ghost-rider Postat Mai 5, 2008 Share Postat Mai 5, 2008 Daca nu zici nika cu ceva vreme inainte cauta-l pe Andrei sa stai de povesti cu el, sa vezi ce jucarie adevarata are. Acum daca e ne vedem la Buc. Jucaria mea a la estetician ) isi face operatie....) sa ii creasca cota. Cu prietenie, Radu. Am auzit de andrei din povestile unor prieteni comuni ..... divinizeaza zx12. Cat despre op estetice o sa-i fac si io sper, ma dandesc deocamdata cum sa o fac, ceva stiu sigur ROSU o sa fie culoarea predominanta , de 2 ani s-au adunat destule zgarieturi.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NinjaMan Postat Mai 6, 2008 Autor Share Postat Mai 6, 2008 Da sincer Andrei este omul care iubeste cu adevarat acest motor, sincer si mie imi place de nu mai pot, este tot ceea ce iti poti dori de la o jucarie forte. Acum ce sa zic, poate o data si o data o sa facem sa ne vedem si noi live! PM me si facem si noi schimb de nr de telefon! R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Iunie 27, 2008 Share Postat Iunie 27, 2008 Dupa 2 ani in care am tot ezitat sa modific nimic la motocicleta, anul asta am pornit valul. Si anume linie completa yoshimura rs3 duplex acum vreo luna jumate, dupa ce am mers ceva cu ea am observat ca ecu original se cam "lupta" cu noii parametrii am decis pentru power commander, care de altfel l-am si pus acum cateva zile. Este cu totul altceva, cine zice ca pcm fara harta custom e vrajeala mananca cacao. Acum am harta predefinita pt yoshimura si e chiar mind blowing, trage din orice tura, spining, ce sa mai lungesc- am redescoperit o noua motocicleta, chiar nu ma intereseaza cat consuma (cam asa ) pentru ca la ce face merita toti banii. Sunt chiar curios sa o pun pe dinamometru sa vad cat face, din ce am gasit io pe net este peste 175 (SAE) la roata, dar nu asta conteaza ci liniaritatea care i-o da power commander-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 (editat) Aduc la viata acest topic pentru ca sunt foarte interesat de aceasta motocicleta. Mi-a placut de cand am inceput sa fiu pasionat de motociclete si acum ca am atins o anumita varsta si ceva experienta ma bate gandul sa imi achizitonez una . Presupun ca ar fi chiar indicata pentru inaltimea mea de 1.93m si stilul de condus oarecum "relaxat" (schimb vitezele la 3-4 mii ture) datorita cuplului mare. Daca puteti sa-mi impartasiti niste opinii v-as fi recunoscator Editat Octombrie 19, 2009 de sp33d_fr3ak Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Experienta ta in speeduri e undeva putin peste 0, daca ti se pare ca e normal sa schimbi la turatia aia. Poate pt tine e relaxant, pt motor sigur nu e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TTKAWA79 Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Experienta ta in speeduri e undeva putin peste 0, daca ti se pare ca e normal sa schimbi la turatia aia. Poate pt tine e relaxant, pt motor sigur nu e [/quo Corect ....turatia minima parerea mea este de 5-6000 r/m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sp33d_fr3ak Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 Chiar pe acest topic zicea cineva in paginile anterioare ca la 4000rpm motocicleta asta dezvolta deja 100nm cuplu, nu prea vad de ce nu e ok schimbatul in ture inferioare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johnson Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 Pt ca in afara ca nu ai ungerea care trebuie, ar fi ca si cum ai merge cu un scuter. Pt ce sa-ti iei parasuta, cand tu nu sari nici de pe bordura? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zerolasuta Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 salutare lume buna, ma poate ajuta si pe mine ,careva, sa gasesc un amortizor de ghidon pentru 12r 2002. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghost-rider Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 salutare lume buna, ma poate ajuta si pe mine ,careva, sa gasesc un amortizor de ghidon pentru 12r 2002. Multumesc Scotts Performance. Numai astia cred ca mai au amortizoare de ghidon pentru zx12.....la un pret astronomic.....si oricum trebuie gaurit cadrul. In principiu poti sa pui orice amortizor de ghidon daca il "silesti" sa se potriveasca ..... ca tot o sa gauresti cadrul. Vezi ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Decembrie 8, 2013 Share Postat Decembrie 8, 2013 Mai sunt posesori de zx 12r. Daca DA, sa continuam topicul pentru ca avem multe de discutat !