SBN Postat Iulie 10, 2009 Share Postat Iulie 10, 2009 hai ma Sergiu..amandoi stim ca, Honda e cea mai tare..degeaba te ascunzi tu dupa Kawasaki..tot honda ramane baza!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 10, 2009 Autor Share Postat Iulie 10, 2009 HONDA E HONDA asta stie oricine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
christian Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 (editat) inseamna ca avea carburatoarele infundate iar cand se intampla asta trage jalnic ca o honda da mai degraba eu cred ca nu ai stiut tu sa tragi de ea daca trage ca un 600 mai nou cum trece r6 pe langa ea? sau r6 e cel mai bun 600"mai nou" si nu stiu eu? culmea e ca si eu incercat "minunea 600" si inafara de faptul ca nu trage numai dupa 13mii nu ma impresionat cu nimic.. ba da stai... cu faptul ca pana acolo un rr trage mult mai bine si mie sincer asta mi se pare foarte "low" cum zici tu... eu zic ca te ti'i si dupa 1000 cu zx7r'ul daca ii pui dynojeturi si o legi de avion lasand caterinca la o parte, e grea si are caluti cat un 600 mai nou, iar diferenta de cuplu e in dezavantaj cu greutatea in comparatie cu un 600 ... la vremea ei a fost scula de motor, mai ales ca are si azi un desing placut dar e depasita ON TOPIC : mi-ar placea si mie un SP1 sau SP2 par interesante ca mobre... dar nici nu as renunta la r1 Editat Iulie 12, 2009 de christian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 12, 2009 Autor Share Postat Iulie 12, 2009 (editat) daca 66 de nm impinge brutal in fata 180 de kilograme atunci 76 nm cum impinge 200kg? 10nm si 20 kg intelegi ce vreau sa spun? singurul 600 mai tare ramane seria 636 dupa 2003. nu am motive sa o laud. pur si simplu am fost cu 600 de toate natiile si numai nu pot ajunge la parerile voastre. pe cand un 636 2005-06 are 71 de nm la 180 de kile si 130 de cai. cu ala nu am ce comenta. dar cu restul cam da. ii trebuie doar un kit dyno jet pe carburatoare si vorbim si cu 636 cam de sus. Editat Iulie 12, 2009 de sergiukawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu.... Postat Iulie 12, 2009 Share Postat Iulie 12, 2009 (editat) kit dyno jet Ce e chesta asta, va rog sa nu radeti, dar e prima oara cand aud de asa ceva! Daca deranjez topicul, macar scrieti-mi pe PM ce e! Cunostintele mele se opresc la pusul benzinei in rezervor si ce alte porcarii am mai citi pe net si pe forum! Daca v-i se pare ca accountul este facut la misto, o sa pun in curand cateva poze cu motorul meu la sectiune "Motocicleta mea" Editat Iulie 12, 2009 de Sergiu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 13, 2009 Autor Share Postat Iulie 13, 2009 kitul dyno jet la carburatoare este un set de jigloare marite care ajuta la aruncarea a mai multa benzina si aer in camera de ardere asadar o explozie mai puternica si o putere mai mare. iar la injectie rolul e tot aceelasi doar ca nu stiu exact cum functioneste fiindca nu am avut niciodata motor pe injectiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu.... Postat Iulie 13, 2009 Share Postat Iulie 13, 2009 (editat) kitul dyno jet la carburatoare este un set de jigloare marite care ajuta la aruncarea a mai multa benzina si aer in camera de ardere asadar o explozie mai puternica si o putere mai mare.iar la injectie rolul e tot aceelasi doar ca nu stiu exact cum functioneste fiindca nu am avut niciodata motor pe injectiune Multumesc pentru explicatie! Dar la un motor cum ar fi cel de pe zx7r cati cai ii va adauga respectiv cuplu? Editat Iulie 13, 2009 de Sergiu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 13, 2009 Autor Share Postat Iulie 13, 2009 si si dar mai ales ar modifica diagrama de cuplu in loc de 121 de cai la 11000 ar fi sa zicem 130 la 10000 dar downside este un consum ridicat cam cu vreo 2-3 litri depinde de jigloare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
