victor_boss Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 salutare a toti. Stiti cumva al cui e acest motor? Sunt curios cum a reusit omologarea si verificarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KESU Postat Iunie 22, 2009 Share Postat Iunie 22, 2009 Probabail a fost inmatriculata cu toate hartiile facute si abia dupa a fost modificat,iar itp-ul nu e pb depinde de statia unde faci.Mai greu va fi de potentialul cumparator,care va trebui sa o aduca in starea originala ptr aputea sa o inmatriculeze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satana pe mobra Postat Iunie 23, 2009 Share Postat Iunie 23, 2009 e a unui baiat din zona cluj alba iulia daca nu ma inshel , i ij planeta 5 parca , si era de vanzare , nenea proprietar i pe aici pe undeva pe forum , aveam mai multe poze cu el dar nu mai am , daca aveti poze mai puneti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diana_mutascu Postat August 8, 2009 Share Postat August 8, 2009 uite topicul /index.php?showtopic=388426 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimethylmercury Postat August 8, 2009 Share Postat August 8, 2009 Motocicleta poposeste la Cluj pe marginea unui trotuar din marasti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diana_mutascu Postat August 11, 2009 Share Postat August 11, 2009 te-ai uitat pe topicul ala ? cred ca sunt aceleasi poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PiticuBc Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 motoreta e a unui amic de`al meu din bacau dar mutat in cluj...lnu mai stiu nimic de el de ceva vreme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 vezi ca ultimu post e din august 2009.au trecuut ceva anisori.il cunost si eu pe gagiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edivkv Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 mai cumperi un planeta 5 original, il faci rosu, ii faci ITP, si ii pui nr de inmatriculare la asta modificat e simplu, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dany_oldmoto Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 mai cumperi un planeta 5 original, il faci rosu, ii faci ITP, si ii pui nr de inmatriculare la asta modificat e simplu, nu? nui simplu deloc,daca faci un accident sau intra careva in tine sau te opreste r.a.r.-ul in drum ai facut rost de un dosar penal,sau e posibil sa nu mai apuci ca til ia.. la primul control pe strada la cum arata moto.iti ia si cerfificatul de nestere pt nebunia aia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 mai cumperi un planeta 5 original, il faci rosu, ii faci ITP, si ii pui nr de inmatriculare la asta modificat e simplu, nu? eu cred ca tu inca nu te ai "izbit de realitate"fa tu chestia asta cu schimbatul de numere si dupa ce te prinde garda sau r.a.r ul mai vorbim.atunci o sa vedem dac iti va mai arde sa faci glume pe seama lu alti.fara suparare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 eu cred ca tu inca nu te ai "izbit de realitate"fa tu chestia asta cu schimbatul de numere si dupa ce te prinde garda sau r.a.r ul mai vorbim.atunci o sa vedem dac iti va mai arde sa faci glume pe seama lu alti.fara suparare. sal.. nu mai dramatizati ,daca serile corespund nu cred ca se leaga careva de tine ,eu am mers cu simsonul modificat la rar si nu am avut nici o problema chiar au zis uite domne ai pus frane pe disc mai bune de cat cele pe tambur,apoi l am vandut lui BACH care nici el nu a avut nici o problema la rar si circula cu el si e modificat tot,doar al stiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lantz Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 da....sunt intelegatori...numa mie mi-au zis ca nu am oglinda originala,nu ca de ce nu am doua de ce nu e originala!de frane nu comentez nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 sal.. nu mai dramatizati ,daca serile corespund nu cred ca se leaga careva de tine ,eu am mers cu simsonul modificat la rar si nu am avut nici o problema chiar au zis uite domne ai pus frane pe disc mai bune de cat cele pe tambur,apoi l am vandut lui BACH care nici el nu a avut nici o problema la rar si circula cu el si e modificat tot,doar al stiti. eu nu cred ca iti omologheaza cineva modificari facute la cadru sau la sistemele de franare sau de directie fara o verificare facuta de R A R la sange pt care tot proprietrul plateste si nu ii ieftina treaba asta eu nu cred ca iti