betarrt50 Postat Ianuarie 17, 2010 Share Postat Ianuarie 17, 2010 NU am reusit sa citesc tot ce s-a scris aici insa imi asum riscul de a va povesti si eu ceva. E vorba de Honda Xl , nu Xr , insa daca nu ma insel nu e diferenta mare, tot honda e. Si-a luat un tovaras o honda xl125, 80 si ceva anul daca nu ma insel. A venit cu ea acasa, era extrem de bucuros , mergea superb motorul, tragea de rupea, imi placea extrem de mult. La cateva zile insa, a intrat intr-o depasire pe Dn1 intr-o portiune unde este stramb asfatul, problema a fost ca el urca si deci a lovit , nu a coborat de pe cuta aceea de asfalt. I s-a oprit motorul si a tras pe dreapta. Cand l-a desfacut avea asa: piston spart , segmenti rupti , chiuloasa putin gaurita , supapele si suportii lor rupti. I-a facut cineva apoi chiuloasa , i-a facut un piston sa se potriveasca pe ea, i-a pus segmenti, a adaptat niste supape de dacie si i le-a montat , i-a dus-o acasa si cand a pornit-o iar au crapat toate alea in ea, deci nu le pusese bine. Ideea care este, nu neg ca hondele sunt extrem de bune si fiabile, insa desi era asa veche, de ce s-a stricat la o zdruncinatura? De ce s-au crapat toate alea in ea tocmai atunci si cu o zi in urma mergea perfect fara nici un zgomot dubios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ratonyx Postat Ianuarie 18, 2010 Share Postat Ianuarie 18, 2010 NU am reusit sa citesc tot ce s-a scris aici insa imi asum riscul de a va povesti si eu ceva. E vorba de Honda Xl , nu Xr , insa daca nu ma insel nu e diferenta mare, tot honda e. Si-a luat un tovaras o honda xl125, 80 si ceva anul daca nu ma insel. A venit cu ea acasa, era extrem de bucuros , mergea superb motorul, tragea de rupea, imi placea extrem de mult. La cateva zile insa, a intrat intr-o depasire pe Dn1 intr-o portiune unde este stramb asfatul, problema a fost ca el urca si deci a lovit , nu a coborat de pe cuta aceea de asfalt. I s-a oprit motorul si a tras pe dreapta. Cand l-a desfacut avea asa: piston spart , segmenti rupti , chiuloasa putin gaurita , supapele si suportii lor rupti. I-a facut cineva apoi chiuloasa , i-a facut un piston sa se potriveasca pe ea, i-a pus segmenti, a adaptat niste supape de dacie si i le-a montat , i-a dus-o acasa si cand a pornit-o iar au crapat toate alea in ea, deci nu le pusese bine. Ideea care este, nu neg ca hondele sunt extrem de bune si fiabile, insa desi era asa veche, de ce s-a stricat la o zdruncinatura? De ce s-au crapat toate alea in ea tocmai atunci si cu o zi in urma mergea perfect fara nici un zgomot dubios. Pai nu s-a stricat fix in ziua aia si nu inainte pentru ca: ceasu rau, pisica 13, 3 ceasuri rele, d-astea. In schimb, daca dudele ar fi reparat motoru cum trebuie, adica cu piesele de la mama lor, eu sunt sigur ca n-ar mai fi fost probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Februarie 15, 2010 Autor Share Postat Februarie 15, 2010 sau daca respectivul nu dadea intr-un motor din "80 si ceva" ,ca intr-unul facut ieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Salutare ..sunt nou posesor de xr 600r si am o intrebare:cine aduce piese de xr? Stiu sunt mai multe magazine de unde as putea cumpara ,dar m-ar interesa cineva care cunoaste modelul si nu trebuie sa-i dai 1000 de explicatii pt o piesa!! numai bine!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 Salutare ..sunt nou posesor de xr 600r si am o intrebare:cine aduce piese de xr? Stiu sunt mai multe magazine de unde as putea cumpara ,dar m-ar interesa cineva care cunoaste modelul si nu trebuie sa-i dai 1000 de explicatii pt o piesa!! numai bine!! suna-ma, sunt fierbinte! 0723185663 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 suna-ma, sunt fierbinte! 0723185663 Tu vrei sa faci afaceri pe spinarea mea bag eu de seama!! de saptamana viitoare il "bucatesc" si am sa te sun!!numai bine Raul!