higheaven Postat Iulie 14, 2009 Share Postat Iulie 14, 2009 singurul 600 mai tare ramane seria 636 dupa 2003.pur si simplu am fost cu 600 de toate natiile si numai nu pot ajunge la parerile voastre. pe cand un 636 2005-06 are 71 de nm la 180 de kile si 130 de cai. Maximum power with RAM air : 100 kW 136 HP/ 14,000 rpm Maximum torque : 70.5 N-m 7.2 kgf-m/11,500 rpm Dry weight : 164 Kg/ 361lb Am initiat aici un topic despre RC51, e si motocicleta mea preferata, dar SP2 nu SP1. Am avut ocazia sa le vad si simt pe amandoua si exista unele mici diferente, dar semnificative. /index.php?showtopic=215810 Iti recomand SP3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Iulie 17, 2009 Share Postat Iulie 17, 2009 am cautat si tlr-u da parca vtr is the ultimate v-twinimi place mai mult decat ducati care si ea e v-twin depinde ce intelegi prin the ULTIMATE V-TWIN pentru ca as putea sa iti dau o sumedenie de argumente cum ca DUCATI 999 sau 1098 ar fi the ultimate V-Twin. Aici ntervine chestia de gust in materie de afinitati distincte. Firestorm SP1 si SP2 sunt 3 motoare diferite... cel putin Firestorm de SP'uri .. intr-e TL si SP recomand SP ! intr-e SP-uri nu prea vezi dif de design dar SP2 e mai hotz SP2 are cam 140 cai si un cuplu dement. O bestie de motor care a castigat si un titlu de SBK. (Anul in care fogarty a pelcat de la Ducati si nah.. pana a crescut Bayliss h ehe) Lasand gluma. SP2 este un motor DEMENTIAL. kitul dyno jet la carburatoare este un set de jigloare marite care ajuta la aruncarea a mai multa benzina si aer in camera de ardere asadar o explozie mai puternica si o putere mai mare.iar la injectie rolul e tot aceelasi doar ca nu stiu exact cum functioneste fiindca nu am avut niciodata motor pe injectiune La injectie treaba e mai simpla si cu mai putina murdarie pe maini. Jocul e din.. dejete. Pui o unitate de control alinjectiei (Power commander) si apoi il setezi din laptop. ma rog daca te pricepi.. pt k nu e usor deloc. Performanta maxima o atingi cu un power commander setat pe un Dyno tester, care sa faca o harta specifica pt configuratia acelei motociclete : filtru de aer.. evauare.. etc.. per final. cred k esti sueprficial in ceea ce priveste motorul de studiat in a-ti achizitiona. Eu zic sa te uiti intre Ducati 999 si SP2, daca banul e mai subtire caut aun SP1 sau un 749. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 18, 2009 Autor Share Postat Iulie 18, 2009 748 poate 749 e dezgustator la fel si 999 parere personala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 stai ca aici nu se vorbea numai de design. plus ca aia este o treaba fix subiectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 19, 2009 Autor Share Postat Iulie 19, 2009 ca design nu imi place seria cu 9 la final 749 999. nu contest calitatile lor ci pur si simplu nu mi le plac. da am auzit ca 749 e tare stabil e adevarat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iulie 19, 2009 Share Postat Iulie 19, 2009 (editat) daca nu e honda... nu )) sunt kiddin` Editat Iulie 19, 2009 de haste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 20, 2009 Autor Share Postat Iulie 20, 2009 daca nu e honda nu ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 sabilitatea ducati.. hi hi, legenda pe care o poti proba in orice clipa. AU fost si sunt un etalon greu de depasit, altii au putere, ducati are ciclistica si cuplu.. numara cate campionat emondiale de sbk sunt la ducati in vitrina si dar pe sosea.. depidne d efiecare cum percepe, pt k oamenii sunt diferiti evident Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LLV Racing Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 (editat) While Honda's VTR1000 Firestorm was a success on the road, it didn't have (and wasn't intended to have) the track ability required for Honda to beat Ducati in the world of racing. Ducati's 916 and 996 were dominating World Superbike, and Honda's V-4 RC45 was ageing fast. Honda had already decided to build a racing V-twin to