omologheaza cineva modificari facute la cadru sau la sistemele de franare sau de directie fara o verificare facuta de R A R la sange pt care tot proprietrul plateste si nu ii ieftina treaba asta in legatura cu serii "BATUTE" aiurea cunosc persoane care au stat 4 ani dupa gratii.dac nu va place libertatea eu nu am nimic impotriva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 eu nu cred ca iti omologheaza cineva modificari facute la cadru sau la sistemele de franare sau de directie fara o verificare facuta de R A R la sange pt care tot proprietrul plateste si nu ii ieftina treaba asta in legatura cu serii "BATUTE" aiurea cunosc persoane care au stat 4 ani dupa gratii.dac nu va place libertatea eu nu am nimic impotriva chiar sant curios pentru o serie batuta aiurea stai 4 ani si al ca la omorat pe choperist pe autostrada este liber ai sa fim seriosi eu circul de 20 ani pe moto modificate si sant en choperisti care au en modificari si nu a antrebat nimeni daca ai omologare la ce ..daca rar ul nu m ia cerut la frane atunci eu ma dau mai destep decat ei, cu ce te ancalzeste dar asta este doar carcoteala,mai bine sa fim sanatosi si sa facem mii de km pe motor si la sati carcoteala la o parte ca doar santem bikeri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 chiar sant curios pentru o serie batuta aiurea stai 4 ani si al ca la omorat pe choperist pe autostrada este liber ai sa fim seriosi eu circul de 20 ani pe moto modificate si sant en choperisti care au en modificari si nu a antrebat nimeni daca ai omologare la ce ..daca rar ul nu m ia cerut la frane atunci eu ma dau mai destep decat ei, cu ce te ancalzeste dar asta este doar carcoteala,mai bine sa fim sanatosi si sa facem mii de km pe motor si la sati carcoteala la o parte ca doar santem bikeri. asta ii legea in R omania sistemul ii de vina sa iti zic drept eu nu as bate serii aiurea pt ca ii prea scumpa lipsa libertatii.FIECARE FACE CE VREA DAR RASPUNDE DE CE FACE.sa auzi de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianS Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Darkwolf, crede-mă că se pot omologa modificări (subtile, ca să fii sigur) la cadru, roți, frâne, număr locuri, dimensiuni Âşi alte chestii pe care legală, fără niciun fel de Âşpagă. Trebuie doar să ai cei câțiva lei cât este taxa percepută reomologării motocicletei înmatriculate, să mergi la oameni rezonabili, să fii la rândul tău rezonabil în explicații Âşi să rezolvi. Lasă legea Âşi ia în considerare sistemul în care te afli. Legile sunt slab aplicate Âşi de-aia sunt Âşi vag înțelese. Mai ales industria auto este una bănoasă, iar la noi produce bani pe bandă rulantă. Factorul uman contează, un om poate fi mai exigent, altul mai înțelegător. Unul nu se uită la suduri, altul se uită Âşi te lasă, altul le vede Âşi te dă afară. Frânele. Unii văd că nu scoți cât trebuie Âşi te-au uÂşuit imediat pe poartă, alții îți rup de trei ori cablul de frână Âşi, după treizeci Âşi trei de încercări separate de a scoate ăia 30% minimi la eficiență de frânare (timp în care trei inÂşi cocoțați pe rezervor, pe Âşa Âşi pe scărițe se luptă cu motocicleta să o țină pe loc Âşi apăsată în jos), reuÂşesc în sfârÂşit să te scoată la liman Âşi să-ți facă trecerea. Mi-a fost o milă de băiatul ăla care-a transpirat de puteai să juri că se bătuse cu un caÂşalot... Muraveyul meu are atâtea modificări Âşi a fost omologat pe bune. Iar Jawa mea are sudată pe cea mai vizibilă țeavă a cadrului, cea din fața motorului, o întăritură zdravănă. E mai lungă decât un antebraț de-al meu. E drept că respectiva țeavă pătrată a fost sudată frumos, fără guguloaie sau strâmbături. Dar prima chestie pe care mecanicul mi-a zis-o a fost: "Pfaaai, ce dă suduri p-aicia... taci din gură, nu zici nimic!" Dacă mai reuÂşeÂşti să ai Âşi-un pic de pleată, de cioc, de zâmbet pe mutră Âşi de aer că urmează să pleci peste două ore călare pe fierul ăla undeva înspre Novaja Zemljia, câteodată sunt Âşanse să se schimbe Âşi atitudinea respectivului în bine. Alteori, câte unul cu ochelari mârâie la tine Âşi te expediază acasă că ai tăiat de pe cadru suporții farului. De fapt voia Âşpagă. Fii flexibil Âşi decent, mai dă-i în gura mamii lor de Âşpăgari până la urmă, că una-i Âşpaga Âşi alta-i cinstea dacă vrei s-o faci sau dacă vrea să ți-o primească. Nu mai intona mecanic imnul "aÂşa-i la noi". Da, realitatea asta e, dar fă cumva să nu te copleÂşească. Fă să-ți fie bine fără să-l bagi pe altul în pământ. Ar fi multe de spus pe tema asta, însă hai mai bine să dăm Âşi ultima zăpadă la o parte pe anul ăsta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Fă să-ți fie bine fără să-l bagi pe altul în pământ. AMIN! Măi băiete, tare bine le mai zici tu cîteodată... nu degeaba ai terminat Literele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
