Sari la conținut

Kawasaki Zx12r


NinjaMan
 Share

Postări Recomandate

Da, e misto, sunt multe reclame la zx12 frumoase, nu mai stiu pe unde sunt ca doamne mult mi-am mai ars ochii cu net-ul asta, da mie imi place aia in care e un tip si vrea sa treaca un drum pustiu, isi arunca intai rucsacul dincolo, dupa care trece repede cu mare frica. Si apoi doar scrie zx12r. Vezi doamne da asta ii era frica! :ok: Tare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 369
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 4 months later...

Am si eu niste intrebari pentru norocosii detinatori de ,,big bitches"

 

1. Eu cand vad motocicleta in poza (in realitate n-am vazut niciodata una) mi se pare foarte masiva si greoaie. Adica imi da in minte senzatia ca e motocicleta care stie sa mearga inainte si atat. Cum este pe curbe, cat este de agila (la schimbarea directiei)? Se lasa cu febra musculara seara daca bagi ziua slalom sau de pe serpentine ?

 

2. Mai am o nelamurile: R1 are tot in jurul la 180 de cai. Cuplul banui ca e tot pe acolo. De ce mi-as lua un motor mare, ca zx12 sau haya daca e la fel de fioroasa ca un 1000? Raportul putere/greutate fiind chiar mai mic. Care este atu-ul acestor motociclete? De ce sunt ele mai fioroase si mai rapide?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu niste intrebari pentru norocosii detinatori de ,,big bitches"

 

1. Eu cand vad motocicleta in poza (in realitate n-am vazut niciodata una) mi se pare foarte masiva si greoaie. Adica imi da in minte senzatia ca e motocicleta care stie sa mearga inainte si atat. Cum este pe curbe, cat este de agila (la schimbarea directiei)? Se lasa cu febra musculara seara daca bagi ziua slalom sau de pe serpentine ?

 

2. Mai am o nelamurile: R1 are tot in jurul la 180 de cai. Cuplul banui ca e tot pe acolo. De ce mi-as lua un motor mare, ca zx12 sau haya daca e la fel de fioroasa ca un 1000? Raportul putere/greutate fiind chiar mai mic. Care este atu-ul acestor motociclete? De ce sunt ele mai fioroase si mai rapide?

 

1. Intradevar e greoaie dar nu atat cat crezi tu, io ma dau cu ea pe cheia frecvent si imi place la nebunie, ma dau impreuna cu supersporturi si nu prea raman in urma pt ca recuperz pe portiunile drepte ce pierd in curbe. Nici vorba de febra musculara.

2. Pai tocmai ca cuplul nu e tot pe acolo, e mult mai mare (134 fata de cam 112 cat are r1) iar daca la un ss cuplul max se obtine pe la 10000, o big bitches il obtine pe la 7000-7500.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

1. Intradevar e greoaie dar nu atat cat crezi tu, io ma dau cu ea pe cheia frecvent si imi place la nebunie, ma dau impreuna cu supersporturi si nu prea raman in urma pt ca recuperz pe portiunile drepte ce pierd in curbe. Nici vorba de febra musculara.

2. Pai tocmai ca cuplul nu e tot pe acolo, e mult mai mare (134 fata de cam 112 cat are r1) iar daca la un ss cuplul max se obtine pe la 10000, o big bitches il obtine pe la 7000-7500.

:( '''merg''' cu motocicleta, nu '''ma dau'''cu motocicleta...cu sania '''te dai''' :ok: :eek: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parerea mea ca supersport ca si 7sute-le de la kawasaki nu exista... :eek:

bai da uei...mi-am luat motor mai nou...e o NINJA bineinteles.....

am lasat in urma poate spre bucuria multora deja demodata zxr 750 si mi-am luat ZX7R DIN 99....

DA DA NU MA FELICITATI SI EU SUNT CONSTIENET CA E AFACEREA VIETII....MULTUMESC PT APRECIERI ORICUM :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Intreb din partea unui amic, modelul din 2002 e pe injectie sau carburatoare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.tanga-moteurs.ro/service/ ia-l le ala din 2000 pana il gasesti pe celalalt. Cred ca o sa se descurce pt ca diferentele sunt mici, doar daca se apuca sa desfaca corpurile de injectie.....