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Ianuarie 11, 2014 Share Postat Ianuarie 11, 2014 Mai sunt posesori de zx 12r. Daca DA, sa continuam topicul pentru ca avem multe de discutat !! S-a discutat cam tot ce era de discutat pe la mijlocul aniilor 2000 ...e o locomotiva cu un cuplu monstru ! Si un consum pe masura Poze cu bijuteria ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 (editat) Salut, Mai am putin de lucru ...am demontat totul pana la cadru pentru verificari. Trebuie sa o pornesc..am nevoie de ECU, comutator pornire, cheie, etc. Este model 2006, ultimu, imi place la nebunie ... caut de ceva timp acest model. Sper ca pana la primavara sa fie ok. Tu o mai ai? Referitor la consum, din cate am studiat nu ar trece de 7% la un mers de pana la 100-110km/h, peste ...este clar ca este mai mult, ca la orice motor. Editat Ianuarie 12, 2014 de dedant68 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
manu_vvu Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Salut, Mai am putin de lucru ...am demontat totul pana la cadru pentru verificari. Trebuie sa o pornesc..am nevoie de ECU, comutator pornire, cheie, etc. Este model 2006, ultimu, imi place la nebunie ... caut de ceva timp acest model. Sper ca pana la primavara sa fie ok. Tu o mai ai? Referitor la consum, din cate am studiat nu ar trece de 7% la un mers de pana la 100-110km/h, peste ...este clar ca este mai mult, ca la orice motor. Iubesc modelul la nebunie, din pacate insa nu mi se potriveste ca dimensiuni... Cat despre partea cu consumul nu stiu daca alegerea acestul model se face pentru a avea un consum modest. Nu zic despre un bun prieten ca sub 13% nu scoate in oras (cat se merge in oras) si in afara cand scoate un 9% se considera norocos... Ca si modificari are evacuare full leo vince si cam atat pe partea de motor. De asemeni nu contest sa aiba vreo problema cu ea.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Nu mai comentez consumul, cand m-am hotarat pentru zx12r, nu am analizat consumul. La 1200cmc si 190 CP pe ram air , te poti astepta la o medie de 10%. Sa conduci prin oras cu asemenea motor ...nu este indicat din mai multe puncte de vedere. Mai am un triumph sprint de 995cmc, 130cp si 240 kg la plin, nu este mare satisfactioe sa circuli cu vitezele 1si 2, zeci de opriri si porniri. Motoarele de peste 200kg si 125 CP sunt de exterior, sa simti ca esti pe motocicleta si testezi toate variantele de pilotaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 .......din cate am studiat nu ar trece de 7% la un mers de pana la 100-110km/h, peste ...este clar ca este mai mult, ca la orice motor. 100-110 inseamna ca te duci pe curbe, ca in linie dreapta nu cred ca poti sa mergi asa cu motoreta asta!) Si oricum, chiar si pe curbe, ia 8/suta, tot timpul cam cu un litru cel putin mai mult fata de ceilalti. Dar nu e grav. In schimb in oras chiar e nasol, 13-le ala cred ca e rezonabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 un cuplu impresionant la acesta motocicleta , 134 nm la 7500 rot /min, te joci cu cele 240 kg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticot Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 (editat) 134 N are, impresionant cuplul... Uite si o comparatie cu ZX-14. http://www.motorbikes.be/en/compare/5767/5778/ Editat Ianuarie 15, 2015 de piticot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zerolasuta Postat Ianuarie 17, 2015 Share Postat Ianuarie 17, 2015 (editat) cam 12 l % in afara papa si 12r meu,model 2002. cu evacuare schimbata,filtru sport,bujii iridium si power commander. Si da, ai nevoie de amortizor de ghidon de la 250 in colo devine putin cam elastica si in curbe iti tr. putin efort sa o pui pe o trasa ideala ,plus ca la iesirea din curbe mai agresive si cand "o lasi jos" intra in voblaj. Per total o motoreta extraordinara cu un cadru la fel de extraordinar, solicitanta care nu te lasa se te odihnesti nici o clipa. Editat Ianuarie 17, 2015 de zerolasuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Februarie 29, 2016 Share Postat Februarie 29, 2016 Daca mai sunt posesori de kawasaki ZX 12r in tarisoara asta, hai sa ne strangem aici si sa facem numaratoarea ! Serios, nu-mi