darkwolf Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 AMIN! Măi băiete, tare bine le mai zici tu cîteodată... nu degeaba ai terminat Literele... nu bag si nu am bagat niciodata pe cineva in pamant dar la mine in alba sunt cam exigentii baietii de la R A R.in legatura cu spaga de ce sa dau niste bani la cineva daca nu munceste pt ei?au fost o gramada de motociclisti in alba care au modificat mz simson jawa sau mai stiu eu ce moto si cand au fost cu ele la R A R i au intors baietii inapoi.de cred ca merge treaba cu modificatul daca inainte sa te apuci de taiat la fiare o imatriculezi pe tine dar pe cel care o va cumpara nu il vad bine la imatriculare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robert bk350 Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Darkwolf, crede-mă că se pot omologa modificări (subtile, ca să fii sigur) la cadru, roți, frâne, număr locuri, dimensiuni Âşi alte chestii pe care legală, fără niciun fel de Âşpagă. Trebuie doar să ai cei câțiva lei cât este taxa percepută reomologării motocicletei înmatriculate, să mergi la oameni rezonabili, să fii la rândul tău rezonabil în explicații Âşi să rezolvi. Lasă legea Âşi ia în considerare sistemul în care te afli. Legile sunt slab aplicate Âşi de-aia sunt Âşi vag înțelese. Mai ales industria auto este una bănoasă, iar la noi produce bani pe bandă rulantă. Factorul uman contează, un om poate fi mai exigent, altul mai înțelegător. Unul nu se uită la suduri, altul se uită Âşi te lasă, altul le vede Âşi te dă afară. Frânele. Unii văd că nu scoți cât trebuie Âşi te-au uÂşuit imediat pe poartă, alții îți rup de trei ori cablul de frână Âşi, după treizeci Âşi trei de încercări separate de a scoate ăia 30% minimi la eficiență de frânare (timp în care trei inÂşi cocoțați pe rezervor, pe Âşa Âşi pe scărițe se luptă cu motocicleta să o țină pe loc Âşi apăsată în jos), reuÂşesc în sfârÂşit să te scoată la liman Âşi să-ți facă trecerea. Mi-a fost o milă de băiatul ăla care-a transpirat de puteai să juri că se bătuse cu un caÂşalot... Muraveyul meu are atâtea modificări Âşi a fost omologat pe bune. Iar Jawa mea are sudată pe cea mai vizibilă țeavă a cadrului, cea din fața motorului, o întăritură zdravănă. E mai lungă decât un antebraț de-al meu. E drept că respectiva țeavă pătrată a fost sudată frumos, fără guguloaie sau strâmbături. Dar prima chestie pe care mecanicul mi-a zis-o a fost: "Pfaaai, ce dă suduri p-aicia... taci din gură, nu zici nimic!" Dacă mai reuÂşeÂşti să ai Âşi-un pic de pleată, de cioc, de zâmbet pe mutră Âşi de aer că urmează să pleci peste două ore călare pe fierul ăla undeva înspre Novaja Zemljia, câteodată sunt Âşanse să se schimbe Âşi atitudinea respectivului în bine. Alteori, câte unul cu ochelari mârâie la tine Âşi te expediază acasă că ai tăiat de pe cadru suporții farului. De fapt voia Âşpagă. Fii flexibil Âşi decent, mai dă-i în gura mamii lor de Âşpăgari până la urmă, că una-i Âşpaga Âşi alta-i cinstea dacă vrei s-o faci sau dacă vrea să ți-o primească. Nu mai intona mecanic imnul "aÂşa-i la noi". Da, realitatea asta e, dar fă cumva să nu te copleÂşească. Fă să-ți fie bine fără să-l bagi pe altul în pământ. Ar fi multe de spus pe tema asta, însă hai mai bine să dăm Âşi ultima zăpadă la o parte pe anul ăsta! 10 (zece) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cisu68 Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 nu bag si nu am bagat niciodata pe cineva in pamant dar la mine in alba sunt cam exigentii baietii de la R A R.in legatura cu spaga de ce sa dau niste bani la cineva daca nu munceste pt ei?au fost o gramada de motociclisti in alba care au modificat mz simson jawa sau mai stiu eu ce moto si cand au fost cu ele la R A R i au intors baietii inapoi.de cred ca merge treaba cu modificatul daca inainte sa te apuci de taiat la fiare o imatriculezi pe tine dar pe cel care o va cumpara nu il vad bine la imatriculare sal..aici ai dreptate ,eu circul cu moto modificate de mult timp si