 

--- Mesaj completat în 19 Mar 2008 16:30 -------------

:crack: '''merg''' cu motocicleta, nu '''ma dau'''cu motocicleta...cu sania '''te dai''' :rusinica: :crack: :crack:

 

Io nu ma mai dau cu sania (spre deosebire de tine) :crack:

Editat de ghost-rider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit intre timp manualul, multumesc la amandoi, Niko si Ghost-rider pentru raspunsuri :rusinica:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ma bucur sa vad ca acest topic nu a murit, dar, nu s-au mai anuntat proprietari noi, intre timp m-am mutat la Buc si in scurt timp o sa imi aduc si jucaria acolo pt ca acum e la schimbat ambreiaj, lant pinioane, rulmenti, garnituri asa sa fie tiptop cum ii shade bine unei bestii perverse :D

 

:ok: :huh:

 

<small>--- Mesaj completat în 29 Mar 2008 08:38 -------------</small><br/>

Am si eu niste intrebari pentru norocosii detinatori de ,,big bitches"

 

1. Eu cand vad motocicleta in poza (in realitate n-am vazut niciodata una) mi se pare foarte masiva si greoaie. Adica imi da in minte senzatia ca e motocicleta care stie sa mearga inainte si atat. Cum este pe curbe, cat este de agila (la schimbarea directiei)? Se lasa cu febra musculara seara daca bagi ziua slalom sau de pe serpentine ?

 

2. Mai am o nelamurile: R1 are tot in jurul la 180 de cai. Cuplul banui ca e tot pe acolo. De ce mi-as lua un motor mare, ca zx12 sau haya daca e la fel de fioroasa ca un 1000? Raportul putere/greutate fiind chiar mai mic. Care este atu-ul acestor motociclete? De ce sunt ele mai fioroase si mai rapide?

 

Sef,

 

Stii care e treaba tie cred ca iti place teoria, la clasa SS asta trebuie sa mai ai un accesoriu care din pacate in RO nu exista si anume strazi sau mai simplu circuit, cu o motocicleta mai grea, care fie vb intre noi daca ai tupeu sa tragi de ea se inclina la fel de spectaculos si tare ca un SS, doar poate e o idee mai greu este la schimbarile bruste de directie, trecerea peste gropi, denivelari si alte obstacole ale drumului din asfalt sunt mult mai ushor de realizat. Cine e racer stradal si vizioneaza filme cu Ghost sau se uita la TT trophy ar trebui sa mai shtie ceva, trebuie sa ai drumuri si chiar si asa amortizoarele de ghidon de la SS sunt solicitate la MAX de ce oare? Acele motoare au o conformatie mai buna pt curbele stranse, dar asta fie vb intre noi asa sa vezi tu eu am avut un incident anul trecut la ultima intalnire de la CJ unde ne-am ciocnit 2 motoare :crack: eu si din spate cu R6 din 2003 cand le-am pus pe platforma surpriza intre roti exact cam aceeasi distanta intr-adevar carenajul lui R6 era mult mult mai slim dar daca vei merge vreo data pe un ZX sau Haya intelegi ce inseamna protectia la vant si nu o coaja de plastic care este carena sau mai bine zis parbriz :D)

 

Cu drag,

 

Radu

Editat de NinjaMan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bucur sa vad ca acest topic nu a murit, dar, nu s-au mai anuntat proprietari noi, intre timp m-am mutat la Buc si in scurt timp o sa imi aduc si jucaria acolo pt ca acum e la schimbat ambreiaj, lant pinioane, rulmenti, garnituri asa sa fie tiptop cum ii shade bine unei bestii perverse :lol:

 

:ok: :crack:

 

<small>--- Mesaj completat în 29 Mar 2008 08:38 -------------</small><br/>

 

Sef,

 

