Jump to content

Kawasaki Zx12r


NinjaMan
 Share

Recommended Posts

Sa stii ca ma bate gandul cateodata...dar ma abtin inca :cheers: , poate la anu'! :burnout:

 

<small>--- Mesaj completat în 08 Apr 2008 09:58 -------------</small><br/>Intrebare pentru posesori, tot din carti, nu va enervati :hug: :

 

Multe review-uri pe net spun ca 12-le are nevoie de amortizor de ghidon pentru ca face foarte usor voblaje urate la accelerari puternice si pe drumuri denivelate,mai de proasta calitate.

 

Ati avut voblaje de genul asta? Si daca da,amortizorul ala de ghidon chiar rezolva situatia?

 

Nu vibreaza, eu am avut o singura data in 18.000 km pe el, am lovit o denivelare in plin cu el si m-a luat la Rodeo insa inainte cu ceva zile intarisem eu ca nebunul suspensia fata pt a fi.......nush exact ce dar deah dupa aceea am renuntat la asta si e mult mai domol si mai ok, a fost un singur incident. Am prieten care are si el cu ea peste 20.000 km deci pot sa iti spun ca nu e asa si asta la conditiile de drum din RO.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 378
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Haha, ce am mai umblat si eu pe la reglajele alea pana am reusit sa o fac sa nu mai vobleze, mai ales ca reglajele stock sunt facute pt un pilot de 68 de kile!! Eu am vreo 90+ echipat asa ca in fata em pus vreo 2 clicuri peste medie si la compresie si la rebound, arcurile le-am strans vreo 4 mm. In spate am pus 2 clicuri numai la compresie (acum ma gandesc ca mai trebuie sa mai pun si sa strang si arcul si rebound-ul). In general trebuie sa strangi si fata si spatele pt ca daca intaresti fata si spatele il lasi moale nu ai facut nimic. Dar cred ca nu mai vobleaza si pt ca m-am obisnuit cu ea. Amortizorul de ghidon pentru xz12 e foarte foarte scump ....

post-1568-1207719402_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ok,am inteles, banuiam eu ca e asa. Mai avem noi un prieten care si l-a luat anul trecut si mi-a zis la fel ca a umblat la suspensii de multe ori pana l-a facut sa colaboreze cum trebuie! :burnout:

 

Bine,amortizorul e scump,dar rezolva problema? Ati avut careva cu amortizor de ghidon?

Link to comment
Share on other sites

Ok,am inteles, banuiam eu ca e asa. Mai avem noi un prieten care si l-a luat anul trecut si mi-a zis la fel ca a umblat la suspensii de multe ori pana l-a facut sa colaboreze cum trebuie! :burnout:

 

Bine,amortizorul e scump,dar rezolva problema? Ati avut careva cu amortizor de ghidon?

 

Nu ii trebuie neaparat normal ca nu ii strica, daca vrei sa investesti 500 EUR in ceva sigur poate aduce un + insa nu acolo sta siguranta tot timpul......eu apreciez ca e bun insa daca ai timp sa te obisnuiesti cu asa ceva nu e prb.

Link to comment
Share on other sites

sambata am facut un raid de 500 km!! am montat in sfarsit suportul de camera pe motoreta (v foto) ca de cand ma tineam. Am filmat cu ap foto (cam naspa se vede) cam in 2 sapt sper sa-mi cumpar o camera video. Crazy!!

 

 

 

post-1568-1208160078_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

amortizator de ghidon se gaseste si mai ieftin

am o solutie buna ptr inregistrari video :bigstar:

actioncamerawebao7.th.jpg

 

amortizor de ghidon nu mai imi iau nici daca gasesc la 100 de E, dar camera mi-as lua. Explica-mi si mie cum functioneaza camera aia si cat costa, am vazut ca are 2 matze. Cred ca o sa iau o camera video normala ca sa o mai folosesc si la altceva si mai ales ca o vreau tot infipta pe rezervor, nu pe casca, ideea e sa vad pe urma unde ezit sa inclin motocicleta si cand reduc gazul fara rost ca sa ma corectez.

Link to comment
Share on other sites

tare pacat ca si kawasaki si suzuki nu au mers pe linia asta si clasa hipersport se transforma in clasa touring familial (busa noua care = busa veche care i-au dat cateva ciocane si zzr 1400 care e o alta vaca). In loc sa te faca mai agile le-au facut si mai grase, asta in contextul in care din ce in ce nu mai ai pe unde sa gonesti pe linie dreapta. Conceptul lui zx 12 e ideal, imbina forta pe linie dreapta si agilitatea, dar in curand o sa devina o motocicleta veche (nu zic demodata ca asta nu o sa se demodeze niciodata, o sa devina legenda ca si gsx 1100, zzr 1100) si ce fac? Imi iau ss care se perimeaza in cativa ani? Termini leasingul si iti dai seama ca deja e depasita. Eu as lua zx10 sau gsxr1000 si le-as mari cu 15% (si in cmc si in dimensiuni) si asta sa fie clasa hipersport.

