Sari la conținut

HONDA XR


Postări Recomandate

Nu stiu daca merita sa o daraburesti. Crezi ca exista piata de desfacere? Cate XR-uri sunt pe piata si cate au nevoie de piese? O sa vinzi un ax sau o maneta la 6 luni?

Eu am dezmembrat o Husqy...si foarte greu am scapat de piese, pt ca nu prea a fost cerere. Si in general la motoare , se duc cam aceleasi piese...greu o sa gasesti sa vinzi shaua sau cadru, bascula , etc...pt ca astea de regula nu le strici. Eu in afara de motor, roata fata si furca...nu am vandut nimic. Restul le-am donat unui baiat care vroia sa faca dintr-o Husqy si un KX 250 tot 2T...un motor sa se invete.

Parerea mea e ca merita sa incerci sa o vinzi asa intreaga.

---------------------

 

Deci, cu adunarea generala cum stam ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 545
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Totusi, sa nu iti para rau. Gagicile au o viata plina de suferinte, se sacrifica, nasc, s.a.m.d. Eu zic sa te mai gandesti...

 

PS Nu stiu ce grosime au segmentii si nici de unde poti sa-i iei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Marius

 

Nu fi trist, iti dau eu niste adrese de unde am cumparat segmenti:

 

Andrei Stefan

SC KAMPUR COM SRL

Dealer KAWASAKI, SUZUKI, KTM

DN 1 - DN 73, Ghimbav, Brasov

Mob : 0733-735678

Tel : 0268-547269

Fax : 0268-547268

email : andrei.stefan@kampurmotors.ro

web : www.kampurmotors.ro

mess : kampurmotors

 

 

si garnturi capac/chiuluasa de la ROMIMOTO - daca nu gasesti adresa lui ti-o caut eu...

 

Dimensiuni si cote minime la segmenti si la orice gasesti in manualul de reparatie al motocicletei tale...sau da search pe google...

 

Daca te fortai un pic gaseai tot ce vrei pe net...

 

Bafta la reparatii!

Editat de cristache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Eu am calarit-o ieri, de am scos dracii din ea... cu ajutorul maicutelor :burnout:

/index.php?/topic/525354-enduristii-si-vacile/page__view__findpost__p__2891137

 

IMG_1151.jpg

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salutare!

 

Inca un xr400r

 

Eu sunt Stefan si stau in buc dar xr-ul sta la 50 km in Titu, Dambovita.

Cu Cristache m-am intersectat de cateva ori (eu eram cu transalpul).

Eu nu am prea mult timp liber dar daca planificati o iesire as veni.

 

:ok:

post-44753-0-88760100-1313676795_thumb.jpg

Editat de stefanfaida
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:lol:

Acum recunosc, XR e o motocicleta buna. Dupa pinionul ala iti dai seama cat o ingrijeste proprietarul, cat de atent e la nevoile ei. Si totusi....mai merge.

Un pinion e, la o prima cautare, 67 lei:

http://www.romimoto-piese.ro/category/10100000000/vehicle/17844/article/108794

 

Tu chiar vrei pinion SH?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt sanse mai multe ca un pinion sh sa fie mai bun decat unul nou. spun din experienta cu unul de spate. :P

 

 

da'de unde l-ai luat, tata, de la vreun tigan cu tigai de aluminiu? Ia-le noi. Ai grija de fier si va avea si el de tine. O fi experienta ta, exceptia ce confirma regula ca tre sa le iei noi... In fine, e treaba ta ce bagi in motorul tau, dar cum iti asterni, asa dormi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca am vreo 3-4 pinioane prin garaj, de la EXC si WR, dar nu stiu daca se potrivesc.Oricum, daca pinionul ala a ajuns asa, ar trebui sa te ocupi mai mult de intretinerea mobrei. Un pinion nou este in jur de 50 Ron, dar eu iti recomand sa schimbi tot kit-ul de lant(pinion fata, pinion spate, lant,patine de plastic).Un pinion nou de fata nu o sa se potriveasca perfect la calcatura cu un lant uzat si un pinion fata uzat. Asta daca vrei sa fii in siguranta. Daca vrei sa vezi ce se intampla cand se rupe lantul in plina viteza,continua asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se potriveste de la nici o alta mobra decat de la XR600, XR650 si cateva TRX-uri.

Oricum, o fi avand baiatul dreptate, a avut numai pinioane noi standard, si cand si-a luat SH, a prins unul si neuzat, si otelit......dar tot nu inteleg cum a putut sa mearga pana a ajuns in halul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ati inceput topicul si pentru lamurit de probleme, dar... nu m-am lamurit cam cu nimic si ma cam intereseaza subiectul XR 600R. De inceput, macar atit as vrea sa stiu:

- cit consuma la drum intins si cit in teren usor-mediu (cu ce transmisie ati scos consumurile alea)?