Stii care e treaba tie cred ca iti place teoria, la clasa SS asta trebuie sa mai ai un accesoriu care din pacate in RO nu exista si anume strazi sau mai simplu circuit, cu o motocicleta mai grea, care fie vb intre noi daca ai tupeu sa tragi de ea se inclina la fel de spectaculos si tare ca un SS, doar poate e o idee mai greu este la schimbarile bruste de directie, trecerea peste gropi, denivelari si alte obstacole ale drumului din asfalt sunt mult mai ushor de realizat. Cine e racer stradal si vizioneaza filme cu Ghost sau se uita la TT trophy ar trebui sa mai shtie ceva, trebuie sa ai drumuri si chiar si asa amortizoarele de ghidon de la SS sunt solicitate la MAX de ce oare? Acele motoare au o conformatie mai buna pt curbele stranse, dar asta fie vb intre noi asa sa vezi tu eu am avut un incident anul trecut la ultima intalnire de la CJ unde ne-am ciocnit 2 motoare :D eu si din spate cu R6 din 2003 cand le-am pus pe platforma surpriza intre roti exact cam aceeasi distanta intr-adevar carenajul lui R6 era mult mult mai slim dar daca vei merge vreo data pe un ZX sau Haya intelegi ce inseamna protectia la vant si nu o coaja de plastic care este carena sau mai bine zis parbriz :lol:)

 

Cu drag,

 

Radu

 

wilkomen, da-mi de stire cand aduci jucaria sa mergem sa ne tragem :D ieri am dat-o pe circuit la amkart ..... crazy :huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare lumeee eu nu le am cu postatu pe site si sa stiti ca sunt incepator si sper ca intr`o saptamana sa imi vina besti ..... eu nu zic ca e o bestie de nestapanit oricum nu imi e frica de ea si mi`o cumpar sa fiu sigur ca nu o sa imi ramana mika niciodata :ok: ...... si mi`tzi captat ceva timp sa citesc toate comentariile sa ma conving ce vreau sa imi iau .... Si va rog nu ma luati si voi cu replici comuniste ca daca sunt incepator nu am ce cauta pe asa ceva ..... in rest o sa discutam cand imi vine bestia si o sa pun si ceva poze cu ea .... in rest asfalt uscat numai bine !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare lumeee eu nu le am cu postatu pe site si sa stiti ca sunt incepator si sper ca intr`o saptamana sa imi vina besti ..... eu nu zic ca e o bestie de nestapanit oricum nu imi e frica de ea si mi`o cumpar sa fiu sigur ca nu o sa imi ramana mika niciodata :( ...... si mi`tzi captat ceva timp sa citesc toate comentariile sa ma conving ce vreau sa imi iau .... Si va rog nu ma luati si voi cu replici comuniste ca daca sunt incepator nu am ce cauta pe asa ceva ..... in rest o sa discutam cand imi vine bestia si o sa pun si ceva poze cu ea .... in rest asfalt uscat numai bine !!!

 

io nu zic ca n-ai ce cauta pe asa ceva, mai cunosc si pe altii care au sarit pe motociclete puternice din prima si nu li s-a intamplat nimic in afara faptului ca nu au ajuns niciodata sa mearga bine (poate ti se va intampla si tie). Dar cum se spune: condusul e ca sexul, nu trebuie sa fii bun ca sa-ti placa. Asa ca nu o sa-ti ramana mica dar o sa fi tu "mic" pentru ea.

In rest sa o stapanesti sanatos si sa pui pozne cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai uite bicicleta pun o poza cu ea si sa`mi spuneti daca merita 5200 ..... si referitor cum sa fiu mik ptr ea ....? eu am optat ptr ea ca sunt eu mare adika am 190 si vreo 105 kg .... si mai dati`mi detalii despre ea ... daca e un moto bun sau nu e fab in 2000

 

--- Mesaj completat în 02 Apr 2008 00:06 -------------
pai uite bicicleta pun o poza cu ea si sa`mi spuneti daca merita 5200 ..... si referitor cum sa fiu mik ptr ea ....? eu am optat ptr ea ca sunt eu mare adika am 190 si vreo 105 kg .... si mai dati`mi detalii despre ea ... daca e un moto bun sau nu e fab in 2000 :(

post-17267-1207083922_thumb.jpg

post-17267-1207083962_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e moto bun, pacat ca nu se vede poza, merge de rupe si cauciucul pe 200 arata bestial. daca ai hotarat sa o cumperi, grija mare si sunt si eu de acord cu ghost-rider. dar la urma urmei fiecare pe p.... lui

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...