vine sa cred ca ne "invartim prin tara" 5-6 zx 12 !? Eu chiar sunt amator sa organizam o intalnire prin mai-iunie a.c. ZX 12 a ramas si va ramane o legenda, este o motocicleta care are un loc de merit la clasa de mare putere . Va rog sa puneti aici si cei care mai stiti ceva/ati mai auzit ceva de posesori zx 12, gasim o metoda sa-i contactam. Sa auzim de bine, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 5-6 +1, din 20 martie. Am sarit si eu de mia de cc intr-un final, deja e dat avansul, an 2003 Cifrele arata cel putin impresionant pe net... Insa ce probleme pot aparea la modelul asta si ce e de verificat in plus? (in afara de cele uzuale, comune la majoritatea modelului?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Sa o stapanesti sanatos! 5-6 +1, din 20 martie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Atunci grupul este in progres..... .Din punctul meu de vedere ai facut o alegerea buna, pe parcurs o sa te convingi. Motocicleta a avut o viata de 6 ani cu modificari pe variante astfel: 2000 _lansarea pe piata; 2002_modificari la carena fata cu alte faruri, scurtarea ram air –ului, ajustari in cutie in special pentru trecerea de la 2 la 3, un raspuns mai bun al TPS si cu imbunatatiri la arborele cotit; 2003_ se introduce schema coloristica de negru cu auriu si o noua schema pentru verde; 2004_ etriere radiale pe fata, imbunatatiri la injectie si se introduce KIPASS ( Kawasaki Intelligent Proximity Activation Start System) sau Immobilizer System. 2005_ apare coloristica pe negru total; 2006_ schimbari color si grafica si final de productie; Probleme nu o sa ai cu acest motor daca ii faci intretinerea curenta, zx 12r este o motocicleta bine legata cu un management electronic al motorului actualizat permanent pentru anii 2000-2006. Sa-i faci schimburile total de "lichide" acum cand iti intra in posesie, iar la ulei iti recomand numai calitate ! Eu 2 ani am mers pe 300 V. De anul acesta am trecut pe Amsoil. O sa te chinuiest la schimbul de bujii, spatiul este mic pentru mana, dar cu un patent cu varf/spit si manere prelungite + tubulara adaptata reusesti, o sa-ti ia ceva timp si rabdare( iti dau mai multe detalii atunci). Eu nu am gasit puncte slabe la zx12 pana in prezent, nu discutam de consum! Pana la urma un 8% pentru 1200 cmc 178 CP nu este mult. Daca vrei reducere de consum iti iei un Power Commander III (este pentru 2000-2003) si iti faci up grade pe injectie pentru ca ai rezerva de putere si poti se te joci putin cu ECU, depinde ce doresti. Mai pui si un filtru sport + o toba aftermarket, ai multe optiuni. Sa o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 (editat) Va multumesc amandurora! Dedant, nu imi fac probleme legate de intretinerea clasica (doar sunt viitor inginer mecanic si mai sunt si motorist) si nici chiar de consum (chiar daca cu 900-le la cum mergeam, scoteam intre 4.5 si 5.5 la mers decent) Eram curios (si sincer sa fiu, ma asteptam sau mai bine zis, speram, sa imi raspunzi tu pt ca tineam minte ca ai modelul de ceva vreme) daca are ceva hibe ascunse; net-ul de aici merge prost (macar la capitolul asta suntem si noi fruntasi) si nu am putut sa caut f mult detalii. Insa, fiind un fan al kawa de la 400-le condus prima oara acum vreo... cred ca se cam fac 6 ani, atras si de pretul decent pt modelul asta si garantia de 1 an in plus, am decis sa 'sar cu banii'; estetic are niste bube, insa astea le repar usor, am deja sculele, am cunostintele, nu m-au deranjat. Oricum, e clar pt mine ca nu ma omor dupa 'sportive', dpdv al pozitiei, confortului (desi si zx9r si asta sunt maricele si stai decent), insa propulsorul, pt. mine, e un mare plus si parca merita efortul... Editat Martie 1, 2016 de catranel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Martie 1, 2016 Share Postat Martie 1, 2016 Sincer, imi place motorul asta si cativa ani buni o sa stea la mine in garaj. Posibil la final, dacat sa-l dau la un pret de nimic, o sa-l suspend in living pe perete sau in dormitor deasupra patului . O sa vezi ce propulsor ai sub tine, bagi putin mana in gaz si ai ajuns rapid la 150 km/h!!.Pozitia este totusi ca pe o sportiva, busa ofera ceva mai mult la confort daca vrem sa facem o comparatie intre "locomotive". Dar mai exista si pauze, nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.