Link to comment
Share on other sites

Care vrei evacuare sport ROMBO pt ZX12 :D slipon la pret de ciocolata :whip:) 50 EUR bucata cu tot cu crumere "de serie" 150 la pachet.

 

In rest asfalt uscat tutur.

Link to comment
Share on other sites

Care vrei evacuare sport ROMBO pt ZX12 :whip: slipon la pret de ciocolata ;)) 50 EUR bucata cu tot cu crumere "de serie" 150 la pachet.

 

In rest asfalt uscat tutur.

 

 

Vezi ca vin pe 2 mai la sibiu si stau pana duminica, poate de data asta ne vedem :D .

Edited by ghost-rider
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Vezi ca vin pe 2 mai la sibiu si stau pana duminica, poate de data asta ne vedem :rusinica: .

 

Daca nu zici nika cu ceva vreme inainte cauta-l pe Andrei sa stai de povesti cu el, sa vezi ce jucarie adevarata are.

 

Acum daca e ne vedem la Buc. Jucaria mea a la estetician :rolleyes:) isi face operatie....:blbl:) sa ii creasca cota.

 

Cu prietenie,

 

Radu.

Link to comment
Share on other sites

Daca nu zici nika cu ceva vreme inainte cauta-l pe Andrei sa stai de povesti cu el, sa vezi ce jucarie adevarata are.

 

Acum daca e ne vedem la Buc. Jucaria mea a la estetician :rolleyes:) isi face operatie....:banana:) sa ii creasca cota.

 

Cu prietenie,

 

Radu.

 

 

Am auzit de andrei din povestile unor prieteni comuni ..... divinizeaza zx12.

Cat despre op estetice o sa-i fac si io sper, ma dandesc deocamdata cum sa o fac, ceva stiu sigur ROSU o sa fie culoarea predominanta :kali: , de 2 ani s-au adunat destule zgarieturi....

Link to comment
Share on other sites

Da sincer Andrei este omul care iubeste cu adevarat acest motor, sincer si mie imi place de nu mai pot, este tot ceea ce iti poti dori de la o jucarie forte.

 

Acum ce sa zic, poate o data si o data o sa facem sa ne vedem si noi live!

 

PM me si facem si noi schimb de nr de telefon!

 

R

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dupa 2 ani in care am tot ezitat sa modific nimic la motocicleta, anul asta am pornit valul. Si anume linie completa yoshimura rs3 duplex acum vreo luna jumate, dupa ce am mers ceva cu ea am observat ca ecu original se cam "lupta" cu noii parametrii :kali: am decis pentru power commander, care de altfel l-am si pus acum cateva zile. Este cu totul altceva, cine zice ca pcm fara harta custom e vrajeala mananca cacao. Acum am harta predefinita pt yoshimura si e chiar mind blowing, trage din orice tura, spining, ce sa mai lungesc- am redescoperit o noua motocicleta, chiar nu ma intereseaza cat consuma (cam asa :kali: ) pentru ca la ce face merita toti banii. Sunt chiar curios sa o pun pe dinamometru sa vad cat face, din ce am gasit io pe net este peste 175 (SAE) la roata, dar nu asta conteaza ci liniaritatea care i-o da power commander-ul.

post-1568-1214556577_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Aduc la viata acest topic pentru ca sunt foarte interesat de aceasta motocicleta. Mi-a placut de cand am inceput sa fiu pasionat de motociclete si acum ca am atins o anumita varsta si ceva experienta ma bate gandul sa imi achizitonez una :).

Presupun ca ar fi chiar indicata pentru inaltimea mea de 1.93m si stilul de condus oarecum "relaxat" (schimb vitezele la 3-4 mii ture) datorita cuplului mare. Daca puteti sa-mi impartasiti niste opinii v-as fi recunoscator :lol:

Edited by sp33d_fr3ak
Link to comment
Share on other sites

:)

Experienta ta in speeduri e undeva putin peste 0, daca ti se pare ca e normal sa schimbi la turatia aia. Poate pt tine e relaxant, pt motor sigur nu e

[/quo

 

 

:lol: Corect ....turatia minima parerea mea este de 5-6000 r/m

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 3 weeks later...
salutare lume buna, ma poate ajuta si pe mine ,careva, sa gasesc un amortizor de ghidon pentru 12r 2002. Multumesc

 

Scotts Performance. Numai astia cred ca mai au amortizoare de ghidon pentru zx12.....la un pret astronomic.....si oricum trebuie gaurit cadrul. In principiu poti sa pui orice amortizor de ghidon daca il "silesti" sa se potriveasca ..... ca tot o sa gauresti cadrul. Vezi ebay.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Mai sunt posesori de zx 12r. Daca DA, sa continuam topicul pentru ca avem multe de discutat !!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...