Sari la conținut

stie cineva?


victor_boss
 Share

Postări Recomandate

Probabail a fost inmatriculata cu toate hartiile facute si abia dupa a fost modificat,iar itp-ul nu e pb depinde de statia unde faci.Mai greu va fi de potentialul cumparator,care va trebui sa o aduca in starea originala ptr aputea sa o inmatriculeze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e a unui baiat din zona cluj alba iulia daca nu ma inshel , i ij planeta 5 parca , si era de vanzare , nenea proprietar i pe aici pe undeva pe forum :) , aveam mai multe poze cu el dar nu mai am , daca aveti poze mai puneti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 years later...

mai cumperi un planeta 5 original, il faci rosu, ii faci ITP, si ii pui nr de inmatriculare la asta modificat

e simplu, nu?

 

nui simplu deloc,daca faci un accident sau intra careva in tine sau te opreste r.a.r.-ul in drum ai facut rost de un dosar penal,sau e posibil sa nu mai apuci ca til ia.. la primul control pe strada la cum arata moto.iti ia si cerfificatul de nestere pt nebunia aia... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai cumperi un planeta 5 original, il faci rosu, ii faci ITP, si ii pui nr de inmatriculare la asta modificat

e simplu, nu?

 

eu cred ca tu inca nu te ai "izbit de realitate"fa tu chestia asta cu schimbatul de numere si dupa ce te prinde garda sau r.a.r ul mai vorbim.atunci o sa vedem dac iti va mai arde sa faci glume pe seama lu alti.fara suparare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca tu inca nu te ai "izbit de realitate"fa tu chestia asta cu schimbatul de numere si dupa ce te prinde garda sau r.a.r ul mai vorbim.atunci o sa vedem dac iti va mai arde sa faci glume pe seama lu alti.fara suparare.

sal.. nu mai dramatizati ,daca serile corespund nu cred ca se leaga careva de tine ,eu am mers cu simsonul modificat la rar si nu am avut nici o problema chiar au zis uite domne ai pus frane pe disc mai bune de cat cele pe tambur,apoi l am vandut lui BACH care nici el nu a avut nici o problema la rar si circula cu el si e modificat tot,doar al stiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da....sunt intelegatori...numa mie mi-au zis ca nu am oglinda originala,nu ca de ce nu am doua de ce nu e originala!de frane nu comentez nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sal.. nu mai dramatizati ,daca serile corespund nu cred ca se leaga careva de tine ,eu am mers cu simsonul modificat la rar si nu am avut nici o problema chiar au zis uite domne ai pus frane pe disc mai bune de cat cele pe tambur,apoi l am vandut lui BACH care nici el nu a avut nici o problema la rar si circula cu el si e modificat tot,doar al stiti.

eu nu cred ca iti omologheaza cineva modificari facute la cadru sau la sistemele de franare sau de directie fara o verificare facuta de R A R la sange pt care tot proprietrul plateste si nu ii ieftina treaba asta

 

eu nu cred ca iti omologheaza cineva modificari facute la cadru sau la sistemele de franare sau de directie fara o verificare facuta de R A R la sange pt care tot proprietrul plateste si nu ii ieftina treaba asta

 

in legatura cu serii "BATUTE" aiurea cunosc persoane care au stat 4 ani dupa gratii.dac nu va place libertatea eu nu am nimic impotriva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu cred ca iti omologheaza cineva modificari facute la cadru sau la sistemele de franare sau de directie fara o verificare facuta de R A R la sange pt care tot proprietrul plateste si nu ii ieftina treaba asta

 

 

 

in legatura cu serii "BATUTE" aiurea cunosc persoane care au stat 4 ani dupa gratii.dac nu va place libertatea eu nu am nimic impotriva

chiar sant curios pentru o serie batuta aiurea stai 4 ani si al ca la omorat pe choperist pe autostrada este liber ai sa fim seriosi eu circul de 20 ani pe moto modificate si sant en choperisti care au en modificari si nu a antrebat nimeni daca ai omologare la ce ..daca rar ul nu m ia cerut la frane atunci eu ma dau mai destep decat ei, cu ce te ancalzeste dar asta este doar carcoteala,mai bine sa fim sanatosi si sa facem mii de km pe motor si la sati carcoteala la o parte ca doar santem bikeri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chiar sant curios pentru o serie batuta aiurea stai 4 ani si al ca la omorat pe choperist pe autostrada este liber ai sa fim seriosi eu circul de 20 ani pe moto modificate si sant en choperisti care au en modificari si nu a antrebat nimeni daca ai omologare la ce ..daca rar ul nu m ia cerut la frane atunci eu ma dau mai destep decat ei, cu ce te ancalzeste dar asta este doar carcoteala,mai bine sa fim sanatosi si sa facem mii de km pe motor si la sati carcoteala la o parte ca doar santem bikeri.

