dodomotox Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Am inteles. Unde gasesc firma asta? Un site ceva? trimite ce vrei sa faci poze si ma duc io sa imi faca si le trimit cu posta ramburs. ma gandesc , ca in rm sarat nu exista firme din astea prea multe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryusmaryus Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 @Marius...Sa o stapinesti sanatos...m-am dat si eu cu ea... e nervoasa rau... Te dai pe cimp sau ai de gind sa o inscri? Daca reusesti sa ne spui si noua cum ai facut, sunt curios cum se poate inscrie un motor ca asta... Bafta! Merci, chiar e nervoasa!! Se inscrie usor. Trebuie sa ai far si stop spate. Inca nu am inscriso. O folosesc doar off road. Nu e motor pentru asfalt (mergi ca pe tocuri) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
slyby Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Am nevoie de putin ajutor.Ar putea cineva face o poza mai detaliata a ansamblului de soc la XR250R ['96]? N-o sa fie simplu din cauza rezervorului de azot.. Azi am scos capra la aer si m-am trezit cu maneta de soc pe jos! O pot pune la loc; sta in punctul de maxim si minim, dar nu si in cel intermediar.. si imi lipsesc partile care tin maneta acolo. Ma si mir cum de nu am pierdut maneta prin padure dupa slabire surubului! in jurul garajului am gasit doar maneta Mersi anticipat! PS: sau are cineva bucatile astea? sa nu ma apuc de mesterit.. Problema rezolvata! Inca o data multumesc mult lui: Pierrooradea & Karpatenwolf! Sarbatori Fericite tuturor si multa distractie pe coclauri in mini-concediu. Eu inca mai fortez iarna pe snowboard Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 Problema rezolvata!Inca o data multumesc mult lui: Pierrooradea & Karpatenwolf! Sarbatori Fericite tuturor si multa distractie pe coclauri in mini-concediu. Eu inca mai fortez iarna pe snowboard ce soc are xr ul de 250? nu are doar decompresor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 ce soc are xr ul de 250?nu are doar decompresor? Soc (choke) la carburator. Pt pornirea la rece. Decompresorul e la chiulasa. Pt dezinecare (aerisire). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Aprilie 2, 2010 Share Postat Aprilie 2, 2010 aaa dada ma gandeam la altceva ce am vazut la unu si nu stiam ce este pe ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rsgrigore Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Salutare:D si eu nu foarte de mult am achizitionat un Xr 600 '96, ce ma intereseaza daca stiti de unde pot face rost de un manual de service pt 600 ca eu am gasit doar pana in anii 90:) ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 XR 600 mai noi de 90? Nu prea cred. Ori ai 650 ori e mai vechi, ori e ora prea inainaintata si imi scapa mie ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius_mecanicu Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 XR 600 mai noi de 90? Nu prea cred. Ori ai 650 ori e mai vechi, ori e ora prea inainaintata si imi scapa mie ceva... clar itzi scapa ceva mai mult:P Itzi recomand un site unde vezi toate modelele de motociclete (www.bikepics.com)! Traditia xr 600 a depasit anul 2004! Motorul este cam acelasi la toate modelele XR, ca si aspect motocicleta prezinta foarte putine diferente de la an la an! Am cautat si eu manualul dar nu am gasit! Daca este vreun prieten care are asha ceva nu va sfiiti datzi omana de ajutor! Toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 Eu ma refeream strict la XR 600, nu la XR 650. Oricum, se pare ca m-am inselat. Multam de indicatii! Ai putea incerca practic si un manual de XR 650 sau XL 600. Chiar si NX 650 ('88). Mecanismele sunt cam aceleasi... mai putin decompresorul, cred. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doru1900 Postat Mai 7, 2010 Share Postat Mai 7, 2010 eu caut un manual de xl 600lm si cu bani chiar si nu am gasit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rsgrigore Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 Eu ma refeream strict la XR 600, nu la XR 650. Oricum, se pare ca m-am inselat. Multam de indicatii! Ai putea incerca practic si un manual de XR 650 sau XL 600. Chiar si NX 650 ('88). Mecanismele sunt cam aceleasi... mai putin decompresorul, cred. faza e ca am gasit exact de 600 din 96 dar era destul de scumpa,acuma o sa incerc si modelul de 650 daca zici ca e la fel, ms mult:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 9, 2010 Share Postat Mai 9, 2010 XL in ambele locuri. Adica XL650 sau XL600 -- nu mai stiu exact cum era codul de model. Ideea e sa fie cu racire pe aer, nu sa aiba si circuit de apa ca atunci e alta mancare de peste, cel putin la sistemul de lubrifiere si racire. Mesaj completat Addendum: http://hondatech.info/downloads/Moto/XR/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius_mecanicu Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 XL in ambele locuri. Adica XL650 sau XL600 -- nu mai stiu exact cum era codul de model. Ideea e sa fie cu racire pe aer, nu sa aiba si circuit de apa ca atunci e alta mancare de peste, cel putin la sistemul de lubrifiere si racire. Sti ce te rog arata-mi si mie un model de xl care are racire pe apa! Surorile XR si XL sunt racite exclusiv cu aer, din acest motiv au cilindrul voluminos cu radiatoare sa poata disipa in aer caldura, ca au un radiator micut ala este de ulei ca sa raceasca un pic uleiul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 12, 2010 Share Postat Mai 12, 2010 XR650R. Mai toate (daca nu chiar toate) sunt racite pe apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Achile Postat Mai 13, 2010 Share Postat Mai 13, 2010 XR650R. Mai toate (daca nu chiar toate) sunt racite pe apa TOATE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 UPGRADE ... am dat xr-ul de 250 acum cateva saptamani .... IAR ... )) incepand de ieri sunt mandrul posesor al unui XR 400 R an 2001 rosu, super intretinut, utilizat preponderent pe asfalt, fostul proprietar ( un maghiar ) era maniac kit piston, lant de distributie, intinzator lant de distributie schimbate acum cateva saptamani ( piese originale Honda de la reprezentanta ) pentru ca "asa stie el ca la un anumit nr de ore de functionare trebuiesc schimbate" .... sa-mi bag picioru m-am uitat la pistonul schimbat dar arata ca nou... diuza la carburator schimbata cu una mai mare ... trage de rupe ( se ridica pe-o roata numai din gaz de nu-i adevarat ) ... cred ca are 40 -45 de cai la cum se misca toba e golita si suna demential... tremura bibelourile in casele oamenilor pe unde trec are saua schimbata cu una mai noua si mai confortabila de la xr 400 modelul din 2004 sau ceva de genul am nevoie numai de cauciucuri de endureala si bani de benzina poze cand ma intorc din delegatie ... i`m happy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 20, 2010 Share Postat Mai 20, 2010 Are dreptate unguru'. La moto de competitie, cilindrul si valvele sunt consumabile si se schimba la un nr (considerabil) de ore. Segmentii nu mai zic. Propun sa iei un manual sa te uiti daca unguru umbla dupa ce ziceau baietii de la honda sau dupa manualu de intretinere de CRF (acolo la 100 ore schimbi segmenti si piston). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius_mecanicu Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 eu vreau sa pun un bord la xr-ul meu si am la turometru 3 fire doua sunt cu papuci in mufa de plastic si celalalt i singur. unde vin legate firele astea? ca la restu nam probleme....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 XRu nu stiu daca are pick-up la CDi. Asa ca nu stiu daca merge montat turometru direct. In mod normal ar trebui sa fie + (plus -- rosu sau rosu cu negru la honda), - (masa -- verde inchis la honda) si pick-up (negru cu galben la honda). Astea sunt chestii generale, din observatii. Firu ala negru cu galben tre sa fie la CDI la mufa. Daca nu ai, n-ai cum sa ii pui turometru direct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryusmaryus Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 salutari frati de noroi caut si eu scarite cu brate ptr xr 600. care are sau stie ceva, anuntati-ma si pe mine. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 XR 600 are din fabrica scarite!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 L-ul s-ar putea sa aiba scarite. R-ul nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryusmaryus Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 L-ul s-ar putea sa aiba scarite. R-ul nu. asa este. dar se pot pune si la R Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius_mecanicu Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 SAlutare! Pe al meu(xr 600) il asteapta o dezmembrare totala si reconstructie, pt cami-a dat un motiv in plus sa-l desfac, o bataie care vine din zona mediana a motorului! Nu ash vrea sa ma apuc pana nu am un set de garnituri dar m-am crucit cand am vazut pe la ce pret se invart(ajung pana a 100 E) plus ca am sa-i schimb lantul cu pinionul si foaia discurile de frana si placutele ca instalatia electrica o refac eu ca fostul proprietar tot a ciopartzito:P Aduce careva piese din germania ca banuiesc ca acolo este pretul corect, sau da-tzimi niste adrese ca eu sunt satul de netu asta! Ma bate gandu s-o pun la punct si s-o dau la schimb cu un xr de 400 deoarece consuma mai putin, putere nu cu mult mai mica, mai ushoara cu vreo 15 kg! sariti cu sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.