Sari la conținut

HONDA XR


Postări Recomandate

Scapa de ea si ia ceva in mintile ei. Piese pe e-bay cacalau. Cauta la magazine cu rating mare (300-500 e admisibil, 1000+ preferabil, minim 99% pozitiv) si totu e ok. Germania, austria, italia, franta, marea britanie -- 20e transportul in medie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 544
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

XR650L e practic Dominator fara carenaj. Racit pe aer, fara radiatorare, nu?

 

In cazul asta, e mai rentabil sa schimbi cu totul motocicleta. Se poate obtine un plus de performanta cu upgrade-uri majore. Schmbat carburator, admisie si evacuare, apoi ceva high-lift camshaft si piston cu cilindru aftermarket. Obligatoriu adaugat radiator (radiatoare chiar) de ulei.

 

Stiu ca e un nebun care a facut din NX650 o motocicleta de aproape 70cp, cu cca $4000 investiti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XR650L e practic Dominator fara carenaj. Racit pe aer, fara radiatorare, nu?

 

In cazul asta, e mai rentabil sa schimbi cu totul motocicleta. Se poate obtine un plus de performanta cu upgrade-uri majore. Schmbat carburator, admisie si evacuare, apoi ceva high-lift camshaft si piston cu cilindru aftermarket. Obligatoriu adaugat radiator (radiatoare chiar) de ulei.

 

Stiu ca e un nebun care a facut din NX650 o motocicleta de aproape 70cp, cu cca $4000 investiti.

 

pai nu prea vreau performante.... as vrea ceva sa aiba acolo un 50-55 de cai pana in 150 de kile si sa uit de surubarit....e fain xr-ul ca e fiabil da parca pe sosea 35 de cai.....ma gandeam ca exista vo chestie electronica s-o pui acolo si sa rezolve problema....poate si niste suspensii ohlins.... da sa mearga motoru si sa nu-l frec cu ajustari si reglaje....si cand am chef de race pe sosea sa rupa oleaca norma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai cum sa scapi ieftin. Daca se putea, crede-ma ca aveam eu tutorialu de cum se face la NX 650 // XR650L :lol: Poti ajunge la vreo 45-46, cu ceva tobe goale (inclusiv galerii de diametru marit), filtru permisiv (airbox spart si filtru KN direct pe carburator), si re-jetting la carburator (facut profesional pe banc -- nu rezolvi nimic cu dyno-jet). Si o sa bea benzina de numa-numa. Dupa care daca schimbi carburatorul si faci rost de un high-lift camshaft poate poate sari putin de 50 (standard 39~42). Cel mai mare bonus il ofera un piston de compresie mare care combinat cu toate cele de mai sus poate duce in 65 de cai jucaria. Dar sa nu te astepti sa tina biela.

 

Apropo, doar tobele goale si filtru KN standard nu prea aduc plus de putere... ba dimpotriva: la turatii medii ai un gol de putere.

 

Nu exista power commander la carburatie :what:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu prea vreau performante.... as vrea ceva sa aiba acolo un 50-55 de cai pana in 150 de kile si sa uit de surubarit....e fain xr-ul ca e fiabil da parca pe sosea 35 de cai.....ma gandeam ca exista vo chestie electronica s-o pui acolo si sa rezolve problema....poate si niste suspensii ohlins.... da sa mearga motoru si sa nu-l frec cu ajustari si reglaje....si cand am chef de race pe sosea sa rupa oleaca norma.

 

Mai repede si mai ieftin un motor second hand R montat pe o motocicleta L. Si mai repede si mai ieftin o motocicleta second hand R. The King of Baja.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tot 250 R cu imbunatatiri e cel mai super. parerea mea. nu cred ca la hard enduro sa te distrezi inseamna sa te dai peste cap cu un ktm pe asfalt...hahahahahaha. mergi ca omul sa te simti bine cu prietenii prin munti. nu e destul xr 250 R cu putin power in plus? atunci nu stii sa te simti bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D

 