 

asta ii legea in R omania sistemul ii de vina sa iti zic drept eu nu as bate serii aiurea pt ca ii prea scumpa lipsa libertatii.FIECARE FACE CE VREA DAR RASPUNDE DE CE FACE.sa auzi de bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Darkwolf, crede-mă că se pot omologa modificări (subtile, ca să fii sigur) la cadru, roți, frâne, număr locuri, dimensiuni Âşi alte chestii pe care legală, fără niciun fel de Âşpagă. Trebuie doar să ai cei câțiva lei cât este taxa percepută reomologării motocicletei înmatriculate, să mergi la oameni rezonabili, să fii la rândul tău rezonabil în explicații Âşi să rezolvi. Lasă legea Âşi ia în considerare sistemul în care te afli. Legile sunt slab aplicate Âşi de-aia sunt Âşi vag înțelese. Mai ales industria auto este una bănoasă, iar la noi produce bani pe bandă rulantă. Factorul uman contează, un om poate fi mai exigent, altul mai înțelegător. Unul nu se uită la suduri, altul se uită Âşi te lasă, altul le vede Âşi te dă afară.

 

Frânele. Unii văd că nu scoți cât trebuie Âşi te-au uÂşuit imediat pe poartă, alții îți rup de trei ori cablul de frână Âşi, după treizeci Âşi trei de încercări separate de a scoate ăia 30% minimi la eficiență de frânare (timp în care trei inÂşi cocoțați pe rezervor, pe Âşa Âşi pe scărițe se luptă cu motocicleta să o țină pe loc Âşi apăsată în jos), reuÂşesc în sfârÂşit să te scoată la liman Âşi să-ți facă trecerea. Mi-a fost o milă de băiatul ăla care-a transpirat de puteai să juri că se bătuse cu un caÂşalot...

 

Muraveyul meu are atâtea modificări Âşi a fost omologat pe bune. Iar Jawa mea are sudată pe cea mai vizibilă țeavă a cadrului, cea din fața motorului, o întăritură zdravănă. E mai lungă decât un antebraț de-al meu. E drept că respectiva țeavă pătrată a fost sudată frumos, fără guguloaie sau strâmbături. Dar prima chestie pe care mecanicul mi-a zis-o a fost: "Pfaaai, ce dă suduri p-aicia... taci din gură, nu zici nimic!"

 

Dacă mai reuÂşeÂşti să ai Âşi-un pic de pleată, de cioc, de zâmbet pe mutră Âşi de aer că urmează să pleci peste două ore călare pe fierul ăla undeva înspre Novaja Zemljia, câteodată sunt Âşanse să se schimbe Âşi atitudinea respectivului în bine. Alteori, câte unul cu ochelari mârâie la tine Âşi te expediază acasă că ai tăiat de pe cadru suporții farului. De fapt voia Âşpagă. Fii flexibil Âşi decent, mai dă-i în gura mamii lor de Âşpăgari până la urmă, că una-i Âşpaga Âşi alta-i cinstea dacă vrei s-o faci sau dacă vrea să ți-o primească.

 

Nu mai intona mecanic imnul "aÂşa-i la noi". Da, realitatea asta e, dar fă cumva să nu te copleÂşească. Fă să-ți fie bine fără să-l bagi pe altul în pământ. Ar fi multe de spus pe tema asta, însă hai mai bine să dăm Âşi ultima zăpadă la o parte pe anul ăsta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator VULPOIU
Fă să-ți fie bine fără să-l bagi pe altul în pământ.

 

AMIN!

Măi băiete, tare bine le mai zici tu cîteodată... nu degeaba ai terminat Literele...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AMIN!

Măi băiete, tare bine le mai zici tu cîteodată... nu degeaba ai terminat Literele...