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 (editat) Am nevoie de putin ajutor. Ar putea cineva face o poza mai detaliata a ansamblului de soc la XR250R ['96]? N-o sa fie simplu din cauza rezervorului de azot.. Azi am scos capra la aer si m-am trezit cu maneta de soc pe jos! O pot pune la loc; sta in punctul de maxim si minim, dar nu si in cel intermediar.. si imi lipsesc partile care tin maneta acolo. Din descrierile astea cred ca imi lipsesc bucatile nr. 15 si 25, dar o poza m-ar ajuta sa fiu sigur. http://oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&...2=HO-XR250RP-PY http://zsf-motorrad.de/en/Spares/XR250RR-ED/E-15-CARBURETOR Ma si mir cum de nu am pierdut maneta prin padure dupa slabire surubului! in jurul garajului am gasit doar maneta Mersi anticipat! PS: sau are cineva bucatile astea? sa nu ma apuc de mesterit.. Editat Februarie 20, 2010 de slyby Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Februarie 20, 2010 Share Postat Februarie 20, 2010 Salutare...de azi ma numar si eu printre posesorii de XR...al meu fiind unul de 400... Am sa revin cu intrebari si nelamuriri... Raul...sa le stapinim sanatosi...m-am dat si eu cu ala de 600, dar e prea mult pt mine...si l-am ales pe cel de 400... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Salutare...de azi ma numar si eu printre posesorii de XR...al meu fiind unul de 400... Am sa revin cu intrebari si nelamuriri... Raul...sa le stapinim sanatosi...m-am dat si eu cu ala de 600, dar e prea mult pt mine...si l-am ales pe cel de 400... Sa-l stapanesti sanatos:)!!Eu am de lucru la al meu ..dar il aduc eu la linia de plutire..este un moto care merita!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
6speed Postat Februarie 22, 2010 Autor Share Postat Februarie 22, 2010 xr 400-----------mobra perfecta !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 xr 400-----------mobra perfecta !!! Asa este... Am si eu niste intrebari... 1.Care e treaba cu socul? are la carb o maneta mica cu trei pozitii...cred ca... normal...+benzina ...si +aer...si maneta asta e f importanta la pornire...ma lamuriti si pe mine? 2.Mobra asta are doar o faza? am vazut si intr-un catalog masca+far si zicea 12V/35W deci doar o faza? O sa mai dureze pina ma dumiresc si eu cum merge treaba... Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Februarie 22, 2010 Share Postat Februarie 22, 2010 Am nevoie de putin ajutor.Ar putea cineva face o poza mai detaliata a ansamblului de soc la XR250R ['96]? N-o sa fie simplu din cauza rezervorului de azot.. Azi am scos capra la aer si m-am trezit cu maneta de soc pe jos! O pot pune la loc; sta in punctul de maxim si minim, dar nu si in cel intermediar.. si imi lipsesc partile care tin maneta acolo. Din descrierile astea cred ca imi lipsesc bucatile nr. 15 si 25, dar o poza m-ar ajuta sa fiu sigur. http://oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&...2=HO-XR250RP-PY http://zsf-motorrad.de/en/Spares/XR250RR-ED/E-15-CARBURETOR Ma si mir cum de nu am pierdut maneta prin padure dupa slabire surubului! in jurul garajului am gasit doar maneta Mersi anticipat! PS: sau are cineva bucatile astea? sa nu ma apuc de mesterit.. Nimeni nu vrea sa-si promoveze mobra ca fotomodel? raman dator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 bravo ccistache!!!! sa o folosesti sanatos ! ... una de 400 vreau si eu ... cand oi fi mare!) slyby incerc in aceasta dupa masa sa scot capra din garaj si sa fac pozele eventual da-mi un PM sa nu uit! o zi insorita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Februarie 23, 2010 Share Postat Februarie 23, 2010 Asa este... Am si eu niste intrebari... 1.Care e treaba cu socul? are la carb o maneta mica cu trei pozitii...cred ca... normal...+benzina ...si +aer...si maneta asta e f importanta la pornire...ma lamuriti si pe mine? 2.Mobra asta are doar o faza? am vazut si intr-un catalog masca+far si zicea 12V/35W deci doar o faza? O sa mai dureze pina ma dumiresc si eu cum merge treaba... Multumesc. bravo, welcome to the club, era timpul sa-ti iei ceva mai hotarat dupa ucenicia pe foxteriere. sa vezi ce usoara iti va parea fata de rse. la dr-ul meu de 250 prima pozitie la soc doar cand pornesc, apoi o imping imediat la pozitia 2 si o las sa se incalzeasca (pe loc sau in mers, daca vreau sa plec imediat) vreo 5 minute, apoi imping la ultima pozitie. sa se mai usuce un pic, sa facem o iesire prin zona si pe off-road, nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Februarie 25, 2010 Share Postat Februarie 25, 2010 UP - Help! Am nevoie de putin ajutor.Ar putea cineva face o poza mai detaliata a ansamblului de soc la XR250R ['96]? N-o sa fie simplu din cauza rezervorului de azot.. Azi am scos capra la aer si m-am trezit cu maneta de soc pe jos! O pot pune la loc; sta in punctul de maxim si minim, dar nu si in cel intermediar.. si imi lipsesc partile care tin maneta acolo. Din descrierile astea cred ca imi lipsesc bucatile nr. 15 si 25, dar o poza m-ar ajuta sa fiu sigur. http://oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&...2=HO-XR250RP-PY http://zsf-motorrad.de/en/Spares/XR250RR-ED/E-15-CARBURETOR Ma si mir cum de nu am pierdut maneta prin padure dupa slabire surubului! in jurul garajului am gasit doar maneta Mersi anticipat! PS: sau are cineva bucatile astea? sa nu ma apuc de mesterit.