switch Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Scapa de ea si ia ceva in mintile ei. Piese pe e-bay cacalau. Cauta la magazine cu rating mare (300-500 e admisibil, 1000+ preferabil, minim 99% pozitiv) si totu e ok. Germania, austria, italia, franta, marea britanie -- 20e transportul in medie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 salut. Honda xr 650 L (model 2010) are sub 40 de cai ce pot sa-i fac la una d-asta s-o ridic pe la vo 50? exista vreo solutie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 XR650L e practic Dominator fara carenaj. Racit pe aer, fara radiatorare, nu? In cazul asta, e mai rentabil sa schimbi cu totul motocicleta. Se poate obtine un plus de performanta cu upgrade-uri majore. Schmbat carburator, admisie si evacuare, apoi ceva high-lift camshaft si piston cu cilindru aftermarket. Obligatoriu adaugat radiator (radiatoare chiar) de ulei. Stiu ca e un nebun care a facut din NX650 o motocicleta de aproape 70cp, cu cca $4000 investiti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiy Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 XR650L e practic Dominator fara carenaj. Racit pe aer, fara radiatorare, nu? In cazul asta, e mai rentabil sa schimbi cu totul motocicleta. Se poate obtine un plus de performanta cu upgrade-uri majore. Schmbat carburator, admisie si evacuare, apoi ceva high-lift camshaft si piston cu cilindru aftermarket. Obligatoriu adaugat radiator (radiatoare chiar) de ulei. Stiu ca e un nebun care a facut din NX650 o motocicleta de aproape 70cp, cu cca $4000 investiti. pai nu prea vreau performante.... as vrea ceva sa aiba acolo un 50-55 de cai pana in 150 de kile si sa uit de surubarit....e fain xr-ul ca e fiabil da parca pe sosea 35 de cai.....ma gandeam ca exista vo chestie electronica s-o pui acolo si sa rezolve problema....poate si niste suspensii ohlins.... da sa mearga motoru si sa nu-l frec cu ajustari si reglaje....si cand am chef de race pe sosea sa rupa oleaca norma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 (editat) Nu ai cum sa scapi ieftin. Daca se putea, crede-ma ca aveam eu tutorialu de cum se face la NX 650 // XR650L Poti ajunge la vreo 45-46, cu ceva tobe goale (inclusiv galerii de diametru marit), filtru permisiv (airbox spart si filtru KN direct pe carburator), si re-jetting la carburator (facut profesional pe banc -- nu rezolvi nimic cu dyno-jet). Si o sa bea benzina de numa-numa. Dupa care daca schimbi carburatorul si faci rost de un high-lift camshaft poate poate sari putin de 50 (standard 39~42). Cel mai mare bonus il ofera un piston de compresie mare care combinat cu toate cele de mai sus poate duce in 65 de cai jucaria. Dar sa nu te astepti sa tina biela. Apropo, doar tobele goale si filtru KN standard nu prea aduc plus de putere... ba dimpotriva: la turatii medii ai un gol de putere. Nu exista power commander la carburatie Editat Iunie 8, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 pai nu prea vreau performante.... as vrea ceva sa aiba acolo un 50-55 de cai pana in 150 de kile si sa uit de surubarit....e fain xr-ul ca e fiabil da parca pe sosea 35 de cai.....ma gandeam ca exista vo chestie electronica s-o pui acolo si sa rezolve problema....poate si niste suspensii ohlins.... da sa mearga motoru si sa nu-l frec cu ajustari si reglaje....si cand am chef de race pe sosea sa rupa oleaca norma. Mai repede si mai ieftin un motor second hand R montat pe o motocicleta L. Si mai repede si mai ieftin o motocicleta second hand R. The King of Baja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Mai repede si mai ieftin un motor second hand R montat pe o motocicleta L. Si mai repede si mai ieftin o motocicleta second hand R. The King of Baja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 tot 250 R cu imbunatatiri e cel mai super. parerea mea. nu cred ca la hard enduro sa te distrezi inseamna sa te dai peste cap cu un ktm pe asfalt...hahahahahaha. mergi ca omul sa te simti bine cu prietenii prin munti. nu e destul xr 250 R cu putin power in plus? atunci nu stii sa te simti bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius_mecanicu Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Switch-ule ziceai ca si ceva despre un Domi ce va fi dezmembra? daca mai i valabil mar interesa transmmisia finala complea discurile de frana si maneta de acceleratie cu tot mecanismu daca are si fir de reur! Si inca ceva daca imi confectionez eu garnituri pt cutia de viteze dupa ce sa ma uit sunt mai mule tipuri de clingerit? La garnitura de chilasa si de sub cilindru nu ma bag ca la alea i cam criica grosimea dar in res mi leash face eu k mi se pare extrem de mult pt niate cartone sa dau 4 bulione! Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Mah, sunt vreo doua la dezmembrat. Unu in semnatura la mine si celalat mi se pare ca tocmai ce-a pus anunt pe topicul de anunturi comerciale. Vezi care dintre ele mai are (daca mai are) piesele de care ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Cumpar Scut de XR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristinadyanghel Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 Salut, are cineva de vanzare o pedala de pornire ? cu tot cu mecanism ? Ma intereseaza sa pun pe un Dominator pentru ca am inteles ca se potrivesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Iulie 6, 2010 Share Postat Iulie 6, 2010 (editat) Vezi sa fie model 1990 sau cel tarziu 1991 si sa aiba si angrenajul inauntru. Editat Iulie 6, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryusmaryus Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 ce poate sa faca un cui in roata spate O camera mai ieftina pe 18 are cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 40 lei. Ce vrei mai ieftin de atat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 viitoarele postari ce au caracter comercial vor fi sterse si autorul sanctionat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Septembrie 9, 2010 Share Postat Septembrie 9, 2010 .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 am nevoie de un sfat trebuie neaparat sa rezolv semnalizarea pe xr 400 si se pare ca nu am releul de semnalizare ar merge ceva releu de masina? ( de dacie de ex. pt. ca este ieftin) o schema electrica sau ceva poze daca se poate sau orice sfaturi trebuie sa merg cu ea la RAR dar fara semnale nu ma baga aia in seama... ms anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ratonyx Postat Septembrie 15, 2010 Share Postat Septembrie 15, 2010 am nevoie de un sfattrebuie neaparat sa rezolv semnalizarea pe xr 400 si se pare ca nu am releul de semnalizare ar merge ceva releu de masina? ( de dacie de ex. pt. ca este ieftin) o schema electrica sau ceva poze daca se poate sau orice sfaturi trebuie sa merg cu ea la RAR dar fara semnale nu ma baga aia in seama... ms anticipat! Nu stiu daca merge ala de dacie, eu am gasit un releu de la o alta moto dezmembrata si a mers ok. Am legat la + de la far si - pe cadru pentru cele din spate si pe jugul inferior pentru cele din fata. Uite si schema electrica: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius_mecanicu Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 Peal meu lam asamblat merge bine dar nu atat pe cat ar trebui! Cu toate ca i ff simplu carburatorul(ala singur cu pistonash, ca mai sunt variante duble cu vacum) nu am reushit sai reglez! Plus ca le cam bea, consuma destul de mult, si la o accelerare bursca moare! ce jigloare s bune ca almeu principalul i de 155 si nush daca i original. Compresie are, si interesant fum nu scoate de nici o culoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 am nevoie de un sfattrebuie neaparat sa rezolv semnalizarea pe xr 400 si se pare ca nu am releul de semnalizare ar merge ceva releu de masina? ( de dacie de ex. pt. ca este ieftin) o schema electrica sau ceva poze daca se poate sau orice sfaturi trebuie sa merg cu ea la RAR dar fara semnale nu ma baga aia in seama... ms anticipat! Iei una bucata releu de semnalizare de Dacie. Are 2 sau 3 picioruse. Ori intrare + iesire, ori intrare + masa + iesire. Masa e simplu: legi la sasiu sau la un fir tras direct la (-)ul bateriei. In rest, intrarea o legi printr-o siguranta la baterie la + iar iesirea o duci intr-un intrerupator cu 3 pozitii. Pe scurt, asa arata schema ta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 salutare fratilor ms mult am reusit!!! functioneaza am folosit un releu imbatranit de la fiat ducato ( ala il aveam pe acasa ) au fost folositoare sfaturile voastre si ajutorul unui prieten functioneaza acum inclusiv si iluminarea de la numarul de inmatriculare nenea ala de la RAR a vrut sa-l ponesc ca sa vada el ca functioneaza toate ... acum vreau sa schimb rulmentii la roata spate am gasit pe net niste coduri pe : http://www.cheapcycleparts.com/model_years...ssemblies/12150 BEARING (6203U) 96140-62030-10 BEARING (6303U) 96140-63030-10 partea proasta e ca nu stiu dimensiunile in mm si clasa asa cum cer aia de la magazinul de rulmenti stiti careva? Mesaj completat am gasit ceva ... 6303U Dimensions: d =17 mm D =47 mm B =14 mm Mass =0,115 (kg) 6203U Single-row Deep Groove Ball Bearings NTN Dimensions: d =17 mm D =40 mm B =12 mm Mass =0,066 (kg) oare sunt bune dimensiunile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 Noh, cu codurile alea te duci la badi.ro in Bucurestii Noi, distribuitorul SKF si le ceri rulmentii aia. Rulmenti relativ standard. Vezi sa nu iti dea din aia ieftini (cativa lei bucata). Tie iti trebuie cu precizie ridicata -- is vreo 13-15 lei bucata parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 salut am gasit la SKF cu 25 ron bucata deaia C3 clasa de rezistenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Octombrie 5, 2010 Share Postat Octombrie 5, 2010 D'oh. P'acolo. Nu mai eram sigur. Ma bucur ca ai rezolvat Acu sa ne zici cum merge mititica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.