 

nu bag si nu am bagat niciodata pe cineva in pamant dar la mine in alba sunt cam exigentii baietii de la R A R.in legatura cu spaga de ce sa dau niste bani la cineva daca nu munceste pt ei?au fost o gramada de motociclisti in alba care au modificat mz simson jawa sau mai stiu eu ce moto si cand au fost cu ele la R A R i au intors baietii inapoi.de cred ca merge treaba cu modificatul daca inainte sa te apuci de taiat la fiare o imatriculezi pe tine dar pe cel care o va cumpara nu il vad bine la imatriculare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Darkwolf, crede-mă că se pot omologa modificări (subtile, ca să fii sigur) la cadru, roți, frâne, număr locuri, dimensiuni Âşi alte chestii pe care legală, fără niciun fel de Âşpagă. Trebuie doar să ai cei câțiva lei cât este taxa percepută reomologării motocicletei înmatriculate, să mergi la oameni rezonabili, să fii la rândul tău rezonabil în explicații Âşi să rezolvi. Lasă legea Âşi ia în considerare sistemul în care te afli. Legile sunt slab aplicate Âşi de-aia sunt Âşi vag înțelese. Mai ales industria auto este una bănoasă, iar la noi produce bani pe bandă rulantă. Factorul uman contează, un om poate fi mai exigent, altul mai înțelegător. Unul nu se uită la suduri, altul se uită Âşi te lasă, altul le vede Âşi te dă afară.

 

Frânele. Unii văd că nu scoți cât trebuie Âşi te-au uÂşuit imediat pe poartă, alții îți rup de trei ori cablul de frână Âşi, după treizeci Âşi trei de încercări separate de a scoate ăia 30% minimi la eficiență de frânare (timp în care trei inÂşi cocoțați pe rezervor, pe Âşa Âşi pe scărițe se luptă cu motocicleta să o țină pe loc Âşi apăsată în jos), reuÂşesc în sfârÂşit să te scoată la liman Âşi să-ți facă trecerea. Mi-a fost o milă de băiatul ăla care-a transpirat de puteai să juri că se bătuse cu un caÂşalot...

 

Muraveyul meu are atâtea modificări Âşi a fost omologat pe bune. Iar Jawa mea are sudată pe cea mai vizibilă țeavă a cadrului, cea din fața motorului, o întăritură zdravănă. E mai lungă decât un antebraț de-al meu. E drept că respectiva țeavă pătrată a fost sudată frumos, fără guguloaie sau strâmbături. Dar prima chestie pe care mecanicul mi-a zis-o a fost: "Pfaaai, ce dă suduri p-aicia... taci din gură, nu zici nimic!"

 

Dacă mai reuÂşeÂşti să ai Âşi-un pic de pleată, de cioc, de zâmbet pe mutră Âşi de aer că urmează să pleci peste două ore călare pe fierul ăla undeva înspre Novaja Zemljia, câteodată sunt Âşanse să se schimbe Âşi atitudinea respectivului în bine. Alteori, câte unul cu ochelari mârâie la tine Âşi te expediază acasă că ai tăiat de pe cadru suporții farului. De fapt voia Âşpagă. Fii flexibil Âşi decent, mai dă-i în gura mamii lor de Âşpăgari până la urmă, că una-i Âşpaga Âşi alta-i cinstea dacă vrei s-o faci sau dacă vrea să ți-o primească.

 

Nu mai intona mecanic imnul "aÂşa-i la noi". Da, realitatea asta e, dar fă cumva să nu te copleÂşească. Fă să-ți fie bine fără să-l bagi pe altul în pământ. Ar fi multe de spus pe tema asta, însă hai mai bine să dăm Âşi ultima zăpadă la o parte pe anul ăsta!

10 (zece) :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu bag si nu am bagat niciodata pe cineva in pamant dar la mine in alba sunt cam exigentii baietii de la R A R.in legatura cu spaga de ce sa dau niste bani la cineva daca nu munceste pt ei?au fost o gramada de motociclisti in alba care au modificat mz simson jawa sau mai stiu eu ce moto si cand au fost cu ele la R A R i au intors baietii inapoi.de cred ca merge treaba cu modificatul daca inainte sa te apuci de taiat la fiare o imatriculezi pe tine dar pe cel care o va cumpara nu il vad bine la imatriculare

sal..aici ai dreptate ,eu circul cu moto modificate de mult timp si calc rarul de cateva ori pe an acum daca o modifici an bunul simt este OK ,adica frane disc cateva grade la cadru un gidon ma i lat si ei o dau la pace dar daca vi cu esdravagante de furci supra lungite si cauciucuri super late si tobe goale automat ca si ei no sa puna semnatura sa fim oameni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

motorul este al meu si a fost pus in vanzare

cum s-a procedat cu omologarea:

pt cei interesati cea mai simpla varianta este sa se duca cu motorul la omologare,dar cu mici modificari:ex cutii metalice,,etc

cei de rar o sa ii completeze pe cartea de identitate NU NECESITA CERTIFICAT DE OMOLOGARE

dupa...puteti face ce vreti

am fost oprit de politie,,mi-au verificat serii nr de locuri care erau trecute 2 si aveam 1,,,lungime,si altele,,dar nu au avut ce imi face

nu au competenta sa conteste ceea ce este scris pe carte

lucrez intr-o statie itp si c-am stiu despre ce este vorba

in caz de schimbare al proprietarului nu este nici o problema atata timp cat ai scris pe carte