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Martie 2, 2010 Share Postat Martie 2, 2010 Salut! Am o intrebare pt cei care au XR400: citi dinti au pinioanele voastre? (de la motor si de pe roata?) Ale mele sint 14/50...foarte tare pe off, dar pe asfalt viteza f mica...ma gindesc sa-i pun un pinion de 15 sa vad cum se misca... Voi v-ati jucat cu rapoartele la pinioane? Daca da, dati-mi niste idei... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Am nevoie de putin ajutor.Ar putea cineva face o poza mai detaliata a ansamblului de soc la XR250R ['96]? N-o sa fie simplu din cauza rezervorului de azot.. Azi am scos capra la aer si m-am trezit cu maneta de soc pe jos! O pot pune la loc; sta in punctul de maxim si minim, dar nu si in cel intermediar.. si imi lipsesc partile care tin maneta acolo. Din descrierile astea cred ca imi lipsesc bucatile nr. 15 si 25, dar o poza m-ar ajuta sa fiu sigur. http://oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Honda&...2=HO-XR250RP-PY http://zsf-motorrad.de/en/Spares/XR250RR-ED/E-15-CARBURETOR Ma si mir cum de nu am pierdut maneta prin padure dupa slabire surubului! in jurul garajului am gasit doar maneta Mersi anticipat! PS: sau are cineva bucatile astea? sa nu ma apuc de mesterit.. Mesaj completat nu pot pune poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Martie 4, 2010 Share Postat Martie 4, 2010 Ai PM! O poti atasa si ca email , daca nu sunt mai mult de 10MB. MULTUMESC!!! Mesaj completat Sunt perfecte! Inca o data : Multumesc Mult! E asa cum banuiam eu; imi lipsesc cele 2 piese enumerate de mine. Adica 1 piesa + un surub Asa cel putin stiu sigur ce caut! Weekend placut & raman dator cu o bere! Toata stima pt. Pierrooradea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiucrs Postat Martie 23, 2010 Share Postat Martie 23, 2010 Salut.... Am si eu un XR 125 din 2005. Unde gasesc si eu un kit grafic(stickerele de pe carene)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Salut.... Am si eu un XR 125 din 2005. Unde gasesc si eu un kit grafic(stickerele de pe carene)? Incearca la user: Karpatenwolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Intrebare pentru XR-isti: ce model de XR are frane fatza cu un singur disc de 256mm si etriere Nissin? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 Intrebare pentru XR-isti: ce model de XR are frane fatza cu un singur disc de 256mm si etriere Nissin? toate Mesaj completat Salut.... Am si eu un XR 125 din 2005. Unde gasesc si eu un kit grafic(stickerele de pe carene)? nu incerca la k wolf pt ca nu e stiker sef ci este mecanic. nu-i plac lucrurile decat concrete si serioase. io mi-am facut stikere cu honda si cu de toate la o firma specializata. am dat 50 lei pe o plasa de stikere la comanda. poze cu ele gasesti pe net cate vrei sa le trimiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryusmaryus Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 salutari! de putin timp si doua iesiri, sunt posesor de XR600R. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiucrs Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 toateMesaj completat nu incerca la k wolf pt ca nu e stiker sef ci este mecanic. nu-i plac lucrurile decat concrete si serioase. io mi-am facut stikere cu honda si cu de toate la o firma specializata. am dat 50 lei pe o plasa de stikere la comanda. poze cu ele gasesti pe net cate vrei sa le trimiti. Am inteles. Unde gasesc firma asta? Un site ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristache Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 @Marius...Sa o stapinesti sanatos...m-am dat si eu cu ea... e nervoasa rau... Te dai pe cimp sau ai de gind sa o inscri? Daca reusesti sa ne spui si noua cum ai facut, sunt curios cum se poate inscrie un motor ca asta... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.