b05tan Postat Martie 13, 2006 Share Postat Martie 13, 2006 Salutari oameni! Ma gandeam sa iau acesta comunista ce zace neingrijita ... http://www.bikeshop.ro/handler.php?lng=en&...ct=view&ID=7465 [- vad ca sunt probleme cu linkul - 100 de euro, acte vechi, instalatie pe 6V, Dambovita] Stie cineva ceva despre compatibilitatea/potrivirea pieselor de Jawa 350 mai noi (model 638 etc. )? In afara de aprindere (o sa optez pentru cea electronica de Trabant - tot 2 timpi si 2 cilindri) si vibratii ce alte "bube" mai cunosteti sa aiba modelul? O sa reusesc trasformarea dupa ce ma murdaresc pe maini la tentativa de resuscitare? Din [martzoaga] in [armasar]?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Martie 13, 2006 Share Postat Martie 13, 2006 asta'i celebrul ogar de 3 jumate'? cu ampermetru pe rezervor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat Martie 13, 2006 Share Postat Martie 13, 2006 Salutari oameni! Ma gandeam sa iau acesta comunista ce zace neingrijita ... http://www.bikeshop.ro/handler.php?lng=en&...ct=view&ID=7465 [- vad ca sunt probleme cu linkul - 100 de euro, acte vechi, instalatie pe 6V, Dambovita] Stie cineva ceva despre compatibilitatea/potrivirea pieselor de Jawa 350 mai noi (model 638 etc. )? In afara de aprindere (o sa optez pentru cea electronica de Trabant - tot 2 timpi si 2 cilindri) si vibratii ce alte "bube" mai cunosteti sa aiba modelul? O sa reusesc trasformarea dupa ce ma murdaresc pe maini la tentativa de resuscitare? Din [martzoaga] in [armasar]?? SI eu am un preten care a avut o jawa exact ca asta (originala...) si a vrut s-o vanda (am fac si topic) Pana la urma a duso la fier-vechi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b05tan Postat Martie 13, 2006 Autor Share Postat Martie 13, 2006 SI eu am un preten care a avut o jawa exact ca asta (originala...) si a vrut s-o vanda (am fac si topic) Pana la urma a duso la fier-vechi Aha. Deci imi aduc mortul in casa si raman cu el. Pacat de amicul care a dat motocicleta la fier vechi. Nu cred ca a luat mare lucru si poate gasea sa o dea pana la urma. Dar a fost decizia lui. Alte pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 13, 2006 Share Postat Martie 13, 2006 Ba piese oi mai gasi, de la altele, nu stiu daca gasesti placute de ambreiaj si daca e bun ambielajul, ca restul se repara. Piesele le vei gasi de pe la alte CZ-uri ca sunt, cabluri si altele s-or potrivi de la JAWA TS. Daca tie iti place ia-o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 13, 2006 Share Postat Martie 13, 2006 Nu mi se pare scumpa. Daca tu crezi ca poti s-o repari, ia-o. N-arata chiar asa rau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manuel Postat Martie 13, 2006 Share Postat Martie 13, 2006 (editat) Salutari oameni! Ma gandeam sa iau acesta comunista ce zace neingrijita ... http://www.bikeshop.ro/handler.php?lng=en&...ct=view&ID=7465 [- vad ca sunt probleme cu linkul - 100 de euro, acte vechi, instalatie pe 6V, Dambovita] Stie cineva ceva despre compatibilitatea/potrivirea pieselor de Jawa 350 mai noi (model 638 etc. )? In afara de aprindere (o sa optez pentru cea electronica de Trabant - tot 2 timpi si 2 cilindri) si vibratii ce alte "bube" mai cunosteti sa aiba modelul? O sa reusesc trasformarea dupa ce ma murdaresc pe maini la tentativa de resuscitare? Din [martzoaga] in [armasar]?? daca vrei sa o iei... suna la nr asta k are mosu un ambielaj la vaselina si o cupla de la roata de pe spate cu pinionu pe ea si sabotii de frina toate absolut NOI si ORIGINALE. 