beat Ducati at its own game. The result, launched in 2000, was the VTR 1000 SP-1. The 999cc V-twin engine owed little to the Firestorm's design, and featured an oversquare bore and stroke achitecture of 100 x 63.6mm (3.9 x 2.5in). An all-new PGM-F1 fuel-injection system replaced the carburettors of the older bike, and the four camshafts were driven by accurate gear drive, rather than less-precise chains. But it was the chassis which received most attention. Honda's racing division, HRC, provided the know-how to develop a new ultra-rigid aluminium twin-spar frame, using the engine as an extra load-bearing member within the frame. The frame also incorporates a cunning air inlet design: the distinctive front ram-air scoop between the fox-eye headlights runs straight through the cast aluminium steering head. This provides a direct path into the airbox for high-pressure air from the front fairing when the VTR is travelling at high racing speeds. Showa fully adjustable suspension was among the highest quality fitted to any road bike, and four-piston Nissin calipers with large 320mm (12.6in) discs provided ample stopping power, although Honda freely admitted it expected most racers to replace them with higher-spec racing parts. The Honda SP-1 won the 2000 World Superbike championship first season out, with Colin Edwards riding. The 2000 Honda RC51 is destined to dominate Superbike racing the world over. This incredible V-twin introduces a new chapter in Honda's storied racing legacy. Now, affordable world-class racing performance is available to enthusiasts seeking the most powerful, best-handling production-based Superbike. IN CEEA CE PRIVESTE HONDA DEGEABA INCERICI SA EXPLICI UNUIA SAU ALTUIA CA E MAI BUNA SAU NU. IA DE EXEMPLU UN CBR 600 RR DIN 2003 SI MERGI PE DRUMUL DE LA CHEIA CU EL SI APOI IA,SA ZICEM UN GSXR ACELASI AN SI MERGI PE ACELASI DRUM. CREDE-MA CA AI SA VEZI DIFERENTA. MAJORITATEA OAMENILOR SE UITA LA CATI CAI ARE O MOTOCICLETA, IN CAT TIMP FACE 400 DE METRI SI ATAT. PAREREA MEA ESTE CA UN MOTOR E MAI MULT DECAT ACCELERATIE. TREBUIE SA COMBINI PUTEREA CU MANEVRABILITATEA CU STABILITATEA PE VIRAJE CU FRANELE SI APOI AJUNGI LA UN REZULTAT.ASTA BINEINTELES CAUTA CINEVA CARE CHIAR E PASIONAT DE MOTOARE NU CARE MERGE LA TERSA SA-L VADA FETELE SI APOI II RUPE UN PIC GURA PE LINIE DREAPTA. ASTA E DOAR PAREREA MEA SI NIMIC MAI MULT. POATE TU O SA AI ALTA DAR INTAI INCEARCA CE TI-AM ZIS EU,FA COMPARATIE MERGAND CU ELE. SP-UL ESTE O SUPER MOTOCICLETA. Editat Iulie 20, 2009 de LLV Racing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pijama Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 SP-UL ESTE O SUPER MOTOCICLETA. Deci ai mers cu ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Iulie 20, 2009 Autor Share Postat Iulie 20, 2009 junior poster heh LLV scuze ca te intreb dar ne impartasesti aceste detalii din experienta? sau esti detinator de cbr(F sau RR) si ne spui despre vtr? Mesaj completat sabilitatea ducati.. hi hi, legenda pe care o poti proba in orice clipa. AU fost si sunt un etalon greu de depasit, altii au putere, ducati are ciclistica si cuplu.. numara cate campionat emondiale de sbk sunt la ducati in vitrina si dar pe sosea.. depidne d efiecare cum percepe, pt k oamenii sunt diferiti evident da aici ducati e regina dar sa nu uitam ca FIM le da an de an si niste regulamente favorabile. in anii in care concura 999 au castigat o data si dupa aia au luat bataie asa ca sau gandit..hmmm hai mai bine ne crizam amenintam ca nu ne mai prezentam si ii obligam sa ne lase cu 1200cc trebuie sa privesti si partea asta cand au concurat cu motoare de aceeasi cilindree VTR-ul ia spart la bouche Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