- care-i viteza maxima? Pe net am gasit undeva la 160, dar am auzit oameni (care au avut mobra asta) ca nu prea sare de 110.

- am vazut ca ati schimbat rulmentii de roti. Stiu ca sint niste capacele infiletate in butuci si abia sub alea dai de simeringuri si rulmenti. Capacele alea le-ati avut blocate, sau nu? Cum le-ati deblocat?

- ati avut probleme cu axa cu came, culbutori, distributie? Stiu ca-i urit rau la culbutori, ca sint radiali si-i horror de scump sa-i inlocuiesti...

Altele mai incolo. Voiam sa schimb DR-ul 350 (30 CP) cu XR 600 (45 CP), dar ... nu prea imi mai vine, deocamdata, din cauza preturilor la piese/consumabile, consum/putere/performante, desenul intern al motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai strange bani si ia 650R: racire pe apa, 61HP, king of Baja.

Viteza maxima cred ca e limitata de curentul de aer. E cam nasol sa mergi cu peste 100km/h cu un motor necarenat si cu aripa fata ridicata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si totusi, cu pinioane de strada (14-44) iei 160. Nu iti trebuie viteza asta cam niciodata, ca nu e sportiva.

Nu o sa iti para rau daca iti iei xr 600

Consumul o sa fie mai mare ca la dr-ul de 350.

Pretul pieselor, nu stiu diferenta, dar nu o sa bagi piese in motor daca e bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar nu o sa merg cu 160 nici pe strada, nici off. Voiam mobra asta atit pentru drumuri mai lungi, dar si pentru rally raid, unde am nevoie de viteza...

 

 

@Andrei:

Nu vreau 650-ul, atit din cauza diferentei de pret (de banii aia mai bine iau WR 450), dar si din cauza racirii pe apa, care inseamna greutate in plus si, in special, piese pe care le poti busi la trinte. Si daca ramii fara radiatoare... adio mobra, ramii in mijlocul pustiului. Cu cit este mai simplu, cu atit mai bine.

Aripa fata nu-i o problema si, oricum, vreau sa-i fac carenaj rally si sa-i pun suport pentru navigatie si rezervor mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-adevar nu o sa merg cu 160 nici pe strada, nici off. Voiam mobra asta atit pentru drumuri mai lungi, dar si pentru rally raid, unde am nevoie de viteza...

 

 

@Andrei:

Nu vreau 650-ul, atit din cauza diferentei de pret (de banii aia mai bine iau WR 450), dar si din cauza racirii pe apa, care inseamna greutate in plus si, in special, piese pe care le poti busi la trinte. Si daca ramii fara radiatoare... adio mobra, ramii in mijlocul pustiului. Cu cit este mai simplu, cu atit mai bine.

Aripa fata nu-i o problema si, oricum, vreau sa-i fac carenaj rally si sa-i pun suport pentru navigatie si rezervor mare.

 

 

@andrei

kilometrajul e pana in 180.

Pirelli mt60, autostrada, acul proptit in opritorul kilometrajului si motorul inca accelera. Calcatura, 15 cu 45

 

@Lupu

 

dai o tura cu a mea in primavara, cand vin la craiova si mai vorbim. Te-ai dat cu 600 si 650? Userul Rul iti spune diferenta.... S-a dat cu al lui si, imediat, si cu a mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cumpar pinion de atac 13 dinti, pt Honda XR 400 R.

0744973166

L-am luat de pe ebay.co.uk 100 lei :unsure:

----------------

Am citit pe cateva forumuri cum ca XR-urile papa ulei. Nu mult, dar papa. Fiind motoare de enduro, le mai dai in goarna , le turezi, etc.

I-am facut sapt. trecuta revizia de 1000 de km de cand am cumparat-o si spre surprinderea mea, nu papase gram de ulei :scratch:

Xt-ul consuma, Husqy consuma, Scarverul cam 100-150 ml intre 2 schimburi (3000 km), XR-ul deloc.

E normal? Se poate sa nu fie ok uleiul? Sa nu ii placa de nu il bea?

Nu ma intelegeti gresit, ma bucur ca nu consuma...dar intreb, asta nu poate fi un semn rau? :unsure:

Ulei folosesc Motul 10w40. Din asta a bagat Honda HU, din asta bag si eu. Tin minte ca i-am intrebat anume pe cei de la Honda de unde am luat-o , ce fel de ulei sa ii bag.

 

Alta chestiune: nu am semnalizari.

Nu am nici cablaj, nici blocul de comenzi. E mare dibacie sa ii pun asa ceva? Voi, cei cu XR de 400aveti semnale pe motor ?

Daca ma intrebati de ce vreau...pai in eventualitatea in care vreu sa o inmatriculez, aici la noi e musai sa ai, nu? In HU, mi-a spus vanzatorul ca la ei (HU) legea inca le permite sa semnalizeze cu mana.

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...