0241 750852 Editat Martie 13, 2006 de Manuel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Martie 13, 2006 Share Postat Martie 13, 2006 frate eu shi cu frate-meu am calarit vreo doi ani o jawa ogar din aceashi epoca(vezi poza de la profilul meu) singura diferentza era ca era de doi jumate intr-un cilindru, era chiar modelul cu ampermetru pe rezervor. Pot spune despre ea ca nu mergea extraordinar de bine pt ca am luat-o cu ambielaju' bulit shi am mers cu ea pana a cedat definitiv, dar sincer atata vreme cat am mers cu ea prin orash nu mi-a creat probleme. Era complet originala, cu instalatzie pe 6v , pana shi vopseaua era cea din fabrica moshu de la care am luat-o nu a vopsit-o niciofdata deoarece a fost singura jawa din romania importata in alta culoare decat roshu (era albastru cu gri). Pot sa itzi spun despre ambreiuaj ca este din ala cu pluta shi nu ferodouri,deci se poate inlocui ushor daca ai multe dopuri de pluta shi o graamada de rabdare . lantzul de transmisie primara se potriveshte de la CZ shi daca nu ma inshel chiar shi ambreiaju shi unele piese din cutie. Lantzul de transmisie finala merge de la JAWA TS. Rulmentzii se gasesc totzi shi sunt de fabricatzie autohtona, iar de semeringuri mare parte se gasesc pe la magazinele cu piese de DACIA. Daca ai rabdare shi timp cred ca potzi scoate o motocicleta frumoasa din ea...batranii care au avut asha ceva mi-au povestit ca era foarte nervoasa chiar shi dupa standardele actuale, iar de sunet ce sa mai zic? eu unu sunt inebunit dupa cum suna JAWEle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ion54 Postat Martie 13, 2006 Share Postat Martie 13, 2006 Nici cand a fost noua, iestita din fabrica motorul ala n-a avut mai mult de 15CP si nici n-o sa aiba ca are compresie scazuta. La vremea respectiva modelul de 250 cc intr-un cilindru a fost considerat mult mai bun. In rest o gramada de munca dar daca iti place s-o faci o sa arate bine. Poate vrei sa te uiti pe aici: http://meineseite.i-one.at/baumann/index2.html si aici pentru ceva poze si informatii despre aprindere electronica si alternator: https://www.mz-b.de/jawa/e350s.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b05tan Postat Martie 14, 2006 Autor Share Postat Martie 14, 2006 (editat) Nici cand a fost noua, iestita din fabrica motorul ala n-a avut mai mult de 15CP si nici n-o sa aiba ca are compresie scazuta. La vremea respectiva modelul de 250 cc intr-un cilindru a fost considerat mult mai bun. In rest o gramada de munca dar daca iti place s-o faci o sa arate bine. Poate vrei sa te uiti pe aici: http://meineseite.i-one.at/baumann/index2.html si aici pentru ceva poze si informatii despre aprindere electronica si alternator: https://www.mz-b.de/jawa/e350s.htm Ma rog... Nu alerg dupa caii din talon. Poate curba de putere si cea de cuplu imi pot spune mai multe. Mersi de linkuri. Ma documentez cu tot ce prind despre modelul in doi cilindri. @rat_jawa: Criminal ambreajul cu pluta. Nu stiam de el. Tu ce spui... se putea tine Jaweta dupa nipran sau gafaie? @manuel: Am retzinut pontul. Mersi. Editat Martie 14, 2006 de b05tan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 @rat_jawa: Criminal ambreajul cu pluta. Nu stiam de el. Tu ce spui... se putea tine Jaweta dupa nipran sau gafaie? daca e bine pusa la punct cred ca se poate tzine dupa nepra shi la un drum mai lung (asta cu conditzia ca shi nepra sa fie originala shi nu mai shtiu eu ce racheta cu pistoane de oltcit din care a ramas doar numele de nipru intreaba-l pe emanuel ca el shtie ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 Bai astia cu Nipru, voi la ce viteze mergeti la drum lung pe sosea buna? Ca io din 80 si scurte reprize de 100 nu o scot, din frica/mila. Pe cand Ijul il tineam lejer in 90 cu reprize de 110. Probabil ca si Jawa daca e reglata bine fuge asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catallin Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 