haste Postat Iulie 20, 2009 Share Postat Iulie 20, 2009 daca nu e honda nu ce? nu e stabila...dooh honda e honda !!!!) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LLV Racing Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 (editat) Am avut ocazia sa ma plimb o ora cu un SP si mi-a placut foarte mult. Oricum parerea mea conteaza prea putin in comparatie cu testele facute de profesionisti . Da sunt detinator de 600 RR si inainte sa mi-o iau am incercat mai multe motociclete de diferita marci. Am mai avut un Kawasaki si inca doua Honde si ma gandeam sa schimb cu altceva dar, din nou am ales Honda. CBR-ul s-a potrivit cel mai bine gustului meu. Editat Iulie 21, 2009 de LLV Racing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 (editat) Hai sa-mi dau si eu cu parerea ca vad ca se pierde pe pustii un infocat fan Kawa. Eu am mers doar cu SV650 cativa metri si cu Honda VTR Firestorm o zi prin Bucuresti. Parerea mea despre motorele V ale acestor 2 motociclete pe care am mers un pic: - trag foarte frumos de jos, apoi au o perioada de palier si apoi trebuie sa schimbi pentru ca in ture multe nu fac mare lucru,exact invers fata de 4L; - frana de motor foarte puternica, cred ca astia cu V-urile schimba mai rar placutele de frana decat oricare altii, dar nu mi-a placut senzatia, poate fi nasol, mai ales pana te obisnuiesti; daca iti va placea insemna ca-ti va placea V-ul si asta e,te duci pe calea asta; - din cauza puterii de jos cred ca pana pe la 120-150 o iei inaintea unui 4L, cel putin asa pare,ca ar fi mai rapida; dar si cand intra motorul 4L in ture s-a terminat cu joaca, un ZX9 dupa 150km la ora trage mai tare decat Firestorsm asta; nu stiu cum o fi cu SP2,mai stiu ca am un amic cu SV1000 de care nu ma prea apropii,iar pe plecari de pe loc si iesiri din curba sigur iese mai tare decat mine; dar SV1000 cred ca are cuplu si cai mai multi decat Firestorm; - ciclistica la Honda este mai buna,ca orice Honda (nah ca am zis-o!),deci pentru dat pe curbe la munte cred ca V-urile astea sunt o placere; Luand toate aspectele in consideratie sunt in continuare fan 4L, doar ca iti trebuie unul mare care sa aiba cuplu mai de jos! Personal nu mi-a placut Honda SP1 Firestorm. P.S.Ahhhhhhh..am uitat un aspect,consuma de rupe,Honda asta!Cat un ZX12! Editat Iulie 21, 2009 de Niko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 Hai sa-mi dau si eu cu parerea ca vad ca se pierde pe pustii un infocat fan Kawa. Eu am mers doar cu SV650 cativa metri si cu Honda VTR Firestorm o zi prin Bucuresti. Parerea mea despre motorele V ale acestor 2 motociclete pe care am mers un pic: - trag foarte frumos de jos, apoi au o perioada de palier si apoi trebuie sa schimbi pentru ca in ture multe nu fac mare lucru,exact invers fata de 4L; - frana de motor foarte puternica, cred ca astia cu V-urile schimba mai rar placutele de frana decat oricare altii, dar nu mi-a placut senzatia, poate fi nasol, mai ales pana te obisnuiesti; daca iti va placea insemna ca-ti va placea V-ul si asta e,te duci pe calea asta; - din cauza puterii de jos cred ca pana pe la 120-150 o iei inaintea unui 4L, cel putin asa pare,ca ar fi mai rapida; dar si cand intra motorul 4L in ture s-a terminat cu joaca, un ZX9 dupa 150km la ora trage mai tare decat Firestorsm asta; nu stiu cum o fi cu SP2,mai stiu ca am un amic cu SV1000 de care nu ma prea apropii,iar pe plecari de pe loc si iesiri din curba sigur iese mai tare decat mine; dar SV1000 cred ca are cuplu si cai mai multi decat Firestorm; - ciclistica la Honda este mai buna,ca orice Honda (nah ca am zis-o!),deci pentru dat pe curbe la munte cred ca V-urile astea sunt o placere; Luand toate aspectele in consideratie sunt in continuare fan 4L, doar ca iti trebuie unul mare care sa aiba cuplu mai de jos! Personal nu mi-a placut Honda SP1 Firestorm. P.S.Ahhhhhhh..am uitat un aspect,consuma de rupe,Honda asta!Cat un ZX12! Nu prea exista sp1 firestorm Sunt 2 moatoare diferite, firestormu poate fi intalnit aproape la orice pas si are 100 si un pic cp iar sp-ul este o motocicleta mai rara(sp1 sau sp2),total diferita si are 130+ cai Acum pe bune,12-15 cat ia un zx 12 in oras n-are cum sa ia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Survolaj Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 Nu prea exista sp1 firestorm Sunt 2 moatoare diferite, firestormu poate fi intalnit aproape la orice pas si are 100 si un pic cp iar sp-ul este o motocicleta mai rara(sp1 sau sp2),total diferita si are 130+ cai Acum pe bune,12-15 cat ia un zx 12 in oras n-are cum sa ia Papa la greu SPu...crede-ma. Stiu 2 persoane cu SP si amandoi parca dau drumul la dopul de la cada cand merg cu ele. Pai voi vreti si putere si viteza cu consum mic, rar sa vezi asa ceva. SPu lu' Wolfu papa undeva la 10-12 litri in oras, deci destul de mult si mai e si pe injectie. Al lui Popica...i-a pus el un cip, la fel papa. Nu ai ce sa faci, sunt motoare de un litru cu cate 500cm3 pe piston. Si eu sunt pro Kawa, SPu e singura motocicleta care mi-as lua-o care nu ar fi facuta de Kawasaki, tocmai datorita puterii sale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
werewolf Postat Iulie 21, 2009 Share Postat Iulie 21, 2009 (editat) Hai sa-mi dau si eu cu parerea ca vad ca se pierde pe pustii un infocat fan Kawa. Eu am mers doar cu SV650 cativa metri si cu Honda VTR Firestorm o zi prin Bucuresti. Parerea mea despre motorele V ale acestor 2 motociclete pe care am mers un pic: - trag foarte frumos de jos, apoi au o perioada de palier si apoi trebuie sa schimbi pentru ca in ture multe nu fac mare lucru,exact invers fata de 4L; - frana de motor foarte puternica, cred ca astia cu V-urile schimba mai rar placutele de frana decat oricare altii, dar nu mi-a placut senzatia, poate fi nasol, mai ales pana te obisnuiesti; daca iti va placea insemna ca-ti va placea V-ul si asta e,te duci pe calea asta; - din cauza puterii de jos cred ca pana pe la 120-150 o iei inaintea unui 4L, cel putin asa pare,ca ar fi mai rapida; dar si cand intra motorul 4L in ture s-a terminat cu joaca, un ZX9 dupa 150km la ora trage mai tare decat Firestorsm asta; nu stiu cum o fi cu SP2,mai stiu ca am un amic cu SV1000 de care nu ma prea apropii,iar pe plecari de pe loc si iesiri din curba sigur iese mai tare decat mine; dar SV1000 cred ca are cuplu si cai mai multi decat Firestorm; - ciclistica la Honda este mai buna,ca orice Honda (nah ca am zis-o!),deci pentru dat pe curbe la munte cred ca V-urile astea sunt o placere; Luand toate aspectele in consideratie sunt in continuare fan 4L, doar ca iti trebuie unul mare care sa aiba cuplu mai de jos! Personal nu mi-a placut Honda SP1 Firestorm. P.S.Ahhhhhhh..am uitat un aspect,consuma de rupe,Honda asta!Cat un ZX12! compari o motoreta de 110 cai putere cu una de 140 de cai putere, that`s not fair. E adevarat ca 2v-urile cresc linear in putere si 4 linie au explozie, da daca vrei sa faci ceva compara vtr-ul cu zx6r si vezi ce se intampla. Sv1000 are 120 cai si 9 Nm in plus la cuplu. ciclistica la honda este fenomenala. Mi-a zis un cunoscator ca Firestormu ori il iubesti ori il urasti din prima...so, can`t blame you. On the other hand, io nu stiu de ce-i tot dati inainte cu rsv1000 si sp2 and shit like that. Frate, io mi-as lua sp1 pentru singuru motiv ca motorul de sp e superior motorului de vtr, si nu ma refer la putere ma refer la distributie. In schimb mi-ar fi mila sa-mi iau sp1 sau rsv1000 , motoretele astea sunt facute clar de circuit, nascute, crescute, gandite pt circuit, le-au pus un far si le-au dat pe strada, unde ai tu asfalt atat de bun, si drum atat de ok incat sa te dai cu motoreta la cat poti tu (ca in cele mai multe cazuri sigur poti mai putin decat poate ea)? Nicaieri. drept urmare iti bati joc de furca aia upside-down suspensiile Ohlins (ma refer la rsv) si toate bunatatile alea de circuit pe care le au motoretele astea, doar pentru ca esti atat de fitzos incat sa-ti iei bolid. Editat Iulie 21, 2009 de werewolf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.