calc rarul de cateva ori pe an acum daca o modifici an bunul simt este OK ,adica frane disc cateva grade la cadru un gidon ma i lat si ei o dau la pace dar daca vi cu esdravagante de furci supra lungite si cauciucuri super late si tobe goale automat ca si ei no sa puna semnatura sa fim oameni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nazyrider Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 salutare motorul este al meu si a fost pus in vanzare cum s-a procedat cu omologarea: pt cei interesati cea mai simpla varianta este sa se duca cu motorul la omologare,dar cu mici modificari:ex cutii metalice,,etc cei de rar o sa ii completeze pe cartea de identitate NU NECESITA CERTIFICAT DE OMOLOGARE dupa...puteti face ce vreti am fost oprit de politie,,mi-au verificat serii nr de locuri care erau trecute 2 si aveam 1,,,lungime,si altele,,dar nu au avut ce imi face nu au competenta sa conteste ceea ce este scris pe carte lucrez intr-o statie itp si c-am stiu despre ce este vorba in caz de schimbare al proprietarului nu este nici o problema atata timp cat ai scris pe carte eu nu cred ca iti omologheaza cineva modificari facute la cadru sau la sistemele de franare sau de directie fara o verificare facuta de R A R la sange pt care tot proprietrul plateste si nu ii ieftina treaba asta modificarile aduse la cadru pun bete-n roate. ceea ce a spus mai sus referitor la frane,a pune de pe tambur pe disc sunt IMBUNATATIRI se trece RAR foarte usor la cadru,atata timp cat nu se modifica garda la sol si unghiul de directie,,,RESTU,SE POATE MODIFICA exista ceva reglementari,RNTR unde se vede acolo ceea ce se poate modifica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lil debul Postat Februarie 22, 2012 Share Postat Februarie 22, 2012 Darkwolf, crede-mă că se pot omologa modificări (subtile, ca să fii sigur) la cadru, roți, frâne, număr locuri, dimensiuni Âşi alte chestii pe care legală, fără niciun fel de Âşpagă. Trebuie doar să ai cei câțiva lei cât este taxa percepută reomologării motocicletei înmatriculate, să mergi la oameni rezonabili, să fii la rândul tău rezonabil în explicații Âşi să rezolvi. Lasă legea Âşi ia în considerare sistemul în care te afli. Legile sunt slab aplicate Âşi de-aia sunt Âşi vag înțelese. Mai ales industria auto este una bănoasă, iar la noi produce bani pe bandă rulantă. Factorul uman contează, un om poate fi mai exigent, altul mai înțelegător. Unul nu se uită la suduri, altul se uită Âşi te lasă, altul le vede Âşi te dă afară. Frânele. Unii văd că nu scoți cât trebuie Âşi te-au uÂşuit imediat pe poartă, alții îți rup de trei ori cablul de frână Âşi, după treizeci Âşi trei de încercări separate de a scoate ăia 30% minimi la eficiență de frânare (timp în care trei inÂşi cocoțați pe rezervor, pe Âşa Âşi pe scărițe se luptă cu motocicleta să o țină pe loc Âşi apăsată în jos), reuÂşesc în sfârÂşit să te scoată la liman Âşi să-ți facă trecerea. Mi-a fost o milă de băiatul ăla care-a transpirat de puteai să juri că se bătuse cu un caÂşalot... Muraveyul meu are atâtea modificări Âşi a fost omologat pe bune. Iar Jawa mea are sudată pe cea mai vizibilă țeavă a cadrului, cea din fața motorului, o întăritură zdravănă. E mai lungă decât un antebraț de-al meu. E drept că respectiva țeavă pătrată a fost sudată frumos, fără guguloaie sau strâmbături. Dar prima chestie pe care mecanicul mi-a zis-o a fost: "Pfaaai, ce dă suduri p-aicia... taci din gură, nu zici nimic!" Dacă mai reuÂşeÂşti să ai Âşi-un pic de pleată, de cioc, de zâmbet pe mutră Âşi de aer că urmează să pleci peste două ore călare pe fierul ăla undeva înspre Novaja Zemljia, câteodată sunt Âşanse să se schimbe Âşi atitudinea respectivului în bine. Alteori, câte unul cu ochelari mârâie la tine Âşi te expediază acasă că ai tăiat de pe cadru suporții farului. De fapt voia Âşpagă. Fii flexibil Âşi decent, mai dă-i în gura mamii lor de Âşpăgari până la urmă, că una-i Âşpaga Âşi alta-i cinstea dacă vrei s-o faci sau dacă vrea să ți-o primească. Nu mai intona mecanic imnul "aÂşa-i la noi". Da, realitatea asta e, dar fă cumva să nu te copleÂşească. Fă să-ți fie bine fără să-l bagi pe altul în pământ. Ar fi multe de spus pe tema asta, însă hai mai bine să dăm Âşi ultima zăpadă la o parte pe anul ăsta! Frate , te iubesc. Nu te gindi la prostii , doar te iubesc pentru cum scrii si cum gindesti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.