Switch-ule ziceai ca si ceva despre un Domi ce va fi dezmembra? daca mai i valabil mar interesa transmmisia finala complea discurile de frana si maneta de acceleratie cu tot mecanismu daca are si fir de reur! Si inca ceva daca imi confectionez eu garnituri pt cutia de viteze dupa ce sa ma uit sunt mai mule tipuri de clingerit? La garnitura de chilasa si de sub cilindru nu ma bag ca la alea i cam criica grosimea dar in res mi leash face eu k mi se pare extrem de mult pt niate cartone sa dau 4 bulione! Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mah, sunt vreo doua la dezmembrat. Unu in semnatura la mine si celalat mi se pare ca tocmai ce-a pus anunt pe topicul de anunturi comerciale. Vezi care dintre ele mai are (daca mai are) piesele de care ai nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

am nevoie de un sfat

trebuie neaparat sa rezolv semnalizarea pe xr 400 si se pare ca nu am releul de semnalizare

ar merge ceva releu de masina? ( de dacie de ex. pt. ca este ieftin)

o schema electrica sau ceva poze daca se poate sau orice sfaturi

trebuie sa merg cu ea la RAR dar fara semnale nu ma baga aia in seama... :moron:

ms anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am nevoie de un sfat

trebuie neaparat sa rezolv semnalizarea pe xr 400 si se pare ca nu am releul de semnalizare

ar merge ceva releu de masina? ( de dacie de ex. pt. ca este ieftin)

o schema electrica sau ceva poze daca se poate sau orice sfaturi

trebuie sa merg cu ea la RAR dar fara semnale nu ma baga aia in seama... :moron:

ms anticipat!

 

Nu stiu daca merge ala de dacie, eu am gasit un releu de la o alta moto dezmembrata si a mers ok.

Am legat la + de la far si - pe cadru pentru cele din spate si pe jugul inferior pentru cele din fata.

 

Uite si schema electrica:

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Peal meu lam asamblat merge bine dar nu atat pe cat ar trebui! Cu toate ca i ff simplu carburatorul(ala singur cu pistonash, ca mai sunt variante duble cu vacum) nu am reushit sai reglez! Plus ca le cam bea, consuma destul de mult, si la o accelerare bursca moare! ce jigloare s bune ca almeu principalul i de 155 si nush daca i original. Compresie are, si interesant fum nu scoate de nici o culoare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am nevoie de un sfat

trebuie neaparat sa rezolv semnalizarea pe xr 400 si se pare ca nu am releul de semnalizare

ar merge ceva releu de masina? ( de dacie de ex. pt. ca este ieftin)

o schema electrica sau ceva poze daca se poate sau orice sfaturi

trebuie sa merg cu ea la RAR dar fara semnale nu ma baga aia in seama... :laugh:

ms anticipat!

 

 

Iei una bucata releu de semnalizare de Dacie. Are 2 sau 3 picioruse.

 

Ori intrare + iesire, ori intrare + masa + iesire. Masa e simplu: legi la sasiu sau la un fir tras direct la (-)ul bateriei.

 

In rest, intrarea o legi printr-o siguranta la baterie la + iar iesirea o duci intr-un intrerupator cu 3 pozitii.

 

Pe scurt, asa arata schema ta:

semnalizari%20basic.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

fratilor ms mult

am reusit!!! functioneaza

am folosit un releu imbatranit de la fiat ducato ( ala il aveam pe acasa )

au fost folositoare sfaturile voastre si ajutorul unui prieten :)

functioneaza acum inclusiv si iluminarea de la numarul de inmatriculare :P

nenea ala de la RAR a vrut sa-l ponesc ca sa vada el ca functioneaza toate ... ;)

 

 

acum vreau sa schimb rulmentii la roata spate

am gasit pe net niste coduri pe :

http://www.cheapcycleparts.com/model_years...ssemblies/12150

BEARING (6203U) 96140-62030-10

BEARING (6303U) 96140-63030-10

partea proasta e ca nu stiu dimensiunile in mm si clasa asa cum cer aia de la magazinul de rulmenti

stiti careva?

 

Mesaj completat

am gasit ceva ... 6303U

Dimensions:

d =17 mm

D =47 mm

B =14 mm

Mass =0,115 (kg)

 

 

6203U Single-row Deep Groove Ball Bearings NTN

 

 

Dimensions:

d =17 mm

D =40 mm

B =12 mm

Mass =0,066 (kg)

 

oare sunt bune dimensiunile?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noh, cu codurile alea te duci la badi.ro in Bucurestii Noi, distribuitorul SKF si le ceri rulmentii aia. Rulmenti relativ standard. Vezi sa nu iti dea din aia ieftini (cativa lei bucata). Tie iti trebuie cu precizie ridicata -- is vreo 13-15 lei bucata parca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...