre benzi de ce sa nu merg si eu pe aceeasi banda cu tine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 Maneta pilita ,merge incarcata cu putin aluminiu(sudura) apoi rotunjita cu o pila ,vopsea si daca nu are fisuri ,merge.Schimbatorul are nevoie de putina menghina si putina cheie franceza,vopsea si e bun de munca.Pt oase nu iti pot recomanda nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 cum ai reusit frate sa cazi la piata munci ) sincer plm cam nu prea ai viraj mai agresiv care sa cazi sau cumva ai calcat direct pe sina in lung si te-ai aplecat putin . Oricum nu imi place gandirea ta lasa ca o sa mai cad frate gandeste si tu pozitiv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petru Moldovan Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 cum ai reusit frate sa cazi la piata munci ) sincer plm cam nu prea ai viraj mai agresiv care sa cazi sau cumva ai calcat direct pe sina in lung si te-ai aplecat putin . Oricum nu imi place gandirea ta lasa ca o sa mai cad frate gandeste si tu pozitiv Daca nu m-am pierdut in off-topicuri cred ca era vorba de un incepator, si astia pot sa cada pe linia de tramvai indiferent de anotimp. Am facut-o si eu e cateva ori, asa ca nu vreau sa par din alta sfera, pur si simplu mai nou cred ca am tedinta sa cad mai rar si sper eu din ce ince mai rar cu tendinta spre zero... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rhadoodc Postat Iunie 20, 2009 Autor Share Postat Iunie 20, 2009 cum ai reusit frate sa cazi la piata munci ) sincer plm cam nu prea ai viraj mai agresiv care sa cazi sau cumva ai calcat direct pe sina in lung si te-ai aplecat putin . Fix asa. Am incercat sa ies dintre cele doua sine de tramvai in lung. Foarte probabil am si inclinat-o un pic facand asta. Stiu ca a fost o manevra de retardat, dar na, mi-s noob. Cat despre optimism... prefer sa fiu pesimist si sa fiu surprins placut decat optimist si sa fiu dezamagit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redpik Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Man, imi pare rau sa citesc de accidentul tau. Lucram in aceeasi cladire si m-am mirat cand te-am vazut venind pe jos. Nu te speria, nu e grav, dar sa nu se mai repete . Pe sina de tramvai trebuie sa fii agresiv, de fapt sa treci peste ea foarte foarte repede, sa nu aibe timp nici s-o guste... Se invata incet incet. Pana atunci spor la reparatii. Cu botez facut, bine ai venit printre noi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 nu vad buloanele pe shoplistul tau.... nu crezi ca e cazul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimitris Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 Ce inseamna learner drops? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
OveR Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 eram sigur ca ai luato in lung si putin aplecat ca altfel nu prea aveai cum sa cazi indiferent cat de incepatori esti tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SeTo Postat Iunie 21, 2009 Share Postat Iunie 21, 2009 iti recomand pt carene fibra de sticla;) incarcale putin pe interior si o sa fie ca noi:D in mare parte;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rhadoodc Postat Iunie 22, 2009 Autor Share Postat Iunie 22, 2009 nu vad buloanele pe shoplistul tau.... nu crezi ca e cazul ? Defineste "buloane". Ce inseamna learner drops? Momentul ala epic cand o trantesti desi aproape stai pe loc. Din ce am citit, exista un "point of no return": daca o inclini peste, iti pui prea multa greutate pe un picior si o scapi. De exemplu pui frana tare si brusc de la viteza mica, si nu apucinsa pui piciorul jos la timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimitris Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Defineste "buloane". Momentul ala epic cand o trantesti desi aproape stai pe loc. Din ce am citit, exista un "point of no return": daca o inclini peste, iti pui prea multa greutate pe un picior si o scapi. De exemplu pui frana tare si brusc de la viteza mica, si nu apucinsa pui piciorul jos la timp. Si astea le-au inventat americanii? Nu exista termen in romana, sau cuvantul cazatura nu se pune? e prea brutal? Eu cred ca ai citit prea mult si ai mers prea putin. Daca pui frana tare si brusc la viteza mica si pici ca nu ai avut piciorul jos trebuie sa incepi sa iti pui intrebari legate de capacitatea ta de a conduce o motocicleta. daca nu esti in stare sa iti sincronizezi membrele e trist... spre binele tau limiteaza-te pentru moment la viteze decente in oras ca stai cam prost cand vine vb de reactie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.