80 km/h.Asta daca vrei sa mearga ceas,fara probleme.Reprize i-am dat si peste 120 dar super-scurte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 Asta e Ogarul de 3 jumate, cel cu care bunicii nostri isi cam bateau joc de majoritatea motocicletelor si conservelor vremii . Era temuta si respectata, imi spunea un tataie de la tara , impatimit al ijurilor cu atas, ca multi si-au rupt dintii pe asa ceva pentru ca era prea rapida pentru vremea aia si pentru ciclistica, franele de atunci. "Trebuie sa fii om sa stapanesti ogarul...mie mi-e frica de ele , merg pe Ij ca e mai linistit" , imi zicea nea' Radu . Cat despre "tinut la drum" , daca esti mecanic bun si o tii in perfecta stare, alergi ijurile si dneprele normale pana le sar pistoanele prin chiulase. Totul e sa te pricepi oleaca la mecanica si sa o pui la punct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 "Trebuie sa fii om sa stapanesti ogarul...mie mi-e frica de ele , merg pe Ij ca e mai linistit" , imi zicea nea' Radu . un fel de R1 al vremii... ce vremuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rat_jawa Postat Martie 15, 2006 Share Postat Martie 15, 2006 Bai astia cu Nipru, voi la ce viteze mergeti la drum lung pe sosea buna? Ca io din 80 si scurte reprize de 100 nu o scot, din frica/mila. Pe cand Ijul il tineam lejer in 90 cu reprize de 110. Probabil ca si Jawa daca e reglata bine fuge asa. shi eu tot cam 80 la drum intins , pentru ca nu imi place sa il aud turat, dar am prieteni care au mers cu 100-110 cu grup de atash shi nu a avut motoru' nici pe draq emanuel in schimb a avut un nipran in care bagase pistoane de oltcit, pompa de ulei marita shi alte kestii shi mergea cu el fara probleme cu 130 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator moto_comuniste Postat Martie 16, 2006 Share Postat Martie 16, 2006 (editat) Comparati un 2T de 350 cu un 4 T de 650 sau mai mare (pistoane de Oltcit). Pana la un punct comparatia e buna avand in vedere ca puterea scoasa de 2T poate sa fie pana (uneori) aproape de dubla fata de un 4 T cu litraj similar. Vorbiti totusi de categorii diferite (gabarit, regim de turatie, etc) asa ca eu consider net superioara Jawa (fabricata de o firma care de bine de rau a CREAT ceva spre deosebire de altii care doar au copiat- va spune asta un proprietar de IJ > copia palida a DKW-ului de acum 50 de ani ...) Inca ceva: frati-miu' a postat pe aici vanzarea unei astfel de motociclete la un pret ridicol. Nu s-a-nghesuit nimeni sa o cumpere si asa bijuteria a ajuns la fier vechi... Editat Martie 16, 2006 de moto_comuniste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Aprilie 9, 2006 Share Postat Aprilie 9, 2006 si ai luat pana la urma jawa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jawaman Postat Mai 22, 2006 Share Postat Mai 22, 2006 Salutari oameni! Ma gandeam sa iau acesta comunista ce zace neingrijita ... http://www.bikeshop.ro/handler.php?lng=en&...ct=view&ID=7465 [- vad ca sunt probleme cu linkul - 100 de euro, acte vechi, instalatie pe 6V, Dambovita] Stie cineva ceva despre compatibilitatea/potrivirea pieselor de Jawa 350 mai noi (model 638 etc. )? In afara de aprindere (o sa optez pentru cea electronica de Trabant - tot 2 timpi si 2 cilindri) si vibratii ce alte "bube" mai cunosteti sa aiba modelul? O sa reusesc trasformarea dupa ce ma murdaresc pe maini la tentativa de resuscitare? Din [martzoaga] in [armasar]?? frate daca inca nu ai luat jawa si mai poti s-o iei inca nu ezita s-o faci.crede-ma ca e mult mai marfa ca un amarat de IJ[sunet,comportament,aspect].in plus e un model destul de rar in Romania.e o jawa 354-06 ce dezvolta 18 c.p. si 120 km/h.bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.