 

eu nu cred ca iti omologheaza cineva modificari facute la cadru sau la sistemele de franare sau de directie fara o verificare facuta de R A R la sange pt care tot proprietrul plateste si nu ii ieftina treaba asta

 

 

 

modificarile aduse la cadru pun bete-n roate.

ceea ce a spus mai sus referitor la frane,a pune de pe tambur pe disc sunt IMBUNATATIRI se trece RAR foarte usor

la cadru,atata timp cat nu se modifica garda la sol si unghiul de directie,,,RESTU,SE POATE MODIFICA

exista ceva reglementari,RNTR unde se vede acolo ceea ce se poate modifica

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Darkwolf, crede-mă că se pot omologa modificări (subtile, ca să fii sigur) la cadru, roți, frâne, număr locuri, dimensiuni Âşi alte chestii pe care legală, fără niciun fel de Âşpagă. Trebuie doar să ai cei câțiva lei cât este taxa percepută reomologării motocicletei înmatriculate, să mergi la oameni rezonabili, să fii la rândul tău rezonabil în explicații Âşi să rezolvi. Lasă legea Âşi ia în considerare sistemul în care te afli. Legile sunt slab aplicate Âşi de-aia sunt Âşi vag înțelese. Mai ales industria auto este una bănoasă, iar la noi produce bani pe bandă rulantă. Factorul uman contează, un om poate fi mai exigent, altul mai înțelegător. Unul nu se uită la suduri, altul se uită Âşi te lasă, altul le vede Âşi te dă afară.

 

Frânele. Unii văd că nu scoți cât trebuie Âşi te-au uÂşuit imediat pe poartă, alții îți rup de trei ori cablul de frână Âşi, după treizeci Âşi trei de încercări separate de a scoate ăia 30% minimi la eficiență de frânare (timp în care trei inÂşi cocoțați pe rezervor, pe Âşa Âşi pe scărițe se luptă cu motocicleta să o țină pe loc Âşi apăsată în jos), reuÂşesc în sfârÂşit să te scoată la liman Âşi să-ți facă trecerea. Mi-a fost o milă de băiatul ăla care-a transpirat de puteai să juri că se bătuse cu un caÂşalot...

 

Muraveyul meu are atâtea modificări Âşi a fost omologat pe bune. Iar Jawa mea are sudată pe cea mai vizibilă țeavă a cadrului, cea din fața motorului, o întăritură zdravănă. E mai lungă decât un antebraț de-al meu. E drept că respectiva țeavă pătrată a fost sudată frumos, fără guguloaie sau strâmbături. Dar prima chestie pe care mecanicul mi-a zis-o a fost: "Pfaaai, ce dă suduri p-aicia... taci din gură, nu zici nimic!"

 

Dacă mai reuÂşeÂşti să ai Âşi-un pic de pleată, de cioc, de zâmbet pe mutră Âşi de aer că urmează să pleci peste două ore călare pe fierul ăla undeva înspre Novaja Zemljia, câteodată sunt Âşanse să se schimbe Âşi atitudinea respectivului în bine. Alteori, câte unul cu ochelari mârâie la tine Âşi te expediază acasă că ai tăiat de pe cadru suporții farului. De fapt voia Âşpagă. Fii flexibil Âşi decent, mai dă-i în gura mamii lor de Âşpăgari până la urmă, că una-i Âşpaga Âşi alta-i cinstea dacă vrei s-o faci sau dacă vrea să ți-o primească.

 

Nu mai intona mecanic imnul "aÂşa-i la noi". Da, realitatea asta e, dar fă cumva să nu te copleÂşească. Fă să-ți fie bine fără să-l bagi pe altul în pământ. Ar fi multe de spus pe tema asta, însă hai mai bine să dăm Âşi ultima zăpadă la o parte pe anul ăsta!

 

Frate , te iubesc.

Nu te gindi la prostii , doar te iubesc pentru cum scrii si cum gindesti .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...